Mitä järkeä?

Kunnollinenjareilumies

Mitä järkeä on siinä, että kumppanini, joka on pistänyt minut vaihtoon ja ottanut tilalleni uuden miehen, on alkanut seurata mua? Kyse ei ole tuntemuksestani vaan kiistattomasta tosiasiasta, josta en sen enempää kerro.

Janottaako vanha suola, vai onko kyseessä vain uteliaisuus? Ehkäpä jonkinlainen hallinta?

22

1065

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohdakokojuttu

      1: Faktat selviksi. Sinut on dumpattu pihalle, joten tuo ihminen ole enää sinun kumppanisi: hän on sinun eksä!

      2; Millä lailla seurailee? Tarkenna.
      Oletko varma ettei tässä ole kyse siitä, että eksäsi elää elämäänsä ja liikkuu vanhoissa kaveriporukoissa sun muuta niin kuin ennenkin, käy samoissa kaupoissa jne... eli hän elää elämäänsä tyytyväisenä ilman sinua. Vaikka tyyppi dumppasi sinut elämästään, ei hänen tarvitse koko tienoon väestöä poistaa sinun mukana eikä muuttaa toiselle paikkakunnalle.

      Sinuna en kantaisi pienintäkään murhetta, moikkaat jos eksä kohdalle osuu, ja jatkat eteenpäin.

    • Kunnollinenjareilumies

      Turha takertua yksityisseikkoihin. Olkoon sitten exä..
      En ala sen kummemmin tarkentamaan. Minä olen jättänyt menneet taakseni, mutta kävi ilmi, että exäni seuraa tekemisiäni.
      Nyt kysyn miksi ihmeessä? Erosta on kulunut yli puoli vuotta. Naisen logiikka tässä minua kiinnostaa?
      Ehkä arvon naiset osaavat kertoa..

    • roikkuvarasite

      Näitä seuraajia on kuten minullakin. En vain tahdo ymmärtää miksi olen edelleen sen mielenkiinnon kohde. Toki se selittää sitä sun tätä mutta ei älyä että tiedän sen "kuullostelevan olenko kunnossa? Ei usko mitä kerron tai jätän kertomatta. Itse se harhainen idiootti joka ei älyä etten haluaisi olla edes tekemisissä. Kauheaa draamaa ja vääntöä. Sillä hän tiedän että sillä on jotain mielenkiintoa vaikka olen valintani tehnyt enkä sitä salannut. Eikö upeaa kun saa olla keskipisteenä toiselle josta todella haluaisi eroon. Toki pakosta joudun vastaamaan mutta eihän se älyä ettei valinnan kohteeni pitäisi jos kiinni jäisin viestittelystä edelleen. Siksi on pakko vastata sille kun epäilen sen manipuloivan minua. Olen näyttänyt ja ollut uskollinen enkä edes ole ketään pettänyt ja kuitenkin leikin tuon hullun kanssa joka katsoo olevansa jotenkin ihminen jolle pitäisi kertoa elämästään kaikki. Narsisti se on sen olen nähnyt.

    • Puhupukille

      Kuka kunnollisuutesi ja reiluutesi on testannut? Miten?

    • Kunnollinenjareilumies

      Sehän ei sulle kuulu. Jos et osaa antaa vastausta kysymykseeni niin ole mieluummin hiljaa. Anna fiksumpien vastata..

      • Revisiitä

        Ei kuulukaan mutta on relevantti kysymys siinä kohdassa kun joku määrittelee itsensä sillä tavalla.


    • Kunnollinenjareilumies

      Takerru mieluummin kysymykseen ja vastaa siihen.

      • Suoraanjarehellisesti

        Yllätä se ja kysy. Mistä helmetistä kukaan muu sen voi tietää.


    • Kunnollinenjareilumies

      Hyvä ohje, mutta en tee sitä vielä.
      Olet oikeassa, kukaan ei voi tietää kuin henkilö itse, mutta kuuntelen arvioita ennenkuin toimin.

    • enjaksais

      Ei niin mitään järkeä!

      Ole helvetin onnellinen olet päässyt eroon psykopaatista. Tee totaalinen pesäero ja poista hänet kaikesta viestinnästäsi ja kommunikaatiosta. Psykopaatti yrittää edelleen pitää sinua hallinnassaan, joten ymmärrä se ja tee selväksi että et kuulu enää hänen elämään.

    • Kunnollinenjareilumies

      Hyvä kuulla myös varoituksen sana. Mielestäni tämä kyseinen henkilö ei vaikuttanut psykopaatilta, vaikka halusikin hallita suhdetta. Ja kieltämättä hallitsikin.

    • näinminäuskon

      Olet mitä ilmeisimmin uhannut kostaa jättämisen tms. eksäsi haluaa tietää missä liikut, niin tietää varoa.

    • Kunnollinenjareilumies

      Ei, ei. Tuohon ei usko Erkkikään. Parisuhteen kuuluu perustua haluun olla yhdessä. Ei toista voi omistaa taikka pakottaa tai edes painostaa toista toimimaan toisin kuin juuri itse haluaa. Olen hyväksynyt eron, enkä ole mustasukkainen hänestä. Uusia naissuhteita jo viritteillä.
      Parempaa selitystä odotan.

      • nipinapi

        Samaan suuntaan kallistun, et ole hyvä tyyppi ja sen takia haluaa varmistaa ettei tule yhteentörmäyksiä.


    • Kunnollinenjareilumies

      Kallistu sinä naamallesi kivikkoon..

    • minunanalyysitässä

      Sanot, että sinulla on jo uusia naissuhteita viritteillä. Uusia naissuhteita monikossa meinaa sitä, että sinä olet pysyvämmän seurustelun kannalta epäluotettava pelimies, hoitelet useampaa emäntää samanaikaisesti ja sehän ei, yleensä, naisille sovi. Ne haluavat pitää ukkonsa vain itsellään.
      Eksäsi seuraa, kuinka kauan kestää ennen kuin puuhastelusi tulee ilmi ja homma viritystesi kanssa kaatuu yllä mainitsemaasi kivikkoon :).

    • d6655544

      Ensinnäkään sinä et ole kunnollinen ja reilu mies. Ja toiseksi vakoilet minun elämääni ja koitat esittää muille ihmisille niinkuin olisit minä. Raportoit minun elämän tapahtumisia tänne palstoille

    • Kunnollinenjareilumies

      Silloin kun ei vielä seurustella niin kuvioissa mielestäni voi olla useampikin nainen, mutta siinä vaiheessa kun sovitaan, että on alettu seurustelemaan, niin siinä vaiheessa muut naiset putoavat automaattisesti pelistä pois.
      Voin kulkea leuka pystyssä, sillä en ole koskaan pettänyt kumppaniani. Enkä tule sitä tekemään myöskään tulevaisuudessa - niin hyvin tunnen itseni.

      Ton d6655544 jätän ihan omaan arvoonsa. Ehkä sun kannattaisi hakeutua hoitoon.. Suositten sitä vakavasti.

    • EtOoTilivelvollinen

      Sä et oo kellekään tilivelvollinen. Sä voit sanoa sen exällesi, jos siihen löytyy tarvetta, mutta kannattaa ihan asiallisesti tokaista. Kyllä vähän erikoiselta naiselta vaikuttaa, jos eksänsä tekemisiä valvoo. Pääasia ettet anna sen itseesi vaikuttaa

    • Kunnollinenjareilumies

      Toi oli hyvä kommentti. Kiitos.
      Itseasiassa alussa tuntui oikeastaan hyvältä kun sain tietää tästä exän "seuraamisesta". Alkuun ajattelin, että kyse on mustasukkaisuudesta. Ja kenenpä mieltä ei hivelisi vastakkaista sukupuolta edustavan henkilön osoittama ylimääräinen mielenkiinto. Tarkemmin ajateltuna kyse voi olla kuitenkin muustakin, jota täällä nyt peräänkuulutan.
      Aion pyrkiä asialliseen keskusteluun ja otan tapahtuneen ihan positiivisena asiana esiin.

    • Htttc

      Itse seurailen exääni, koska hän edelleen 2v jälkeen väittää, että vielä minä muutan mieleni, tajuan miten mukava hän oli ja muut miehet on paskoja, kuinka halusin vain kokeilla siipiäni jaada jaada jaa.

      Ja pystyn korjaamaan näitä harhakäsityksiä yhteisille kavereille, jotka tosin on jo oppineet olemaan uskomatta exääni.

    • Kunnollinenjareilumies

      Htttc. Hmm.. En osannut odottaa tällaista kannanottoa. Luin kahteen kertaan kirjoituksesi. Saat suuren arvostukseni. Mietin omaa asemaani kuvauksessasi, mutta näen itseni siinä vain osittain.
      En pidä itseäni minään superhyvänä miehenä. Enkä tiedä mitään exän uudesta miehestä. On varmaan ihan asiallinen kaveri. Eikä minulla ole hänestä mitään pahaa sanottavaa hänestä, kuten ei muistakaan miehistä. En ihan istu kuvioon.
      Mielenkiintoinen juttu, sait minut miettimään tilannetta toiselta kantilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe