Kiitoksia kovasti. usko.vainen sivunikkeineen on onnistunut saattamaan palstan kaaokseen. Mikä tuota ihmistä oikein vaivaa?
Taas sama lopputulos!
21
195
Vastaukset
- usko.vainenEiRek
Mutta... Minähän rakastn itsn
😂😂😂 No voi hyvänen aika ‼️
Mikä nyt hipiääsi on haavoittanut ❓❓❓- Asiat.asiana
Miten sinusta tuli tuollainen kusipää?
Asiat.asiana kirjoitti:
Miten sinusta tuli tuollainen kusipää?
On varmaan taas turha pyytää perusteluita tuolle lapselliselle solvaamisellesi 🤗❓
- Asiat.asiana
usko.vainen kirjoitti:
On varmaan taas turha pyytää perusteluita tuolle lapselliselle solvaamisellesi 🤗❓
Katsos kun meidän ateistien on ilmoitettava myöskin tosiasiat. Se on vain esimerkki sinunkin kusipäisyydestäsi, jos et nitä ymmärrä. Emme me ole tässä maailmassa sinun hyvää mieltäsi varten.
- Huolestunut.kansalainen
usko.vainen kirjoitti:
Osoitatko usko.vainen edes yhden esimerkin siitä, että olisit kriittinen itseäsi kohtaan ja pyrkisit keskustelemaan asiallisesti?
Asiat.asiana kirjoitti:
Katsos kun meidän ateistien on ilmoitettava myöskin tosiasiat. Se on vain esimerkki sinunkin kusipäisyydestäsi, jos et nitä ymmärrä. Emme me ole tässä maailmassa sinun hyvää mieltäsi varten.
Niin, jätit taas kertomatta mikä on sitä minun kusipäisyyttäni 🤗😳
Laita vaikka ihan esimerkkjeä niin kaikki ymmärtävät mistä minua syytät, jookos 🤗❓Huolestunut.kansalainen kirjoitti:
Osoitatko usko.vainen edes yhden esimerkin siitä, että olisit kriittinen itseäsi kohtaan ja pyrkisit keskustelemaan asiallisesti?
Palstan aihe ei ole usko.vainen 😂😂😂
- multinikille
Huolestunut.kansalainen kirjoitti:
Monellako nikillä olet taas jahtaamassa usko.vaista?
- Huolestunut.kansalainen
multinikille kirjoitti:
Monellako nikillä olet taas jahtaamassa usko.vaista?
Yhdellä. Monellakos sinä usko.vainen puolustat itseäsi?
- Faktoja.kiitos
usko.vainen kirjoitti:
Palstan aihe ei ole usko.vainen 😂😂😂
Tämän ketjun aihe on se, mitä sinä olet saanut aikaan tässä keskustelussa.
Huolestunut.kansalainen kirjoitti:
Yhdellä. Monellakos sinä usko.vainen puolustat itseäsi?
😂😂😂😂😂
Faktoja.kiitos kirjoitti:
Tämän ketjun aihe on se, mitä sinä olet saanut aikaan tässä keskustelussa.
No, kerroppas nyt sitten mitä minä olen saanut aikaiseksi ja miten 😳‼️❓
- Faktoja.kiitos
usko.vainen kirjoitti:
No, kerroppas nyt sitten mitä minä olen saanut aikaiseksi ja miten 😳‼️❓
Tutki ketjuja ja aikaansaannoksiasi. Pelkkää keskustelua sinusta itsestäsi. Oletko ihan pervo?
- usko.vainenEiRek
Tutki ketjuja ja aikaansaannoksiasi. Pelkkää keskustelua sinusta itsestäsi. Oletko ihan pervo?
En... Kiihotun vain itsestäni..
Yritä nyt hyvä ihminen laajentaa "keskusteluasi " muuhunkin kuin kahteen lauseeseen ja laita jo niitä todisteita väitteillesi, eiks niin 🤗❓
- usko.vainenEiRek
usko.vainen kirjoitti:
Yritä nyt hyvä ihminen laajentaa "keskusteluasi " muuhunkin kuin kahteen lauseeseen ja laita jo niitä todisteita väitteillesi, eiks niin 🤗❓
Aaahhh... voi miten hyvin taas laitoinkin... Ihan kiihotun taas...
Tajusin, että usko.vainen on luultavasti ulkomaalainen. Hän ei käsitä termejä, ei asioiden sisältöä. Ei sitä mitä erilaiset sanomiset tarkoittavat.
Ja sitten hän KYSELEE ketjut pullolleen.- Patmosta.joka.paikkaan
torre12 kirjoitti:
Tajusin, että usko.vainen on luultavasti ulkomaalainen. Hän ei käsitä termejä, ei asioiden sisältöä. Ei sitä mitä erilaiset sanomiset tarkoittavat.
Ja sitten hän KYSELEE ketjut pullolleen.Hän on luultavasti Lähi-Idästä ja purkaa täällä patoutumiaan.
- ollako.sinä
Patmosta.joka.paikkaan kirjoitti:
Hän on luultavasti Lähi-Idästä ja purkaa täällä patoutumiaan.
Ollako sinä somali?
- HulluksiOnMennytTaas
ollako.sinä kirjoitti:
Ollako sinä somali?
usko.vainen ilmeisesti on tuaregi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760