Tänään uusi uutislähetys klo 19:30

uusi.uutislähetys

Konservatiiviset uutiset perjantaisin klo 19:30, alkaen 19.1.
"Monet kristityt ja muut perinteisten arvojen kannattajat ovat sitä mieltä, että valtamedia on etääntynyt tosiasioiden puolueettomasta raportoinnista"

Rami Ojareksen toimittama viikoittainen uutisohjelma TV7:n ja Oikean Median yhteistyönä alkaa tänä perjantaina 19:30.

"Monet kristityt ja muut perinteisten arvojen kannattajat ovat sitä mieltä, että valtamedia on etääntynyt tosiasioiden puolueettomasta raportoinnista. TV7:n Konservatiiviset Uutiset tuovat esiin valtamedian vaikenemia tosiasioita ja näkökulmia", kerrotaan TV7:n sivuilla ohjelman esittelyssä.

Konservatiiviset uutiset julkaistaan aluksi TV7 Plus nettikanavalla sekä Oikean Median sivuilla.

47

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielenkiintoista ‼️

• Vain vajailla valoilla ajavien mielestä. Kuulijoiden kannalta toivon selkosuomea lähetyksessä.

• Nettitieto

Metaohjelmoija - Rami Ojares, postramattinen analyysi. Myy kyseitä kirjaa. Osta:41.95.

• Kristillisdemokraattinen

Ojares, tuo menestysteologien äänenkannattaja. Pukki kaalimaan vartijana.

• Minä en ole tuollaista havainnut vaikka Jumala onkin hänen työlleen menstystä antanut 🤔

• usko.vainen kirjoitti:

Minä en ole tuollaista havainnut vaikka Jumala onkin hänen työlleen menstystä antanut 🤔

Harmi ettei ole antanut "menstyksen" sijaan menestystä, sitä varmasti hänkin kaipaisi.

• YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

Harmi ettei ole antanut "menstyksen" sijaan menestystä, sitä varmasti hänkin kaipaisi.

Eik ookkin, paljon parempi kuin olisi antanut pläyksen 😂😂😂

Ojares on antanut tilaa Patrick Tiaisille, Michael Howardeille sun muille eksyttäjille. Koko hänen televisionsa on paholaisesta!

• usko.vainen kirjoitti:

Eik ookkin, paljon parempi kuin olisi antanut pläyksen 😂😂😂

Hyvä kun sanot että se "menstys" oli tosiaan Jumalan hänelle antamaa ja varmasti Ojares sitä "menstystä" arvostaa oikein korkealle kun se on ihan hänen Jumalansa antamaa eikä enää haikaile menestyksen perään.

Eihän Jumalan sinun mukaasi antamaa "menstystä" Ojareskaan voi ottaa muuna kun armolahjana vai mitä?

Oletko itse saanut kokea Jumalan sinulle antamaa "menstystä" ?

Veikkaan että olet, sehän sinusta on varmaan tehnyt sellaisen kun olet, sellaisen joka vain ottaa asiat (kuten "menstyksen") itsestäänselvyytenä kun se asioiden tutkiminen on niin raskasta:

”Jos mikään ei ole itsestään selvää vaan kaikki pitää kyseenalaistaa ja tutkia ja perustella juurtajaksain niin kyllä se minusta olisi raskasta.”

:-)

Hyvä kun sanot että se "menstys" oli tosiaan Jumalan hänelle antamaa ja varmasti Ojares sitä "menstystä" arvostaa oikein korkealle kun se on ihan hänen Jumalansa antamaa eikä enää haikaile menestyksen perään.

Eihän Jumalan sinun mukaasi antamaa "menstystä" Ojareskaan voi ottaa muuna kun armolahjana vai mitä?

Veikkaan että olet, sehän sinusta on varmaan tehnyt sellaisen kun olet, sellaisen joka vain ottaa asiat (kuten "menstyksen") itsestäänselvyytenä kun se asioiden tutkiminen on niin raskasta:

”Jos mikään ei ole itsestään selvää vaan kaikki pitää kyseenalaistaa ja tutkia ja perustella juurtajaksain niin kyllä se minusta olisi raskasta.”

Pläys, pläys 😂😂😂

:D

hyvä huumori menee "vähän" yli kohteestaan. 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂

• MrMorden_ kirjoitti:

:D

hyvä huumori menee "vähän" yli kohteestaan. 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂

Meidän poika sanos että parhaat vitsit pitää aina selittää.

• usko.vainen kirjoitti:

Minä en ole tuollaista havainnut vaikka Jumala onkin hänen työlleen menstystä antanut 🤔

Ahaa, eli hän ei ole siis ansainnut menestystä omalla ahkeruudellaan. No mikäs siinä, mutta kun yleensä teistä välittyy kuva, että muka juuri sitä olette täällä arvostavinanne.

• Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

Pläys, pläys 😂😂😂

Kyllä näin on!

Väärän profeetan tunnistaa hedelmistä. TV7 tuottaa niin huonoa hedelmää, että Ojareksen hengen hedelmät tunnistaa. Martti Ojares on väärä profeetta ja johtaa Suomessa eksytystä. Kaikki ne jotka ovat Ojareksen kanssa läheisissä tekemisissä ovat käytännössä samaa porukkaa. Ojares rahoittaa myös tätä toimintaa.

Ojareksen tallissa on myös seuraavia eksyttäjiä: David Hertzog, Rodney Howard-Brown, Todd White, Mika Jantunen, Teemu Tapio, Aulikki Hartikainen, Veijo Piipponen, Marko Selkomaa, Håkan Westergård, Tuula Ekbom, Lassi Erpiö, Päivi Heikkilä, Rodrigo ja Saara Campos.

• Unohdit kertoa mikä on sitä huonoa hedelmää mitä TV7 on tuottanut.

Varmaan TV7:lla on myös sellaisia ihmisiä jotka kelpaavat sinulle❓

Jos TV7 olisi vakuuttava tekemisissään, ts. ohjelmat olisivat Raamatun mukaisia; totuudellisua ja raikkaita, ei tukea puuttuisi.
        Suomessa tarvitaan hengellisiä kanavia, jotka julistavat tervettä oppia.
        Monet kristityt mielellään tukisivat tällaista kanavaa; Jumalan siunaus olisi mukana.

Mutta jos tehdään kompromisseja, alkaa rahahanat mennä kiinni.
        Ei kukaan valvova, raitis kristitty halua osallistua ohjelmien rahoittamiseen, joissa "torontolaiset", menestysteologit yms. esiintyvät.
        Siksipä rahaa nyt haalitaan sallimalla "kaikkien kukkien kukkia".
        Ja samalla kanava on eksytyksen asialla; lustetta joukossa, eikä aivan vähäistä määrää.

Ihan oikeasti: TV7:n syytä tarkistaa kurssi, ja sanoutua irti Jumalan Sanan vastaisesta toiminnasta. Parannuksen teon paikka!
        Vaikka se kirpaiseekin, on parempi tehdä totta. Näin luottamus ehkä pikkuhiljaa parantuisi, ja kanavasta voisi tulla Jumalan mielen mukainen.

Mutta se vaatii tekoja. Nyt!

• Kristillisdemokraattinen kirjoitti:

Jos TV7 olisi vakuuttava tekemisissään, ts. ohjelmat olisivat Raamatun mukaisia; totuudellisua ja raikkaita, ei tukea puuttuisi.
        Suomessa tarvitaan hengellisiä kanavia, jotka julistavat tervettä oppia.
        Monet kristityt mielellään tukisivat tällaista kanavaa; Jumalan siunaus olisi mukana.

Mutta jos tehdään kompromisseja, alkaa rahahanat mennä kiinni.
        Ei kukaan valvova, raitis kristitty halua osallistua ohjelmien rahoittamiseen, joissa "torontolaiset", menestysteologit yms. esiintyvät.
        Siksipä rahaa nyt haalitaan sallimalla "kaikkien kukkien kukkia".
        Ja samalla kanava on eksytyksen asialla; lustetta joukossa, eikä aivan vähäistä määrää.

Ihan oikeasti: TV7:n syytä tarkistaa kurssi, ja sanoutua irti Jumalan Sanan vastaisesta toiminnasta. Parannuksen teon paikka!
        Vaikka se kirpaiseekin, on parempi tehdä totta. Näin luottamus ehkä pikkuhiljaa parantuisi, ja kanavasta voisi tulla Jumalan mielen mukainen.

Mutta se vaatii tekoja. Nyt!

Kerropas ketkä sinä kelpuuttaisit TV7 kanavalle jotka siellä eivät nyt ole 🤓

• Kuusristi

TV7:n meidän ajan eksytys. Pääasiassa kanavalla on torontolaista menesetysteologiaa ja vain vähän raitista opetusta. Linjan on suunnitellut ja toteuttanut Martti Ojares, joka johtaa tämän linjan toimintaa Suomessa.

Martti Ojares on toiminut 20 vuotta Sanoma Oyj:n johtotetävissä ja 13 vuotta siitä ylentyneenä varatoimitusjohtajaksi. Ojareksen on palkannut tunnettu vapaamuurari Aatos Erkko. Ennen tätä Sanoman uraa Martti Ojares toimi Turun Sanomissa johtajana, jota omisti ja johtu tunnettu 33. asteen vapaamuurari Keijo Ketonen.

Vapaamuurarit eivät palkkaa omistamiensa yritysten korkeimpiin johtotehtäviin muita miehiä kuin vapaamuurareita. Kenenkään ura ei nouse ilma uskollista palvelusta vapaamuurarina. Näyttäkää Aatos Erkon ajalta sellainen tj tai vtj, joka ei olisi vapaamuurari.

Martti Ojares on itse vapaamuurari, jonka hän on sen visusti salannut. Hän on ehtinyt ylentyä 33. asteen vapaamuurariksi, jonka saavutta noin 15 vuodessa. Martti Ojares ei olisi ylentynyt muuten vapaamuurareja vilisevän Sanoma Oyj:n varatoimitusjohtajaksi ilman aktiisiuutta vapaamuurareissa.

• Kuusristi kirjoitti:

TV7:n meidän ajan eksytys. Pääasiassa kanavalla on torontolaista menesetysteologiaa ja vain vähän raitista opetusta. Linjan on suunnitellut ja toteuttanut Martti Ojares, joka johtaa tämän linjan toimintaa Suomessa.

Martti Ojares on toiminut 20 vuotta Sanoma Oyj:n johtotetävissä ja 13 vuotta siitä ylentyneenä varatoimitusjohtajaksi. Ojareksen on palkannut tunnettu vapaamuurari Aatos Erkko. Ennen tätä Sanoman uraa Martti Ojares toimi Turun Sanomissa johtajana, jota omisti ja johtu tunnettu 33. asteen vapaamuurari Keijo Ketonen.

Vapaamuurarit eivät palkkaa omistamiensa yritysten korkeimpiin johtotehtäviin muita miehiä kuin vapaamuurareita. Kenenkään ura ei nouse ilma uskollista palvelusta vapaamuurarina. Näyttäkää Aatos Erkon ajalta sellainen tj tai vtj, joka ei olisi vapaamuurari.

Martti Ojares on itse vapaamuurari, jonka hän on sen visusti salannut. Hän on ehtinyt ylentyä 33. asteen vapaamuurariksi, jonka saavutta noin 15 vuodessa. Martti Ojares ei olisi ylentynyt muuten vapaamuurareja vilisevän Sanoma Oyj:n varatoimitusjohtajaksi ilman aktiisiuutta vapaamuurareissa.

• usko.vainen kirjoitti:

Siellä voisi olla tämän suomi24 shown lisäksi "usko.vainen=Räyhis show" 24/7 samaan tyyliin kun elokuvassa Truman show.

• kanavapaikka
        MrMorden_ kirjoitti:

Siellä voisi olla tämän suomi24 shown lisäksi "usko.vainen=Räyhis show" 24/7 samaan tyyliin kun elokuvassa Truman show.

Näkyykö sinulla Niuvannimessä tv7?

• usko.vainenEiKirj

Rakastan itseäni ja odotan usko.vainen=Räyhis showta tv7:lta täällä Niuvaniemessä.

TV7 ei tule muuttumaan miksikään ellei muutu myös ihmiset sen takana mutta myös tilaajat, eli me.

Seurakunnissa ei muutu asenne valheellista opetusta kohti jollei seurakuntalaisille opeteta aitoa, voimallista ja toimivaa evankeliumia. Eikä opetus muutu niin kauan kuin seurakuntalaiset, taas me, vaadimme parempaa julistusta ja ehkä parempaa julistajaa.

Loppupäässä kaikki lähtee siitä että Jumala saa muuttaa meitä jokaista Sanallaan ja Hengellään. Iloitsen siitä että nämä keskustelut selvästi näyttävät että yhä useampi herää tietoisuuteen siitä että me emme kaikki ole lampaita.

Monessa tapauksessa, ehkä jopa kaikissa, herätään myös siihen että minunkin pitää muuttua.

Room 8: "Ne, jotka hän edeltäkäsin on valinnut, hän on myös edeltä määrännyt oman Poikansa kaltaisiksi, niin että hänen Poikansa olisi esikoinen suuressa veljesjoukossa. Ne, jotka Jumala on edeltä määrännyt, hän on myös kutsunut; ne, jotka hän on kutsunut, hän on myös tehnyt vanhurskaiksi; niille, jotka hän on tehnyt vanhurskaiksi, hän on myös lahjoittanut kirkkautensa."

• Kuusristi

Juuri näin. TV7 ei voi muuttua, ellei ihmiset vaihdu. Minä luulen, että Ojares tietää olevansa Juudas Iskariot. Hän ei sen takia ota vastaan mitään rakentavaa asiakaspalautetta. On tarkoituskin ylläpitää tätä Baabelin tornia.

Ojares haastatteli entistä vapaamuuraria Juhani Julinia ja katsoi, mitä Julin kertoo. Ojarekselle oli koko ajan kontrolli siihen, mitä Julin saa kertoa.

Myöhemmin Julin kuoli epäselvissä olosuhteissa.

Ihan samalla tavalla kirjan "Koettele kaikki" kirjoittajat käyvät seurakunnissa opettamassa torontolaisuuden vaarasta ja sen jälkeen itse kutsuvat seurakuntaansa torontolaisia eksyttäjiä.

Kun valehtelee oikein törkeästi, niin valhe menee monelta läpi.

• Tildu-

Miksi katsot TV7:aa? Eihän sitä tervejärkiset, puhtaat kristityt katso.

• VakaVanhanen

Ojares näyttää säännöllisesti jotain Sid Rothin "supernatural" ohjelmaa joka ei edusta tervettä kristinuskoa vaan pelkkää okkultista humpuukia ja sitten pitää vielä raahata joku enkeliparantaja Herzog tänne Suomeen, jossa näitä joutavanpäiväisiä ukkoja ja akkoja olisi ihan omastakin takaa.

Ojareksen pitäisi lopettaa kokonaan noiden ulkomaalaisten humpuukien ja kotimaisten humpuukien näyttäminen. Kotimaisesta humpuuksista hyvä esimerkki on arkistossa se Johanna Tunturipuron sarja jossa on kymmeniä jaksoja. Mutta kun Johanna maksoi rahaa kanavapäällikölle jotta tämä saa leikkiä kristillistä kanavapomoa. Ojares antaa kenen tahansa karismaatikko uskovaisen siellä opettaa kunhan vain maksaa siitä ohjema-ajasta.

Jeesuksen Kristuksen totuuden Henki ei toimi näin.

• Perusta sinäkin TVkanava niin saat esirtää siellä mielesitäsi ohjelmaa.
        Keitä siinä sinun kanavallasi esiintyisi 😳❓

• Vhhjj
        usko.vainen kirjoitti:

Perusta sinäkin TVkanava niin saat esirtää siellä mielesitäsi ohjelmaa.
        Keitä siinä sinun kanavallasi esiintyisi 😳❓

Taas tämä nimi usko. Vainen tekopyhä ulkokultainen narsisti täällä raakkuu!!!.
        EI OSAA EDES HÄVETÄ!!

• Oikea.hellari.media

OIKEA MEDIA ON NYT HELLAREIDEN HIHHULIKANAVA!

HALLELUJAA, OSTA JEESUSPAITA, JEESUS KYLLÄ PELASTAA!!

HAH HAH HAH HAAA!!!

• Näinsevaanonn

Paras tv kanava onTV 7 sanoipa kuka mitäkin. Tämä palsta on ateistihörhöjen palsta, jotka tahtovat mollata tosiuskovat. En usko että Ojares on vapaamuurari,koskapa hän haastatteli siihen puljuun eksnyttä ja siitä ulos päässyttä entistä vapaamuuraria.

• räyskyttäjälle

Voisitko vihdoinkin kertoa kenet sinä kelpuuttaisit TV7:lle? Sinä näytät olevan vain solvaamassa ja tuomitsemassa mutta et pysty sanomaan ketään jonka sinä hyväksyisit.

Kun Ojares kertoi siitä, miten hän oli noustuaan linja-auton ensimmäiselle askelmalle, tuntenut "jumalan hengen" tsunamin lailla iskeneen häneen, tiesin että se oli Herzogissa vaikuttava saatanallinen kundaliinivoima, joka totaalisen valheen kautta otti Ojareksen täydellisesti hallintaansa.

Siitä hetkestä lähtien monenlaiset harhaopit ja valhe-evankeliumit ovat saaneet rehottaa TV7:llä täysin vapaasti ja tasaisesti lisääntyen.

• räyskyttäjälle

Oletko koskaan kuullut Pyhästä Hengestä ja se tavasta toimia?

• räyskyttäjälle kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut Pyhästä Hengestä ja se tavasta toimia?

Kuulemma se saa kaatumaan lattialle sätkimään ja puhumaan höpöjä.

• Ingenjör__81

Minua haastettiin TV7n Rami Ojareksen pyynnöstä tulemaan aikoinani vastaamaan videollani esittämiin kriittisiin väitteisiin.

"Jotta tämä ei jäisi vain puheen tasolle, olemme ajatelleet esittää kanavallemme 45 minuutin pituisen suoran ohjelman... Nyt kaikki riippuukin sinusta."

"Tämä on kädenojennus suuntaasi, jota ei kannata jättää käyttämättä."

"Jos sinussa ei ole miestä tulemaan vastaamaan omista sanoistasi niin sille ei sitten mahda mitään."

"Onko tämä edelleen mielestäsi täysin epäreilua? Vai alkaako jännittämään?"

Tällaisella haastamisella minut yritettiin saada mukaan suoraan lähetykseen ja yksi osa minusta yhtyi tähän: "Minä pärjään kyllä tuossa. Minä muserran nuo. Minä tiedän niin paljon tästä. Minä saan mainetta. Minä, minä minä...". Minun tahto olisi ollut repiä äärikarismaattisuus kerralla alas TV7lta, mutta se oli minun tahto. Jumala ei olisi ollut mukana enkä saanut sisimpääni Herralta vastausta: "Mene". Sen sijaan sain kolme ilmoitusta asiasta, jotka menivät yli muiden ilmoitusten liittyen tähän asiaan.

Ensiksin, juuri kreivin aikaan, yksi hyvä veli soitti ja sanoi, että Sanaa lukiessa oli hänelle noussut tämä jae ja olin tullut hänen mieleensä.

"Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija." - Galatalaiskirje 1:10

Rukouksessa ollessani näin myös näyn, jossa mies oli kuin rodeossa härän selässä ja aikansa siinä oltuaan miehen voimat loppuivat ja hän lensi maahan. Ja näky vaihtui, jossa härkätaistelija punaisen kankaan avulla väsytti härän. Ymmärsin, että minun ei tulee mennä rodeoon vaan jatkaa olemalla punainen vaate.

Kolmantena ja tärkeimpänä asiana Sanasta nousi minulle opetusta kuunnellessani seuraava kohta.

"Muita hän on auttanut, itseään ei voi auttaa. Onhan hän Israelin kuningas; astukoon nyt alas ristiltä, niin me uskomme häneen. Hän on luottanut Jumalaan; vapahtakoon nyt Jumala hänet, jos on häneen mielistynyt; sillä hän on sanonut: 'Minä olen Jumalan Poika'." - Matteus 27:42-43

Minun lihani ei tule astua ristiltä alas todistamaan omista voimistani, kyvyistäni tai rohkeudestani, vaan tehdä Jumalan tahto, kieltää itseni ja kantaa ristini. Ristissä on voima.

Toin nämä julkisesti esille, koska on haastettu, kyselty ja epäilty, että miksi kieltäydyin tästä TV 7:n kyseenalaisesta kunniasta. Kiitoksia sisaret ja veljet rukouksista. Ne olivat tärkeitä.

"Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava." - 2. Korinttolaiskirje 13:1

Ole siunattu, Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Kuvaavaa on sekin, että Seppo Pehkonen, Toronton siunaus -liikkeen pastori puolustaa TV7:llä David Herzogin linjaa ja yleensäkin TV7n äärikarismaattista linjaa. Sama mies oli aikoinaan TVssä Paavo Hiltusta vastaan puolustamassa torontolaisuutta.

Näin Seppo Pehkosen läsnäolo on piste iin päälle.

• räyskyttäjälle

Voisitko vihdoinkin kerroa kenet sinä kelpuuttaisit TV7:lle? Sinä näytät olevan vain solvaamassa ja tuomitsemassa mutta et pysty sanomaan ketään jonka sinä hyväksyisit.

• sopii.vastaukseksi

Beny Hinn olisi hyvä TV7n pääkommentoijaksi.

• hyvä.veli
        sopii.vastaukseksi kirjoitti:

Beny Hinn olisi hyvä TV7n pääkommentoijaksi.

Niin olisi.

• AsiatAsiana

Minusta osuvampi nimi olisi Valikoidut Uutiset. Siitähän kyse oikeasti on.

• terkut.setaan

Niinhän se nimi kertookin, että uutiset ovat konservatiisia.

• Jobinpostia

Muuta, poijaat maa on valkoinen, siis Jumala on puhunnut lumelle. Job.37:6

• KTÄssä

he-ma oli muilla palstoilla tänään, HYVÄ!

• Hygivjo

Laittakaa palautetta että pois tollaset laaduttomat jutut ja se juontajakin!

• Miriam.lut

Pidän osasta tv7:n ohjelmatarjontaa, tosin ihan viime vuosina en ole kanavaa kovin paljon katsonut, joten en tiedä, onko siellä nykyään huomattavan paljon ns. menestysteologista ohjelmaa.

Ainakin taanna vuosina siellä oli Raamatun opetusta ja Raamattu-keskustelua, joka oli kristillisen uskon mukaista, tunnustavaa ja asiantuntevaa. Myös evankeliointi- ja todistamisohjelmia siellä oli hyviä ainakin silloin. Israel-ohjelmatkin olivat/ovat hienoa vastapainoa valtavirran median maalaamalle Israel-kuvalle.

Jo silloin siellä oli myös joitain aika selvästi menestysteologisia ohjelmia, joita katsoessani ajattelin, että sisältö on kauas lipunut kristinuskon ytimestä. Olin hyvin yllättynyt kuullessani David Hertzogin saaneen ohjelma-aikaa tv7:llä, sillä sen perusteella arvioituna mitä siitä itse tiedän, hänen "teologiansa" sisältää suorastaan new age -tyyppisiä elementtejä ja uskomuksia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      639
      2807
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2247
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      430
      2179
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2016
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1829
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1590
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1300
    9. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1241
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1174
    Aihe