Autoliike huijasi laillisesti 4500 euroa.

Duunari67

Näin kävi. Porilainen autoliike myi minulle korjattavaksi yli vuoden siellä maanneen auton. Myöhemmin ilmeni että siinä oli myydessä isompi mittarilukema kuin oli ollut liikkeeseen tullessa. He väittivät että olen koeajanut auton vaihtanut mittarilukeman ja ostanut sen sitten halvalla. Oikeudessa riitti automyyjän kertomus koeajoista joista ei ole mitään dokumenttia. Joten minulle oikeudenkäyntikulut todistajanpalkkiot 4500 liikkeen vahinko ja tietysti 3 kk vankeutta. En oikeastaan saanut puolustautua mitenkään. Käynkö hakemassa rahan tuolta automyyjältä?

3

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cincinnati_Jim

Ota lääkkeesi ja mene takaisin nukkumaan

• kannattiko.ruuvata

Mitäs vaihdoit mittarinlukemia, varkaalla on lyhyet jäljet

• 029302

Ööh...?
      Saiko joku selvää, mitä aloittaja halusikaan kertoa? Minä en useastikaan läpi lukemalla ihan sitten sisäistänyt mitä tässä nyt on tapahtunut, onko jotakuta huijattu, keneltä 4500 on mennyt ja minne on mennyt, mistä tässä oikeastaan valitetaan ja kenelle avaudutaan saati miksi?

Porilainen autoliike myi auton korjattavaksi, ostaja sen koeajamalla itsellensä kelvolliseksi hyväksyi. Tähän asti ymmärsin, loppu on hepreaa... ja toki sen ymmärsin myös, että kirjoittaja itse on oikeudessa tuomittu RIKOLLINEN: 3kk ehdollisen tuomion saanut hamppi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      27
      3827
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      54
      2313
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      217
      2292
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1294
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe