100tonnin autolaina hyväksytty luottopäätös

Autotontärkeitä

Hain XC90 T8 vajaa 100 tonnia autolainaa ja hyväksytty päätös tuli ilman käsirahaa tietenkin. Ostin ilman vaihtoautoa niin sain 3500e alennuksen vielä. Suosittelen muillekkin laittamaan kunnon autoon rahaa, siitä se elämänlaatu paranee.

17

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylläkannatti

      No nyt iski karmea kateus meikäläiseen!

    • JohanUnenNäit

      Olipa hassu iltasatu!

    • Xc90ostaja

      Ja ihan totta vielä. Ostan kaiken aina velaksi. Ei se yhteiskunta muuten pyöri. Pitää toki tienata paljon jotta tämä onnistuu..

      • ThebestornothingS

        Et siis tienaa tarpeeksi kun tarvitset rahoituslaitoksen apuja autonkin ostoon. Voi voi köyhää.


      • JohanUnenNäit

        Satusi on totta yhtä paljon, kuin minä olen Amerikan presidentti, joten se siitä.


    • Rahakiertäää

      Köyhät ulisee. Ei pankki anna persaukisille autolainaa lähes 100 tonnia. Itseasiassa fiksu rahamies ostaa pienellä korkotasolla joka nykyään on niin mielummin velaksi kun että sitoisi 100 tonnia autoon, se vasta typerää onkin.

      • 63miljoonaa

        RAHAmiehen ei tarvitse euroja laskella, niitä kun on riittävästi vaikka mitä tekisi. Asia erikseen on tietenkin nämä Wannabe rahamiehet, heidän pitää kyllä laskea ja pähkäillä.


    • Tietäjä222

      Ongelma on että arvo tippuu erittäin nopeasti mutta rahoituksen velka ei ja puhutaan isoista summista. Auto tuntuu uudelta sen puoli vuotta ja sen jälkeen muistissa on useimmin kuukaisittainen velan lyhennys.

      Käteiselllä ja järkevän hintainen auto on aina paras hinta/laatusuhteeltaa ja häviää vähän rahaa.

    • Silälailllla

      100 tonnin auton hyvityshinta on 70-75 kun ajat sen ulos liikkeestä. Joossakin paikoissa hyvitys on vielä huonompi. Aikalailla yli 60 autot on niitä joille ei ostajia ole paljoa ja näiden hinnat tulee äkkiä alas. 25 tonnin uusi auto pitää hintansa aika kivasti ellet aja sitten todella paljon. Aika monet kalliit autot onkin yritysten omistuksessa ja joku jäbä vaan maksaa sen käytöstä verotusarvoa, silloin riski on vain yrityksellä ja yritykselle 50 tonnin auto tuskin on mikään jätti ”sijoitus”.

    • autopaskasijoitus

      Kyllä tuossa on paljon asiaa ja oikea meininki. Miksi ihmeessä matalan koron aikana sitoisi rahaa autoon, vaikka tilillä sattuisikin olemaan auton hinta ? Itse ostin kanssa elämäni ensimmäisen rahoitusauton, vaikka olisin sen pystynyt maksamaankin ( 42 te käytetty maasturi ).
      Vuodenvaihteessa meinasimme ostaa uuden kakkosauton ja päädyimme Uuudessakaupungissa valmistettuun A Mersuun, tarkoituksena tukea hieman kotimaista työllisyyttä.
      Kauppa kariutui siihen että Mersua ei saa ostaa lähes ilmaisella korolla, kuten useita muita merkkejä. Auton vaihtoa siis lykättiin hieman tästä syystä, koska viiden prosentin korko an aika korkea uuden auton kaupassa tällähetkellä.

      • Rahoitusonkallis

        Useita tuhansia euroja menee ostaessasi rahoituksella, pienikin korko kasvaa kymmenissä lyhennyksissä.


      • Naurettavaaaaa

        Länsiautolta saa mersua kyllä pienellä korolla ja auto sunilta. Veholta ei osta kukaan mitään koron takia joka on jotain 8% lopulta ja hyvittävät todella huonosti autoista vaihdossa.


    • rikkaidenkaveri

      Täyttä fulaa koko kirjoitus... Alennuskin on suurempi ilman vaihtoautoa.
      No, uutta autoa ei tosin juuri kannata ostaa, jos on rahaa. Rikkaat ei ostele uusia autoja, niitä ostelee vähävaraiset. Rikkaat ovat todella nuukia rahan suhteen, siksi he ovatkin rikkaita!

      • Idiooootti

        Hölmö. Teemu selänne omistaa kymmeniä kalliita autoja ja monet muutkin rikkaat. Myös suomessa monet rikkat ostaa uusia autoja. Luuletko sä että köyhät voi ostaa uusia kalliita autoja? Ehkä sä siksi olet köyhä ja väität tollasia hölynpöly juttuja? Nimenomaan rikkaat ostaa kalliita autoja.


    • Osamaksu.postimyynti

      Mulla on monta sadantonnin ja vähän alle hintaista velatonta autoa. Turha niillä on pullistella varsinkin osarilla. Arvon tippumisella ei ole mitään merkitystä. Siinähän tippuu. Laittakaa palkkatyörahat mieluummin tuottamaan. Jos rahaa on niin autot ok

    • Täältäkö_otit_lainan
    • Reaali1

      Suurin osa näiden uusien xc volvojen "haltijoista" on hankkinut auton rahoituksella koska rahaa tai varallisuutta ei ole muuten. Ne on keskituloisia ja paremmin tienaavia. Mutta rahaa ja varallisuutta ei ole päässyt jostain syystä kertymään.

      Lyhennykset ja auton arvon tippuminen ei paranna tilannetta, rahoituksen velka ei tipu vaikka arvo tippuisi 10-15 000 vuodessa, täyskasko pakollinen siis kk kuluissa lisänä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3440
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2790
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2594
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1962
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      154
      1596
    Aihe