Täällä on jo jokin aika sitten puhuttu palstatapaamisista. Nimimerkki Bi-nainen__ kirjoittaa aika mielenkiintoisesti: " Harrastan kulttuuria (tiettyjä muotoja enemmän kuin toisia) nörttinäkökulmasta. Käyn kiinnostuksieni mukaisissa tapaamissa ja muissa tapahtumissa ja sitäkautta on ihmiset elämäänkin löytyneet.
Harrastan myös palstailua tai vastaavaa nettikirjoittelua useammassa paikassa, mutta sitä kautta en ole kiinnostunut tuntemattomia ihmisiä suoraan tapaamaan, vaan haluan ensin nähdä isommassa porukassa ja ilman mitään kysymyksiä kiinnostuksesta seksiin/suhteeseen. Mutta olen ehkä poikkeuksellisen hitaasti lämpenevää tyyppiä. Monet nörtit tosin on."
Tuossa tuo keskustelu ja kommentti.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15143599/mita-palstalaiset-harrastaa#comment-92492762
Hän toteaa, että palstatapaamisissa on helppo tutustua, koska tietää puheenaiheita, joita palstalla puhutaan. Olen itsekin miettinyt tätä kysymystä - helpottaisko se todella tapaamisen yhteydessä tutustumista, jos puheenaiheet ovat ennalta mietittyjä, kuten tietysti luonnollista, jos ihmiset ensin pitkään kirjoittelevat jollakin tietyllä palstalla. Toisaalta vähän samankaltainen tilanne on myös opiskelupaikassa - kiinnostuksen kohteet ovat yleensä ennalta tiedossa. Kuitenkin mulla on ollut koko ikä äärimmäisen vaikeeta tutustua naisiin opiskelupaikoissa tai opiskelijabileissä. Onko palstatapaamisten yhteydessä yhtään helpompi tutustua?
Jos tämä suomi24 sinkut palsta joskus kokoontuis, olen miettinyt erilaisia ongelmia: mitenkä suhtauduttaisiin esimerkiksi Laasasen porukkaan? Kuinka paljon palstatapaamiseen tulisi esimerkiksi vasemmistofeministejä?
https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/456968-vasemmistofeministit-kritisoivat-miesasiamies-laasanen-saapuu-tiistaina-tampereelle
Voi olla, että palstatapaamisessa ei voitaisi välttyä tunteiden kuumenemiselta viimeistään siinä vaiheessa, kun Laasasen porukka ja vasemmistofeministit saapuvat paikalle.
Itseasiassa itse olen sitä mieltä, että sinkut palstan ei edes kannattaisi koskaan kokoontua juuri tämän Laasasen porukan ja vasemmistofeministien takia. Itse nyt vaan tunnustan kuuluvani Laasasen porukkaan, koska hän on auttanut minut pohjalta ylös kirjallaan ja terävillä artikkeleillaan. Olen saanut edes jotain toivoa elämään.
Nyt kysymys: löytyykö paljonkin ihmisiä, jotka ovat käyneet palstatapaamisissa ja onko ne hyvä vaihtoehto sellaiselle miehelle tai naiselle, jonka on vaikee jutella tuntemattoman kanssa? Tuli vaan mieleen, että jonkun harrastuksen yhteydessä järjestettävä palstatapaaminen voisi olla parempi vaihtoehto kuin sinkut palsta, jossa on sekä Laasasen porukkaa, että vasemmistofeministejä. Jonkun harrastuksen yhteydessä Laasasen porukkaa ja vasemmistofeministejä ei yhtä helposti tunnistettaisi, koska puheenaiheet keskittyy jonkun harrastuksen ympärille. Vai onko tavallista, että palstatapaamisten yhteydessä puhutaan monenlaisista asioista, jolloin tämä Laasas aihekin saattaa tulla puheeksi?
Jos on kokemusta, ketokaa erilaisista palstatapaamisista ja siitä miten toimivia ne ovat erityisesti sellaiselle miehelle tai naiselle, jonka on vaikea jutella uusien tuntemattomien ihmisten kanssa.
Onko kokemusta tutustumisesta palstatapaamisissa?
66
674
Vastaukset
- mjnhn
Mitään palstatapaamisia ei ole järjestetty ja tuskin järjestetäänkään.
- Feikitvittuun
Ei kukaan tule sinne, ku täällä niin paljon faikki kirjottajia esim bikyt ja darkfearit/peris
- Bi-nainen__
Korostan siis, että kyse ei ollut minkään Suomi24-palstan tapaamisesta vaan muusta harrastustapaamisesta.
Tämän palstan tapaamiseen tuskin uskaltaisi (tai haluaisi) tulla yksikään nainen, sen verran naisvihamielistä läppää monet kirjottajat heittävät. Joku rekkautuneiden nimimerkkien oma tapaaminen vois olla eri juttu, silloin viharunkkareita olis ehkä vaan puolet ja ne asiallisemmat miehet ehkä pitäis ne kurissa ( tietty veis naiset, mut se oli odotettavaakin).
Etsi todellavaikeeta pari sua kiinostavaa harrastuspalstaa ja mene niiden tapaamisiin. Etsi ne jostain muualta kuin Suomi24:lta. Joskus vuosia vuosia sitten kolme silloista palstan miestä tapasivat, Yksi taisi olla nimimerkki Sillitrooli.
- Kurppa27
Feikitvittuun kirjoitti:
Ei kukaan tule sinne, ku täällä niin paljon faikki kirjottajia esim bikyt ja darkfearit/peris
Pitäisi kehittää joku trollinlahtaussofta että noista bickyistä ja darkkiksistä päästäisiin eroon.
Wwuwuw kirjoitti:
Joskus vuosia vuosia sitten kolme silloista palstan miestä tapasivat, Yksi taisi olla nimimerkki Sillitrooli.
Eli tämän muistin..
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10812868/miittiavaukseni-poistettiin-en-tieda-miksi
Kolmas mies taisi ollakin eATMe, eikä sillitrooli.
Kaikkea sitä ...Bi-nainen__ kirjoitti:
Korostan siis, että kyse ei ollut minkään Suomi24-palstan tapaamisesta vaan muusta harrastustapaamisesta.
Tämän palstan tapaamiseen tuskin uskaltaisi (tai haluaisi) tulla yksikään nainen, sen verran naisvihamielistä läppää monet kirjottajat heittävät. Joku rekkautuneiden nimimerkkien oma tapaaminen vois olla eri juttu, silloin viharunkkareita olis ehkä vaan puolet ja ne asiallisemmat miehet ehkä pitäis ne kurissa ( tietty veis naiset, mut se oli odotettavaakin).
Etsi todellavaikeeta pari sua kiinostavaa harrastuspalstaa ja mene niiden tapaamisiin. Etsi ne jostain muualta kuin Suomi24:lta.Olet innokas kulttuurin harrastaja, mitä luin edellisessä keskustelussa. Käytkö esimerkiksi jollakin elokuvia käsittelevällä palstalla esimerkiksi leffatykki sivustolla. Leffatykki sivusto tietysti elokuva aiheinen, mutta luin tuosta rekisteröitymisestä, että siellä voi myös keskustella muistakin päivän polttavista aiheista, joten on varmaa, että nämä ätmien oikeudet tulevat jossain vaiheessa esille. Mulla ei ole kovin paljoa kokemusta: onko näin, että kaikilla palstoilla vaihdetaan aktiivisesti mielipiteitä muistakin kuin juuri siihen kyseiseen aiheeseen liittyvästä? Jos näin on, kyllä ätmit sivustoilla kyllä tulee ennemmin tai myöhemmin paljastumaan ja lopulta palstatapaamisten yhteydessä ajaudutaan samoihin riskitekijöihin kuin esimerkiksi silloin, jos tämä sinkut palsta joskus tapais. Laasasen porukka ja vasemmistofeministit - ei hyvä yhdistelmä.
- Bi-nainen__
todellavaikeeta kirjoitti:
Olet innokas kulttuurin harrastaja, mitä luin edellisessä keskustelussa. Käytkö esimerkiksi jollakin elokuvia käsittelevällä palstalla esimerkiksi leffatykki sivustolla. Leffatykki sivusto tietysti elokuva aiheinen, mutta luin tuosta rekisteröitymisestä, että siellä voi myös keskustella muistakin päivän polttavista aiheista, joten on varmaa, että nämä ätmien oikeudet tulevat jossain vaiheessa esille. Mulla ei ole kovin paljoa kokemusta: onko näin, että kaikilla palstoilla vaihdetaan aktiivisesti mielipiteitä muistakin kuin juuri siihen kyseiseen aiheeseen liittyvästä? Jos näin on, kyllä ätmit sivustoilla kyllä tulee ennemmin tai myöhemmin paljastumaan ja lopulta palstatapaamisten yhteydessä ajaudutaan samoihin riskitekijöihin kuin esimerkiksi silloin, jos tämä sinkut palsta joskus tapais. Laasasen porukka ja vasemmistofeministit - ei hyvä yhdistelmä.
Olet kieltämättä pahassa raossa. Olet utelias ja teoreettinen, mikä saa sinut kiinnostumaan helpommin vähän fiksummista naisista. Mutta et kuitenkaan ole itse ehkä aivan niin fiksu, että kukaan nainen ihastuisi fiksuuteesi.
Tyhmempi nainen voisi ihastua johonkin muuhun sinussa, vaikkapa ulkonäköön ja feromoneihin ja ehkä kiiman viemänä hetkellisesti katsoisi psykososiaalista erilaisuuttasi läpi sormien. Mutta tämä ei ole ehkä sitä, mitä haluat, jos mielit nimenomaan kumppania.
Vammaisilla on vaikeaa. Niin se vain on. Mutta kun kaikilla on omat vammansa, niin pitää löytää sellainen, jonka kanssa omat vammat sopivat yhteen. Outouksia siedetään parhaiten nörttien parissa, mutta se edellyttää sitä nörttimäistä kiinnostusta johonkin.
Helpoksi asiaa ei tee myöskään vaatimuksesi naisten poliittisesta suuntautumisesta ja oma konservatiivinen suuntautumisesi. Jos ensimmäinen kriteerisi on oikeisto-keskusta-tai-persulaisuus (eli ei-vasemmistolaisuus) ja konservatiivinen ajatusmaailma (eli ei-feministinen), niin tämä rajaa jo naisia paljonkin. Huomaa että suurin osa naisista, varsinkin vapaista naisista ja nörttinaisista, on vasemmalle ja feminismiin kallellaan.
Parasta mitä voit tehdä itsellesi, on etsiä jotain muita identiteettejä ja samaistumiskohteita kuin ätmiyden.
Onnea matkaan. Bi-nainen__ kirjoitti:
Olet kieltämättä pahassa raossa. Olet utelias ja teoreettinen, mikä saa sinut kiinnostumaan helpommin vähän fiksummista naisista. Mutta et kuitenkaan ole itse ehkä aivan niin fiksu, että kukaan nainen ihastuisi fiksuuteesi.
Tyhmempi nainen voisi ihastua johonkin muuhun sinussa, vaikkapa ulkonäköön ja feromoneihin ja ehkä kiiman viemänä hetkellisesti katsoisi psykososiaalista erilaisuuttasi läpi sormien. Mutta tämä ei ole ehkä sitä, mitä haluat, jos mielit nimenomaan kumppania.
Vammaisilla on vaikeaa. Niin se vain on. Mutta kun kaikilla on omat vammansa, niin pitää löytää sellainen, jonka kanssa omat vammat sopivat yhteen. Outouksia siedetään parhaiten nörttien parissa, mutta se edellyttää sitä nörttimäistä kiinnostusta johonkin.
Helpoksi asiaa ei tee myöskään vaatimuksesi naisten poliittisesta suuntautumisesta ja oma konservatiivinen suuntautumisesi. Jos ensimmäinen kriteerisi on oikeisto-keskusta-tai-persulaisuus (eli ei-vasemmistolaisuus) ja konservatiivinen ajatusmaailma (eli ei-feministinen), niin tämä rajaa jo naisia paljonkin. Huomaa että suurin osa naisista, varsinkin vapaista naisista ja nörttinaisista, on vasemmalle ja feminismiin kallellaan.
Parasta mitä voit tehdä itsellesi, on etsiä jotain muita identiteettejä ja samaistumiskohteita kuin ätmiyden.
Onnea matkaan."Vammaisilla on vaikeaa. Niin se vain on. Mutta kun kaikilla on omat vammansa, niin pitää löytää sellainen, jonka kanssa omat vammat sopivat yhteen. Outouksia siedetään parhaiten nörttien parissa, mutta se edellyttää sitä nörttimäistä kiinnostusta johonkin. "
Asiat ei ole ollenkaan näin yksinkertaisia. Minulla on ollut elämässä "erilaisia" ihmisiä kavereina ja hyvin moni on osoittautunut kaverina epäluotettavaksi. Katsos kun impulsiivisuus on erittäin hankala "vamma" ihmissuhteissa. Olen jo aikaisemminkin sanonut, että kaksi impulsiivista tahtoo olla huono yhdistelmä oli kyse sitten kaveruudesta tai parisuhteesta. Itsellä on ainakin pääasiassa huonoja kokemuksia sellaisita ihmisistä joilla on tämä impulsiivisuuden "vamma".
Kuten itsekin olen sanonut, onneksi impulsiivisuutta voi kovalla harjoittelulla ainakin jonkin verran vähentää.
Tämä, että kaksi "erilaista" löytäisi toisensa, ei ole todellakaan mikään itsestään selvä. Mä olen sitä mieltä, että ilman muuta kannattaa harrastaa ja en nyt ainakaan heti uskois, että riittävän monipuolinen osaaminen olisi ainakaan huonoasia, jos haluaa parantaa mahdollisuuksiaan päästä parisuhteeseen. Tuossahan joku jo sanoikin fiksusti tuossa harrastuksia koskevassa keskustelussa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15143599/mita-palstalaiset-harrastaa#comment-92477187
Oletko sä siis sitä mieltä, että kaksi "erilaista" tulis toimeen paremmin keskenään ja parusuhdekin olisi todennäköisempi?todellavaikeeta kirjoitti:
"Vammaisilla on vaikeaa. Niin se vain on. Mutta kun kaikilla on omat vammansa, niin pitää löytää sellainen, jonka kanssa omat vammat sopivat yhteen. Outouksia siedetään parhaiten nörttien parissa, mutta se edellyttää sitä nörttimäistä kiinnostusta johonkin. "
Asiat ei ole ollenkaan näin yksinkertaisia. Minulla on ollut elämässä "erilaisia" ihmisiä kavereina ja hyvin moni on osoittautunut kaverina epäluotettavaksi. Katsos kun impulsiivisuus on erittäin hankala "vamma" ihmissuhteissa. Olen jo aikaisemminkin sanonut, että kaksi impulsiivista tahtoo olla huono yhdistelmä oli kyse sitten kaveruudesta tai parisuhteesta. Itsellä on ainakin pääasiassa huonoja kokemuksia sellaisita ihmisistä joilla on tämä impulsiivisuuden "vamma".
Kuten itsekin olen sanonut, onneksi impulsiivisuutta voi kovalla harjoittelulla ainakin jonkin verran vähentää.
Tämä, että kaksi "erilaista" löytäisi toisensa, ei ole todellakaan mikään itsestään selvä. Mä olen sitä mieltä, että ilman muuta kannattaa harrastaa ja en nyt ainakaan heti uskois, että riittävän monipuolinen osaaminen olisi ainakaan huonoasia, jos haluaa parantaa mahdollisuuksiaan päästä parisuhteeseen. Tuossahan joku jo sanoikin fiksusti tuossa harrastuksia koskevassa keskustelussa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15143599/mita-palstalaiset-harrastaa#comment-92477187
Oletko sä siis sitä mieltä, että kaksi "erilaista" tulis toimeen paremmin keskenään ja parusuhdekin olisi todennäköisempi?Vielä erilaisuudesta. Olen kyllä yrittänyt tutustua "erilaisiinkin" naisiin, enkä ole kyllä pystynyt ollenkaan sanomaan, että onnistunut parisuhde olisi yhtään todennäköisempi "erilaisen" naisen kanssa, vaikka itsekin olis "erilainen".
- Bi-nainen__
"Vammaisilla on vaikeaa. Niin se vain on. Mutta kun kaikilla on omat vammansa, niin pitää löytää sellainen, jonka kanssa omat vammat sopivat yhteen. Outouksia siedetään parhaiten nörttien parissa, mutta se edellyttää sitä nörttimäistä kiinnostusta johonkin. "
Oletko sä siis sitä mieltä, että kaksi "erilaista" tulis toimeen paremmin keskenään ja parusuhdekin olisi todennäköisempi?Oon sitä mieltä että "erilaisuuksien" täytyy sopia yhteen, muuten mikään ei toimi. Mutta samalla sitä mieltä, että mkään vamma tai muu ei-valittu vähemmistöys ei vielä riitä saattamaan ihmisiä yhteen.
Rakenna itsellesi identiteetti, joka on muutakin kuin sun ongelmat. Hoida noita empatiavajausta ja impulsiivisuutta minkä voit, mutta samalla mieti ainakin 3 asiaa mitä olet/mitkä on sulle tärkeitä ja jotka on edes jossain määrin sun itse valitsemia, niin ettei koko elämä ja minuus pyöri vaikeuksien ympärillä. Sitten etsit niitä ihmissuhteita niiden hyvien asioiden kautta niin että vaikeudetkin sopii yhteen.
Rohkeutta elämääsi. Bi-nainen__ kirjoitti:
Oon sitä mieltä että "erilaisuuksien" täytyy sopia yhteen, muuten mikään ei toimi. Mutta samalla sitä mieltä, että mkään vamma tai muu ei-valittu vähemmistöys ei vielä riitä saattamaan ihmisiä yhteen.
Rakenna itsellesi identiteetti, joka on muutakin kuin sun ongelmat. Hoida noita empatiavajausta ja impulsiivisuutta minkä voit, mutta samalla mieti ainakin 3 asiaa mitä olet/mitkä on sulle tärkeitä ja jotka on edes jossain määrin sun itse valitsemia, niin ettei koko elämä ja minuus pyöri vaikeuksien ympärillä. Sitten etsit niitä ihmissuhteita niiden hyvien asioiden kautta niin että vaikeudetkin sopii yhteen.
Rohkeutta elämääsi.Järki puhetta! Hyvä, että sinä ymmärrät, että näitä empatiataitoja ja impulsiivisuutta voi kehittää, oikeastaan impulsiivisuudesta pitää sanoa paremminkin, että sitä voi vähentää, kun tekee työtä sen eteen.
Nimenomaan ihmissuhteita pitääkin etsiä nimenomaan niiden hyvien asioiden kautta. Kaikilla on omat ongelmat, mutta kaikilla on varmasti myös jotakin vahvuuksiakin. Nämä vahvuudet olis ilman muuta jokaisen hyvä löytää.
SInä harrastat kulttuuria ja vaikutat muutenkin fiksulta: olisitko kiinnostunut vaihtaa ajatuksia kyseisestä aiheesta? Oletko sinkku? Onko ikäsi 22 vuotta tai enemmän?todellavaikeeta kirjoitti:
Järki puhetta! Hyvä, että sinä ymmärrät, että näitä empatiataitoja ja impulsiivisuutta voi kehittää, oikeastaan impulsiivisuudesta pitää sanoa paremminkin, että sitä voi vähentää, kun tekee työtä sen eteen.
Nimenomaan ihmissuhteita pitääkin etsiä nimenomaan niiden hyvien asioiden kautta. Kaikilla on omat ongelmat, mutta kaikilla on varmasti myös jotakin vahvuuksiakin. Nämä vahvuudet olis ilman muuta jokaisen hyvä löytää.
SInä harrastat kulttuuria ja vaikutat muutenkin fiksulta: olisitko kiinnostunut vaihtaa ajatuksia kyseisestä aiheesta? Oletko sinkku? Onko ikäsi 22 vuotta tai enemmän?Kulttuuri sisältää monia lajeja. Mitä itse harrastat eniten? AInakin sulla tuli ihan hyviä neuvoja kirjallisuuden lukemisesta, joten varmasti itse harrastat kirjallisuutta?
- Bi-nainen__
Kulttuuri sisältää monia lajeja. Mitä itse harrastat eniten? AInakin sulla tuli ihan hyviä neuvoja kirjallisuuden lukemisesta, joten varmasti itse harrastat kirjallisuutta?
Sinkkupalstalla on sen verran paljon trolleja ja muuta ilkeilyä, etten ole kiinnostunut avaamaan täällä tarkemmin omista harrastuksistani. Samoin en ole kiinnostunut vaihtamaan ajatuksia kanssasi kulttuurista sen syvemmin tai tutustumaan henkilökohtaisesti sillä perusteella, että olemme jutelleet täällä.
Sinun siis täytyy siis ihan itse etsiä kiinnostustesi mukaiset palstat, kirjautua ja keskustella ihmisten kanssa, jotta löydät seuraa.
(Kyllä, olen sinkku ja yli 22v.) Bi-nainen__ kirjoitti:
Sinkkupalstalla on sen verran paljon trolleja ja muuta ilkeilyä, etten ole kiinnostunut avaamaan täällä tarkemmin omista harrastuksistani. Samoin en ole kiinnostunut vaihtamaan ajatuksia kanssasi kulttuurista sen syvemmin tai tutustumaan henkilökohtaisesti sillä perusteella, että olemme jutelleet täällä.
Sinun siis täytyy siis ihan itse etsiä kiinnostustesi mukaiset palstat, kirjautua ja keskustella ihmisten kanssa, jotta löydät seuraa.
(Kyllä, olen sinkku ja yli 22v.)Ok, mä arvostan todella paljon tätä, että ollaan jo heti alussa rehellisiä. Tämäkin sopii loistavasti, että kirjoittelet silloin tänne kun ehdit. Jokatapauksessa ideasi ovat kyllä hyviä ja täytyy ilman muuta etsiä joitain palstoja, joissa keskustellaan jostakin tietystä aiheesta.
Kurppa27 kirjoitti:
Pitäisi kehittää joku trollinlahtaussofta että noista bickyistä ja darkkiksistä päästäisiin eroon.
Ei täällä ole mitään trolleja, sillä mä, Peris, Liljanlaakson Timppa, Bicky Royal, Paksuniska-Make, SUOMI-Make ja muut Penetrators MC:n miehet ollaan kaikki ihan todellisia henkilöitä.
Mä oon ihan itse nähnyt Varisuolla Penetrators MC:n miehiä ja Periskin kertoi käyneensä vierailulla heidän kerhotiloilla, kun Bicky Royal-mies oli hänet sinne kutsunut.
- Sinkkumies----
Tapasin kerran naisen jonka kanssa juttelin chatissa. Nainen tuli luokseni 300 km päästä ja oli viikonlopun täällä. Tapailtiinkin sitten vuoden verran, käin sen luona usein seksiä harrastamassa mutta ei tapailu ollut pelkkää seksiä. Käytiin ulkomaillakin yhdessä kolme kerta.
- Bi-nainen__
Näin se toimii:
1. Etsi sinua kiinnostavien aiheiden ympärille luodut palstat/keskusteluryhmät (myös esim. facebookista). Katso, onko aiheen ympärille tapaamisia.
2. Lue keskusteluja, että pääset jyvälle palstan tavoista, slangista jne.
3. Osallistu keskusteluihin.
4. Mene tapaamisiin. Lähde siitä, että TUTUSTUT IHMISIIN, ei siitä että löydät elämänkumppanin.
5. Puhu ihmisten kanssa. Tunnet osan tyypeistä jo palstalta ja ainakin sen millaisia juttuja jutellaan, joten juttelu on helpompaa.
Mikäli et halua vasemmistofeministinaista, jollaisia suurin osa naisista (varsinkin sinkkunaisista ;)) on, keskitä hakusi poliittisesti oikealla oleviin piireihin ja varaudu kovaan kilpailuun, koska keskustaoikeistossa on paljon vähemmän naisia kuin miehiä (ja konservatiiveina ovat usein jo nuorina varattuja).Palstalaisia vetänee enemmän äärioikeistolaiset liikkeet. Siinä liepeillähän vilisee noita vasemmistofeministejä, mutta yleensä poliisit ovat välissä turvaamassa yhteiskuntajärjestystä.
A.Palstamäki kirjoitti:
Palstalaisia vetänee enemmän äärioikeistolaiset liikkeet. Siinä liepeillähän vilisee noita vasemmistofeministejä, mutta yleensä poliisit ovat välissä turvaamassa yhteiskuntajärjestystä.
Oletko joskus käyttänyt nimimerkkiä eATMe?
Wwuwuw kirjoitti:
En mitään nikkeä mikä liittyy suoraan tai välillisestikään tasoteorioihin.
Keittiöekspertti, exkeittiöekspertti, Pertti-setä ja nyt A.Palstamäki. Aki.Palstamäki oli jossain vaiheessa, mutta se oli rekkaamaton nikki ja joku omi sen itselleen.
Nikkien vaihto on liittynyt siihen että olen "lopettanut" palstailun, mutta noihin aikoihin homma vielä poltteli ja piti päästä takaisin palstailemaan.
A.Palstamäki on hyvä nikki enkä näe että vaihtaisin sitä enää.A.Palstamäki kirjoitti:
En mitään nikkeä mikä liittyy suoraan tai välillisestikään tasoteorioihin.
Keittiöekspertti, exkeittiöekspertti, Pertti-setä ja nyt A.Palstamäki. Aki.Palstamäki oli jossain vaiheessa, mutta se oli rekkaamaton nikki ja joku omi sen itselleen.
Nikkien vaihto on liittynyt siihen että olen "lopettanut" palstailun, mutta noihin aikoihin homma vielä poltteli ja piti päästä takaisin palstailemaan.
A.Palstamäki on hyvä nikki enkä näe että vaihtaisin sitä enää.Ihan erilaiset jututhan teillä, mutta tuo kuva silmästä oli vain samantapainen..
Wwuwuw kirjoitti:
Ihan erilaiset jututhan teillä, mutta tuo kuva silmästä oli vain samantapainen..
En ole nähnyt kuvaa. Kuvassa on oma silmäni, ja alunperin yritin saada näkyviin molemmat silmäni mutta olisin joutunut pienentämään kuvaa niin paljon ettei se olisi toiminut.
En ole kuvaan ihan tyytyväinen, varsinkin kun siinä on joku ihme väriasetus (kellertävä), mutta ainakin nyt mennään tällä kuvalla.A.Palstamäki kirjoitti:
En ole nähnyt kuvaa. Kuvassa on oma silmäni, ja alunperin yritin saada näkyviin molemmat silmäni mutta olisin joutunut pienentämään kuvaa niin paljon ettei se olisi toiminut.
En ole kuvaan ihan tyytyväinen, varsinkin kun siinä on joku ihme väriasetus (kellertävä), mutta ainakin nyt mennään tällä kuvalla.Nimenomaan tuon saman kellertävyyden takia yhdistin ne. No mä olen ollut pari vuotta palstoilta pois kokonaan, enkä sitä ennenkään tänne millään vakituisella nimellä kirjoittanut. Nyt rekkasin nimen, kun tänne oli ilmestynyt toi robottitarkistus.
Wwuwuw kirjoitti:
Nimenomaan tuon saman kellertävyyden takia yhdistin ne. No mä olen ollut pari vuotta palstoilta pois kokonaan, enkä sitä ennenkään tänne millään vakituisella nimellä kirjoittanut. Nyt rekkasin nimen, kun tänne oli ilmestynyt toi robottitarkistus.
Silmistä (katseesta) on kohtalaisen helppo tunnistaa ihminen, ja lisäsinkin tuota keltaisuutta siihen kuvaan kun vielä kuvittelin että pystyn käyttämään sitä sellaisessa koossa jossa näkyy molemmat silmäni.
Tarkoitus oli siis muokata kuvaa värillä niin ettei se olisi liian tunnistettava, mutta yksisilmäisestä versiosta ei kyllä voisi mitenkään tunnistaa ihmistä. Poistin vain koneeltani alkuperäisen kuvan enkä viitsinyt ottaa uutta ja muokata sitä, joten tuo kuva jäi käyttöön."Mikäli et halua vasemmistofeministinaista, jollaisia suurin osa naisista (varsinkin sinkkunaisista ;)) on, keskitä hakusi poliittisesti oikealla oleviin piireihin ja varaudu kovaan kilpailuun, koska keskustaoikeistossa on paljon vähemmän naisia kuin miehiä (ja konservatiiveina ovat usein jo nuorina varattuja)."
Näinhän se on. Pitäiskö vaan liikkua vihreiden porukoissa, koska siellä on naisia paljon? Persut näyttävät ilman muuta olevan miesten puolue. Samoin kokoomus on miesten suosiossa. Kysymys kuuluukin: jos heteroseksuaalisilla parisuhdemarkkinoilla menestyvät miehekkäät miehet ja naiselliset naiset, mitä nimenomaan naiset sitten ajattelevat miehestä, joka kallistuu vihreiden suuntaan? Ottavatko vihreät naiset kuitenkin mieluummin jonkun kokoomuksen tai persun kannattajan, koska nämä ovat mahdollisesti perinteisellä tavalla miehekkäitä miehiä. Onko kokemuksia vihreillä mihehillä? Auttaako saamaan naisia paremmin, jos on kallistunut sellaisiin poliittisiin suuntiin, joissa naisia on enemmän? Vai onko kuitenkin näin, että suurin osa naisista (myös vihreät mukaanlukien) haluavat mieluummin jonkun perinteisellä tavalla miehekkään miehen, siis kokoomuksen tai persujen kannattajan?
https://yle.fi/uutiset/3-9917414todellavaikeeta kirjoitti:
"Mikäli et halua vasemmistofeministinaista, jollaisia suurin osa naisista (varsinkin sinkkunaisista ;)) on, keskitä hakusi poliittisesti oikealla oleviin piireihin ja varaudu kovaan kilpailuun, koska keskustaoikeistossa on paljon vähemmän naisia kuin miehiä (ja konservatiiveina ovat usein jo nuorina varattuja)."
Näinhän se on. Pitäiskö vaan liikkua vihreiden porukoissa, koska siellä on naisia paljon? Persut näyttävät ilman muuta olevan miesten puolue. Samoin kokoomus on miesten suosiossa. Kysymys kuuluukin: jos heteroseksuaalisilla parisuhdemarkkinoilla menestyvät miehekkäät miehet ja naiselliset naiset, mitä nimenomaan naiset sitten ajattelevat miehestä, joka kallistuu vihreiden suuntaan? Ottavatko vihreät naiset kuitenkin mieluummin jonkun kokoomuksen tai persun kannattajan, koska nämä ovat mahdollisesti perinteisellä tavalla miehekkäitä miehiä. Onko kokemuksia vihreillä mihehillä? Auttaako saamaan naisia paremmin, jos on kallistunut sellaisiin poliittisiin suuntiin, joissa naisia on enemmän? Vai onko kuitenkin näin, että suurin osa naisista (myös vihreät mukaanlukien) haluavat mieluummin jonkun perinteisellä tavalla miehekkään miehen, siis kokoomuksen tai persujen kannattajan?
https://yle.fi/uutiset/3-9917414Kyllähän vihreätkin miehet naisia saa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14952756/touko-aallolla-oli-itseaan-tasokkaampi-vaimotodellavaikeeta kirjoitti:
Kyllähän vihreätkin miehet naisia saa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14952756/touko-aallolla-oli-itseaan-tasokkaampi-vaimoTuossa myös mielenkiintoinen keskustelu.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14955147/onko-touko-aalto-ytmi-vai-jannamiestodellavaikeeta kirjoitti:
Kyllähän vihreätkin miehet naisia saa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14952756/touko-aallolla-oli-itseaan-tasokkaampi-vaimoPuolueen värin tunnustaminen ei aina kerro ideologisista näkemyksistä.
Minä olin naimisissa naisen kanssa jonka suku oli kokoomustaustainen ja isänsä oli edelleen mukana kokoomuksessa aktiivina. Tytär oli kyllä oman ilmoiituksensa mukaan kokoomuslainen, mutta aatteet oli enempi vasemmistolaisia.
Ilmeisesti politiikkaa ei puhuttu kotona.A.Palstamäki kirjoitti:
Palstalaisia vetänee enemmän äärioikeistolaiset liikkeet. Siinä liepeillähän vilisee noita vasemmistofeministejä, mutta yleensä poliisit ovat välissä turvaamassa yhteiskuntajärjestystä.
Sä olet varmaan ollut täällä jo jonkin aikaa. Itse olen aika uusi. Mitä olet mieltä sinkut palstan miehistä? Onko täällä enemmän mielestäsi persujen ja kokoomuksen kannattajia vai kallistuvatko enemmän vasemmalle? Itseasiassa samaa vois kysyä naisista, jotka liikkuvat täällä sinkut palstalla. Nimimerkki Bi-nainen__ on sitä mieltä, että varsinkin sinkkunaisissa on paljon vasemmistofeministejä.
Juu, netin keskusteluryhmät olisivat monelle paljon parempi paikka tutustua vastakkaiseen sukupuoleen kuin tinder ja yökerhot, joissa tosiaan ulkonäkö ja tyyli ratkaisee hyvin paljon, ja joissa pyörii lähinnä tietynlaisia ihmisiä.
Epäilen että laasaslaisuus ja incel-, MGTOW- ym. ym. miesliikkeet ovat tehneet monelle miehelle karhunpalveluksen ohjaamalla heidän nettiaktiivisuutensa porukoihin ja aiheisiin, joiden parista naisia ei missään tapauksessa löydy.- Bi-nainen__
"Mikäli et halua vasemmistofeministinaista, jollaisia suurin osa naisista (varsinkin sinkkunaisista ;)) on, keskitä hakusi poliittisesti oikealla oleviin piireihin ja varaudu kovaan kilpailuun, koska keskustaoikeistossa on paljon vähemmän naisia kuin miehiä (ja konservatiiveina ovat usein jo nuorina varattuja)."
https://yle.fi/uutiset/3-9917414Viheät on yleisliberaali puolue, jossa on sekä vasemmistolaisia että oikeistolaisia kannattajia. Kannatatko homojen oikeuksia? Onko kasvissyönti hyvä juttu? Jos vastasit kyllä, löydät hengenheimolaisiasi vihreistä.
Vihreät naiset arvostavat vihreyttä miehissä. Liberaali kokoomuslainen käy oikeistovihreille (mutta ei vasemmistovihreille), persumies ei kenellekään.
Miehisyys ja naisellisuus on myös kovin erilaista eri puolilla. Naisellinen vihreä nainen on todennäköisemmin ekohippi kuin perinteinen kodinhengetär.
Jos itse olet konservatiivi (puheidesi perusteella saan tämän käsityksen), unohda vihreät. Jos et, sekaan vaan! - Sivustaseuraja
outsider1 kirjoitti:
Juu, netin keskusteluryhmät olisivat monelle paljon parempi paikka tutustua vastakkaiseen sukupuoleen kuin tinder ja yökerhot, joissa tosiaan ulkonäkö ja tyyli ratkaisee hyvin paljon, ja joissa pyörii lähinnä tietynlaisia ihmisiä.
Epäilen että laasaslaisuus ja incel-, MGTOW- ym. ym. miesliikkeet ovat tehneet monelle miehelle karhunpalveluksen ohjaamalla heidän nettiaktiivisuutensa porukoihin ja aiheisiin, joiden parista naisia ei missään tapauksessa löydy.Laasas-incel jne piirien ongelma on myös, että ne tarjoavat jäykän maailmankuvan, jossa ihmiset menee janalle (markkina-arvon numeroina) ja laatikoihin (atm, ktm jne). Sosiaalisesti rajoittuneet korvaavat todellisuuden tällä kartalla, ja alkavat tunkea ihmisiä näihin laatikoihin eivätkä pysty enää senkään vertaa näkemään millainen tyyppi joku oikeasti on. Tutustumisesta tulee mahdotonta.
Samoin ei osata erottaa mikä on omaa mieltymystä ja mikä ulkoista todellisuutta. Yhdelle miehelle ysin nainen on toiselle seiska ja kolmannelle kymppi. Mikä kertoo niiden miesten mieltymyksistä. Se ei kerro mistä se nainen tykkää saati että siitä vois vetää jotain johtopäätöksiä mistä sen naisen "pitäisi" tykätä. "Oltiin samaa tasoa, miksei se tykännyt musta" -valitukset kertoo, että paljon jää ihmisten välisessä viehtymyksessä tajuamatta.
Parasta sosiaalisesti rajoittuneille miehille olis normaalien, saavien miesten kanssa sekaporukoissa hengailu. Kokeneemmat kaverit voisi vähän avittaa konkreettisissa asioissa, jos saamattomalta jää joku tilanne lukematta. Toki sitten sekaporukat myös netissä jonkun teeman ympärillä on hyviä.
MGTOW on ihan hyvä, jos se on oikeasti sitä, että eletään hyvää elämää ilman suhdetta. Se sopii joillekin. Vastaava ilmiö naisilla "parempi yksin kuin huonossa suhteessa" ja sit on ne naisystävät ja lemmikit ja harrastukset. Hyvä, jos miehetkin löytävät vastaavaa suhteettomana tyydyttävää elämäntapaa. todellavaikeeta kirjoitti:
Sä olet varmaan ollut täällä jo jonkin aikaa. Itse olen aika uusi. Mitä olet mieltä sinkut palstan miehistä? Onko täällä enemmän mielestäsi persujen ja kokoomuksen kannattajia vai kallistuvatko enemmän vasemmalle? Itseasiassa samaa vois kysyä naisista, jotka liikkuvat täällä sinkut palstalla. Nimimerkki Bi-nainen__ on sitä mieltä, että varsinkin sinkkunaisissa on paljon vasemmistofeministejä.
Olen kai tullut palstalle reilu 1,5 vuotta sitten, mutta nyt taas viimeisen puoli vuotta ollut pois lähes kokonaan. Moni tuntee jengin paljon paremmin kuin minä, nykyisistä nikeistä en tiedä montaakaan.
Oikeastaan palstalaisten poliittiset mielipiteet on olleet mulle aikalailla tuntematon ulottuvuus, mutta nyt on tullut kyllä aika vahvoja viitteitä persulaisuudesta. Sanoisin että siinä missä persujen kannatus on reaalimaailmassa 6-8 prosentin luokkaa, niin täällä muiden osuus on tuo 6-8 prosenttia miehistä.
Siellä missä on iso persumiesten joukko ja törmäys naisten kanssa on näin vahvaa, täytyy olla myös iso vihervasemmistolaisten naisten edustus. Persunaisia on porukassa ja ne myötäilee persumiehiä, mutta palstalla lienee paljon vihaisia vihervasemmistolaisia naisia.Bi-nainen__ kirjoitti:
Viheät on yleisliberaali puolue, jossa on sekä vasemmistolaisia että oikeistolaisia kannattajia. Kannatatko homojen oikeuksia? Onko kasvissyönti hyvä juttu? Jos vastasit kyllä, löydät hengenheimolaisiasi vihreistä.
Vihreät naiset arvostavat vihreyttä miehissä. Liberaali kokoomuslainen käy oikeistovihreille (mutta ei vasemmistovihreille), persumies ei kenellekään.
Miehisyys ja naisellisuus on myös kovin erilaista eri puolilla. Naisellinen vihreä nainen on todennäköisemmin ekohippi kuin perinteinen kodinhengetär.
Jos itse olet konservatiivi (puheidesi perusteella saan tämän käsityksen), unohda vihreät. Jos et, sekaan vaan!Yritän sanoa sitä, että yleensä heteroseksuaalisilla parisuhdemarkkinoilla menestyvät miehekkät miehet ja naiselliset naiset. Toisaalta miehekkyyskin täytyy osata tarkasti määritellä. EIkö persut pääsääntöisesti ole miehekkäiden miesten puolue? Väitätäkö, että persumies ei kelpaa kellekään?
Tuossa keskustelussa otetaan kantaa Touko Aallon miehekkyyteen. Millainen mies todellakin on nykypäivänä sitten miehekäs?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14955147/onko-touko-aalto-ytmi-vai-jannamies#comment-90783584
Edelleen olen kuitenkin sitä mieltä, että persut eivät aja ätmien oikeuksia, joten itse en kyllä persuihin kallistuisi, vaikka heistä voisikin saada (ainakin osan mielestä) sellaisen kuvan, että juuri persuissa on kaikista miehekkäimmät miehet. Eikö tuon alla olevan keskustelun kommentistakin tule vähän mieleen ennemminkin persun kannataja kuin vihreiden?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14955147/onko-touko-aalto-ytmi-vai-jannamies#comment-90783584Bi-nainen__ kirjoitti:
Viheät on yleisliberaali puolue, jossa on sekä vasemmistolaisia että oikeistolaisia kannattajia. Kannatatko homojen oikeuksia? Onko kasvissyönti hyvä juttu? Jos vastasit kyllä, löydät hengenheimolaisiasi vihreistä.
Jos itse olet konservatiivi (puheidesi perusteella saan tämän käsityksen), unohda vihreät. Jos et, sekaan vaan!Vihreissä luontoarvot eivät ole enää yhtä voimakkaassa suosiossa kuin ns. linkolalaisuudessa. Vihreät onkin enemmön vähemmistöjen suojeluun ja heidän ns. positiiviseen syrjintään keskittyvä puolue.
Yritän sanoa sitä, että yleensä heteroseksuaalisilla parisuhdemarkkinoilla menestyvät miehekkät miehet ja naiselliset naiset. Toisaalta miehekkyyskin täytyy osata tarkasti määritellä. EIkö persut pääsääntöisesti ole miehekkäiden miesten puolue? Väitätäkö, että persumies ei kelpaa kellekään?
Tuossa keskustelussa otetaan kantaa Touko Aallon miehekkyyteen. Millainen mies todellakin on nykypäivänä sitten miehekäs?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14955147/onko-touko-aalto-ytmi-vai-jannamies#comment-90783584
Edelleen olen kuitenkin sitä mieltä, että persut eivät aja ätmien oikeuksia, joten itse en kyllä persuihin kallistuisi, vaikka heistä voisikin saada (ainakin osan mielestä) sellaisen kuvan, että juuri persuissa on kaikista miehekkäimmät miehet. Eikö tuon alla olevan keskustelun kommentistakin tule vähän mieleen ennemminkin persun kannataja kuin vihreiden?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14955147/onko-touko-aalto-ytmi-vai-jannamies#comment-90783584Tuossakin keskustelussa kommentissa mainitaan, että on erilaista miehekkyyttä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15144373/millainen-nainen-on-realistinen-atmeille#comment-92505750- palsta-analyysi
A.Palstamäki kirjoitti:
Olen kai tullut palstalle reilu 1,5 vuotta sitten, mutta nyt taas viimeisen puoli vuotta ollut pois lähes kokonaan. Moni tuntee jengin paljon paremmin kuin minä, nykyisistä nikeistä en tiedä montaakaan.
Oikeastaan palstalaisten poliittiset mielipiteet on olleet mulle aikalailla tuntematon ulottuvuus, mutta nyt on tullut kyllä aika vahvoja viitteitä persulaisuudesta. Sanoisin että siinä missä persujen kannatus on reaalimaailmassa 6-8 prosentin luokkaa, niin täällä muiden osuus on tuo 6-8 prosenttia miehistä.
Siellä missä on iso persumiesten joukko ja törmäys naisten kanssa on näin vahvaa, täytyy olla myös iso vihervasemmistolaisten naisten edustus. Persunaisia on porukassa ja ne myötäilee persumiehiä, mutta palstalla lienee paljon vihaisia vihervasemmistolaisia naisia.Missä täällä on iso vihervasemmistolaisten naisten edustus? En oo mitään vihervasemmistolaista nähnyt tällä palstalla, mut politiikkaahan täällä ei juuri puhuta. Tosin luen ketjuja hyvin valikoivasti.
En myöskään näe palstalla persumiesten törmäystä naisten kanssa, vaan että on ketjut, joissa miehet provoaa keskenään lutka-kurppa-haaska-jännämies -jutuilla ja sitten toiset ketjut missä keskustellaan asiallisemmin ja missä on enemmän rekattuja nimimerkkejä ja naisia. Palstan sisällä on ikään kuin kaksi palstaa. Tai kaksi kaistaa, jossa ajetaan rinnakkain ja harvoin tulee törmäyksiä, vaikka joku pujottelisikin, koska trollit väistetään fiksummissa ketjuissa. - Bi-nainen__
A.Palstamäki kirjoitti:
Vihreissä luontoarvot eivät ole enää yhtä voimakkaassa suosiossa kuin ns. linkolalaisuudessa. Vihreät onkin enemmön vähemmistöjen suojeluun ja heidän ns. positiiviseen syrjintään keskittyvä puolue.
Todellavaikeetahan kuuluu neurologiseen(?) vähemmistöön, joten sikäli vihreät olis ihan oikea puolue hänelle.
palsta-analyysi kirjoitti:
Missä täällä on iso vihervasemmistolaisten naisten edustus? En oo mitään vihervasemmistolaista nähnyt tällä palstalla, mut politiikkaahan täällä ei juuri puhuta. Tosin luen ketjuja hyvin valikoivasti.
En myöskään näe palstalla persumiesten törmäystä naisten kanssa, vaan että on ketjut, joissa miehet provoaa keskenään lutka-kurppa-haaska-jännämies -jutuilla ja sitten toiset ketjut missä keskustellaan asiallisemmin ja missä on enemmän rekattuja nimimerkkejä ja naisia. Palstan sisällä on ikään kuin kaksi palstaa. Tai kaksi kaistaa, jossa ajetaan rinnakkain ja harvoin tulee törmäyksiä, vaikka joku pujottelisikin, koska trollit väistetään fiksummissa ketjuissa.Politiikkaahan täällä ei ole paljoakaan puhuttu, mutta aina kun on puhuttu niin kyllä tuo persulaisuus puskee pinnan alta esiin. Ainakin asenteissa.
Palstadynamiikka on ehkä muuttunut täältä pois ollessani, ainakin tasoihin liittyvät nikit on poistuneet ja tavanomaisempia nikkejä on tilalla. En tiedä onko nikit vaihdettu vai onko kommentoijat poistuneet kokonaan ja uusia tullut tilalle.
Sellainen asiakeskustelu, tai ehkä oikeammin harmoninen keskustelu on lisääntynyt palstalla. Sellainen on enemmän naisten mieleen ja arvelen että täällä onkin enemmän naiskeskustelijoita, toki suhteissa eläviä täti-ihmisiä.- Bi-nainen__
A.Palstamäki kirjoitti:
Politiikkaahan täällä ei ole paljoakaan puhuttu, mutta aina kun on puhuttu niin kyllä tuo persulaisuus puskee pinnan alta esiin. Ainakin asenteissa.
Palstadynamiikka on ehkä muuttunut täältä pois ollessani, ainakin tasoihin liittyvät nikit on poistuneet ja tavanomaisempia nikkejä on tilalla. En tiedä onko nikit vaihdettu vai onko kommentoijat poistuneet kokonaan ja uusia tullut tilalle.
Sellainen asiakeskustelu, tai ehkä oikeammin harmoninen keskustelu on lisääntynyt palstalla. Sellainen on enemmän naisten mieleen ja arvelen että täällä onkin enemmän naiskeskustelijoita, toki suhteissa eläviä täti-ihmisiä.Kyllä tätä palstaa lukevilla naisilla täytyy olla joku äijägeeni tai muu miesjuttusuodatin, jotta ei säikähdä näitä naistenhaukkumisjuttuja. Paljon saa palsta vielä siistiytyä, jotta tänne enemmän naisia eksyisi ja jäisi kirjoittelemaan.
Ja sit monilla (tai ainakin mulla ja Nainen39veellä, kyllä, me ollaan 2 eri ihmistä) on myös tämä ajoittain esiin putkahtava auttamishalu, että halutaan selittää miten hommat netin ja teorioiden ulkopuolella toimii.
Tuskin kumpikaan mitään hyödyttää. Mut täyttäähän se omaa sosiaalisuuden tarvetta. Bi-nainen__ kirjoitti:
Kyllä tätä palstaa lukevilla naisilla täytyy olla joku äijägeeni tai muu miesjuttusuodatin, jotta ei säikähdä näitä naistenhaukkumisjuttuja. Paljon saa palsta vielä siistiytyä, jotta tänne enemmän naisia eksyisi ja jäisi kirjoittelemaan.
Ja sit monilla (tai ainakin mulla ja Nainen39veellä, kyllä, me ollaan 2 eri ihmistä) on myös tämä ajoittain esiin putkahtava auttamishalu, että halutaan selittää miten hommat netin ja teorioiden ulkopuolella toimii.
Tuskin kumpikaan mitään hyödyttää. Mut täyttäähän se omaa sosiaalisuuden tarvetta.Keskustelutyyli on osin ala-arvoista ja myös hivenen fundamentalistista. Naiset eivät ole yhtään sen periksiantamattomampia kuin miehet, ja "vääristä" mielipiteistä tulee aika armotonta kritiikkiä.
Aikoinaan minua häiritsi eniten muiden keskustelujen tarkoituksellinen häiritseminen, mielestäni nyt sallitaan enemmän ihmisten käydä omia keskusteluja ilman että tasoteoriaa sotketaan sinnekin mihin sitä ei kaivata.
Silloin kun ketjuissa annetaan ihmisten viedä itse keskustelua provosoimatta sitä tarkoitushakuisesti joillain provosoijien pakkomielteillä, vastuu keskustelun mielekkyydestä on ketjun keskustelijoilla.A.Palstamäki kirjoitti:
Keskustelutyyli on osin ala-arvoista ja myös hivenen fundamentalistista. Naiset eivät ole yhtään sen periksiantamattomampia kuin miehet, ja "vääristä" mielipiteistä tulee aika armotonta kritiikkiä.
Aikoinaan minua häiritsi eniten muiden keskustelujen tarkoituksellinen häiritseminen, mielestäni nyt sallitaan enemmän ihmisten käydä omia keskusteluja ilman että tasoteoriaa sotketaan sinnekin mihin sitä ei kaivata.
Silloin kun ketjuissa annetaan ihmisten viedä itse keskustelua provosoimatta sitä tarkoitushakuisesti joillain provosoijien pakkomielteillä, vastuu keskustelun mielekkyydestä on ketjun keskustelijoilla."Keskustelutyyli on osin ala-arvoista ja myös hivenen fundamentalistista. Naiset eivät ole yhtään sen periksiantamattomampia kuin miehet, ja "vääristä" mielipiteistä tulee aika armotonta kritiikkiä. "
Tämä aloitus käsitteli nimenomaan palstatapaamista. Joo, näin on, että aika fundamentalistiselta tämä keskustelu ainakin aika ajoin näyttää. Olen lukenut kommentteja tästä palstatapaamisesta, joten aika moni näyttää suhtautuvan ideaan negatiivisesti. Jos mielipiteet ovat kovin jyrkkiä, voi todellakin olla parempi, ettei suomi24 sinkut palsta kostaan tapaisi. Itsellä tuli nyt mieleen tämä Laasasen porukka ja vasemmistofeministit. Nimimerkki Bi-nainen__ kirjoitti: "Tämän palstan tapaamiseen tuskin uskaltaisi (tai haluaisi) tulla yksikään nainen, sen verran naisvihamielistä läppää monet kirjottajat heittävät. Joku rekkautuneiden nimimerkkien oma tapaaminen vois olla eri juttu, silloin viharunkkareita olis ehkä vaan puolet ja ne asiallisemmat miehet ehkä pitäis ne kurissa ( tietty veis naiset, mut se oli odotettavaakin). "
Jos palstatapaaminen järjestettäisi, pitäisi siellä olla paremminkin turvamiehet. Laasasen porukka, vasemmisto feministit ja heidän puolustajat. Juuri tämä ongelma, jos tunteet ei pysy kurissa, tappeluhan siitä syntyy. En nyt halua yleistää ketään Laasasen kannattajia tai vasemmisto feministejä ja heidän puolustajiaan, vaan puhun vain nyt todellakin, mitä pahimmassa tapauksessa voisi sattua. Ehdottomasti ainakin itse lähden siitä, että Laasasen porukassa ja vasemmisto feministeissä on ylivoimaisesti suurin osa ihmisiä, jotka ovat normaaleja Suomen lakeja kunnioittavia kunnon kansalaisia, jotka eivät todellakaan kovin helposti tarttuisi väkivaltaan, mutta aina, jos mielipiteet ovat kovin jyrkät, voi aina porukasta löytyä joku, joka tarttuu väkivaltaan. Tämä on sitten ikävä, jos koko porukka leimataan väkivaltarikollisiksi.todellavaikeeta kirjoitti:
"Keskustelutyyli on osin ala-arvoista ja myös hivenen fundamentalistista. Naiset eivät ole yhtään sen periksiantamattomampia kuin miehet, ja "vääristä" mielipiteistä tulee aika armotonta kritiikkiä. "
Tämä aloitus käsitteli nimenomaan palstatapaamista. Joo, näin on, että aika fundamentalistiselta tämä keskustelu ainakin aika ajoin näyttää. Olen lukenut kommentteja tästä palstatapaamisesta, joten aika moni näyttää suhtautuvan ideaan negatiivisesti. Jos mielipiteet ovat kovin jyrkkiä, voi todellakin olla parempi, ettei suomi24 sinkut palsta kostaan tapaisi. Itsellä tuli nyt mieleen tämä Laasasen porukka ja vasemmistofeministit. Nimimerkki Bi-nainen__ kirjoitti: "Tämän palstan tapaamiseen tuskin uskaltaisi (tai haluaisi) tulla yksikään nainen, sen verran naisvihamielistä läppää monet kirjottajat heittävät. Joku rekkautuneiden nimimerkkien oma tapaaminen vois olla eri juttu, silloin viharunkkareita olis ehkä vaan puolet ja ne asiallisemmat miehet ehkä pitäis ne kurissa ( tietty veis naiset, mut se oli odotettavaakin). "
Jos palstatapaaminen järjestettäisi, pitäisi siellä olla paremminkin turvamiehet. Laasasen porukka, vasemmisto feministit ja heidän puolustajat. Juuri tämä ongelma, jos tunteet ei pysy kurissa, tappeluhan siitä syntyy. En nyt halua yleistää ketään Laasasen kannattajia tai vasemmisto feministejä ja heidän puolustajiaan, vaan puhun vain nyt todellakin, mitä pahimmassa tapauksessa voisi sattua. Ehdottomasti ainakin itse lähden siitä, että Laasasen porukassa ja vasemmisto feministeissä on ylivoimaisesti suurin osa ihmisiä, jotka ovat normaaleja Suomen lakeja kunnioittavia kunnon kansalaisia, jotka eivät todellakaan kovin helposti tarttuisi väkivaltaan, mutta aina, jos mielipiteet ovat kovin jyrkät, voi aina porukasta löytyä joku, joka tarttuu väkivaltaan. Tämä on sitten ikävä, jos koko porukka leimataan väkivaltarikollisiksi.Aha, tämä selvä.
Bi-nainen__ kirjoitti:
Jos itse olet konservatiivi (puheidesi perusteella saan tämän käsityksen), unohda vihreät. Jos et, sekaan vaan!Niin persut onkin vetänyt aina puoleensa just näitä naisettomuudesta kärsiviä luuserimiehiä, jotka eivät ole pystyneet naisia saamaan ja ovat sitten siitä katkeroituneina päätyneet persuja äänestämään ja tuntuvat muutenkin jakavan hyvin heidän arvomaailmansa.
- sivustaseuraja
"Keskustelutyyli on osin ala-arvoista ja myös hivenen fundamentalistista. Naiset eivät ole yhtään sen periksiantamattomampia kuin miehet, ja "vääristä" mielipiteistä tulee aika armotonta kritiikkiä. "
Jos palstatapaaminen järjestettäisi, pitäisi siellä olla paremminkin turvamiehet. Laasasen porukka, vasemmisto feministit ja heidän puolustajat. Juuri tämä ongelma, jos tunteet ei pysy kurissa, tappeluhan siitä syntyy. En nyt halua yleistää ketään Laasasen kannattajia tai vasemmisto feministejä ja heidän puolustajiaan, vaan puhun vain nyt todellakin, mitä pahimmassa tapauksessa voisi sattua. Ehdottomasti ainakin itse lähden siitä, että Laasasen porukassa ja vasemmisto feministeissä on ylivoimaisesti suurin osa ihmisiä, jotka ovat normaaleja Suomen lakeja kunnioittavia kunnon kansalaisia, jotka eivät todellakaan kovin helposti tarttuisi väkivaltaan, mutta aina, jos mielipiteet ovat kovin jyrkät, voi aina porukasta löytyä joku, joka tarttuu väkivaltaan. Tämä on sitten ikävä, jos koko porukka leimataan väkivaltarikollisiksi."jos tunteet ei pysy kurissa, tappeluhan siitä syntyy"
Onko sulle käynyt näin? Ootko ollut väkivaltainen? Wwuwuw kirjoitti:
Ei kyllä Palstamäellä ole koskaan ollut täällä mitään atm-nimimerkkiin viittaavaa nimimerkkiä käytössä, kuten hän kertoi itsekin.
Muistelin että tämä nimimerkki eATM oli myös joku näitä katkeroituneita ja naisvihamielisiä kirjoittajia, eli tyypillisiä persujuntteja. Palstamäki sen sijaan on aina ollut yksi palstan harvoista asiallisista tyypeistä.DarkFear kirjoitti:
Ei kyllä Palstamäellä ole koskaan ollut täällä mitään atm-nimimerkkiin viittaavaa nimimerkkiä käytössä, kuten hän kertoi itsekin.
Muistelin että tämä nimimerkki eATM oli myös joku näitä katkeroituneita ja naisvihamielisiä kirjoittajia, eli tyypillisiä persujuntteja. Palstamäki sen sijaan on aina ollut yksi palstan harvoista asiallisista tyypeistä.Niinpä taisi olla, joku lutkittelija. Ihan eri tyyli keskustella.
Parempi kai kuitenkin kysyä suoraan, jos jotain mielleyhtymiä tulee, koska ensinnäkään 1. Asia ei ole aina salaisuus ja 2. Kysyminen on parempi kuin puskista huudetut epäilyt.
Ainoa yhteys mulle tuli vaan tuosta samantyylisestä profiilikuvsta, kun aloin muistelemaan noita vanhoja juttuja..Wwuwuw kirjoitti:
Niinpä taisi olla, joku lutkittelija. Ihan eri tyyli keskustella.
Parempi kai kuitenkin kysyä suoraan, jos jotain mielleyhtymiä tulee, koska ensinnäkään 1. Asia ei ole aina salaisuus ja 2. Kysyminen on parempi kuin puskista huudetut epäilyt.
Ainoa yhteys mulle tuli vaan tuosta samantyylisestä profiilikuvsta, kun aloin muistelemaan noita vanhoja juttuja..Niin palstan miehistä kaikki ne ovatkin just näitä huonotasoisia ja katkeroituneita luuserimiehiä, jotka oikein mainostavat siinä omassa nimimerkissä sitä atm-taustaansa. Kuten mm. SuperATM, kilttiATM, Naisasialuuseri ja sitten nämä muut "kiltit ja kunnolliset" miehet, jotka eivät edes oikeasti ole mitään kilttejä ja kunnollisia, kun saavat vaan nautintoa siitä viattomien naisten kärsimyksistä, eivätkä itse omaa pienintäkään empatiakykyä muita ihmisiä kohtaan ja olisivat varmasti itsekin ihan samanlaisia kun ne jännämiehet, jos vaan itse saisivat naisia.
Tollaisilla miehillä se onkin parempi, etteivät naisia saa, kun eivät ansaitse ja kuitenkin vaan kohtelisivat heitä huonosti. Sopiikin just se persut oikein hyvin tollaisen miesten puolueeksi ja heidän joukosta kun löytyy myös heille näitä aatetovereita, eli muita "kaltoin" kohdeltuja naisettomuudesta kärsiviä luuserimiehiä.- nbvn7676hghghj
Bi-nainen__ kirjoitti:
Kyllä tätä palstaa lukevilla naisilla täytyy olla joku äijägeeni tai muu miesjuttusuodatin, jotta ei säikähdä näitä naistenhaukkumisjuttuja. Paljon saa palsta vielä siistiytyä, jotta tänne enemmän naisia eksyisi ja jäisi kirjoittelemaan.
Tuskin kumpikaan mitään hyödyttää. Mut täyttäähän se omaa sosiaalisuuden tarvetta.Veikkaan, että syy on ikä.
En usko, että täällä on vakkarina yhtään alle nelikymppistä naista. Suurin osa on myös varattuja.
Ätmien jutut eivät karkoita, koska kukaan ei oikeasti piittaa niiden ajatusmaailmasta. - yutryrkhkhjkjhk
DarkFear kirjoitti:
Niin palstan miehistä kaikki ne ovatkin just näitä huonotasoisia ja katkeroituneita luuserimiehiä, jotka oikein mainostavat siinä omassa nimimerkissä sitä atm-taustaansa. Kuten mm. SuperATM, kilttiATM, Naisasialuuseri ja sitten nämä muut "kiltit ja kunnolliset" miehet, jotka eivät edes oikeasti ole mitään kilttejä ja kunnollisia, kun saavat vaan nautintoa siitä viattomien naisten kärsimyksistä, eivätkä itse omaa pienintäkään empatiakykyä muita ihmisiä kohtaan ja olisivat varmasti itsekin ihan samanlaisia kun ne jännämiehet, jos vaan itse saisivat naisia.
Tollaisilla miehillä se onkin parempi, etteivät naisia saa, kun eivät ansaitse ja kuitenkin vaan kohtelisivat heitä huonosti. Sopiikin just se persut oikein hyvin tollaisen miesten puolueeksi ja heidän joukosta kun löytyy myös heille näitä aatetovereita, eli muita "kaltoin" kohdeltuja naisettomuudesta kärsiviä luuserimiehiä.Näin olen itsekin asian ajatellut. Ihan oikein, että ovat yksin jääneet.
- yutryrkhkhjkjhk
DarkFear kirjoitti:
Niin palstan miehistä kaikki ne ovatkin just näitä huonotasoisia ja katkeroituneita luuserimiehiä, jotka oikein mainostavat siinä omassa nimimerkissä sitä atm-taustaansa. Kuten mm. SuperATM, kilttiATM, Naisasialuuseri ja sitten nämä muut "kiltit ja kunnolliset" miehet, jotka eivät edes oikeasti ole mitään kilttejä ja kunnollisia, kun saavat vaan nautintoa siitä viattomien naisten kärsimyksistä, eivätkä itse omaa pienintäkään empatiakykyä muita ihmisiä kohtaan ja olisivat varmasti itsekin ihan samanlaisia kun ne jännämiehet, jos vaan itse saisivat naisia.
Tollaisilla miehillä se onkin parempi, etteivät naisia saa, kun eivät ansaitse ja kuitenkin vaan kohtelisivat heitä huonosti. Sopiikin just se persut oikein hyvin tollaisen miesten puolueeksi ja heidän joukosta kun löytyy myös heille näitä aatetovereita, eli muita "kaltoin" kohdeltuja naisettomuudesta kärsiviä luuserimiehiä.Näin olen itsekin asian ajatellut. Ihan oikein, että ovat jääneet yksin.
DarkFear kirjoitti:
Tollaisilla miehillä se onkin parempi, etteivät naisia saa, kun eivät ansaitse ja kuitenkin vaan kohtelisivat heitä huonosti. Sopiikin just se persut oikein hyvin tollaisen miesten puolueeksi ja heidän joukosta kun löytyy myös heille näitä aatetovereita, eli muita "kaltoin" kohdeltuja naisettomuudesta kärsiviä luuserimiehiä.Empatiataidot ovat ilman muuta erittäin tärkeitä. Jos on huonot empatiataidot, on kyllä parempi ollakin sinkku ja yrittää käyttää aikaa niiden kehittämiseen. Kun empatiataidot ovat todellakin riittävällä tasolla, on kohtuulliset mahdollisuudet onnistua parisuhteessa. Ilman muuta samaa mieltä, että parempi olla ilmanm jos ei osaa kohdella asiallisesti.
"Sopiikin just se persut oikein hyvin tollaisen miesten puolueeksi ja heidän joukosta kun löytyy myös heille näitä aatetovereita, eli muita "kaltoin" kohdeltuja naisettomuudesta kärsiviä luuserimiehiä."
Vielä tuosta empatiakyvystä: entä jos on tullukin kaltoinkohdelluksi, koska ei ole empatiataitoja eikä ole ollut koskaan mahdollisuutta kehittää niitä. Niitä voi kehittää, mutta se vaatii työtä.
Katkeroituminen ei missään tapauksessa ole hyvä asia. Jostain syystä en ole kyllä ainakaan itse kokenut, että persut olis ainakaan mulle sopiva puolue, mutta on varmaan totta, että osa katkeroituneista voi ajatella, että juuri persut ajavat nopeasti näiden katkeroituneiden elämän kuntoon.
Tuossa juuri joku (todennäköisesti persun kannattaja) toteaa, että sellainen ei olisi miehekäs mies, joka haluaa tummaihoisten tulevan Suomeen kilpailemaan naisista. Kieltämättä tästä voi tullakin mieleen joku luuseri ATM, joista olet puhunut. Jotenkin en itse kyllä näe mitenkään asioita näin yksinkertaisesti, että tulisi tänne suomeen "kilpailemaan samoista vähistä resursseista ja naisista." Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että asiat ovat todellisuudessa paljon monimutkaisempia. Tuollainen ajattelu on äärimmäisen lyhytnäköistä. On tietysti ikävää, jos miehekäs mies määritellään sen mukaan, että ei saa hyväksyä maahanmuuttoa. On äärimmäisen kapeakatseista ajattelua sellainen, että maahanmuuton hyväksyjä ei voisi olla myös miehekäs- Kuten tuossa kommentissa lukee: "Touko-Pouko ei siis voi olla alfa- tai jännämies. Alfat ja jännämiehet eivät koskaan heikentäisi omaa asemaansa vaan enemmänkin pyrkisivät parantamaan sitä painamalla kaikkia muita alaspäin."
Tuota alaspäin painamista kyllä tekevät nämä koulukiusaajat ja en kyllä ymmärrä sitä, miksi ätmit liittyisivät sellaiseen puolueeseen, jossa on mahdollisesti sellaisia miehiä, jotka ovat kiusanneet heitä koulussa.sivustaseuraja kirjoitti:
"jos tunteet ei pysy kurissa, tappeluhan siitä syntyy"
Onko sulle käynyt näin? Ootko ollut väkivaltainen?Mä yritin vaan esittää tärkeän seikan, koska täällä suomi24 sinkut palstalla käy kyllä tunteet aika ajoin kuumina, ainakin näin on kyllä havaittavissa. Mä en ymmärrä, miksi pitää esittää tuollainen syyttelevä kysymys, koska halusin vain ottaa nämä riskitekijät esille, jos joskus tulevaisuudessa oliskin mahdollista järjestää joku tapaaminen. Olen varma siitä, että 99% Laasasen kannattajista ja vasemmistofeministeistä ja heidän puolustajistaan on normaaleja Suomen lakia kunnioittavia kunnon kansalaisia, mutta jopa niinkin pieni määrä kuin 1% on liikaa. Palstatapaamista ei missään tapauksessa kannata järjestää, jos siellä tämä 1% ryhtyy väkivaltaiseksi. Aivan naurettavaa alkaa heti epäilee väkivaltaiseksi sellaista ihmistä, joka ottaa tärkeän seikan puheeksi tämän palstatapaamisen osalta. Se on varma, että 99% haluaa, että palstatapaaminen sujuu rauhallisesti.
https://yle.fi/uutiset/3-9917414” Vai onko kuitenkin näin, että suurin osa naisista (myös vihreät mukaanlukien) haluavat mieluummin jonkun perinteisellä tavalla miehekkään miehen, siis kokoomuksen tai persujen kannattajan”
Aika vähän noita persu-miehen ja vihreän naisen suhteita näyttää olevan. Sen sijaan kok. miehen ja demarin/vihreän naisen suhteita on valtakunnanpolitiikassakin. Ilmeisesti persun ja vihreän välinen arvokuilu on sen verran leveämpi, ettei suhteita juurikaan synny.- kortitpöytäänvaan
Mä yritin vaan esittää tärkeän seikan, koska täällä suomi24 sinkut palstalla käy kyllä tunteet aika ajoin kuumina, ainakin näin on kyllä havaittavissa. Mä en ymmärrä, miksi pitää esittää tuollainen syyttelevä kysymys, koska halusin vain ottaa nämä riskitekijät esille, jos joskus tulevaisuudessa oliskin mahdollista järjestää joku tapaaminen. Olen varma siitä, että 99% Laasasen kannattajista ja vasemmistofeministeistä ja heidän puolustajistaan on normaaleja Suomen lakia kunnioittavia kunnon kansalaisia, mutta jopa niinkin pieni määrä kuin 1% on liikaa. Palstatapaamista ei missään tapauksessa kannata järjestää, jos siellä tämä 1% ryhtyy väkivaltaiseksi. Aivan naurettavaa alkaa heti epäilee väkivaltaiseksi sellaista ihmistä, joka ottaa tärkeän seikan puheeksi tämän palstatapaamisen osalta. Se on varma, että 99% haluaa, että palstatapaaminen sujuu rauhallisesti.
Sanot toisaalla, että pidät siitä, että sulle ollaan rehellisiä heti alussa. Mutta nyt sä et itse ole rehellinen, vaan väistät tärkeää kysymystä! Eli kuulutko sä, vai etkö kuulu tohon omasta mielestäsi 1%:n, jotka on väkivaltaisia kun tunteet käy kuumina?
Rehellisyys testiin nyt: Millaista väkivaltaa oot tehnyt? Kenelle? Missä tilanteessa? Pystytkö olemaan rehellinen, vai ootko valehteleva kusipää? outsider1 kirjoitti:
” Vai onko kuitenkin näin, että suurin osa naisista (myös vihreät mukaanlukien) haluavat mieluummin jonkun perinteisellä tavalla miehekkään miehen, siis kokoomuksen tai persujen kannattajan”
Aika vähän noita persu-miehen ja vihreän naisen suhteita näyttää olevan. Sen sijaan kok. miehen ja demarin/vihreän naisen suhteita on valtakunnanpolitiikassakin. Ilmeisesti persun ja vihreän välinen arvokuilu on sen verran leveämpi, ettei suhteita juurikaan synny."Aika vähän noita persu-miehen ja vihreän naisen suhteita näyttää olevan. Sen sijaan kok. miehen ja demarin/vihreän naisen suhteita on valtakunnanpolitiikassakin. Ilmeisesti persun ja vihreän välinen arvokuilu on sen verran leveämpi, ettei suhteita juurikaan synny."
Persulehti Suomen Uutisten persuradikaali päätoimittaja Matias Turkkila on kimpassa kokoomusperheen vesan toimittaja Sanna Ukkolan kanssa. Näyttää siltä että poliittisella keskikentällä ei ole sellaista äkkijyrkkyyttä joka sulkisi ovia johonkin suuntaan.kortitpöytäänvaan kirjoitti:
Sanot toisaalla, että pidät siitä, että sulle ollaan rehellisiä heti alussa. Mutta nyt sä et itse ole rehellinen, vaan väistät tärkeää kysymystä! Eli kuulutko sä, vai etkö kuulu tohon omasta mielestäsi 1%:n, jotka on väkivaltaisia kun tunteet käy kuumina?
Rehellisyys testiin nyt: Millaista väkivaltaa oot tehnyt? Kenelle? Missä tilanteessa? Pystytkö olemaan rehellinen, vai ootko valehteleva kusipää?Henkistä väkivaltaa vaikka kuinka paljon kirjoittamalla täällä suomi24 sivulla totuuksia miesten ja naisten välisistä suhteista. Kyllä aika paljon olen kuraa saanut päälleni, joten eiköhän tässä jo ole aika paljon tehty henkistä väkivaltaa varsinkin näille vasemmistofeministeille. SItä vartenhan tämä suomi24 sinkut palsta on, että täällä voidaan keskustella pariutumiseen liittyvistä ongelmista. Valitettavasti asia voi toisinaan olla näinkin, että tosiasioiden tunnistaminen ja sanominen voi joskus olla ainakin jossain määrin väkivaltaa, jos toinen ihminen ottaa sen kielteisenä. Toinen esimerkki: miehen vilpitön lähestyminen naiseen baarissa voi myös olla ilman muuta väkivaltaa, jos nainen ei pidä siitä, että juuri tietynlainen mies lähestyy häntä, vaan odottaa, että YTM lähestyy häntä. SIlloin kyse ei ole juuri koskaan väkivallasta. Mutta se on taas toinen juttu milloin rikotaan Suomen lakia. PItää paikkansa, että joskus on nainen ilmaissut kehonkielellään kyllä selkeästi, että ei pitänyt siitä, että yritin tehdä tuttavuutta. Oliko kyse silloin väkivallasta? Itse en ole kyllä koskaan pakottanut, jos nainen on ilmaissut, että ei ole kiinnostunut.
A.Palstamäki kirjoitti:
"Aika vähän noita persu-miehen ja vihreän naisen suhteita näyttää olevan. Sen sijaan kok. miehen ja demarin/vihreän naisen suhteita on valtakunnanpolitiikassakin. Ilmeisesti persun ja vihreän välinen arvokuilu on sen verran leveämpi, ettei suhteita juurikaan synny."
Persulehti Suomen Uutisten persuradikaali päätoimittaja Matias Turkkila on kimpassa kokoomusperheen vesan toimittaja Sanna Ukkolan kanssa. Näyttää siltä että poliittisella keskikentällä ei ole sellaista äkkijyrkkyyttä joka sulkisi ovia johonkin suuntaan.Demari ja kokoomus sopii, persu ja kokoomus sopii. Entä vihreät ja kokoomus? Vihreät ja persut? Vihreät ja vasemmistoliitto? Vihreät ja demarit? Vihreät ja keskusta? Täällä Bi-nainen__ suositteli mulle vihreiden joukosta, koska olen hänen mielestään neurologista vähemmistöä. Siksi kysynkin vihreiden yhteensopivuutta. Jos tulee esimerkkejä vihreistä, niin tänne vaan ne esimerkit.
Demari ja kokoomus sopii, persu ja kokoomus sopii. Entä vihreät ja kokoomus? Vihreät ja persut? Vihreät ja vasemmistoliitto? Vihreät ja demarit? Vihreät ja keskusta? Täällä Bi-nainen__ suositteli mulle vihreiden joukosta, koska olen hänen mielestään neurologista vähemmistöä. Siksi kysynkin vihreiden yhteensopivuutta. Jos tulee esimerkkejä vihreistä, niin tänne vaan ne esimerkit.
On siis tärkeetä tietää, sulkeeko vihreät paljonkin ovia? Kuten otin täällä jo puheeksi, että joidenkin mielestä esimerkiksi Touko Aalto ei ole kovin miehekäs mies. Lähinnä tämä kysymys, että mitä noin yleensä ajatellaan vihreitä kannattavista miehistä, vaikka siellä näyttääkin olevan enemmistö naisia.
Demari ja kokoomus sopii, persu ja kokoomus sopii. Entä vihreät ja kokoomus? Vihreät ja persut? Vihreät ja vasemmistoliitto? Vihreät ja demarit? Vihreät ja keskusta? Täällä Bi-nainen__ suositteli mulle vihreiden joukosta, koska olen hänen mielestään neurologista vähemmistöä. Siksi kysynkin vihreiden yhteensopivuutta. Jos tulee esimerkkejä vihreistä, niin tänne vaan ne esimerkit.
Vihreistä naisista voi hyötyä moni mies, mutta persu ei. Vihavasemmisto ja persut on ääriainesta, ne hylkii toisiaan.
Vihavasemmistoksi voi lukea vasemmistoliiton sekä vihreiden ja demareiden fundamentalistisiivet.A.Palstamäki kirjoitti:
Vihreistä naisista voi hyötyä moni mies, mutta persu ei. Vihavasemmisto ja persut on ääriainesta, ne hylkii toisiaan.
Vihavasemmistoksi voi lukea vasemmistoliiton sekä vihreiden ja demareiden fundamentalistisiivet.Todennäköisesti nimenomaan nuori ja pitkälle koulutettu.
Todennäköisesti nimenomaan nuori ja pitkälle koulutettu.
En ole viitsinyt kertoa koulutusta, koska en kovin helposti halua tuoda esille tällaisia liian näkyviä arvofaktoja. Mulla on kuitenkin enemmän koulutusta kuin peruskoulu, se riittää. Tämä olisi hyvä tietää, kuinka korkealle kannattaisi ylipäätään pyrkiä kouluttautumaan, jos haluaa edes jossain määrin realistiset mahdollisuudet vihreisiin naisiin? Vihreissä näitä naisia ainakin löytyy toisin kuin persuissa.
En ole viitsinyt kertoa koulutusta, koska en kovin helposti halua tuoda esille tällaisia liian näkyviä arvofaktoja. Mulla on kuitenkin enemmän koulutusta kuin peruskoulu, se riittää. Tämä olisi hyvä tietää, kuinka korkealle kannattaisi ylipäätään pyrkiä kouluttautumaan, jos haluaa edes jossain määrin realistiset mahdollisuudet vihreisiin naisiin? Vihreissä näitä naisia ainakin löytyy toisin kuin persuissa.
Äärivihreä nainen peseytyy yhtä harvoin kuin persumies.
- Aikuinenmies-
Aika vaikeaa olisi järkätä joku palsta tapaaminen kun ei kukaan uskalla sellaisin tulla. Jos haluaa tutustua uusiin ihmisiin niin ainakin facebuukissa on kaikenlaisia sinkkuryhmiä jonne voi liittyä ja ne järkkää joskus tapaamisia, risteilyjä pienellä porukalla. Olen pari kertaa ollut sillai että varasivat mökin järven rannalta ja tapaaminen oli siellä. Siellä sitten ryypättiin ja saunottiin , tutustuttiin ja ainakin yhden nais kaverin olen saanut.
- gfdgfdgfdgfdg
Täällä on 0 vihervassaria tai feministiä. Kukaan ätmi ei uskalla sanoa irl yhtään mitään / uskalla edes tulla tapaamiseen. Olet lukenut tätä palstaa ihan liian vähän aikaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322073
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471986Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3091799- 961326
- 301322
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141196Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101127Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661016- 381009