Käyn säännöllisesti AA palaverissa. Olen tavannut ja tutustunut siellä mielenkiintoiseen mieheen. Kiinnostaa kovasti ja mieskin näyttää kiinnostuneen minusta.
Jostain kuulin, että AA;ssa ei tulisi sellaisia suhteita solmia.
Osaako joku valaista asiaa????
Saako yrittää pokata?
1
592
Vastaukset
- kanssalangennut
En tiiä mistä jostain oot kuullu. Itelläni säännöllinen palavereissa kulukeminen on hankalaa monesta syystä, vaikka haluaisin siellä käyä. Kerran näin siellä komian, suunnilleen itteni ikäsen miehen, johon huomio kiinnitty heti. Ollaan pienellä paikkakunnalla, oltiin ryhmämme kuopukset, vaikka meilläkin ikäeroa varmaan seittemän vee.
Kerran sitten toisen kerran olin kentällä jälleen. Tämä mies sattu kassajonoon samaan aikaan ja molemmilla oli kaljakeissit. Pyysin hänet luokseni ja hän lähti, kai koska majaili äitinsä luona, joka ei tietenkään kaljankiskonnasta tykännyt. No eihän se lopulta voinut muuhun päätyä, kun miestä komiana pijin, kuin naimiseen, iliman papin luppaa, eli haureuen harjottamisseen. Sillä tämä mies kertoi olevansa uskossa. Minä olin kai houkutellut hänet hurttuuen teille :( . Vein sitte aamulla hänet bussipysäkille ja hän lähti. En oo kuullu hänestä sen jäläkeen, enkä nähäny palavereissa. Oon tuskissain siitä, että johtuuko hänen palavereissa käymättömyytensä siitä, mitä tapahtu minun kanssa ja mitä palavereissa käymättömyys on voinu aiheuttaa... Tosin itekkään kun en oo päässy käymään usein, niin en voi tietää, onko käynyt sillävälin kun minä en.
Kyllä siinä on tietyt perusteet olla "sekaantumatta ryhmäläiseen". Se taas että "sekaantuu" toiseen a-a-laiseen on lie paljon parempi, kuin sekaantua ongelmattomaan taikka juovaan.
Vastaukseni tuli myöhään kirjoitukseesi verrattuna, liekkö löysit sen? Jospa löytäsimme selvemmille vesille taas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004746949- 262521
- 2192498
- 1431791
- 1141708
- 741123
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41115Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601113Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62930