Vaimo on yksi ***tanan nauta.

Rehvone

Nyt on 28 vuoden liitto lopuillaan. Vaimo on viimeisten parin vuoden aikana alkanut muistuttaa ulkomuodoltaan Mansikkia. Nautamaisuus näkyy myös asenteessa, monttu auki katsoa möllötetään maailman menoa siitä juurikaan ymmärtämättä. Ämmä on myös alkanut kinuamaan koiraa, kun on muka yksinäistä kotona kun tytär muutti opiskelemaan (2,5 vuotta sitten!). Silmäni aukesivat firman pikkujouluissa kun minua kehuttiin hyvin säilyneeksi. En pettänyt, mutta siitä asti on mielessä pyörinyt.

29

5467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lehmäsijokatietää

      Ukkomiehen katkeria sanoja kun "mua kehuttiin ja en pettänyt. Nyt kun nauta lähdössä tuli pettymys kun ohi suun meni tilaisuus. Muista kehua sille lehmällesi kuinka uskollinen ja hyvin säilynyt olet. Että ymmärtäisi edes minkä menettää. Pikkujouluissahan aina kuulee sen totuuden ja tuo itsetunnon taivaisiin kun kehutaan. Voi veikö se sun parhaimmat vuodet? Onpas suloisen katkeraa tilitystä. Toivotaan ettet ole minun puoliso. Silläkin on ikäkriisi meneillään ja eron partaalla. Mutta ymmärrän miten tämä maailma menee ja mitä "menetän" olen sanonutkin jo mitä kerron kun ja jos eroilmoitus tulee ja paljonko joutuu maksamaan. Ei vielä halunnut lähteä kun se nyt yrittää saada tämän lehmän hiljaiseksi. Älä huoli jos sun lehmäs ei tajua maailmaa tai mitään muutakaan. Helpompaa se sulla lähteä ja jättää lehmä ojaan. Onpas sinun lehmäsi typerä kun ei älyä minkälaisen kultakimpaleen on saanut aikanaan. No kai teillä jotain positiivistakin löytynyt kun olet sen ottanutkin. Vai oletko niitä ukkomiehiä jotka pakotettu avioon jne? Voi voi noita lehmiä että ne osaa. Onko tuo lehmä koskaan sanonut suoraan kuinka typerä olet? Minä olen sanonut ja jos kaverit kuulisi upeasta liitostamme arvostaisivat todella. Nyt pieni vinkki en ole se joka kiristää jäämään vaan se joka vaatii eroa. Terveisiä täältä laitumelta avioliiton satamasta. PS. Minuakin kehuttiin että kelpaisin kelle tahansa. No se jää nähtäväksi.

      • KomeaAdonis

        Kurpat on katkeria!


      • No siinäpäs oli taas varsin kattava ulosanti ja ihan kirjallisessa muodossa avioliiton parhaimmista puolista....:D


      • aysierrotu

        Saa...nan pervo, eläimiin sekaantuminen on rikos.
        Lehmät ovat hyötyeläimiä ja niiden maidosta saa hyviä juustoja jokurtteja ja viilejä ym...


    • eheehe

      Sama täällä, mutta toisinpäin. Mun ukko on alkanut muistuttaan pystyyn kuollutta sonnia. Välillä se mylväsee jotakin josta en kyllä saa selvää. Kauniit naiset saa sen haarojen välin hyppimään iloisesti muutaman sekunnin ajaksi, suusta valuu limainen kuola ja silmät pullottaa. Sitte ukolle jo pukkaa iso hiki ja kaunis nainen on tipotiessään. Nöyränä tulee mun luo rapsutettavaksi, mut aina en kyllä jaksas mylvivää sonnia katella. Liitto jatkuu toistaiseksi.

      • noutajat

        Olisit sinäki ottanut koiran , etkä sonnia.


    • Lhukh

      Vittu mikä urpo. "Hyvin säilynyt" oli sitten vaa kiitollinen siitä mansikista

    • eheehe

      Nautaeläimenä mullon ihanat tissit, näin ainaki yks kehu, mutta enpä kerro kuka. 🤣

      • Opjyik

        Munki mansikilla oli


      • sepustus

        Niin minullakin 👍👍👍1 sanoi jok, voi juku


      • tsihhih

        hyvä perse ja hyvät tissit, vaikka kotimainen kyytta olenki


    • Igrji

      Lehmät on ihania. Ja mansikki ei oo haukkumasana

    • heyroy

      Minäkin olen huomannut samaa itsestäni,Tissit alkaa roikkua,tulee syötyä epäterveellisesti,kun ukolle pitää olla lenkkiä kaapissa.Pitäisi erota kun saisi aikaiseksi,siihenkin menee paljon energiaa...yksin olisi helpompaa,tulisi harrastettua,ulkoiltua enemmän,syötyä terveellisesti.huolehdittua itsestään,ja kodistaan paremmin.Nyt ei huvita,ukko makaa sohvalla työttömänä.Missään ei käydä yhdessä.Se huutaa mulle,silä ei ole rahaa ikinä!Ihan tavallista.

    • Kuluji

      Miks pitää haukkuu omaa rakastaan

      • sesapettaa

        No eihän sitä vierasta voi haukkua. Täytyy olla vieraskoree... et ei paikkaa viedä 😃 joku pian uus pukilla ??? Omaa voi kun tietää että toinen viis veisaa...


      • HehHehJaHeh

        Tuskin on rakas ollutkaan koskaan kun noin rumasti puhuu lapsensa äidistä.
        Ihmetyttää, että mikä on tämän parin aikoinaan yhteen vienyt.

        Tietääkö aloittaja, että yleensä ihminen ei välitä huolehtia itsestään jos ei ole tyytyväinen elämäänsä? Eli se siitä, että millainen saalis olisit...


      • dioer
        HehHehJaHeh kirjoitti:

        Tuskin on rakas ollutkaan koskaan kun noin rumasti puhuu lapsensa äidistä.
        Ihmetyttää, että mikä on tämän parin aikoinaan yhteen vienyt.

        Tietääkö aloittaja, että yleensä ihminen ei välitä huolehtia itsestään jos ei ole tyytyväinen elämäänsä? Eli se siitä, että millainen saalis olisit...

        Entä naisten kommentit miehistään?


    • kepulituki

      Hae maataloustukea.

      • jormakkeli

        ja keinosiemennyspalkkiosta työn osuus kotitalousvähennyksiin....muhahaha


    • KUVOTTAA

      Olet sivistymätön super JUNTTI.

    • aktivointia

      Päästäisit sen joskus ulos , ei eläimet tykkää olla kahlittuna navetassa, tai teurasta se elukka ,voit vielä sen lihasta jottain saada ja lopeta samalla karjatilasi.

    • Rehvone

      Tänään sitten kissa pöydlle. Viinapullon avasin jo

      • hyihyisinua

        Torvi, joko kissa tai viinapullo pois pöydältä. Kännissä ei selvitellä mitään.


    • Torvimikätorvi

      Ei ihme jos vaimo katselisi jo aitojen yli fiksumpia miehiä ja vihreempää ruohoa kun lukee aloituksen. Mitä suustaan sivaltaa, se kertoo vain sen mikä on itse.

      • Kohtuusmullakin

        Kirjoitit ajatukseni. En suurin surminkaan huolisi itselleni aloittajan kaltaista miestä.


    • Kfbh

      Kyllä toi aloittaja vaikuttaa aika kusipäältä... Puhuu tollee vaimostaan vaikka pitäisi rakastaa sitä

    • Hkcbkn

      Googleta "sydämen sivistys"

    • harmittaajokapäivä

      Vaimoni ei kinua koiraa onneksi mutta muistuttaa kuitenkin naapurin "mansikkia" laitumella, ylipainoa reilusti jos nätisti sanoo. Kyllä aidan toisella puolella tarjontaa riittää.

      • yksmansikki

        Vanhat äijät liitoissaan kuvittelee, että ovat jotenkin akkojaan parempia. Aidan toisella puolella on tarjontaa, mutta mitä se lopulta vanhalle äijälle on. Monta kertaa naimisissa olleita eronneita ja karranneita, petettyjä ja pettäjiä, ainakin jos ovat äijien kanssa samaa ikäluokkaa. Nämä osaavat jo kokemuksentuomalla lirkuttelutaidolla uida äijien liiveihin, varsinkin jos siellä ison lompakon huomaavat ja sen että seksin kautta äijä tekee mitä tahansa. Äijää nuoremmat yksilöt taas etsivät joko isänkorviketta, kun se lapsuudessa on puuttunut tai ovat vain sen helpon elämän perään, jossa rahalla pääsee, siis äijän rahoilla, ihan minne haluaa.

        Älkää äijät unohtako totuutta, vaan muistakaa itsekin katsoa peiliin ja alasti seisoskellessaan voi katsoa alaspäin ja pohtia, että mitä siellä näkyy, kun ei enää napaakaan erota.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe