Moi
Mulla on esissä yläproteesin hankinta. Osaisitteko antaa vinkkejä kuka olis hyvä?
Hammasteknikko Joensuussa
17
3812
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kilpailuttaa vähän huonoja kokemuksia Joensuulaisista hinnat on kukkaron mukaan jos sulla on mahollista mene tallinnaan siellä halpaa ja hyvää palvelua ja samalla voi lomailla
- Anonyymi
Ei kannata mennä Tallinnaan, ellei satu asumaan Helsingin sataman liepeillä. Siellä nimittäin joutuu käymään useammin kuin kerran. Joensuusta turhan pitkä matka. En sanoisi lomailuksi. Säästöäkään ei synny lopulta kuitenkaan.
- Anonyymi
Minä kävin Filadent oy: stä yläproteesin kesti kaksi vuotta ja hajosi kahtia, takuu 1 vuosi, senkun maksat korjauksen, aika sekundaa on proteesit, kuuluu sarjaan halpistavara talot
- Anonyymi
Takuu ei olekaan, kuin 1 vuoden. Miten proteesi meni rikki? Olen kuullut monia " se vaan hajos suuhun" tarinoita ja voin sano, ettei pidä paikkaansa. Ei proteesit ole mullakaan hajonnut suuhun, vaikka kohta 7 vuotta pitänyt.
Ymmärrän kyllä jos harmittaa et hajosivat, mutta ei se teknikoiden vika ole.
- Anonyymi
Itselläni ja miehelleni on ollut hyviä kokemuksia Filadent oy, palvellut hyvin viimeiset 10 vuotta. Ystävä suositteli ja ei ole tarvinnut katua, edelliset proteesit olivat toiselta teknikolta, enkä ollut oikein tyytyväinen palveluun.
- Anonyymi
joo ladalle voi antaa vuoden , mersullu 5 vuotta, sekuntaa
- Anonyymi
Minulla kanssa hajosivat / katkesivat molemmat ala ja yläpuolen proteesit, kestivät n. puolitoista vuotta ja maksoivat n. 1500e että enpä suosittele tätä yritystä
- Anonyymi
Perus auto maksaa 20-30 tuhatta, kun renkaat kuluu tai joku osa hajoaa niin sinäkö heität ne menemään? Vai tuletko 24 valittaa miten paskajo autot on... voi voi.
Mites ne hajos sulla? Ja kummatkin hajos, oiskohan käyttäjässä vika.
Mulla on kestänyt kohta 10 vuotta. Kerran halkes, kun tiputin lavuaariin.
Tämäkin käyttäjä on kelalta rahat kuitenkin vinkuna ja sit valittaa kun on kallista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perus auto maksaa 20-30 tuhatta, kun renkaat kuluu tai joku osa hajoaa niin sinäkö heität ne menemään? Vai tuletko 24 valittaa miten paskajo autot on... voi voi.
Mites ne hajos sulla? Ja kummatkin hajos, oiskohan käyttäjässä vika.
Mulla on kestänyt kohta 10 vuotta. Kerran halkes, kun tiputin lavuaariin.
Tämäkin käyttäjä on kelalta rahat kuitenkin vinkuna ja sit valittaa kun on kallista.oletko saanut kelalta rahaa autoosi.... voihan ne jotain inva rahaa antaakkin
- Anonyymi
Lähes 100-vuotias äitini on pureskellut yksillä ja samoilla tekareilla yli 60 vuotta joka päivä. Kyllä ennen osattiin!
- Anonyymi
Se on tosi ennen kestivät, nyt annetaan sen verran takuuta että just just kestäävät takuun yli ja sitten sanotaan käyttäjässä vika, et osaa syödä oikein, pudotitko lavuaariin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tosi ennen kestivät, nyt annetaan sen verran takuuta että just just kestäävät takuun yli ja sitten sanotaan käyttäjässä vika, et osaa syödä oikein, pudotitko lavuaariin
Kyllä ne muitten tekemät hammasprooteesit kestäävätkin pitkään, ongelma on tällä yrityksellä että eivät kestä, itsellä ja monella tuttavalla hajonneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne muitten tekemät hammasprooteesit kestäävätkin pitkään, ongelma on tällä yrityksellä että eivät kestä, itsellä ja monella tuttavalla hajonneet
Ihan itsestään hajosivat suuhun siinä salkkareita katsellessa? POKS!! :D
Asiantuntijana varmaan tiedät että ikenet kuivuvat ja kutistuvat ajan myötä, toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Proteesi jää keikkumaan näistä kohdin tyhjän päälle ja pureskellessa ne sitten notkuvat ja taipuvat, lopulta murtuvat. Tähän vaivaan auttaa proteesin pohjaaminen. Mutta sinähän tietysti halusit säästää rahaa ja jättää pohjauksen väliin. Kun ei näitä ennenvanhaankaan korjailtu, vai mitä???
Nythän voit avuliaasti ohjata alkuperäisen kysyjän niihin muihin labroihin, jotka tekee näitä ikuisesti kestäviä hampaita? Kerro ihmeessä nimiä!!
Elinikäistä takuuta ei ole hammasproteeseilla eikä varmasti millään muullakaan tuotteella tässä maailmassa. Ja niille lukemattomille pettyneille tuttavillesikin voit kertoa terveisiä ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan itsestään hajosivat suuhun siinä salkkareita katsellessa? POKS!! :D
Asiantuntijana varmaan tiedät että ikenet kuivuvat ja kutistuvat ajan myötä, toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Proteesi jää keikkumaan näistä kohdin tyhjän päälle ja pureskellessa ne sitten notkuvat ja taipuvat, lopulta murtuvat. Tähän vaivaan auttaa proteesin pohjaaminen. Mutta sinähän tietysti halusit säästää rahaa ja jättää pohjauksen väliin. Kun ei näitä ennenvanhaankaan korjailtu, vai mitä???
Nythän voit avuliaasti ohjata alkuperäisen kysyjän niihin muihin labroihin, jotka tekee näitä ikuisesti kestäviä hampaita? Kerro ihmeessä nimiä!!
Elinikäistä takuuta ei ole hammasproteeseilla eikä varmasti millään muullakaan tuotteella tässä maailmassa. Ja niille lukemattomille pettyneille tuttavillesikin voit kertoa terveisiä ;)Minulle ei etes kyseinen virma tehnyt TAKUU pohjausta, kun ei kuulema tarvinnut,
vaikka oli väljät hampaat, Molemmat hampaat katkesivat
Läksin toiseen yritykseen hampaan palat taskussa, ja onneksi
Tekivät uudet hampaat ja on kestäny, Oli viiden täden paikka ja palvelu
Yhdyn täysin alkukommenteihin että sekuda hampaita tekevät, En suosittele kellekkään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ei etes kyseinen virma tehnyt TAKUU pohjausta, kun ei kuulema tarvinnut,
Yhdyn täysin alkukommenteihin että sekuda hampaita tekevät, En suosittele kellekkäänKyllä riittää Salkkareitten jännittävä kohtaus niin Hampaat on poikki POKS
On sen verran heikkolaatusta tavaraa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ei etes kyseinen virma tehnyt TAKUU pohjausta, kun ei kuulema tarvinnut,
Yhdyn täysin alkukommenteihin että sekuda hampaita tekevät, En suosittele kellekkäänTAKUUpohjausta????
Nooo, tämähän on vaan suoli24, ei voi suositella kellekään näitten satujen lukemista... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TAKUUpohjausta????
Nooo, tämähän on vaan suoli24, ei voi suositella kellekään näitten satujen lukemista...Jotain perääkin varmaan, Lähdenpä muualle tietättämmään yläproteesin
taitaa mennä täällä rahat hukkaan, onhan tuota kuullut huonosta laadusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538323- 664644
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404333Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353463Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634