Usein luettua

tryurt

Lähes aina kun miehet purnaa seksin vähyydestä tai sen puuttumisesta naiset sanoo että naisten mielenkiinto hiipuu miestä kohtaan tai miehen seksi taidot ovat huonot. Olisko kuitenkin niin että naisetkaan ei kaikki osaa tyydyttää miestä oikein. Olen ollut saman naisen kanssa noin 27 vuotta ja sinä aikana naiskumppani ei ole koskaan osannut käsitellä penistäni oikein, käsittely on ollut joko liian rajua, kovaa tai muuten ei ole tehnyt hyvää, sekin syö haluja. Kiveksien hieronta on sentään tehnyt hyvää. Suuseksi on ollut aika mekaanista joskus sentää terskanpään hyväily kielellä on tuonut pientä vaihtelua. Kun ajattelee mitä olen itse tehnyt naiskumppanille, kaikkia "pyyntöjä" ja toiveita olen nuodattanut ja tehnyt niin kuin nainen haluaa sängyssä, peppuakin olen joskus sormettanut ja pannut hänen toiveestaan. Sitten kun olen ottanut asioita ja toiveita esiin omalta kohdalta niin suuttuu heti kun on luullut ettei seksi ole välttämättä ollut mun mieleen, esim. mulle yksi kohokohta on ollut tissipanot, naiskumppanin rinnat kun ovat sen verran suuret että onnistuu hyvin. Hän kokee sen epämiellyttäväksi jos ei saa tehdä sitä omalla tavallaan ja se tapa ei taas tuo mulle mitään hekumaa. Sama hänen orgasminsa jälkeen, ei ole kivää kun alkaa kuulumaan hoputus, joko laukeet, tule jo älä turhaan pidättele, se vie kipinän lopullisesti. Ei olis koskaan tullut mieleen että alkaa hoputtamaan naista saamaan orgasminsa. Kaikki tämä ja vähän päälle se vei seksihalut multa ja sen jälkeen nainen on huolestunut kun huomaa että en enää halua seksiä enkä oikein läheisyyttäkään. Ehkä muutostos olisi tarpeen yksin sitä ei voi tehdä mutta kun toinen suuttuu herkästi ja käsittää asioita väärin niin minkä sille tekee.

15

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No.can.do

      Ilman muuta nainenkin voi olla huono seksikumppani. Jos naisella on huonoa itsetuntoa ja luonteessa on lisäksi itsekkyyttä, tuo on kaiketi väistämättä lopputulos: toisen nautinto on toissijaista ja asiasta juttelu otetaan lapsellisesti kritiikkinä.
      Toki voi olla että olet ottanut asiat esille negatiivisesti, mutta fiksu ihminen osaa ja haluaa silti ottaa onkeensa jos kumppani haluaa muutosta. Olette niin kauan olleet yhdessä että luulisi jo osaavan toista lukea kiukuttelematta ja suuttumatta.

      Jämähtäneen tai epätyydyttävän seksielämän voi tosiaan korjata yhdessä, ei yksin. Tuossa ei ole paljon tehtävissä, eipä sun naisesi enää muuksi muutu.

    • alo1

      Mm. Täytyy muistaa, ettei kukaan ei ole seppä syntyessään, mutta harjoittelu tekee mestarin. Vai mitä?

      Harjoittelu sopivasti ei ole mahdollista, jos kummallakaan tai molemmilla ei ole mitään käsitystä siitä miten seksistä puhutaan toiselle loukkaamatta häntä. Hyvin arka alue. Ellei ole riittävän hienotunteinen, niin lopputuloksena toista tai molempia ei seksi huvita. Mitään negatiivista ei kannatta tehdä, kuten esim. ruinata, komentaa, yrittää velvoittaa tiettyyn seksityyliin. Ei mitään sellaista, että toiselle tulee tunne, ettei häntä tunteineen huomioida - vaan pelkästään hänen pi...u, tai tissit.

      Kannattaisi myös keskustella siitä millaisesta seksistä kumpainenkin pitää. Vaikka esim. haluat tissipanoja, ja naisesi ei, niin se siitä. Siis jos hän todella ei voi sellaista harkitakaan. Kirjoituksestasi tuli vähän sellainen kuva, että naisen pitäisi tehdä kaikkea mitä sinä haluat, kun sinäkin teet mitä nainen haluaa. Ei se näin mene. Molempien pitää ensisijaisesti kuunnella itseään näissä asioissa. Jos jokin ei käy niin ei käy. Turha siitä on mieltänsä pahoittaa, vaan tehdä sellaista mikä käy. Eli keskittyä suhteen hyviin asioihin, ei omaan pettymykseen.

      • NaisenÄäniä

        Seppä syntyessään? Aloittaja on ollut liitossa liki 30 vuotta, eiköhän siinä ole ollut harjotteluvuosia ihan riittämiin.

        Mitä keskusteluun tulee, ei seksi ole mikään erittäin arka alue jossa vaaditaan poikkeuksellista hienotunteisuutta. Samat säännöt siinä pätee kuin muussakin parisuhdekommunikoinnissa: avoimuus, rehellisyys ja toisen kunnioitus.
        Aloittajan vaimo on kaikkea muuta, on törkää oman orgasmin jälkeen alkaa vaatimaan toista laukeamaan nopeasti, aivan kuin toisen tyydytys olisi rasite. Lisäksi nainen on ollut haluton joustamaan miehen toiveiden mukaan, kunhan seksi on häntä itseään tyydyttävää.

        Musta on ihan inhimillistä, että aloittajaa on lakannut kiinnostamasta koko touhu.


    • uuttahoroatilalle

      Luiskalle vaan

    • Harmihomma

      Hankala tilanne. Miksi vaimosi ei tykkää tissipanoista, kuin sinä sen haluaisit tehtävän? Pitkässä suhteessa voi olla vaikea puhua, häpeillään ehkä siitä puhumista. Jotenkin uudessa suhteessa on helpompi puhua, ainakin itselleni on ollut. Ja useamman kanssa kun on ollut seksiä, ymmärtää, että toiveita on erilaisia. Tietenkään mitään kipua ja inhoa tuottavia asioita ei pidä kenenkään tehdä tai ottaa vastaan. Valitettavasti puhuminen on ainut keino.

      • 7469

        Suhteen jatkuessa vuosissa laskettuna pitempään on helpompi avautua puhumaan omista toiveistaan ja mieltymyksistään sekä rohkaista kumppania samaan.
        Pitemmän päälle ihmiset ja innoitteet muuttuvat.
        Niihin mukautuminen ja toteuttaminen ehkäisee tyydytyksen hakemisen oman parisuhteen ulkopuolelta.


      • Deegeet

        Jos suhteessa on vaikea puhua seksistä, niin henkinen yhteys ei pelaa. Suhteen kestolla ei ole tuohon vaikutusta, oli uusi tai vanha pari.

        Tossa alottajan tapauksessa seksistä on puhuttu ja toiveet on ilmaistu. Ongelma mun käsitääkseni oli siinä, että parilla ei mene seksihommat yksiin. Nainen ei osaa/halua käsitellä miestä niin että tuntuis hyvältä, homma on mekaanista ja seksissä mennään naisen ehdoilla ja muutosehdotuksista nainen suuttuu. Mies ei halua enää huonoa seksiä ja nainen ei ole ottanut asiakseen miettiä voisiko tehdä jotain toisin vaan suuttunut tästäkin. Jotain tämmöstä. Aika vaikea tilanne korjata.


      • bonbom
        Deegeet kirjoitti:

        Jos suhteessa on vaikea puhua seksistä, niin henkinen yhteys ei pelaa. Suhteen kestolla ei ole tuohon vaikutusta, oli uusi tai vanha pari.

        Tossa alottajan tapauksessa seksistä on puhuttu ja toiveet on ilmaistu. Ongelma mun käsitääkseni oli siinä, että parilla ei mene seksihommat yksiin. Nainen ei osaa/halua käsitellä miestä niin että tuntuis hyvältä, homma on mekaanista ja seksissä mennään naisen ehdoilla ja muutosehdotuksista nainen suuttuu. Mies ei halua enää huonoa seksiä ja nainen ei ole ottanut asiakseen miettiä voisiko tehdä jotain toisin vaan suuttunut tästäkin. Jotain tämmöstä. Aika vaikea tilanne korjata.

        Seksistä puhuminen sujuu (jos siitä haluaa puhua), kun tietää MITEN siitä puhuu asiallisesti, niin että toisen on helppoa ja ymmärrettävää ottaa sanoma loukkaantumatta vastaan. Sillä asia ei edisty, vaan päinvastoin, jos loukkaa kumppaniaan näin kosketusherkässä asiassa.

        Tuosta "jos siitä haluaa puhua" sen verran, ettei kaikille ole suinkaan luonteenomaistakaan puhua seksistä. Seksi seksinä ja puhe puheena erikseen - itsekin olen enemmän taipuvainen tähän. Ja minulla on ollut hurjan hyvä seksielämä. Edes jokin asia on onnistunut yli äyräiden ;).


    • mallikas1

      Monet naiset tuntuu ajattelevan että se pillu on ainoa asia mitä mies haluu, hyväilut ja ehkä peppuseksi tai muu vastaava on ajanhukkaa.

      • PieleenMeni

        Missä maailmassa sä elät, ollaanko me edes samalla planeetalla?
        Naiset nimenomaan haluavat monipuolista, vaihtelevaa seksiä ja kyllästyvät miehiä nopeamminkin samaan tylsään pillun jyystämiseen.
        Jos sulla on seksuaalisesti tylsä nainen, kurja homma, mutta älä erehdy luulemaan että se koskee ”monia” naisia.


      • bonbom

        Mm. Minulle on se ja sama mitä mies haluaa, koska tiedän mitä itse haluan. JOS jostain syystä mies haluaisi seksiltä jotain aivan muuta kuin minä - se olisi yhteensopimattomuusongelma ja eron paikka. Jo pelkästään se, että mies sanoo "pillu" ällöttää, ja antaa sellaisen vaikutelman, ettei nainen ole hänelle tärkeä. Ainoastaan naisen kroppa reikineen ja vakoineen.


      • NainenJaAikuinen
        bonbom kirjoitti:

        Mm. Minulle on se ja sama mitä mies haluaa, koska tiedän mitä itse haluan. JOS jostain syystä mies haluaisi seksiltä jotain aivan muuta kuin minä - se olisi yhteensopimattomuusongelma ja eron paikka. Jo pelkästään se, että mies sanoo "pillu" ällöttää, ja antaa sellaisen vaikutelman, ettei nainen ole hänelle tärkeä. Ainoastaan naisen kroppa reikineen ja vakoineen.

        Sama itselläni ja tiedän, että monilla muillakin naisilla, tuo "pillun" hokeminen on äärimmäisen vastenmielistä. Tulee mieleen joku keskenkasvuinen poikanen, joka ei vaan keksi muuta sanottavaa. Turn off...


    • näinmeilläainakin

      Niin kun seksi ei kohtaa parilla mitä tehdä? Käsitellä se pettymys toisesta kun on huono sängyssä. Minäkin liitossa ollut pitkään ja suoraan sanon ei ukko osaa. Säälittävää on kun ehdottaa uusia juttuja ja kun fyysisesti ei kykenekkään tekemään on minun syyni kun totuus toinen. Toki vuosia näytelleenä kuinka nautin seksistä mitä antaa. Mutta rakastan sitä kyllä ja en toista loukkaa sillä että on huono sängyssä. Enkä kaipaa vierasta. Enkä ole edes langennut vaikka ehdotettu. Sillä näen että sen minkä saan tyydyn siihen. Mies on seksuaalisempi selkeästi. Toki myös teen aloituksen. Ja mitä ikä tulee olen minä joka vailla ja se jo hävettää. Mutta ei ne kohtaa nuo seksi halut mitenkään. Eri aikaan tapahtuva on nyt mun juttu. Hankalaa se on työssä käyvillä. Mutta sytyn hitosti kun aamulla tai keskenpäivän saan. Iltaisin sänkyyn mennessä mies taas haluaa eikä sytytä yhtään. Toki olemme jutelleet mikä hyvältä ja mikä ei. Mutta totuutta en kertoa koska olisi se loukkaavaa ja ikävää. Pitkissä liitoissa astuu monesti se kyllästyminen toisen seksiin ellei sitä muuteta. Minä saan paljon vähemmän nautintoa kuin mieheni. Eikä se ole enään mikään seksikäskään. Mutta naisena tiedän että miestä on miellytettävä monella tapaa. Muutoin se hakee sen muualta. Katson etten kärsi vaikka ihan aina en voi nauttia mutta esittää osaan kyllä. Siksi monesti miehet lähtee pettämään kun hakevat sitä ihailua ja halua häneen kun seksuaalisuus laskee kotona ja tuntee olevansa surkea. Minä taas naisena en unelmoi toisesta miehestä vaikken aina saakkaan .Miehet taas tekee monesti.

    • naisetkinhuonoja

      Ei oo naisetkaan mitään malli rakastajattaria. Voisin kokemuksesta sanoo että jos nainen haluaa aina maata selällään koko ajan ja miehen pitää tehdä työt ja tyydyttää nainen ei ole ihme jos petetään, seksi ei kiinnosta ja erotaan. Minä erosin naisesta joka oli tosiaan "lahna" peti puuhissa. Heti kun oli värkkini saatu kovaksi niin nainen selälleen reidet levällään ja eipä siitä nousut ennen kuin hommat oli ohi. Joskus sanoin että voisit myös osallistua kun yhteisestä hyvästä kyse tai asentoja vois vaihdella et mielenkiinto pysyy yllä, ei mitään tapahtunut. Sitten sain tarpeekseni ja lopetin suhteen. Seuraava nainen joka on vielä nykyisinkin mun kanssa olikin ihan eri juttu, kuin seksipeto vanhaan verrattuna.

    • bonbom

      Hyvä seksi lähtee molempien korvien välistä. Jos siellä on häröä, seksi ei huvita. Silloin tarvitaan toimenpiteitä - ja taas niitä korvien välistä lähteviä sellaisia)- jotta häröt saadaan pois. Typerintä mitä voi härötilanteessa tehdä, on alkaa vonkumaan puutetta tai arvostella toisen "suoritusta" seksistä. Tilannetaju, hienotunteisuus, lempeys, toisen huomioiminen ja hyvä yhteinen läsnäolo ovat avainsanoja. En löytänyt tällaisia kirjoituksestasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe