Ottamatta mitään kantaa hallituksen tekemisiin, totean, että Sipilä taitaa politiikassa olla lähes ainoa todelliset johtajan kyvyt omaava.
Sipilä on luotettava johtaja
21
228
Vastaukset
Osaat varmasti kertoa, miten tuo reaalimaailmassa ilmenee?
- MaissiPerseAUJombeJOHTOA
Näkyy koko habituksessa, tuo luottettavuus. Minä taidan jotakin tuosta johtamisesta ymmärtääkin Vanhus Hyvä!
Kun katselee ja kuuntelee vaikkapa Orpoa, tulee luihu vaikutelma, ihan kuten Sinustakin. - Tiltulle
Ei ainakaan sinun luona Pietarissa.
MaissiPerseAUJombeJOHTOA kirjoitti:
Näkyy koko habituksessa, tuo luottettavuus. Minä taidan jotakin tuosta johtamisesta ymmärtääkin Vanhus Hyvä!
Kun katselee ja kuuntelee vaikkapa Orpoa, tulee luihu vaikutelma, ihan kuten Sinustakin.Kyllä hallituksesta kokonaisuudessaan saa varsin luihin vaikutelman, ja senhän ovat sen toimetkin vahvistaneet.
Tiltulle kirjoitti:
Ei ainakaan sinun luona Pietarissa.
Valehteleva perässä räkyttävä puudeli on taas kiljuissa. Koko älykkyys pelissä taas noihin varsin omaperäisiin ja perustelemattomissa kommenteissa ;D
- olmolpmosdvmsdvmpi
Näkeekö sen typeristä dippainssin vääntämistä kaavioista?
- KauKesk_
Hyvän hallituksen ansiosta talouden kehitys, on ollut parasta koko Euroopassa. Siinä lienee muutamalle kysyvälle kommarillekin vastaus.
Vaikka noita työtä vieroksuvia vasureita on vielä runsaasti työttömänä. Niin auttaako niille muu kuin sosialisti Rinteen sanoma hoitomuoto," niskalaukaus. " KauKesk_ kirjoitti:
Hyvän hallituksen ansiosta talouden kehitys, on ollut parasta koko Euroopassa. Siinä lienee muutamalle kysyvälle kommarillekin vastaus.
Vaikka noita työtä vieroksuvia vasureita on vielä runsaasti työttömänä. Niin auttaako niille muu kuin sosialisti Rinteen sanoma hoitomuoto," niskalaukaus. "Tuo hokemasi, tuntuu olevan sitä vanhaa kunnon keskustalaista valehtelua, ja kunnian keräämistä ansiotta puolueen johtohenkilön piikkiin.
- mkosvmksvnsdvo
KauKesk_ kirjoitti:
Vaikka noita työtä vieroksuvia vasureita on vielä runsaasti työttömänä. Niin auttaako niille muu kuin sosialisti Rinteen sanoma hoitomuoto," niskalaukaus. "Mitenkäs on nykyisen hallituksen ansiota että Suomessa on esimerkiksi SuperCell mikä on maksanut melkein miljardin veroja? Pelkästään tuo yksi yritys on todennäköisesti valtaosassa tilastojen kaunistumista. Ovat sanoneet että heille olisi huomattavasti edullisempaa olla ulkomailla mutta periaatteesta haluavat olla Suomessa, miksei meidän omilla päättäjillä ole samanlaista Suomi ensin mentaliteettia vaan vedetään omaan taskuun mitä voidaan.
- S24uomlaineN
KauKesk_ kirjoitti:
Vaikka noita työtä vieroksuvia vasureita on vielä runsaasti työttömänä. Niin auttaako niille muu kuin sosialisti Rinteen sanoma hoitomuoto," niskalaukaus. "Siinä taas koko ikänsä pulla suussa sohvalla istuva aikamiespoika-elätti on lukenut Suomenmaata. Ei huolta huomisesta kun lukee Suomenmaata ja tukiaiset paukkuu tilille.
- KauKesk_
mkosvmksvnsdvo kirjoitti:
Mitenkäs on nykyisen hallituksen ansiota että Suomessa on esimerkiksi SuperCell mikä on maksanut melkein miljardin veroja? Pelkästään tuo yksi yritys on todennäköisesti valtaosassa tilastojen kaunistumista. Ovat sanoneet että heille olisi huomattavasti edullisempaa olla ulkomailla mutta periaatteesta haluavat olla Suomessa, miksei meidän omilla päättäjillä ole samanlaista Suomi ensin mentaliteettia vaan vedetään omaan taskuun mitä voidaan.
Mutta kun täällä on asiallinen, toimeksisaava hallitus, niin Super Chell kin viihtyy täällä.
Sekä maksaa veroja tänne vielä ensivuonnakin, mutta jos täällä olisi kitupiikki sosialisti hallitus niin kaikki voittoja tienaavat yritykset häipyisi kuin kusi lumeen.
Hallitus ajaa juuri Suomi ensin periaatetta, näin laitetaa kaikki terveet sosialisti lusmuiliatkin töihin . Vain yhteisvoimin saamme Suomen nousuun, kun lähes miljoona vasuri lusmuiliaakin on saatu tienaamaan itse leipänsä. - Uffafaa
KauKesk_ kirjoitti:
Mutta kun täällä on asiallinen, toimeksisaava hallitus, niin Super Chell kin viihtyy täällä.
Sekä maksaa veroja tänne vielä ensivuonnakin, mutta jos täällä olisi kitupiikki sosialisti hallitus niin kaikki voittoja tienaavat yritykset häipyisi kuin kusi lumeen.
Hallitus ajaa juuri Suomi ensin periaatetta, näin laitetaa kaikki terveet sosialisti lusmuiliatkin töihin . Vain yhteisvoimin saamme Suomen nousuun, kun lähes miljoona vasuri lusmuiliaakin on saatu tienaamaan itse leipänsä.Kyllä tämän trollin on oltava lestadiolaisista piireistä, ei noin pihalla voi kukaan täysin järjissään oleva edes olla.
- Romahdustullee
KauKesk_ kirjoitti:
Vaikka noita työtä vieroksuvia vasureita on vielä runsaasti työttömänä. Niin auttaako niille muu kuin sosialisti Rinteen sanoma hoitomuoto," niskalaukaus. "Valhe emävalhe tilasto. Propaganda Suomen taloudesta on täyttä lahtarikepulipaskaa.
- felixsteiner
Niin kyllä Suomen talouskasvu aika pitkälti tulee siitä että muussa Euroopassa on ollut talouskavua jo useamman vuden samoin kuin USA on ollut kasvun tiellä jo monta vuotta ja nytkin indeksit paukkuu ennätyslukemia, ei taida hallituksella ihan hirveesti tuohon muun maailman menoon olla vaikutusta.Sipilän halitus on kyllä onistunut kurmoottamaan pientä ja vähätuloisinta kansan osaa aika tehokkaasti.Mielestäni Santeri Alkio(siis keskustapuolueen ,maalaisliiton ideologi) totesi aikanaan että vähäosaisista on myöskin pidettävä huolta ei ole linjassa oikein tähän nyky hallituksen meinikiin no onhan Sipilällä hyvät neuvonantajat Jorma Olila ja Esko Aho jotka eivät tiedä normaali ihmisen tai ainakaan vähävaraisemman elämästä mitään.Nyt on työttömistä tehty jonkinmoisia syntipukkeja, mites on teollisuuden tukeminen, maatalouden tukeminen, ylimiehitetyn virkamieskunnan pystyssäpitäminen, johan muuten nykyinen presidenttimme ihmetteli tätä massiivista julkishallinnon kustannusta, kaikennäköiset startup yritysten valtion tuet (jollaisissa fimoissa meidä pääministerimmekin ollut aika monipuolisesti mukana) näiden rahojen perään ei taideta juurikaan kysellä kun firma on ne saanut.Ei voi olla että yksipuolisesti puhutaan vain yhdestä tukimuodosta.
- KIKYkusetus
Luotettavasti kaikki menee piloille näillä päätöksillä
- ompaluotettava
sinä sen sanoit! "Ottamatta mitään kantaa hallituksen tekemisiin, totean, että Sipilä on luotettava...."
Mutta jos ottaa kantaa ja tarkastelee Sipilän tekoja, niin luotettavuus on nolla-tasolla!
Suomen asioiden ja sukulaisten asioiden sekoittaminen maan asioiden hoidossa näyttää edelleen erittäin räikeältä ja epäluotettavalta toiminnalta, siitä ei kahta sanaa! Kiistatta olet johtaja. Nimimerkkiesi runsaudessa tällä palstalla. Vaikka vakionimimerkeissäsi pysyykin aina se, mikä sinulle on tärkeintä. Olet kiistaton johtaja myös minun metsästyksessä. Ymmärrän, sillä kai vain sinulle olen se suurimman kaipuun - tai ihailun - kohde. Ylivoimainen johtaja olet harhalaukauksissasi siinä puuhassasi. Monta näyttöä siitä näkyy tänäänkin tulleen.
Muusta johtajuudesta sinulla ei ole näyttöjä. Jokainen sotaväen käynyt tietää, millaisia "johtajia" siellä tasollasi - minunkin sotilasurani alkutasoilla - oli. Miten siellä johdettiin? Yritimme vain noudattaa ylempiemme käskyjä. Millä vastuulla niistäkään? Ei millään. Kun pikkukihoiksi olimme päässeet, muutamilla se oli mennyt päähänsä. Ei monella niin kuin sinulla.
Johtamisesta puheen ollen ei tarvitse mennä kovin korkealle oikeassa työelämässä kun tarvitaan oikeaa johtajuutta toisin kuin minunkaan tasollani tai varsinkaan sinun tasollasi siellä armeijassa. Esim. rakennusmestarilta rakennustyötä johtaessaan vaaditaan todella suuret johtamistaidot sinun "johtamiseen" siellä sotaväen alatasolla. Puhumattakaan vastuista työn tuloksellisuudesta.
Uskonpa päässeeni - tai joutuneeni - myös jo siellä sotaväessä vaativampiin ja vastuullisempiin johtajatehtäviin kuin sinä. Jouduin - tai pääsin - ainakin viimeistään erään "keskustaa lähellä olevan" suuren firman isännöitsijänä mm. vastuullani olleen yli viiden miljoonan vuosibudjetin tuloksellisesta käyttämisestä.
Vain verhoksi mielestäsi tärkeämmälle ottamaasi aiheeseen totean, että kyllä Sipilä on ollut ihan hyvä yritysjohtaja. No, ainakin hän pystyi kohottamaan ostamaansa yrityksen arvoa niin, että muutamaa vuotta myöhemmin myi sen suurella voitolla. Suht`koth hyvin hän on pärjännyt pääministerinäkin, kun yleismaailmallinen talouden noususuhdanne on häntä siinä auttanut, mutta eipä se taida auttaa häntä - tai hänen muodollista puoluettakaan - enää seuraavissa eduskuntavaaleissa.Kysyvälle vastataan:
”Missä Sinä olet enemmän ihmisten ihan aidossa johtamisessa harjaantunut minua enemmän”
Tulisi liian pitkä lista tuohon vastatakseni. Minun työurani kun eteni vaativampiin tehtäviin jo siellä sotaväessä ja sitten yhä vaativampiin siviilityössäni. Olin tekemisissä hyvin paljon moninaisemman ihmisjoukon kanssa ja hyvin paljon moninaisemmissa tilanteissa ja ympäristöissä kuin sinä. Sinä kun jäit niihin lähtökohtiin, josta aloititkin.
”Minä osaan johtaa kasvoista kasvoihin hyvinkin nopeeasti muuttuvissa tilanteissa”
Minä olen täällä kasvoillani, mutta ”johtajan” kasvoja en näe. Tilanne tuossa ei muutu nopeasti eikä edes hitaasti, pysyy aina samana.
”Sinä lienet parempi patsastelussa ja jäykistelyssä sekä itsesi korostamisessa”
Lienen ollut aina ja lienen edelleenkin olemukseltani rennompi kuin sinä. Esimiehet minua ovat nostaneet asemassani ja työtoverini ovat halunneet edusmiehekseen. Enkä täälläkään korosta itseäni esiintymällä johtajana nimimerkissäni.
”Sinulta puuttuvat täysin sosiaaliset taidot ja olet erittäin epäluotettava”
Sosiaalisista taidoistasi kertovat mm. nuo minusta puhumasi. Ehdottoman luotettava olet kyllä siinä, että pysyn tyhjän elämäsi tärkeimpänä huomiosi kohteena, epäluotettava toisaalta siksi, että hyvin moni muukin saa sinulta huomiota, jonka tarkoitat minulle.
Toivottavasti vastaukseni tyydytti sinua. Enempää et kuitenkaan ansaitse, vaikka se ei olisi tyydyttänytkään.- Hekohehheh
kapi_ kirjoitti:
Kysyvälle vastataan:
”Missä Sinä olet enemmän ihmisten ihan aidossa johtamisessa harjaantunut minua enemmän”
Tulisi liian pitkä lista tuohon vastatakseni. Minun työurani kun eteni vaativampiin tehtäviin jo siellä sotaväessä ja sitten yhä vaativampiin siviilityössäni. Olin tekemisissä hyvin paljon moninaisemman ihmisjoukon kanssa ja hyvin paljon moninaisemmissa tilanteissa ja ympäristöissä kuin sinä. Sinä kun jäit niihin lähtökohtiin, josta aloititkin.
”Minä osaan johtaa kasvoista kasvoihin hyvinkin nopeeasti muuttuvissa tilanteissa”
Minä olen täällä kasvoillani, mutta ”johtajan” kasvoja en näe. Tilanne tuossa ei muutu nopeasti eikä edes hitaasti, pysyy aina samana.
”Sinä lienet parempi patsastelussa ja jäykistelyssä sekä itsesi korostamisessa”
Lienen ollut aina ja lienen edelleenkin olemukseltani rennompi kuin sinä. Esimiehet minua ovat nostaneet asemassani ja työtoverini ovat halunneet edusmiehekseen. Enkä täälläkään korosta itseäni esiintymällä johtajana nimimerkissäni.
”Sinulta puuttuvat täysin sosiaaliset taidot ja olet erittäin epäluotettava”
Sosiaalisista taidoistasi kertovat mm. nuo minusta puhumasi. Ehdottoman luotettava olet kyllä siinä, että pysyn tyhjän elämäsi tärkeimpänä huomiosi kohteena, epäluotettava toisaalta siksi, että hyvin moni muukin saa sinulta huomiota, jonka tarkoitat minulle.
Toivottavasti vastaukseni tyydytti sinua. Enempää et kuitenkaan ansaitse, vaikka se ei olisi tyydyttänytkään.Hyvin annattelet "johtajalle". Tarjosi hyvän alustan siihen.
Keskustalaisuuden voima on mahtava. Tekee johtajan jostain armeijan apukouluuttajasta. Majurinkin eräästä nostomiehestä.
Hauska tämä "johtaja". Kehuu Sipilää ja kannattaa presitentiksi Väyrystä. Kepun pahinta pettäjää. Naurattaa. Pellelle saa nauraa.
Tarkennus tuohon:
"vastuullani olleen yli viiden miljoonan vuosibudjetin tuloksellisesta käyttämisestä"
Tietenkin kyseessä oli markat. Jäinhän eläkkeelle sieltäkin jo markka-aikana v. 1998, mutta yhä tässä vielä keikutaan. Eli nykyrahassa vastuualueeni vuosibudjetti olisi ollut vain n. miljoona euroa nykykursseilla. Pieni summa suuren yrityksen liikevaihdossa, mutta ei ihan vähän sekään.- Liikeelämntotuus
Sipilä on erittäin hyvin junaillut perheelleen sukulaisille ja lähipiirilleen rahaa. Se ainakin on onnistunut. Erittäin hyvin. Hänen ollessaan mukan politiikassa. Mutta pitää muistaa se. Että liike-elämässä on kova kilpailu. Kun toinen voittaa. Niin toinen häviää. Tämän herran röyhkeys ja sumeilittamuus on tiedossa kyllä näissä piireissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917274- 353841
- 453450
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2122460
- 412382
- 1242279
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191883