Täysin turhaa.

NettiDeittiMies

Kukaan ei vastaa. Ei auta vaikka kuinka lukisit toisen profiilin ja käyttäisit aikaa kirjoittaaksesi oikeasti sellaisen vastauksen että olet lukenut toisen profiilin, löytänyt sieltä mielenkiintoisia juttuja yrität saada keskustelua aikaiseksi.

Ensinnäkin, ei ole montaa ihmistä kenelle edes viitsii kirjoitella missää nettitreffisivustoilla, koska 70% naisista on profiilina "etin jotain ;P Kirjota jos kiinnostaa", toiseksi, suurimmalla osalla on aivan umpitylsät profiilit jos ovat jotain vaivautuneet kiirjoittamaan. Sitten on se muutama n. 5% jotka oikeasti ovat profiilinsa panostaneet ja jos jotain vaivaudut kirjoittamaan niin ei vastausta.

Ei ei ei ei.

Toivottavasti suomessa tulee prostituutio lailliseksi pian.

46

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakakakakaks

      Oikeaa tunnetta o vaikea saavuttaa tietokoneen välityksellä ehkä jopa mahdotonta. Esim. työpaikalla jos on tekemisissä pitkään jonkun kanssa mistä et ikinä pitäisi juuri deiteillä tai ohi mennen nähdessä voi tuntua erikoisen tärkeältä, hyvältä, kummalliselta, läheiseltä, näin ei käy tuskin milloinkaan deiteillä... on vain windows10 läsnä, aina.

    • eoifhiudsvbiudsb
      • emaptiakyvyttömiä

        Tuon on muuten totta. Vaikea järkeistää miten sitten niin voi vain käydä et satojen kilometrien päästä tiukasti takertuu maatuska. Tavallista nahkaa ja luuta ne on paremmankin näköiset mut eivät muutamaa viestiä enempän jälkeen jää kaipailemaan yhtään mitään.


      • HengetöntöHörinää

        Ne jotenkin höllää otteen äkisti "niin olisi kiva tavata varsinkin kun sinä olet noin komea mies " Niin, niin, aa-aivan. Ei mitään merkkiä viestissä etenemishaluista vaikka asuin paikat jo tiedetään.. Jos mies ei vongaa vongaa vongaa naista niin mitään ei tapahdu mut toisaalta on liiaksi päälle käypä tapaus ei voi tavata. Jooh, deiteillä enemmässä määrin kustaan päälle ja kusetetaan miestä.


      • prisessa_tyyli

        Ei viestiä ei puhelua jäkätetään paskaa piiloistaan.


      • Hengettömiä_ovat
        HengetöntöHörinää kirjoitti:

        Ne jotenkin höllää otteen äkisti "niin olisi kiva tavata varsinkin kun sinä olet noin komea mies " Niin, niin, aa-aivan. Ei mitään merkkiä viestissä etenemishaluista vaikka asuin paikat jo tiedetään.. Jos mies ei vongaa vongaa vongaa naista niin mitään ei tapahdu mut toisaalta on liiaksi päälle käypä tapaus ei voi tavata. Jooh, deiteillä enemmässä määrin kustaan päälle ja kusetetaan miestä.

        Tuo on huomattu miettii kumpi pitäisi valita puhelimeen ambulanssin numero vai hautaustoimiston.
        Ambulanssia kutsuttaessa pitäisi ainakin olla hengenvaarassa ettei joudu hälytystä itse maksamaan. Vaan samahan se on hautaustoimiston kanssa. Ja minne sitä muka ne lähettäisi.
        Pitää laittaa vain niitä henkeä pitäviä viestejä niin kauan että itse nukahtaa.


    • Tottasevaanon

      No, raaka totuus on, että ulkonäkö nettideiteissä ratkaisee, kiintyminen sitten henkisten ominaisuuksien perusteella.

      Kyllä itse voin urheilullisena, meikkaavana, itsestään huolta pitävänä naisena sanoa, että en minä enää nettideiteillä vastaa niille rumille tai edes ”ihan ok” - näköisille. Profiilissa lukee, että pidän huolta itsestäni ja ulkonäöstäni, odotan sitä myös toiselta. Silloin minua ärsyttää, että treenaamaton, ”tässä on kampa ja vettä” tyyliin itsestään ”huolta” pitävä mies ottaa yhteyttä.

      Mutta onneksi tuokin kausi taitaa kohta olla ohi, kuntosalin vaihto auttoi paljon, heti löytyi kaksi joiden kanssa natsaa.

      • Rutikuivaaon

        Niin komeihin kiintyy juuri niiden henkisten ominaisuuksien takia. Rumillahan ei henkisiä ominaisuuksia ole. Ja siis ainoastaan niillä oikein komeilla.
        Mutta on tosiaan hyvä, että kuiva kautesi loppuu. Nyt niillä kahdella alkaa se märkä kausi. Kun ovat niin tolkuttoman ihastuneita niihin henkisiin arvoihisi.
        Ja ennen kuin se kuiva kausi alkaa taas uudestaan niin silloinhan on taas aika vaihtaa se kuntosali.


      • komeuskaikkikaikessa

        Ei uskoisi että joku voi olla noin umpityhmä. Kuvittelee että ulkonäkö ratkaisee kaikki maailman murheet.
        Jos kumppanille tulee vaikkapa syöpä, niin varmastihan siinä komeus auttaa.
        Tai jos kumppani pettää joka päivä, niin selvähän se on että siinä komeus auttaa.
        Tai jos kumppani paljastuukin psykopaatiksi, niin onhan se mukavaa että hän on komea.
        Henkisillä ominaisuuksillahan ei ole mitään merkitystä, koska komeus on se joka ratkaisee.


    • kylmääkyytiä

      Sinähän tuossa viimeisessä lauseessa kerroit, mitä oikeasti etsit. Miksi sillä on mitään väliä, mitä siihen profiiliin kirjoittaa, jos sinun tavoite vaikuttaa ölevan löytää heppoa, maksutonta seksiä ja harmittelet kun prostituutio ei ole vielä laillista. Mene Helsinkiin assan kulmille, kyllä siellä tytöt myy.

      • Nettideittimies

        Haluatko sinä sitten suhteen ilman seksiä? Tuskin.


    • IkäväTotuus

      Vastaus on helppo. Et ole riittävän komea. Omaa rumuuttaan voi kompensoida enää varakkuudella. Ei naisten tarvi panostaa profiileihinsa koska saavat vastauksia käytännössä tyhjiinkin profiileihinsa joista vain valkkaavat komeimmat. Kuten edelläkin joku kommentoi että ei kiinnosta rumat ja tavikset pätkääkään. Käytännössä joka naisen profiilista pystyt heti lukemaan pinnallisuuden. "En vastaa jos ei ole kuvaa" Tämä sama laini on usein myös niissä kuvattomissakin profiileissa. Jos ei geenilotossa onni ollut myötä niin parempi onni seuraavaan elämään. Pinnallisuus näkyy suomessa muutenkin jo nälkävuosien lisääntymistasossa.

    • IkäväTotuus

      Vastaus on helppo. Et ole riittävän komea. Omaa rumuuttaan voi kompensoida enää varakkuudella. Ei naisten tarvi panostaa profiileihinsa koska saavat vastauksia käytännössä tyhjiinkin profiileihinsa joista vain valkkaavat komeimmat. Kuten edelläkin joku kommentoi että ei kiinnosta rumat ja tavikset pätkääkään. Käytännössä joka naisen profiilista pystyt heti lukemaan pinnallisuuden. "En vastaa jos ei ole kuvaa" Tämä sama laini on usein myös niissä kuvattomissakin profiileissa. Jos ei geenilotossa onni ollut myötä niin parempi onni seuraavaan elämään. Pinnallisuus näkyy suomessa muutenkin jo nälkävuosien lisääntymistasossa.

      • IkäväTotuus

        Tuli sitten näköjään tuplasti koska "Palvelinvirhe"


    • matematiikkaa

      Missä helppoa rahaa tiedossa, siellä pian konna orkesteri säveltää.

    • maalaislikka

      Miehet lopettavat kirjoittelun hyvin pian, vaikka olen ulkoisesti heidän mielestään kaunis ja hoikka. Ilmeisesti aina löytyy se vielä parempi. Mutta olen alkanut ottaa koko tutustumisen hyvin kevyesti. Ei edes treffejä miehet ehdota.

      • maalaispoikaaa

        Miksi ehdottaa treffeille koska se ei naisille koskaan sovi. "Emmä nyt tiiä. Mul on toi koira. Lapsetkin on mulla nyt. Kaveri pyys bilettään" jne jne. Jos taas olet komea niin saat naisen koska vaan treffeille ja pyytävät luokseenkin tutustumatta. No jokatapauksessa nainen on eläinmaailmassa se naaras joka päättää kenet valitsee ja alkaako suhde yms niin naisella pitää olla silloin myös se aloitteellisuus treffeihinkin.
        Mä lähden jokaisen kanssa treffeille joka sellaista ehdottaa koska mulla ei ole valinnanvaraa eikä etenkään varaa nirsoilla. 100% kaikki omat treffiehdotukseni naiset ovat järjestään torpanneet. Tästä syystä en ikinä enää pyydä ketään treffeille. Se aloite kuuluu naiselle koska tuntuu muutenkin suhteiden alusta päättävän.


    • Silikoonimummo

      Parempi,kun jonkun vaan tapais livenä..on sitä elämää muuallakin,kuin netissä. Mutta on siellä fiksujakin tyyppejä ollut,eikä kaikki huuhaata. Monilla miehillä huono itsetunto,pelkäävätkö,että saavat pakit? Sitten valitetaan yksinäisyyttä,kun miesten ja naistenkin pitäisi olla rohkeampia ,ei täältä kotoa kukaan hae!

      • 1000v

        Olen samaa mieltä tuon maalaispojan kanssa. On se ihme että naiset puhuu tälläistä että miehet ei suostu treffeihin, lopettavat kirjoittelun ja ihan kaikkea vastaavaa. Se on ihan täyttä sontaa.
        Parempi olisi puhua siitä että ne miehet joiden kanssa olisi halukas, eivät suostu. Aivan turha yleistää kaikkiin miehiin. Kyse ei ole siitä kuka olisi parempi kuin joku toinen, kaikki haluaa sitä että molemmat on halukkaita mahdolliseen suhteeseen juuri heidän kanssaan. Yksinäisyydestä valittaminen on vaan oire ei ongelma. Kukaan ei hae kotoa, mutta kuka haluaa raahata jonkun väkisin mihin ei toinen halua. Netissä on omat hyvät puolensa, paljon tarjontaa, mutta jos sitä on liikaa niin vähemmästäkin menee sekaisin eikä kukaan enää tiedä mihin mennä.
        Sitten jos on sitä pelaamista niin kyllä uskottavuus kärsii. Miehillä on mielestäni parempi itsetunto kuin naisilla. Miehet tekee asioille jotain, naiset pysyy mukavuusalueillaan ja poistuu sieltä vasta vasta kun alapää antaa luvan.
        Miehet joutuu pois mukavuusalueiltaan joka ikinen kerta kun naiseen ottaa yhteyttä. Pitäisi esittää olla kiinnostunut aidosti vaikka ei edes tunne koko naista. Jos taas ottaa yhteyttä ihan vain tutustuakseen niin sehän ei käy. Naisella pitäisi ainakin jalat vapista että voi edes puhua miehelle.
        Pakkien saaminen on miehelle arkipäivää, naisille se tapahtuu ehkä kerran kymmeneen vuoteen ja jos se tapahtuu niin sitten se onkin siinä.
        Joten turha puhua pelosta saada pakit ja että se olisi miehelle ongelma. Kukaan ei silti jaksa kuulla vastausta että ei kiinnosta tai edes vastausta että ei kiinnosta. Ihan kuin kiveltä kysyisit että miten kivi voi tänään. Vaan vastaako se kivi.
        Jos joku on huuhaata niin naisen itsetunto on sitä.

        Naiset ei ole rohkeita eikä niistä tule sellaisia. Naiset pitää repiä kotoaan jos niihin kuvittelee saavansa yhteyttä. Minä en sitä aio tehdä. Repiköön ne jotka siitä luulee saavansa jotain itselleen.
        Netti toimii vuorenvarmasti heille jotka omaa ne tietyt kriteerit parinvalinnassa, itse en kuulu tähän ryhmään. En kuulu myöskään mihinkään live ryhmään joten vaihtoehdot on aika lailla tasan nolla.
        Koittakaa edes naiset tulla alas sieltä norsunluutornistanne alas ja kuvitelkaa edes että miehelläkin voi olla joku sieluntapainen. Ja ne naiset joilla ei ole sielua, yrittäkää kuvitella että pillun lisäksi teilläkin voi olla sielu.


      • Sitruunain
        1000v kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuon maalaispojan kanssa. On se ihme että naiset puhuu tälläistä että miehet ei suostu treffeihin, lopettavat kirjoittelun ja ihan kaikkea vastaavaa. Se on ihan täyttä sontaa.
        Parempi olisi puhua siitä että ne miehet joiden kanssa olisi halukas, eivät suostu. Aivan turha yleistää kaikkiin miehiin. Kyse ei ole siitä kuka olisi parempi kuin joku toinen, kaikki haluaa sitä että molemmat on halukkaita mahdolliseen suhteeseen juuri heidän kanssaan. Yksinäisyydestä valittaminen on vaan oire ei ongelma. Kukaan ei hae kotoa, mutta kuka haluaa raahata jonkun väkisin mihin ei toinen halua. Netissä on omat hyvät puolensa, paljon tarjontaa, mutta jos sitä on liikaa niin vähemmästäkin menee sekaisin eikä kukaan enää tiedä mihin mennä.
        Sitten jos on sitä pelaamista niin kyllä uskottavuus kärsii. Miehillä on mielestäni parempi itsetunto kuin naisilla. Miehet tekee asioille jotain, naiset pysyy mukavuusalueillaan ja poistuu sieltä vasta vasta kun alapää antaa luvan.
        Miehet joutuu pois mukavuusalueiltaan joka ikinen kerta kun naiseen ottaa yhteyttä. Pitäisi esittää olla kiinnostunut aidosti vaikka ei edes tunne koko naista. Jos taas ottaa yhteyttä ihan vain tutustuakseen niin sehän ei käy. Naisella pitäisi ainakin jalat vapista että voi edes puhua miehelle.
        Pakkien saaminen on miehelle arkipäivää, naisille se tapahtuu ehkä kerran kymmeneen vuoteen ja jos se tapahtuu niin sitten se onkin siinä.
        Joten turha puhua pelosta saada pakit ja että se olisi miehelle ongelma. Kukaan ei silti jaksa kuulla vastausta että ei kiinnosta tai edes vastausta että ei kiinnosta. Ihan kuin kiveltä kysyisit että miten kivi voi tänään. Vaan vastaako se kivi.
        Jos joku on huuhaata niin naisen itsetunto on sitä.

        Naiset ei ole rohkeita eikä niistä tule sellaisia. Naiset pitää repiä kotoaan jos niihin kuvittelee saavansa yhteyttä. Minä en sitä aio tehdä. Repiköön ne jotka siitä luulee saavansa jotain itselleen.
        Netti toimii vuorenvarmasti heille jotka omaa ne tietyt kriteerit parinvalinnassa, itse en kuulu tähän ryhmään. En kuulu myöskään mihinkään live ryhmään joten vaihtoehdot on aika lailla tasan nolla.
        Koittakaa edes naiset tulla alas sieltä norsunluutornistanne alas ja kuvitelkaa edes että miehelläkin voi olla joku sieluntapainen. Ja ne naiset joilla ei ole sielua, yrittäkää kuvitella että pillun lisäksi teilläkin voi olla sielu.

        Onpa katkera tyyppi.


      • 1000v
        Sitruunain kirjoitti:

        Onpa katkera tyyppi.

        Ompa hieno analyysi. Kolme sanaa ainakaan et sanoja tuhlaa.


      • Sitruunain
        1000v kirjoitti:

        Ompa hieno analyysi. Kolme sanaa ainakaan et sanoja tuhlaa.

        Katkeraa.


    • näilläeväillämennään

      En ole miehille sopiva, koska en edusta missitasoa. No, hiusten osalta kyllä ja silmien, mutta siihen se jääkin. Vartalo koostuu liian pienistä rinnoista ja peppu suuresta. Todella hankala koostumus aikuiselle miehelle.

      • ihantavallinenmiess

        Itselleni ei ole ainakaan tisseillä merkitystä oli koko mikä tahansa. Seurustellut niin aa kuin öö kuppisten kanssa. Silikonit ovat luonnottomat ja naurettavan näköiset. Jos nainen nyt muuten pitää huolen liikunnastaan niin pieni pyöreyskin on vain plussaa. Lantio on se jokin mikä minuun uppoaa. Kun näen hyvä lantioisen naisen niin meinaa sydän räjähtää.


      • nupukkainen1
        ihantavallinenmiess kirjoitti:

        Itselleni ei ole ainakaan tisseillä merkitystä oli koko mikä tahansa. Seurustellut niin aa kuin öö kuppisten kanssa. Silikonit ovat luonnottomat ja naurettavan näköiset. Jos nainen nyt muuten pitää huolen liikunnastaan niin pieni pyöreyskin on vain plussaa. Lantio on se jokin mikä minuun uppoaa. Kun näen hyvä lantioisen naisen niin meinaa sydän räjähtää.

        Ihana <3


      • epgggki
        ihantavallinenmiess kirjoitti:

        Itselleni ei ole ainakaan tisseillä merkitystä oli koko mikä tahansa. Seurustellut niin aa kuin öö kuppisten kanssa. Silikonit ovat luonnottomat ja naurettavan näköiset. Jos nainen nyt muuten pitää huolen liikunnastaan niin pieni pyöreyskin on vain plussaa. Lantio on se jokin mikä minuun uppoaa. Kun näen hyvä lantioisen naisen niin meinaa sydän räjähtää.

        Ex-vaimo otti silikonit, b-kupit ei sen isommat. Niissä ei ollut mitään luonnotonta, oli hyvän näköiset. Mua ei alkuperäiset pienet rinnat haitanneet yhtään, niillä ei ole väliä kunhan vartalo muuten on kunnossa, urheilullisilla hoikilla naisilla on usein pienet rinnat.
        Överiksi menneet silikonit ovat naurettavat.


    • Tavismies38

      Käytin sellaista treffi asiantuntijaa joka katsoi treffi profiilini ja se kertoi että ihan hyvä, muutama juttu lisättiin, kuva vaihdettiin kun mulla on kuvia itsestäni satoja ja se kertoi mikä on hyvä. No ei naisilta saa mitään vastausta silti. Kutosen tavis naiset haluaa varakkaan komean miehen joten tavis miehet ei kelpaa.

    • louise74

      Kun on nainen, jota muut miehet katselee ja mies on tasoa tavallinen, ei onnistu niinkään. ellei miehellä ole itsetunto kohdillaan. Ja kyse ei ole flirttinaisesta, vaan mies huomauttelee, että tuokin katsoi persettäsi ja tämä inhottavassa mustasukkaisen miehen kertomana. Kyylää jokaista miestä ympärillä, kaikki ovat uhkia. Pakkohan tuo oli jättää sairautensa takia.

      • takapuolimies

        Mä ainakin nautin siitä kun huomaan muiden miesten tuijottavan naiseni herkullista takapuolta:) Tiedän että tuo on mun ja muut voi vaan katsoa ei koskea:) Kiusaan heitä monasti vieläkin enemmän esim kassajonossa laittamalla käden naiseni takapuolelle. Niin me emme häpeile näyttää tunteitamme julkisesti joten naisellekaan tuo ei ole kiusallista vaan itse jopa ohjaa kättäni perseelleen:)


      • 46khlj
        takapuolimies kirjoitti:

        Mä ainakin nautin siitä kun huomaan muiden miesten tuijottavan naiseni herkullista takapuolta:) Tiedän että tuo on mun ja muut voi vaan katsoa ei koskea:) Kiusaan heitä monasti vieläkin enemmän esim kassajonossa laittamalla käden naiseni takapuolelle. Niin me emme häpeile näyttää tunteitamme julkisesti joten naisellekaan tuo ei ole kiusallista vaan itse jopa ohjaa kättäni perseelleen:)

        Onko leveäkin perse? Jos on niin ainakaan mua ei sellaiset kiinnosta, päinvastoin.
        Ootko varma ettei muut miehet koske sitä myös? :)


    • caffelattee

      Jospa seuraa hakevat miehet ja naiset poistuisivat netin ääreltä pariksi viikoksi täysin ja suuntaisi katseen ulkomaailmaan. Pitäisi olla teemaviikot tyyliin sinkkuviikot. Ravintolat, baarit, teatterit, salit ym. voisivat markkinoida tapahtumia sinkuille. On sitten ihan omasta valinnasta kiinni, haluaako edes yrittää löytää seuraa.

      • Nnn43

        Tätä olen ihmetellyt miksei tällaisia matalan kynnyksen sinkkutapahtumia oikein järjestetä missään. Haluaisin ulkomaailmaan täältä netin äärestä muttei ilman erityistä syytä tule lähdettyä. Ja se on totta että kotoa ei hae kukaan. Esim. itse olisin tosi iloinen jos jossain järjestettäisiin vaikka rennot 40 kahvilatreffit tms. :) Tosin täällä pk-seudulla siellä olisi varmaan naisia 80%. Netti on mulle ainakin tosi vaikea paikka tutustumiseen ja baareissa en jaksa/halua enää käydä.


    • hjhjhhjhh

      Vai onko niin, että moni ei todellisuudessa edes halua tai uskalla tutustua kehenkään? Eletään haaveemaailmassa ja tavoitellaan jotain mahdottomia. Sattumalta itsekin aikoinaan tapasin tulevan puolisoni ja juuri siinä vaiheessa, kun olin muutamaa kuukautta aiemmin alkanut keskittyä uraan. Tuo liitto kyllä loppui ja olen sinkku nykyisin. Ehkä sattuma kopsahtaa joskus toistekin minulle :)

      • Pinkku12

        Ihan samaa olen miettinyt. Eihän sitä täydellistä ihmistä,sieltä löydä ja livenä ihminen kuitenkin eriainen,kuin netissä. Ennen tätä netin ihmeellistä maailmaa,ehkä paremmin tapasi jonkun? Pitäis enemmän olla sinkkutapahtumia ym. Välillä tuntuu,että ihmiset on vieraantuneet todellisuudesta.


      • Hyväpointti
        Pinkku12 kirjoitti:

        Ihan samaa olen miettinyt. Eihän sitä täydellistä ihmistä,sieltä löydä ja livenä ihminen kuitenkin eriainen,kuin netissä. Ennen tätä netin ihmeellistä maailmaa,ehkä paremmin tapasi jonkun? Pitäis enemmän olla sinkkutapahtumia ym. Välillä tuntuu,että ihmiset on vieraantuneet todellisuudesta.

        Juurikin näin. Jos tapaat jonkun livenä vaikka syystä mistä hyvänsä. Näet kaiken siinä heti. Olet kiinnostunut tai et, se etenee heti paljon rehellisemmin. Netissä katsotaan vaikka mitä epäoleellistakin ja ei tehdä paljon mitään asian hyväksi. Todellisuus pitää saada lähemmäksi kaikkia, täsmälleen samaa mieltä.
        Enemmän seurustelua vähemmän turhia pohtimisia.


      • Livehyvänetti
        Hyväpointti kirjoitti:

        Juurikin näin. Jos tapaat jonkun livenä vaikka syystä mistä hyvänsä. Näet kaiken siinä heti. Olet kiinnostunut tai et, se etenee heti paljon rehellisemmin. Netissä katsotaan vaikka mitä epäoleellistakin ja ei tehdä paljon mitään asian hyväksi. Todellisuus pitää saada lähemmäksi kaikkia, täsmälleen samaa mieltä.
        Enemmän seurustelua vähemmän turhia pohtimisia.

        Livellä ja netillä on omat puolensa. Kiinnostus tai poissulkeminen voi tapahtua molemmissa nopeasti. Periaatteessa molemmat tavat tutustua ovat samanlaisia, asiat vaan selviävät eri järjestyksessä. Molemmissa tulee pettymyksiä hyvästäkin alkukiinnostuksesta huolimatta, 1- tai 2-puolisesti. Valitettavasti nykyään ei ole enää niin hyviä ja useita paikkoja tutustumiseen kuin ennen. Silloin oli paljon tanssilavoja ja -ravintoloita, joissa tutustuminen oli hyväksytympää kuin muilla julkisilla paikoilla.


    • kuukausiriitti

      Minusta tällaiset kuvattomat nettideitit ovat huuhaata. Valeprofiileja tuntuu olevan ihan liikaa ja monella miehellä vain tarve kerätä naisten kuvia tai soittaa puhelu, pari. Sitten otetaan yhteyksiä tarpeen tullen .
      Fiksujakin miehiä on ja täytyy kyllä sanoa, että koulutuksesta se käyttäytyminen netissäkin on kiinni. Ainakin omalla kohdallani näin on ollut. Peruskoulu-amis-miehet ovat näitä kuvien haalijoita ja seksiä ehdottavia. Ja katoavat hyvin alkaneen kirjoittelun jälkeen .
      Eipä kirjoittelu sido mihinkään, mutta senkin voi lopettaa kivasti. Mikä estää sanomasta suoraan, että etsii erityyppistä naista.
      Kiitos teille kahdelle miehelle, jotka näin teitte. Suomi 24-sivustolla tosin eivät olleet treffiseuraa hakemassa, vaan muualla. Täällä oli vain katoavia luonnonvaroja yhtä lukuunottamatta.

      • ep6868686

        kuukausiriitti 25.1.2018 7:40
        Fiksujakin miehiä on ja täytyy kyllä sanoa, että koulutuksesta se käyttäytyminen netissäkin on kiinni.

        Tästä tuli mieleen mitä eräs nainen sanoi joskus mulle, oli tapaillut miestä useampaan kertaan, s24,ssa tavanneet.
        Olivat sitten joku kerta lähdössä ulos tuulettumaan kun tämä nainen oli arvostellut miehen pukeutumista, siitäpä mies oli räjähtänyt ja antanut tulla täydeltä laidalta,
        " mikä kuvittelet olevasi arvostelemaan minua, olenhan sentään ison yrityksen johtoportaassa" :)
        Eikä ollut ensimmäinen kerta kun oli suuttunut pikkuasioista, johtoporras on usein tuulinen paikka, hermot on pinnassa vapaallakin työasioiden vuoksi, potkut voi tulla koska vaan..
        Naiselle tuli tämän johdosta "potkut"

        Mutta netissä fiksu käyttäytyminen voi ollakin koulutuksesta kiinni, osaa kirjoittaa, tietää mitä ei kannata sanoa siinä vaiheessa tutustumista ym..


    • hhhjh

      Livenä on vain äärimmäisen vaikea löytää omanikäistään seuraa. Ei siitä ravintolasta ja tanssilavasta paljoa iloa ole jos kaikki ovat liian vanhoja tai nuoria.

      • DaaaaA

        Kannattaa mennä sellaiseen paikkaan, jossa on omanikäistä seuraa.


      • erterter

        Oikeassa olet, ei ollenkaan helppoa löytää kaikissa ikäluokissa tutustumiseen sopivia paikkoja, joissa olisi mainittava määrä likimain samanikäisiä. Ja jos joitakin on, aina näkee niitä samoja, joista ei välttämättä ole kiinnostunut tai ovat varattuja. Te, jotka väitätte olevan hyviä livemahdollisuuksia, kertokaa muillekin. Tietysti sitä parempi tilanne mitä enemmän on harrastuksia. Tuskinpa monellakaan on rohkeutta tehdä aloitteita kassajonoissa ensinäkemältä, ja taitaa pian olla nekin historiaa.


      • IloaElämää
        erterter kirjoitti:

        Oikeassa olet, ei ollenkaan helppoa löytää kaikissa ikäluokissa tutustumiseen sopivia paikkoja, joissa olisi mainittava määrä likimain samanikäisiä. Ja jos joitakin on, aina näkee niitä samoja, joista ei välttämättä ole kiinnostunut tai ovat varattuja. Te, jotka väitätte olevan hyviä livemahdollisuuksia, kertokaa muillekin. Tietysti sitä parempi tilanne mitä enemmän on harrastuksia. Tuskinpa monellakaan on rohkeutta tehdä aloitteita kassajonoissa ensinäkemältä, ja taitaa pian olla nekin historiaa.

        No ihan pubit, karaokebaarit, mitä näitä nyt onkaan. Niissä paikoissa sinkut on liikkeellä ja etsivät seuraa. Olen 40 nainen, ja menin joku aika sitten erääseen baariin lauantai-iltana, niin siellähän niitä eronneita 40 miehiä oli valita asti. Yksi heistä on nyt miesystäväni, ja elämä kieltämättä hymyilee.


      • Kokemuksen.ääni

        Sen minkä tuollaisista paikoista löydät, sen sinne menetät.
        Ei kiinnosta pätkääkään tuollaiset paikat ja niissä luuhaavat.
        Kunnolliset Naiset ovat jo vastakappaleensa löytäneet tai ovat päättäneet olla kokonaan ilman. Et niitä mistään löydä.


    • missmoon1

      Nettitutustuminen on oikeastaan hakuammuntaa. Tutustut kivaan, kiinnostut, luot mielikuvia, petyt, aloitat alusta. Ainoa järkevä tapa on tavata mahdollisimman pian, kun kohtaa mukavan ihmisen. Silloin jää turha vatulointi pois tai ainakin mahdollisimman lyhyeksi.
      Lopetin itse nettideittailun turhana, vaikka kävinkin useammat treffit kahden vuoden aikana.
      Olen hankkimassa muuta tekemistä elämääni ja vietän enemmän aikaa ystävieni kanssa.
      Jonkun asian kun kokee toistuvan turhana, on parempi muuttaa elämän suunta toiseen muotoon.
      Olen ollut pitkässä liitossa aiemmin, joten kokemus siitä on. Nyt on tilaa muille asioille.

      • ProfiiliVeks

        Kyllä tosiaan, nettideitit on todella hakuammuntaa. Itsekin yritin puolin vuotta, mutta tuloksetta. Sitten kun kerran vuodessa tahdillani lähdin baariin, löytyi sopiva kumppani samantien. Tietenkin harvinaisen onnekas sattuma. Suosittelen kaikille nettideittailuun turhautuneille ihmisten kohtaamista ilman nettiä.


    • sinkkunykyisin

      Olisin varmaankin jäänyt silloin kauan sitten ikuiseksi vanhapiiaksi, mikäli netin kautta olisin miestä hakenut.
      Kyllä se vaan tapaaminen sattumalta oikeassa elämässä on se juttu. Asiat vaan tapahtuu, aivan yllättäen. Hyvä niin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe