https://yle.fi/uutiset/3-10032017?origin=rss
Poikani dark fear ei ole enää nuori mies
Nuoruus loppuu 24 vuotiaana
6
85
Vastaukset
- UudelleenAlusta
Nuoruus loppuu 18 vuoden iässä, kun ihmisestä tulee täys-ikäinen.
Sen jälkeen alkaa aikuisuus, joka kestää 35 vuoteen saakka ja sen jälkeen ihminen onkin vanhus ja elämä eletty ja aika siirtyä odottamaan elämän loppua.
Masentavaa, mutta totta.
Elämä on eletty, kun täytät 35 vuotta, sen jälkeen ei ole enää mitään.
Sen jälkeen et enää löydä kumppania ja joudut elämään yksin, jollet ole 35 ikävuoteen mennessä löytänyt kumppania, ollut työelämässä, perustanut perhettä, autoa, hankkinut asuntolainaa, kesämökkiä järven rannalta, venettä, perunamaata....
Jos et ole onnisttunut tuossa niin ei auta, kuin toivoa, että syntyisi uudelleen ja älyäisi aloittaa kaikki heti nuorena, eikä keskittyä niihin tietokone nörttihommiin, jotka varastivat nuoruutesi ja estivät naisen saamisen.- näinsennäin
Minä muotoilisin asian niin että 30-vuotiaana loppuu nuoruus ja alkaa keski-ikä. On kuitenkin erittäin tärkeää että seksiä saa ensimmäisen kerran ennen 20 -ikävuotta ja että opiskelut on hoidettu kunnialla ennen sitä kolmekymmentävuotispäivää. Jos näin ei ole niin ihmissuhteet ja työelämän voi käytännössä unohtaa ellei sitten tosiaan ole kiinnostunut niistä rumimmista ja lihavimmista jämä-ämmistä ja surkeimmista hanttihommista.
- hienoahienoa
näinsennäin kirjoitti:
Minä muotoilisin asian niin että 30-vuotiaana loppuu nuoruus ja alkaa keski-ikä. On kuitenkin erittäin tärkeää että seksiä saa ensimmäisen kerran ennen 20 -ikävuotta ja että opiskelut on hoidettu kunnialla ennen sitä kolmekymmentävuotispäivää. Jos näin ei ole niin ihmissuhteet ja työelämän voi käytännössä unohtaa ellei sitten tosiaan ole kiinnostunut niistä rumimmista ja lihavimmista jämä-ämmistä ja surkeimmista hanttihommista.
30-vuotiaana keski-ikä? Kuinka moni ihminen kuolee jo kuuskymppisenä? Kyllä mä väitän keski-iän alkavan 35-40 -vuotiaana.
- Teinitohtori
Ihmeellinen juttu. Moni suominainen on jo tuossa iässä mummoutunut totaalisesti ja joku britti sanoo hänen olevan nuoruutensa kukassa.
- voi.luoja.otajne
Olisihan se kiva jos pääsisi eläkkeelle 24 vuotiaana ja viettämään mummopäiviä ilman yhteiskunnan velvollisuuksia. Päinvastoin, eläkeikä nousee ja kaltaisteni mummojen vastuulla on esimerkiksi monien ihmisten henki ja elämä.
- Kaisanoasaa
Nuoruus loppuu kun on kerran saanut pillua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666