Firefoxia käyttäessä kone on tupannut tilttaamaan vähän väliä. Yleensä pakkosammutuksen ja käynnistyksen jälkeen aukeaa ja toimii, mutta joskus ei aukea vaikka kuinka klikkailis. Omituista siinä mielessä, että jos Firefoxia lähtee poistamaan tuon avautumattomuuden takia ja tulosta tuottamattomien klikkailujen jälkeen, niin poisto-ohjelma ilmoittaa Firefoxin olevan auki ja pyytää sulkemaan sen ennen poistoa. No, silloin taas koko koneen sulkeminen auttaa.
Mutta nyt kun tuon tänään poiston taas monien mutkien jälkeen tein ja asensin Firefoxin uudelleenm, niin se ei aukea siltikään.
Tänään yhden koneen käynnistyksen yhteydessä windows skannasi ja korjasi C-asemaakin.
Onko tässä mun kone hajoamassa vai missä lie vika. Tätä kirjoittaessa Chrome käytössä, saa nähdä tilttaako sitäkin käyttäessä kone jossain vaiheessa.
Juu, ja mikäs vika Suomi24:ssä on, kun tämän kysymyksen olen jo kertaalleen lähettänyt (eri sanoin kirjoitettuna), mutta näköjään se kysymys ei tullut palstalle lainkaan.
Jatkuva ongelma Firefoxin kanssa
4
64
Vastaukset
- jussi3213
Vaikuttaisi ehkä siltä joiltain osin, että ehkä kovalevysi tietokoneessa vetelee viimeisiään. Siirrä tärkeät tiedostot varmuuden vuoksi aluksi ulkoiselle kiintolevylle, pilveen tai jos mahtuu, muistitikulle. Hae sitten netistä kovalevyn tarkistusohjelma, asenna se ja aja tarkistus. Sitten tiedät enemmän. Syynä voi olla myös virus tai joku ei toivottu lisäosa koneellasi, joka asentuu poistonkin jäjkeen uudestaan Firefoxiin.
- ubuntunselain
Firefox on Ubuntun selain, että kannattaa Ubuntua käyttää jos Firefoxia haluaa.
- ubuntu-rasittava
Firefox on Mozillan selain,
turha yrittää omia sitä.
Firefox paljon käytetty selain, jossa vähän ongelmia. Ongelmat yleensä lisäosissa. Toki vaatii muistia melkoisesti jos paljon välilehtiä auki. Kysymyksissä olisi hyvä mainita edes jotain käyttöjärjestelmästä ja koneesta. Kone voi tiltata muistakin syistä - selain saa syyt niskoilleen kun on yleensä auki. Lokeista voi selvitä syy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540