Pitkä liitto

surullinen50

Olen ollut 35 vuotta naimisissa INTROVERTIN kanssa. Vei vuosia ennenkuin tajusin mistä on kyse. Nyt kun keskiikä on jo ohitettu ja elämä rauhoittunut niin olen alkanut kaipaamaan sitä ihanaa miestä joka kerran oli vähän enemmän läsnä. Enää ei ole tarjolla hyväilyjä ei huomioimista ilman syytä.... Vuosipäivien vietto ei ole koskaan ollut hänelle tärkeää. Ei lahjoja ei kukkia ei yhteisiä illallisia kodin ulkopuolella.
Moni on sitä mieltä että oma vika, ehkä onkin.
Löytyykö muita joka ymmärtää tilanteeni tai saa jotain tolkkua kirjoituksestani.
Jos et halua täällä kommentoida niin laita sp; [email protected]

6

1738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rovertti

      Nainen on ohjelmoitu odottamaan miehen lähestymistä. Miksi sitä pitää odottaa yhä vaikka ollaan naimisissa? Vuosia?

      Vai vielä läsnäoloa? Tiedätteköhän itsekään mitä oikein odotatte? Miehenkö pitäisi ilmaista räiskyvästi tunteita?

      Kyllä! Nainenkin voi mennä ja koskettaa. Voi mennä miehen kainaloon ja KERTOA kaipaavansa kosketusta/naurua/draamaa. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa?

      • 7469

        Viimeistään silloin kun biologinen kello käy puolisoiden välillä eri tahtia tulee tuo vaimon aktiivisuus suurempaan rooliin.
        Aktiivisemman miehen on otettava huomioon tuo ero ja silloin on vaimon aloitteellisuus tärkeää. Vaimo tekee aloitteet silloin kun siltä tuntuu. Tämä ei sulje pois muuta läheisyyttä.
        Tuohon mennessä vaimo on varmasti havainnut tai mies on puhunut selväksi mitkä ovat miehen "ON" kytkimet.
        Ei se ole tuon vaikeampaa!


      • surullinen50

        Ei ole odoteltu hiljaa miehen lähestymistä. Olen tehnyt selväksi teoin sekä sanoin että kaipaan läheisyyttäkin. Mennyt viereen ja kertonut suoraan mitä haluan. Tulos on useimmiten ollut pois työntävät kädet ja ivallinen naurahdus. Ja voi mieskin olla räiskyvä jos on luonne semmonen mitä en kylläkään missään ole vaatinut. Jos mies kertoo tunteensa someseuralaisilleen mutta ei sille jonka kanssa arkea elää niin kuinka toinen tietäisi hänen tunteet.
        VAIKEINTA on elää rakastamansa ihmisen rinnalla ja varoa joka sanaa kun ei osaa lukea ajatuksia .


      • 7469
        surullinen50 kirjoitti:

        Ei ole odoteltu hiljaa miehen lähestymistä. Olen tehnyt selväksi teoin sekä sanoin että kaipaan läheisyyttäkin. Mennyt viereen ja kertonut suoraan mitä haluan. Tulos on useimmiten ollut pois työntävät kädet ja ivallinen naurahdus. Ja voi mieskin olla räiskyvä jos on luonne semmonen mitä en kylläkään missään ole vaatinut. Jos mies kertoo tunteensa someseuralaisilleen mutta ei sille jonka kanssa arkea elää niin kuinka toinen tietäisi hänen tunteet.
        VAIKEINTA on elää rakastamansa ihmisen rinnalla ja varoa joka sanaa kun ei osaa lukea ajatuksia .

        Niin, siis sinä olet mennyt viereen ja kertonut suoraan mitä SINÄ haluat!?
        Entä miehesi halut?
        Kuinka tietää tunteet? Kysy? Tulkitse ilmeitä, äänensävyjä, miehen mielenkiinnon kohteita välillisesti! Jne.

        Torjunta on vakava juttu. Se on vielä vakavampi jos siihen ei ole pätevää syytä ja jos sellainen on niin esitystapakin on tärkeä.
        Vaimoni ei ole torjunut minua kertaakaan 48:n avioliittovuoden aikana.
        Joskus, pari, kolme kertaa on sanonut, ettei ole kovin pirteässä kunnossa.
        Tosin olemme nyt vajaa kaksikymmentä vuotta eläneet vaimoni aktiivisuuden mukaisesti.
        En ole torjunut kertaakaan koska vaimoni tietää viikkokuormitukseni ja ottaa sen huomioon.
        Vaimoni tietää myös minun "ON" kytkinvalikoima.


      • surullinen50
        7469 kirjoitti:

        Niin, siis sinä olet mennyt viereen ja kertonut suoraan mitä SINÄ haluat!?
        Entä miehesi halut?
        Kuinka tietää tunteet? Kysy? Tulkitse ilmeitä, äänensävyjä, miehen mielenkiinnon kohteita välillisesti! Jne.

        Torjunta on vakava juttu. Se on vielä vakavampi jos siihen ei ole pätevää syytä ja jos sellainen on niin esitystapakin on tärkeä.
        Vaimoni ei ole torjunut minua kertaakaan 48:n avioliittovuoden aikana.
        Joskus, pari, kolme kertaa on sanonut, ettei ole kovin pirteässä kunnossa.
        Tosin olemme nyt vajaa kaksikymmentä vuotta eläneet vaimoni aktiivisuuden mukaisesti.
        En ole torjunut kertaakaan koska vaimoni tietää viikkokuormitukseni ja ottaa sen huomioon.
        Vaimoni tietää myös minun "ON" kytkinvalikoima.

        Minä olen mennyt viereen ja kysynyt : mitä SINÄ haluat? Vastaus...en tiedä... ja väistää tilanteesta. Seksistä sen verran että en ole koskaan siitä kieltäytynyt juuri sen takia koska se oli ainoa hetki kun sain olla hänen lähellä. Olemme olleet jo monta vuotta ilman seksiä miehen aloitteesta . Ei vaan kuulemma huvita. Olisko sittenkin kyseessä kaikesta vakuuttelusta huolimatta että rakkaus on kadonnut. Nimittäin olen huomannut että se "ON" kytkin toimii aivan toisen näköisten ja ikäisten naisten kohdalla kuin ennen.


      • 7469
        surullinen50 kirjoitti:

        Minä olen mennyt viereen ja kysynyt : mitä SINÄ haluat? Vastaus...en tiedä... ja väistää tilanteesta. Seksistä sen verran että en ole koskaan siitä kieltäytynyt juuri sen takia koska se oli ainoa hetki kun sain olla hänen lähellä. Olemme olleet jo monta vuotta ilman seksiä miehen aloitteesta . Ei vaan kuulemma huvita. Olisko sittenkin kyseessä kaikesta vakuuttelusta huolimatta että rakkaus on kadonnut. Nimittäin olen huomannut että se "ON" kytkin toimii aivan toisen näköisten ja ikäisten naisten kohdalla kuin ennen.

        Nyt MINÄ en käsitä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe