Ystävyyttäkö?

Aviovaimo

Mies jäi kiinni pari vuotta sitten viestittelystä erään naisen kanssa, mies ensin kielsi viestittelyn mutta jäi kiinni ku kännissä luki viestejä puhelimesta ja siellä näkyi "ystävän" itsestään lähettämiä bikinikuvia ja seksivälineet...no asia käsiteltiin ja sanoin että minua loukkasi valehtelu ja salailu, ei ystävyys. Nyt pari vuotta myöhemmin hän viestittelee työkaverin kanssa ja lomalla käyttäytyi oudosti niin kysyin, että viestitteleekö taas jonkun knassa -Ei, kuulemma. Pyysin näyttämään sähköpostin niin siellä olikin työkaverilta postia ja kun avasin viestiä niin ehdin nähdä vain sanat Rakastan! ...ikävä, suukkoja. Ensin väitti, että ne on pelkästään työkaverin sanoja, kunnes myöhemmin tunnusti että on hänkin käyttänyt noita sanoja, ystävänä. Ja nyt meillä käydään keskustelua, että onko tuo normaalia käytöstä avioliitossa, kun vaimo ei saa tuollaisia viestejä, mutta työkaveri eli ystävä kylläkin. Mitä mieltä te olette?

11

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedätkyllä

      Hei, nyt laput niiltä epätoivoisilta silmiltä! Sinä vaan toivot, että kyse olisi ystävyydestä, vaikka tiedät, että molemmilla kerroilla kyseessä on ollut toinen nainen. Miehesi siis pettää sinua. Petti aiemmin, petti nyt ja pettää jatkossakin. Tiedät itsekkin. Niin surulliselta kuin se kuulostaakin. Olen pahoillani teidän molempien puolesta :(

    • Ystävyydenrajatylitetty

      Ole vaan reipasotteinen ja pistä ukko pihalle yhteisestä kodista välittömästi miettimään, mitä uskollisuus tarkoittaa ja missä hänen käytöksensä meni metsään sekä liian pitkälle. Kerro myös hänelle, että pohtii mikä saa hänet tekemään niin, mitä hän kokee puuttuvan teidän suhteesta, että eksyy vieraisiin. Menkää yhdessä myös terapeutin puheille, jos haluatte saada suhteenne kuntoon, jos sitä halua ei ole molemmilla, niin eropaperit vaan vireille.

    • kyllästyttäätämäshaisse

      On taatusti rankkaa elää noin idioottina!

    • ystävätär71

      Hanki itselle samanlaisia ystäviä kuin miehelläsi on 😁

    • Enriihha

      Oot sä kans yks järjen jättiäinen. Ei ole todellista. Taitaa olla ihan teidän keskinäistä, mihin suostut. En itse suostuis tohon. Elä elämääs, jos olet tyytyväinen näin.

    • sinisilmäisetonhauskoja

      Miehesi jäi kaksi vuotta sitten kiinni kuvista joissa oli miehelle tuttu nainen bikineissä seksivälineiden kanssa touhuamassa. Ja nyt samainen mies lähettelee toistuvasti työkaverinsa kanssa puolin ja toisin viestejä joissa on sydämiä, suukkoja, "mulla on sua kauhee ikävä" läppää.

      Ilman muuta miehesi ja näiden naisen (ja kaikkien niiden naisten joiden viestejä et ole nähnyt) välillä on vain ja ainoastaan viatonta ystävyyyttä.

      Nou hätä, usko jatkossakin kaikki mitä miehesi sinulle tuosta ystävyydestä kertoo ja hei, eikö sulle ole kotona opetettu, että kenenkään toisen puhelimeen ei saa koske, siitä kun ei koskaan seuraa mitään muuta itselle kuin paha mieli, joten jätä miehesi puhelin rauhaan ja usko kaikki mitä miehesi sinulle kertoo napisematta.

      • Anonyymi

        Pakko se tarkistaa kun se sanominen ja kieltäminen on sanan helinää. Käytös kertoo miten reakoi. Ei minunkaan kumppanin kakkonen ymmärtänyt miten osasin käydä lukemassa. Käytös oli helppo tulkita ja kävin katsomassa ei se siitä loukkaannu että käyn lukemassa kun en jää kiinni. Enkä tule kertomaan kuinka se onnistuu. Eihän se edes usko että osaan. Voisit helposti kakkonen tämän ratkaista pyydä että soitan sinulle kun seuraavan vikittely viestin laitat. Tuntuisi varmaan paremmalta varatulle lähetellä viestejä kun varmistat ettei kumppani niitä lue. Kerron samalla totuuden kaikesta minsi siedän tätä tilannetta.


    • Anonyymi

      Voi hitsinhitsi. Mahtaa harmittaa ihan huolella..vai helpottaako? Josko salaa toivot miehen lähtevän?

      Olet jo varmaan maksanut "potut pottuina" ;)

    • Anonyymi

      Mies pettää sinua no excuses ja suhde on seksisuhde.

    • Anonyymi

      Hei,
      kovin tuttu juttu. Mieheni jäi kiinni hieman samalla tavoin, ystävyyttä kuulemma vain oli. Nyt pitäisi jaksaa rakentaa maailma kasaan uudelleen.
      Aloittaja, kuinka olet selvinnyt?

      - särjettysydän-

    • Anonyymi

      Monenlaisia miehiä on olemassa .. toi mitään ystävyyttä ole.
      Olethan hankkinut omiakin "ystäviä" ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2022
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      146
      1475
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      126
      997
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      111
      976
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      812
    Aihe