Vanhempi nainen (naisen mielestä)

Törmäsin keskusteluun, jossa naisvastaaja luonnehti 40 naista :-D. Joten turha luulla että vain me palstapojat ollaan mielipideinemme yksin

Kysymys:
"Onko kellään kokemuksia vanhemmista naisista? Itselläni olisi kohta tilaisuus saada 40 kaunotarta:) Tuleeko morkkista? Millaiset kyydit tarjoaa nuorempiin verrattuna?"

Vastaus:
"Enpä varmaan kattelis kauaa miestä, joka olis käynyt jotain mummua panemassa. Ja vielä puhtaasti tollasta tunteetonta hyväksikäyttöä. Yökötys mitä miehiä omankin ikäisiin nykyään mahtuu :E"

10

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buhahaha

Miten varmistit että vastaaja oli oikeasti nainen?

• En mitenkään tietenkään.

• Kyllä varmaan parikymppisten mielestä nelikymppiset on jo vanhuksia. Tuohan teiltä palstapojilta tuppaa unohtumaan.

• Naisasialooser11

Tuon jutun parikymppinen nainen ei ole vielä pikku typerys tajunnut sitä, että vuodet kiitävät luotijunan lailla kohti pääteasemaa ja että hän on itsekin kohta 40v mummu. Naisen täytyy olla parikymppinen, 25v on jo kauhukseen tajunnut vuosien kiihtyvän vauhdin.

• vanhaakin.vanhempi

Minäkin muistan että teininä kaikki lähes 30-vuotiaat oli haudan partaalla.

• Puumanpoika12

Oon 24 vuotias poitsu ja kyllä puumalta sain kunnon kyydit kyllä siinä nuoremmat häviää. Kaikinpuolin huikee kokemus. Daami oli hyvinsäilynyt kaunis ja seksikäs ja turhaan täällä vanhenpia naisia mollataan.

• Jep puumat opettavat nuoria miehiä sänkyhommissa, mikä on hyvä, koska omanikäiset naiset ovat niin nirppanokkia, että niitä ei pääse panemaan kuin YTM: t.

Silloin kun sinäkin pääset panemaan sitä nuorta kaunista naista, niin olet etulyöntiasemassa, koska olet se itsevarma osaava mies, mitä naiset haluavat.

• sinkkunainenn

Miksi pitäisi katella huoramiestä joka panee kaikkea ikään katsomatta. En minäkään katselisi. Siis ikä ei ole ratkaiseva vaan paneminen yleensä.

• Nicitönnä

Ajatella, että minunkin miehen olis otettava vielä minua vanhempi nainen, jotta ei joutuis dissatuksi mummon panemisesta. 🤣

Jos 40 on jo mummo ikä.

• Retrodonna

Mjoo

Siis valtaosa netin "naiskeskustelijoista" on oikeasti suuräänisiä ja lörpötteleviä homomiehiä, joilla ilmaisutaito on juuri tuota luokkaa.

Ainoa poikkeus olen minä.

(Hihitystä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6954
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3552
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2910
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2608
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2193
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      360
      1875
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1810
    8. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      12
      1738
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1698
    10. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      51
      1576
    Aihe