Olen pannut merkille kuinka töykeästi vartijat käyttäytyy nuoria kohtaan. Viimeksi eilen näin vierestä kuinka erittäin siististi käyttäytyvät nuoret tultiin häätämään pois kauppakeskuksen penkeiltä ilman mitään syytä! Nuoret yrittivät tiedustella minkä takia heidän tulisi poistua ja vartija vain töksäytti, että "koska minä haluan niin".
Olen nähnyt monia samankaltaisia tilanteita ja mietin vain, että mikä niitä vartijoita riivaa? Onko heillä niin huono työ, että uskaltaa purkaa turhautumistaan vain itseään nuorempiin? Itseä suorastaan vituttaa tämä asia vaikka en nuorisoon kuulu.
Vartijoiden käytös nuoria kohtaan
sivustakatsoja1
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656