Minä olen päättänyt voittaa yhden ateistin tänään

HuomennaOn4

Kristukselle.
Huomenna ateisteja on 4 lisää Kristukselle jne.

19

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuomennaOn4

oihijoi. Korviini koskee kun ajattelen itsenäisesti tämä on uusi tunne.

• Miten ajattelit voittaa ateistin Jumalalle? Veikkaan, että et koko elämäsi aikana voita yhtä ainoata ateistia Jumalallesi, joten mistä moinen uho kumpuaa?

• HuomennaOn4

En voi ajatella enmään tänään, se sattuu KORVIINI. Etkö tajua?????????????????????????????????????????????????

Jumala on pomoni jahaluaa voittoja, muuten saan potkun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• potenssiin4

Taitaa olla Jahven pyramidihuijaus

• uskonpasko

Ja entäs kun et kuitenkaan ole voittanut yhtään ainoaa ateistia puolellesi, sillä kukaan normaali tervejärkinen ihminen ei tuollaisen ääliön paskalässytyksestä perusta pätkääkään.
      Niin lupaatko sitten lopettaa ääliömäisen paskalässytyksesi?

No ei tietenkään. Uskova vain seliseli-selittelee jotakin uusia valheita.

• Kumpa sitten joku pitäisi sitten siitä huolen, että pääsisit sinne mielisairaalaan valvottuun hoitoon. Kummasti sitä vain kiinnostaa muiden ihmisten käännyttäminen ja muu siihen liittyvä paska!

• HuomennaOn4

Pidäppäs pentu pienempää suu värkkiä!

• MaailmanTärkein

No, hikinen värkki sinun mielessäsi vain onkin. Koskeeko korviisi yhäkin kun ajattelet tärkeää kukumystä?

• HuomennaOn4 kirjoitti:

Pidäppäs pentu pienempää suu värkkiä!

Sulla ei taida olla mitään aiheen tynkää mitä sä omastasi värkistäsi ulos päästäisit, joten kannattaisi sun pitää vaan kitasi kiinni ja lukea Dostojevskin Idiootti, jossa se "Idiootti" ei ymmärtänyt edes olevansa idiootti. Taitaa sama päteä sinuunkin, ettet tajua mitään!?

• pidot.paranee
    • olenateisti

Taisit iskeä kirveesi kiveen, Onneksi terä oli näköjään vähän tylsä jo ennestään.

• Cry_Baby

Käännytys ei kuulu ateismiin mutta päivä on aina ollut hyvä kun on saanut krissulin itkemään.

Helpointa se on kun muistuttaa krissulille että omien elämäntapojensa ja jumalan oikullisuuden vuoksi taivaspaikasta ei hänellä ole todellakaan mitään takeita vaan krissulinkin olisi syytä ottaa lusikka kauniisti käteen ja tosissaan pohtia iäisyyden viettoa joko ikigrillissä tai sitten vaan tyytyä siihen että hänen merkityksetön elämänsä päättyy lopullisesti aikanaan kuolemaan ja kalmo matojen ruuaksi.

Jokaisen krissulin on hyvä muistaa että Jumala vihastuu pikkujutuista ja jopa ilman syytä eikä hänen päätään käännetäkään vaikka kuinka uskotuttaisi. Ja johan Raamatussakin kerrotaan kuin kameli pääsee neulansilmän läpi helpommin taivaaseen kuin peruskrissuli oikeastaan yhtään mihinkään. Joten vaikka krissulit toivovatkin parasta eli taivaspaikkaa niin jokaisen kunnon krissulin tulee vielä toivoa enemmän olla realisti ja pelätä pahinta.

• TeotPuhuvat

Koska kristinuskolla ei ole enään merkitystä arkielämässä, niin siksipä moni ateisti suuntaakin matkansa Thaimaan Pattayalle hyväksikäyttämään maailman vähäosaisia.

• näinsevaanmenee
        TeotPuhuvat kirjoitti:

Koska kristinuskolla ei ole enään merkitystä arkielämässä, niin siksipä moni ateisti suuntaakin matkansa Thaimaan Pattayalle hyväksikäyttämään maailman vähäosaisia.

Et ole yksin. Kaltaisiasi uskovaisia on ihan liikaa. On kaikille parempi että pysyttekin uskovaisina koska teillä ei oma järki näytä riittävän siivolla käyttäytymiseen ja vain uskonto pitää teidät ruodussa.

Sinun ei pidä kuitenkaan luulla että kaikki ihmiset kärsivät sinun lailla järjen köyhyydestä. Suurin osa ihmisistä on oikein fiksuja mutta ymmärrettävistä syistä asian arvioiminen ja ymmärtäminen on sinulle tietysti hankalaa.

• TakaisinMaahan

Näen ironian kuinka uskonnollinen luulee kääntävänsä ateisteja, mutta todellisuudessa vain aiheuttaa päinvastaista reaktiota. Kaikenmaailman aivopierut avaavat jopa uskovaisien silmiä siitä, millaista humpuukia koko uskonto.

On surullista, ettei kanssauskovat osaa pistää kylähullujaan ruotuun.

• räyhräyh

Vahvistit juuri erään ateistin käsitystä siitä, että uskovaiset ovat aivokääpiöitä ja tolloja, entisestään. Tulen pitämään teitä entistäkin tollompina, jos yleensä mahdollista, tästä lähtien. Tulen arvostamaan teitä ihmisinä entistäkin vähemmän ja halveksimaan uskoanne vielä enemmän. Sinun ansiostasi, tollo.

• oletturhautunut

Aloittaja olet pilkkaaja. Mitä voitat tuolla?

• Ehkäsekäyteille

Minä aloitin maratoonin, vaikken muista milloin.

• älä.aliarvioi.älyäni

Olen ateisti. Minua käännyttämään tulevat uskovat eivät sinänsä ärsytä minua. He saavat uskoa mihin milloinkin uskovat ja esittää asiansa aivan vapaasti, kunhan vain kuuntelevat sen mitä minulla on sanottavana. Yleensä he vaikuttavat tekevän niin. He eivät kuitenkaan kuuntele, vaan jatkavat asiansa esittämistä. Uskontonsa ja totuutensa markkinointia.
      Ehkä heidät on koulutettu siihen. En tiedä.

Se mikä heissä ärsyttää minua, että se he aliarvioivat älyäni. Tietoisesti tai tiedostamatta.
      Sitä, että minä en ymmärtäisi sitä mikä on kuvitelmaa ja mikä todellisuutta. Ehkä heillä on oma todellisuutensa, josta he eivät pääse irti.
      Jossain mielessä säälin heitä. Tai ehkä olen heille kateellinen.

Elämisestä unimaailmassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1859
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1812
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      358
      1600
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      150
      1227
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      214
      1188
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1138
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1044
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1009
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1005
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      971
    Aihe