Minusta te hoiditte tämän todella huonosti. Miksi minä en saanut kertoa näkemystäni ja miksi tämä piti näin tehdä? Myönnän että todella alas menin ja loukkasi sitä täysillä. Olen käynyt lukemassa viestinne ja puheluiden määrän. Aika inhottavaa myönnän ja olen kertonut jo. Suuttui se siitä mutta ymmärtää koska itsekin valehteli ja rankasti. Luulen että taisi yrittää sinua salaa vedättää loppuun asti. Tai kävitte asian loppuun. En tiedä mutta on tämä ollut hävettävää ja noloa. Anteeksi pyysin ja perustelin tekoni ja sen ymmärtää. Nyt kun itsekkin tajuaa ettei hänen sanomiset ole se joka riittää näyttää itse viestit ja antaa puhelimen. Tarkistan vaikka päätän että antaa olla. Kuitenkin aina sorrun aukaisemaan. Itken sen jälkeen kun en voi vieläkään luottaa. No olen sanonut että lähteä jos luottamus on se jota haluaa. Sanoi että antaa aikaa minun toipua ja tietää että siihen menee vuosia. Kumma juttu sanoo kun puhutaan asioista niinkuin ne on helpottaa sitä itseäänkin. Mutta näin ei saisi toimia ketään kohtaan. Loukkaavaa on se että salassa yhteyttä pidetään ja se kielletään. Monet itkut itkin ja aina kysyin haluatko eron? Ei vaan haluaa jatkaa kanssani. Nyt kun yhteydenotot ovat vähentyneet ja on soitotkin vähenneet alkaa helpottaa. Mutta onhan siinä aina se että siirtyivät niihin Brebeid liittymästä josta hoitelevat. Vannoi ettei näin ole tehnyt. Mutta on tämä vaikeaa kun tuo toinen ei taas minulle vastaa. No jatketaan mutta hyvältä tunnu. Enkä erota halua mutta kai tänne voin mielipiteeni kertoa kun en saanut osallistua. Jos tämä loukkaa jotain pyydän anteeksi mutta paha olo on ja ei helpota. Mutta paskasti nuo kaksi minua kohtelevat vaikka vannoo ihan muuta. Meillä ei ongelmia ennen tuon kuvioon tullessa. Onpa kokemus ja tyydyn siihen mitä sanoo. En loukkaa enkä muutoinkaan olisi halunnut tätä näin menevän.
joko asiat tuli selvitettyä
loukkaatkolisää
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735