KOLMEN PÄIVÄN PIMEYS, KRIITTINEN PISTE JA SUURI LU

JulieDaughterOfTheKing

OPUMUS

11.12.2017

Tyttäreni, sinun Sydämesi on minun sydämeni ja se taakka, mitä se kantaa, on yksin minun, sillä näethän, koko maailma on saavuttanut kriittisten pisteiden tasot. Monet odottavat yhä Kirjani sanojen tulevan täyttymykseen koskien suurta luopumusta ja poiskääntymistä, mutta Minun täytyy kertoa sinulle, että se ei ole tulevaisuuden tapahtuma tai kausi, vaan se on nyt tässä, juuri tässä päivässä jossa elät. Vihollisen suunnitelmat ja juonet ovat laajentuneet vuosisatojen kuluessa ja luopumus on syvällä jokaisessa elämän alueessa. Vääriä oppeja, joita on esitetty niin kauan aikaa sitten, on kasteltu ja ruokittu ja ne ovat kasvaneet kauheaksi ja suureksi pahaksi. Hidas mutta systemaattinen mieltenne ja sielujenne myrkytys on lähes saavuttanut huipentumansa. Näyttämö on valmisteltu pikkutarkasti suurta tuntia varten, joka on nyt tässä, missä useimmat uskovat valheet ja ovat tehneet kompromissin tai langenneet takaisin ihmisen virheisiin, jotka nyt nähdään totuuksina. (Tiit1:13-14)

Murhe niille, jotka kutsuvat pyhää epäpyhäksi ja epäpyhää pyhäksi, jotka näkevät valon pimeytenä ja ovat vaihtaneet totuuden valheisiin. Murhe niille, jotka kutsuvat pahaa hyväksi (Jes5:20) ja menevät jopa niin pitkälle, että harjoittavat kapinaa ja epäjumalanpalvontaa täysin peittelemättömästi ja avoimesti ilman minkäänlaista pelkoa ainoata, yhtä ja todellista ja elävää Jumalaa Yahwea kohtaan.

Tämä niin monien luopumus tai tieltä pois poikkeaminen on ollut hienovaraista joissakin, mutta toisissa se on ollut avointa Minun totuuteni uhmaamista ja pilkkaamista. Tämä on noituutta Minun silmissäni. (1Sam15:23) Olen varoittanut ja varoittanut teitä pakenemaan tahallista syntiä, juoksemaan pois kenestä tahansa, mistä tahansa, mistä tahansa kirkosta tai mistä tahansa opista (Ef4:14; Heb13:9; 2Tim3:5; Tiit1:16) tai ihmisen traditiosta, joka ei ole täysin Minuun, Minun uhriini, Minun pyhään Sanaani, anteeksiantooni ja parannuksentekoon juurtunutta. Olen kertonut teille, että jos vain tulette luokseni, opetan teitä ja neuvon teitä henkilökohtaisesti totuudessa, jotta teidän ei tarvitsisi katsoa muihin ihmisiin. (1Joh2:27) Minun tieni on kapea, kyllä, mutta hyvin Henkeni ja sinua kohtaan tuntemani rakkauden valaisema. Silti niin monet ovat valinneet liukua mukavuuteen, välinpitämättömyyteen ja laiskuuteen heidän hengellisissä kulkemisessaan kanssani - todella kohtalokas virhe. Sillä nämä tulevat jäämään kiinni tietämättöminä kaiken lopunajasta puhutun käydessä toteen. (Luuk21:34) Merkit ovat kaikkialla ja ne, jotka ovat Minun omiani, ovat hyvin tietoisia kaudesta, jossa olette. Suuri erottaminen jää täysin huomaamatta niiltä, jotka ovat langenneet tähän luopumiseen eivätkä he tule näkemään valoa ennen kuin ne, jotka ovat Minun valojani, on poistettu. (Luuk12:35-38 ) Suuressa armossani ja rakkaudessani olen vuodattanut Henkeäni ja sydäntäni, Minun kehotuksiani ja kutsuani parannuksen tekoon, pyhyyteen ja oikeamielisyyteen. Sen hetken on tultava, jolloin Minun on toimittava ja se, mikä tulee olemaan, tulee olemaan.

Jos ette ole valmistaneet itseänne ennen kaikkea hengellisesti, tulette olemaan kiidätettyjä todellisuuteen, jonka ei tarvinnut olla teidän. Monet valitettavasti ovat jo valinneet tämän tien. En jatka uudelleen ja uudelleen varoittamista, sillä olen tehnyt niin nyt jo hyvin pitkään.
Valmistakaa sydämenne kävelemällä Minun teilläni ja elämällä pyhyydessä. (Luuk21:36) Valmistakaa perheenne varoittamalla heitä siitä, että aikaa ei enää ole. Valmistakaa kotinne ja olinpaikkanne sen mukaan, miten olen antanut varoja teille. Olkaa harkitsevia ja viisaita sen suhteen, mitä teillä on, ollen aina halukkaita jakamaan kaiken kenen tahansa kanssa, jonka lähetän luoksenne. Sulkekaa kaikki medianne, vapaa-ajan viihdykkeenne ja kuunnelkaa tarkasti ohjeitani. Erottakaa itsenne parhaan kykynne mukaan materiaalisista asioista asioista, jotka palvelevat ainoastaan aistien stimulointia ja jotka ruokkivat vain lihaa eivätkä ihmisen henkeä. Pyytäkää Minulta niin minä autan teitä erottamaan, mistä asioista kävellä pois ja mitä asioita hylätä.

Rukoilkaa perheittenne ja rakkaittenne puolesta, turvapaikkojenne, ajoneuvojenne, resurssienne ja varojenne puolesta mutta myös kaiken teknologian puolesta, jota teidän on käytettävä, mukaan lukien pankkitoiminnan ja kaikenlaisen elämässänne tapahtuvan liiketoiminnan. Rukoilkaa elektronisten laitteidenne ja vesivarojenne puolesta ja perustavanlaatuisten rakenteidenne ja alueittenne puolesta. Pyytäkää tulimuuriani ja enkelisuojelusta korkealle yläpuolellenne Taivaisiin, syvälle alapuolellenne maahan ja kauas olinpaikkojenne ympärille sekä kotona ja että kaikkialle, mihin matkustatte. (Kol4:2)

Tämä luopumushenki, joka on tullut läpi, on nukuttanut monet hyvin rentoutuneeseen ja huumeenkaltaiseen huumaantuneeseen olotilaan, joka vakuuttaa niille, joiden sydämiä se kihelmöittää, että kaikki tulee olemaan hyvin eikä suurta toimintaa tarvitse tapahtua. (2Tim4:3; 2Tim4:4)

2

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JulieDaughterOfTheKing

      Kerron teille suuren totuuden: tämä on täysi valhe Helvetin kuilusta ja tämä tulee olemaan tuhona kaikille, jotka ovat olleet ja tulevat olemaan sen ansassa. (2Kor11:13-15; 1Tim4:1-3; Ilm3:3) Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta tässä kriittisessä pisteessä, johon olette tulleet. Sanani opettaa teitä olemaan vakavamielisiä, valmiustilassa, järkkymättömiä, valppaita ja ahkeria, sillä vihollinen kiertää ympäri maata etsien, kenet hän voisi tuhota(1Piet5:8). En ole koskaan opettanut, että teidän tulee olla tyydytettyjä ja mukavuudessa tai tyytyväisiä mihinkään, mitä tämä maailma tarjoaa, mutta silti tämä viesti on ajettu ihmisten psyykkeisiin ja on vahvistettu suurimmassa mahdollisessa laajuudessa, jotta ihmismassat voitaisiin nukuttaa valheelliseen turvallisuuden paikkaan. (2Piet2:1; Room16:17-18; Gal1:7-9)

      Kansani! Minä olen tulossa!! Minä olen tulossa nopeasti!!! (Room13:11) Hyvin, hyvin pian tulee olemaan päivä, jolloin tulette yhtäkkiä huomaamaan, että on liian myöhäistä valita ja Minun vihani tulee huolestuttavasti tulemaan teidän välittömäksi todellisuudeksenne. (Ilm6:12-17) Tämän ei tarvitse olla näin.

      Olen aikomaisillani ravistaa tätä koko maapalloa enemmän kuin koskaan. Niin kuin olen myötätuntoisesti varoittanut, kokonaiset kansakunnat tulevat olemaan pysyvästi toisenlaisia. Vuoret tulevat jyrisemään, meret tulevat jylisemään, maa tulee halkeamaan ja jakaantumaan monilla alueilla ja tulette tietämään, että olette tuomion ajassa. Älkää ottako näitä varoituksia kevyesti. Valmistautukaa olemaan kykenemättömiä ostamaan ruokaa, valmistautukaa elämään ilman moderneja elektroniikan viihdykkeitä ja ilman juomakelpoista vettä ja viemärijärjestelmiä. Valmistautukaa fyysiseen pimeyteen.

      Minä tulen jälleen kerran saamaan aikaan fyysisen pimeyden tälle maapallolle ravistaakseni kovasydämisiä kuten myös haaleita, välinpitämättömiä ja kompromississa olevia, jotka yhä pysyvät uppiniskaisina. (Juud3-4) Kokemus tänä aikana tulee olemaan hyvin tarkasti jokaisen sielun matkan intimiteettiini kanssani määrittelemä. Suuri rauha ja ilo tulee olemaan niiden kanssa, jotka pitävät liiton kanssani; niiden kokemus, jotka eivät ole täysin kävelleet kanssani ja Minussa, tulee olemaan jotain aika erilaista.

      Teidän, jotka olette Minun omiani, tulisi valmistautua jatkuvasti paastoamalla ja rukoilemalla tätä pimeyttä varten, joka on jo täällä. Helvetin portit on avattu ja Ilmestyskirjan sinetit jatkavat avautumistaan. Tämän ei ole tarkoitus tuoda teille pelkoa, sillä Minä en ole antanut teille pelon henkeä vaan vakaan mielen hengen. (Ps46:2) Kaikessa tässä ja kaikessa, minkä olen kertonut teille, olen valmistanut teitä.

      Niille, jotka ovat kulkeneet kapeaa tietä pitkin kanssani, jotka ovat kärsineet ja tuskailleet kanssani sydämessäni, jotka ovat tehneet kanssani yhteistyötä vetääkseni kaikki sielut sydämeeni - kerron teille, että suuri mysteeri ollaan paljastamassa teille. Sillä näettekös, olette lähestymässä kolmannen pimeyden päivän loppua. Olette tulossa viimeiseen koettelun ja koetuksen, puhdistuksen ja jalostuksen tuntiin. Läpimurtonne on hyvin lähellä ja tällä viittaan teidän siirtymiseenne luonnollisesta ulottuvuudesta hengelliseen. Sillä kuten tiedätte, tämä ei ole teidän kotinne. Olen nyt avaamassa ilmestystä teille tätä aikaa varten ja paljastamassa ennen tuntemattomia mysteerejä. Lukekaa Sanastani ja mietiskelkää niitä kolmea tuntia, jotka koin ristillä, niitä kolmea tuntia ennen kuin nousin kuolemasta ja jopa niitä 30 päivää Mooseksen ja israelilaisten kanssa (2Moos10:21-23), kuten myös Joonan kolmea päivää valaan vatsassa (Joona1:17). Rukoilkaa Minua, että paljastan teille, miten tämä liittyy siihen, missä Minun Morsiameni on juuri nyt taivalluksellanne. Tulette olemaan täytettyjä suurella ilolla nämä ilmestykset vastaanottaessanne (Heb12:2)! Tulet tietämään, että te, jotka olette kävelleet kanssani, olette tulossa tämän pimeyden loppuun, josta olen puhumassa, koettuanne sen sekä luonnollisessa että hengellisessä ulottuvuudessa.

      Sillä te, jotka olette yhä tulossa luokseni intimiteetissä taivalluksessanne, tietäkää tämä: Tulette kokemaan vähän enemmän koetusta jalostuksenne jatkuessa, sillä suuri määrä työtä ollaan tekemässä pienessä ajassa. Teille sanon, kestäkää. (1Kor16:13)

    • JulieDaughterOfTheKing

      Kaiken sallimani lopputulos tulee olemaan se, että monia muita sieluja tulee vetäytymään luokseni peitteiden tippuessa hengellisesti kuolleiden silmiltä, ja Minun totuuteni tulee olemaan paljastettu. Olen pyytämässä teitä tulemaan lähemmäs, tulemaan korkeammalle ja yhä syvemmälle, nousemaan syvälle sydämeni keskelle ja sieltä käsin tulette vastaanottamaan täydellisen rauhan ja varmuuden kaikkeen, mikä on edessänne. Teillä tulee sitten olemaan Minun silmäni ja Minun sydämeni, Minun näkökulmani kaikissa asioissa. Näen kaikkien teidän sydämenne ja tiedän rakkauden, joka teillä on Minua kohtaan. Te olette Minun rakkaitani, Minun kruununi jalokiviä, osa niitä, jotka ovat puhtaimpia Hengessä ja lähimpänä sydäntäni. Te olette ne, joille olen luottanut Valtakuntani ja suunnitelmani toteuttaaksenne suurimman työn, joka tulee olemaan Kansani kautta tehty, jota tämä maailma on koskaan nähnyt.

      Valmistakaa itsenne teille paluutani varten! Valmistakaa sydämenne ja henkenne vastaanottamaan Sulhasen, sillä olen tulossa teille. Olen tulossa nopeasti! Laskekaa se kaikki alas ja tyhjentäkää itsenne, jotta voin tulla täysin sisimpäänne.

      Nyt on se määrätty aika panna toimeen kaikki, joka oli tarkoitettu ennen tämän maailman perustusta. Kaikki on nyt valmiina. Pysykää vahvoina, lapseni, Minä tulen olemaan kanssanne sen kaiken läpi.

      Antakaa kaikki ylistys, kunnia ja kiitos Minulle, sillä olen avannut oven, jota kukaan ihminen ei voi sulkea (Ilm3:7-8), hallelujah, ja Minun Isäni tulee olemaan ylistetty! Valmistautukaa! Valmistautukaa!

      SULHASENNE ON OVELLA!

      YAHSHUA

      *huomio* kriittisen pisteen määritelmä: tarpeeksi suuri koko, lukumäärä tai määrä aiheuttamaan tietyn lopputuloksen; pienin vaadittu määrä jotain aloittamaan tai pitämään yllä jotain tapahtumaa

      (Ymmärrykseni Isältä on, että luopumus on kollektiivisesti saavuttanut pisteen, missä tuomio on langetettava, jotta kaikki täyttyisi.)

      BEHOLD I COME http://iamcallingyounow.blogspot.fi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe