Saako yrittää pokata?

Ulla1000

Käyn säännöllisesti AA palaverissa. Olen tavannut ja tutustunut siellä mielenkiintoiseen mieheen. Kiinnostaa kovasti ja mieskin näyttää kiinnostuneen minusta.
Jostain kuulin, että AA;ssa ei tulisi sellaisia suhteita solmia.
Osaako joku valaista asiaa????

1

630

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssalangennut

En tiiä mistä jostain oot kuullu. Itelläni säännöllinen palavereissa kulukeminen on hankalaa monesta syystä, vaikka haluaisin siellä käyä. Kerran näin siellä komian, suunnilleen itteni ikäsen miehen, johon huomio kiinnitty heti. Ollaan pienellä paikkakunnalla, oltiin ryhmämme kuopukset, vaikka meilläkin ikäeroa varmaan seittemän vee.

Kerran sitten toisen kerran olin kentällä jälleen. Tämä mies sattu kassajonoon samaan aikaan ja molemmilla oli kaljakeissit. Pyysin hänet luokseni ja hän lähti, kai koska majaili äitinsä luona, joka ei tietenkään kaljankiskonnasta tykännyt. No eihän se lopulta voinut muuhun päätyä, kun miestä komiana pijin, kuin naimiseen, iliman papin luppaa, eli haureuen harjottamisseen. Sillä tämä mies kertoi olevansa uskossa. Minä olin kai houkutellut hänet hurttuuen teille :( . Vein sitte aamulla hänet bussipysäkille ja hän lähti. En oo kuullu hänestä sen jäläkeen, enkä nähäny palavereissa. Oon tuskissain siitä, että johtuuko hänen palavereissa käymättömyytensä siitä, mitä tapahtu minun kanssa ja mitä palavereissa käymättömyys on voinu aiheuttaa... Tosin itekkään kun en oo päässy käymään usein, niin en voi tietää, onko käynyt sillävälin kun minä en.

Kyllä siinä on tietyt perusteet olla "sekaantumatta ryhmäläiseen". Se taas että "sekaantuu" toiseen a-a-laiseen on lie paljon parempi, kuin sekaantua ongelmattomaan taikka juovaan.

Vastaukseni tuli myöhään kirjoitukseesi verrattuna, liekkö löysit sen? Jospa löytäsimme selvemmille vesille taas...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      194
      18003
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3835
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      35
      2013
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      280
      1540
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      68
      1522
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      166
      1446
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1344
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1314
    9. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      123
      1259
    10. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1111
    Aihe