Tapasin tytön. Mukava mutta elämässään aivan hukassa. Ei ollut kavereita, ei verkostoja, koulu arvelutti ja mihin koko elämä menossa. Sen valituksen johdosta ei nyt heti siltä istumalta tullut mitään ihastusta vaan sääliä. Lupasin yrittää auttaa häntä, koska vaikutti kuitenkin ihan hyvältä ihmiseltä. Olin hänelle kaverina ja seurana. Hänenkin elämä näytti alkavan saamaan valoa. Halusi olla minun kanssa. Soitti, laittoi viestiä, pyysi käymään. Kuukauden kesti tätä. Tuli ihastus sekä syvemmät tunteet. Kerroin hänelle.... kertoi, että oli palaamassa yhteen exänsä kanssa. Exän jota ei ollut alunperinkään kiinnostanut hänen kanssaan olla! Exä joka näki hänessä vain hukassa olevan ihmisen ja helpon saaliin! Minulle antoi vaan kauniita sanoja. Kertoi kuinka hyvä olen ja muuta paskaa. Ei paljoa lämmittäny ne sanat. Tästä on jo kolme viikoa ja vieläkin vituttaa. Joka päivä kiroan sen hänen exänsä alimpaan helvettiin sekä kai ton muijankin. Miks yhtäkkiä kelkka kääntyi ja mikä kiire hänellä oli takas sinne? Sydän täynnä suurta vihaa ja kaipuuta. Aluksi olin hänelle jotain ja hetkessä olenkin ilmaa. Haluan toisen kärsivän kaiken saman paskan mitä ite joutuu käymään läpi. Mielessä vähän väliä ajatuksia kuinka he viettävät aikaa ja vitutus siitä, etten saanut olla se kenen kanssa hän halusi aikaa viettää. Olen katkera tiedän! Mutta minkä sille voin? Ei sitä voi napista poiskaan kytkeä päältä. En voi toivoa heille mitään hyvää. Ei se tulis sydämestä lainkaan.
Miks tässä piti näin käydä
tyuiopasdf
0
1398
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266410Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716243Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766205Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3444002Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482425Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42365Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131329
- 1871138
- 64970