Todella hämmentynyt Tinderistä

Tosi_hämmentynyt

Kaipaisin tähän lähinnä naisten rehellistä näkemystä / kokemusta tästä - itse olen aivan ymmälläni ja jos rehellisiä ollaan hetkittäin aika romunakin.

Olen vähän reilu 40-vuotias mies ja saan matcheja tyypillisesti 20-35 vuotiailta naisilta ja niistä 1-2 / viikko johtaa johonkin keskustelun tapaiseen.

Se mitä en ymmärrä, on se että kaikki nämä matchit tuntuvat kerjäävän lähinnä sitä, että olisin heille joku eroottista novellia kirjoittava pervoilija - jos hienovaraiset vihjeet eivät tuota heille tekstiä, vihjeet muuttuvat aina suorasukaisemmiksi - kunnes sitten lopulta annan periksi ja no *punastuu* kirjoittelen extempore kuuman ja kiihkeän tarinan, joskus match ehdottelee, että jos siirymme puhelimen / whatsappin / videopuhelun puolelle.

Tuntuu, kuin asiat matchin kanssa menisivät, joka kerta saman kaavan mukaan:
Yritän aloittaa keskustelun, että tutustuisin matchiin -> match alkaa vihjailla että haluaa eroottista viestittelyä, jos en lähde leikkiin mukaan nainen toteaa "unmatch"
jos lähden leikkiin seurauksena on useamman tunnin eroottinen sanailu -> lopulta nainen toteaa "oli kiva jutella, jatketaan huomenna" ja...
*poof*
tämäkin match katoaa - mitä ihmettä??

Oliko tehtäväni vain ja ainoastaan piristää naisen ja hänen sormiensa välistä romanssia??

Oikeastaan ne minun kysymykseni kuuluvat:
saatteko te naiset tuollaisesta jutustelusta irti jotain?
onko se seksuaalisesti kiihottavaa, vaiko onko siinä kysessä joku valtajuttu "tänään sain niin ja niin monta miestä pervoilemaan"?

Tosiasiassa nämä jutut eivät ole ainakaan minulle, erityisen kiihotavia - ne ovat kirjoitettu juttukumppanille sen takia, että hän haluaa ja pyytää, ei sen takia että minulla olisi tarvetta kirjoittaa niitä - toki teen parhaani, jotta t arina olisi juuri hänen makuunsa - tosiasiassa itse haluaisin mielummin oikeasti tutustua ja tavata.

Loppuun vielä yksi toive, kaikille tuleville matcheille - jos välttämättä haluatte, että kiusoittelen teitä sanoillani, arvostaisin kovasti, että saatuanne ennen kuin katoatte sanoisitte edes kiitos.

6

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdgfdgfdgfdg

      Ehkä tinder on monille naisille vaan leikkiä/tylsyyden tappamista.
      Siinä missä miehille tinder on ainoa vakava tapa tutustua naisiin niin naisilla saattaa olla kosijoita jo oikeassa elämässä jonoksi asti ja tinderissä sitten vain pelleilevät.

      Se on kyllä ikävää että nekin harvat mätsit mitä saa niin ne ei sitten ole vakavissaan kiinnostuneita.
      Yleensä mätsi ei tarkoita mitään, nainen ei ole halukas tutustumaan.

    • viikkoriitti

      Tinderissa tuntui olevan joko varattuja miehiä tai panoseuraa hakevia sinkkuja. Tai muuten epätoivoisia.

      • gdfgfdgfdgfdgf

        Hienoa että lisäsit loppuun vielä tuon "tai muuten epätoivoisia"
        Tinderissä on paljon miehiä etsimässä vakavaa parisuhdetta mutta juuri he miehet ovat naisten mielestä liian matalatasoisia heille.
        Naiset itse kelpuuttavat vain niitä komeimpia pelimiehiä ja ihmettelevät kun heille kelpaa vain seksi.


    • hmmmmmmmmm

      Luulen että alottajan kysymus oli. että jos pitäisi vastata 1 ta 2, nuiin kumpi se olisi, kun te tytöt naiset houkuttelette pervon setämiehen puhumaan tuhmia teille niin:

      1) teillä pikkarit kostuu, niistä jutuista
      vai
      2) se että setämies haaveilee teidän piparista hivelee itsetuntoa

    • IkäisesiNainen

      No hyvä että olet pohdiskellut asiaa. Tuli sellainen mielikuva, että jollain tavalla sinä itsekin ohjaat keskustelun sille fantasian suunnalle. Nähtävästi olet lahjakas tässä aiheessa. Jos kuitenkin asia häiritsee sinua, niin mieti miksi keskustelut menevät sille suunnalle. Valikoituvatko fiksummat naiset pois?
      Mahdollisesti nämäkin naiset ovat fiksuja, mutta he tavallaan haluavat miellyttää sinua. Luulevat että nimenomaan sinä haluat keskustella näitä fantasia asioita.

      Ehdotukseni on, että säästät tarinasi sellaiselle naisella jonka kanssa haluat enemmän ja vakavaakin.

      • Tosi_hämmentynyt

        Itseasiassa, ei en misään tapauksessa yritä johdatella keskustelua siihen suuntaan, päinvastoin.

        Ensin naisen viestit muuttuvat hieman vihjaileviksi, vähän kiusoitteleviksi, muutama kommenti heidän vaatetuksestaan tai "kuinka heillä on tylsä ilta yksin kotona ja nyt olisi kiva juttuseura tarpeen" jos en kiinnitä niiden eroottisesti vihjailevaan sävyyn huomiota, muuttuvat ne hyvinkin suoriksi pyynnöksi tai "menen nyt nukkumaan ylläni on vain..." ja jos en reagoi niihin seuraus on tähän asti ollut välitön "poista match" muutaman sättivän viestin jälkeen.

        jos taas reagoin heidän toivomallaan tavalla, siirrän tuota samaa lopputulosta vain vähän tulevaisuuteen - tosin silloin en saa sättimistä osakseni.

        Enkä usko että kyseessä olisi seuraus minun "tykkäämisistäni" sillä pääsääntoisesti tykkään aivan jokaisen naisen profiilista - eli saan vastatykkäyksia vain naisilta jotka haluavat vain ja ainoastaan juuri heille kirjoitetun eroottisen tarinan :D :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe