Miks tässä piti näin käydä

tyuiopasdf

Tapasin tytön. Mukava mutta elämässään aivan hukassa. Ei ollut kavereita, ei verkostoja, koulu arvelutti ja mihin koko elämä menossa. Sen valituksen johdosta ei nyt heti siltä istumalta tullut mitään ihastusta vaan sääliä. Lupasin yrittää auttaa häntä, koska vaikutti kuitenkin ihan hyvältä ihmiseltä. Olin hänelle kaverina ja seurana. Hänenkin elämä näytti alkavan saamaan valoa. Halusi olla minun kanssa. Soitti, laittoi viestiä, pyysi käymään. Kuukauden kesti tätä. Tuli ihastus sekä syvemmät tunteet. Kerroin hänelle.... kertoi, että oli palaamassa yhteen exänsä kanssa. Exän jota ei ollut alunperinkään kiinnostanut hänen kanssaan olla! Exä joka näki hänessä vain hukassa olevan ihmisen ja helpon saaliin! Minulle antoi vaan kauniita sanoja. Kertoi kuinka hyvä olen ja muuta paskaa. Ei paljoa lämmittäny ne sanat. Tästä on jo kolme viikoa ja vieläkin vituttaa. Joka päivä kiroan sen hänen exänsä alimpaan helvettiin sekä kai ton muijankin. Miks yhtäkkiä kelkka kääntyi ja mikä kiire hänellä oli takas sinne? Sydän täynnä suurta vihaa ja kaipuuta. Aluksi olin hänelle jotain ja hetkessä olenkin ilmaa. Haluan toisen kärsivän kaiken saman paskan mitä ite joutuu käymään läpi. Mielessä vähän väliä ajatuksia kuinka he viettävät aikaa ja vitutus siitä, etten saanut olla se kenen kanssa hän halusi aikaa viettää. Olen katkera tiedän! Mutta minkä sille voin? Ei sitä voi napista poiskaan kytkeä päältä. En voi toivoa heille mitään hyvää. Ei se tulis sydämestä lainkaan.

0

1398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
        Maailman menoa
        126
        6410
      2. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
        Lapua
        71
        6243
      3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
        Ikävä
        376
        6205
      4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
        Maailman menoa
        344
        4002
      5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
        Maailman menoa
        148
        2425
      6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
        Maailman menoa
        4
        2365
      7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
        Kansallinen Kokoomus
        131
        1466
      8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
        Haapavesi
        13
        1329
      9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
        Ikävä
        187
        1138
      10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
        Ikävä
        64
        970
      Aihe