Esa-Pekka Salonen eroaa "soppaluu" vaimostaan http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201801152200670617_vd.shtml. Nyt veikkauksia uuden kumppanin iästä ja ulkonäöstä?
Veikkaus Esa-Pekka seuraavasta kumppanista
11
2704
Vastaukset
- Pillujen--asiantuntija
Veikkaan että uusi nainen on noin 28 vuotias
- nohik
28? Kantsis ehkä ottaa joku joka on elänyt pidempään kuin edellinen liitto kestänyt
- 4456654
Esa-Pekka on todennäköisesti kiksauttanut jotain nuorta soittajatyttöä. En yhtään ihmettele: sinfoniaorkesterissa on usein aivan sairaan kauniita naisia. Ei ihme, jos tekee mieli syödä kuormasta.
- sinfoniatonperseestä
Eikös ne ole kurppia kaikki
- nykypäivää
Voi olla vaikka mies.
- Buhahaha
Uutinen mistä minä tuon ensimmäiseksi luin sanoi että se oli Salosen vaimo joka eropaperit ensiksi jätti.
Voi hyvynkin olla. Veikkaan kuitenkin, että Esa-Pekalla on nainen kierrossa aika pian. Voi olla, että on jo nyt. Hän on siinä iässä, että nuoret naiset alkavat olla todistus kyvykkyydestä
- Buhahaha
Yogamies kirjoitti:
Voi hyvynkin olla. Veikkaan kuitenkin, että Esa-Pekalla on nainen kierrossa aika pian. Voi olla, että on jo nyt. Hän on siinä iässä, että nuoret naiset alkavat olla todistus kyvykkyydestä
EPS ei minusta ole kyllä koskaan mieskyvykkyydellä edes yrittänyt päteä.
- 78234
Ehkä joku itämainen?
Tiikeriäiti usuttanut pentunsa saaliin kimppuun Itse veikkaan, että uusi nainen on n. 40 eli parikymmentä vuotta nuorempi kuin Esa-Pekka.
Jos kyseessä on asialainen, on hän luultavasti nuorempi.- uusintieto
Vaimo on eron alkuunpanija. Tarkennettu tieto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388