Käyn säännöllisesti AA palaverissa. Olen tavannut ja tutustunut siellä mielenkiintoiseen mieheen. Kiinnostaa kovasti ja mieskin näyttää kiinnostuneen minusta.
Jostain kuulin, että AA;ssa ei tulisi sellaisia suhteita solmia.
Osaako joku valaista asiaa????
Saako yrittää pokata?
1
613
Vastaukset
- kanssalangennut
En tiiä mistä jostain oot kuullu. Itelläni säännöllinen palavereissa kulukeminen on hankalaa monesta syystä, vaikka haluaisin siellä käyä. Kerran näin siellä komian, suunnilleen itteni ikäsen miehen, johon huomio kiinnitty heti. Ollaan pienellä paikkakunnalla, oltiin ryhmämme kuopukset, vaikka meilläkin ikäeroa varmaan seittemän vee.
Kerran sitten toisen kerran olin kentällä jälleen. Tämä mies sattu kassajonoon samaan aikaan ja molemmilla oli kaljakeissit. Pyysin hänet luokseni ja hän lähti, kai koska majaili äitinsä luona, joka ei tietenkään kaljankiskonnasta tykännyt. No eihän se lopulta voinut muuhun päätyä, kun miestä komiana pijin, kuin naimiseen, iliman papin luppaa, eli haureuen harjottamisseen. Sillä tämä mies kertoi olevansa uskossa. Minä olin kai houkutellut hänet hurttuuen teille :( . Vein sitte aamulla hänet bussipysäkille ja hän lähti. En oo kuullu hänestä sen jäläkeen, enkä nähäny palavereissa. Oon tuskissain siitä, että johtuuko hänen palavereissa käymättömyytensä siitä, mitä tapahtu minun kanssa ja mitä palavereissa käymättömyys on voinu aiheuttaa... Tosin itekkään kun en oo päässy käymään usein, niin en voi tietää, onko käynyt sillävälin kun minä en.
Kyllä siinä on tietyt perusteet olla "sekaantumatta ryhmäläiseen". Se taas että "sekaantuu" toiseen a-a-laiseen on lie paljon parempi, kuin sekaantua ongelmattomaan taikka juovaan.
Vastaukseni tuli myöhään kirjoitukseesi verrattuna, liekkö löysit sen? Jospa löytäsimme selvemmille vesille taas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342549
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺292209- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191428En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91297Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811079