Oiskohan mahdollista laihtua tuolla kalori määrällä toukokuuhun mennessä 15kg? Olen 171cm ja 73kg ja urheilen 4-5krt viikossa hiki liikuntaa ja läskiä on.
1200-1300kcal päivässä
5
82
Vastaukset
- elämisen.mielekkyyttä
Kun lopettaa lämpimän ateria silloin kun tuntee jo pärjäävänsä. En heitä lautaselle jäänyttä ruokaa roskiin vaan jäähdytän sen ja käytän loppuannoksen myöhemmin.
En ikinä laske kaloreita, mut liikun päivittäin.
On upea tunne tilanteessa että elimistö on on käyttänyt kaiken energian jonka olen käyttänyt. Sekin tuntuu illalla hyvältä, että aamulla saan taas lämpimän aterian.- Toimiise
Mä sain laihdutettua 15 Kg vajaassa vuodessa. Tämä onnistui gambridge-ohjelmalla. En itsekään endiksi tuohon ohjelmaan uskonut, mutta vajaassa viikossa alkoi tuloksia tapahtua. Ohjelmassa on se etu, että syömällä näitä tuotteita, saat päivittäin tarvitsemasi vitamiinit, hivenaineet ym.. Tietysti piti pysyä tiukasti ohjelmassa, mutta tuo "nopea laihtuminen " kannusti jatkamaan. Liikuntaa en paljoakaan lisännyt, noin puolen tunnin reippaan kävelylenkin tein päivityäin..Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan. Sinun liikkumisella tuloksia varmasti tulee toukokuuhun mennessä. Eniten minulla paino putosi ensimmäisten 6 kuukauden aikana. Tämä on käsittääkseni ainut lääkärien hyväksymä laihdutusmenetelmä. Ota heti yhteyttä lähimpään gambridge-valmentajaan, joka antaa ohjeet sekä suunnittelee ateriarytmin ym. ym..
- veijo9389863
Aloittaja
on kyllä mahdollista että hommaat itsesi sairaalaan tai ..... - randommmmmmm
Ei sun tartte laihduttaa, relaa. Jos pyrit johonki kauneusihanteeseen ni lopeta toi hulluus. Jos vyötärös on sen alle 80 ni oot terve. Jos laihdutat sen sijaan tost sen 15kg ni alkaa mennä jo lähes anorektiseks touhuks. Kandee mennä puhuun psykalle tai hommata ravintoterapeutti ja sen kanssa duunata niit tavoitteit vähä terveellisemmäks. Tsemii.
- veijo097373
" tai hommata ravintoterapeutti ja sen kanssa duunata niit tavoitteit vähä terveellisemmäks."
Ravintoterapeutti???
Mitähän moinen mahtaa THL:n ehdoilla koulutettuna ymmärtää ravinnosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513190
- 412691
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232056
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715