Anteeksiettävälitän

Vaimoketurhake

Voi helkkari millainen äijä minulla on. Ei saa soittaa, laittaa viestiä, ei saa välittää, eikä koskea, ei saa olla huolissaan eikä rakastaa, vaikka kuitenkin kun koitan ottaa etäisyyttä, se ei käykään.
Mies juo paljon ja kun pyydän kauniisti, että vähentää ja alkaa huomaamaan minutkin niin voi mikä show. Voi sitä minun ja lähi- ihmisteni haukkumista ja alentamista. Mies luulee olevansa niin fiksu ja koulutettu ja kaikkien haluama. Pelkkä juopporaasu.
Siitä huolimatta annan itse kaikkeni ja pyrin auttamaan häntä ongelmansa kanssa. Olen syöttänyt miestäni ja tytärtään nyt 4 vuotta, sekä kuskannut molempia sinne tänne.
Mies ostaa silloin tällöin pari grillimakkarapakettia tai yhden päivän ruokatarpeet useimmiten kahden viikon välein kun tyttärensä meillä, mutta siinä kaikki. Kehtaa vielä sanoa kuinka olen hänen isänsä rahojen perään ym. Sontaa vaikka itsevelää muiden siivellä koko ajan. Törkeintä on se että varastaa minulta ruokaa, roskakassirullia, siivousaineita yms. Kun en ole näkemässä. Voi vi***!!!
Kuitenkin pitäisi olla aina ruokaa, ainakin nuudeleita tai leipää tarjolla ja sauna lämmitettynä.
Ei muuta yhteen eikä halua naimisiin vaan haluaa pitää yksiönsä, vaikkakin on luonani lähes aina ja syö minun ja lasteni ruoat.
Eilen sovittiin ettei riidellä asioista, mutta mitä vielä kun tuli illalla luokseni, aloitti kettumaisuutensa jo heti ovesta sisään astuttuaan. Uhkaili ja kiristi vaikka millä asialla, känissä kun oli.
Saatiin kuitenkin ns. Sovittua asiat kunnes taas tänä aamuna, juuri äsken kun kävin makkarin ovesta kurkkaamassa nukkuuko hän ja erehdyin kysymään että haluaako hän vielä nukkua vai ottaisiko kahvia jos tuon, niin sain vihaisen vastauksen, että se nukkuminen on helpompaa jos et sinä olisi siinä ovella...haloo omassa kodissani ja noin pirun töykeä käytös. Voi helv! Mikä ku**pää!!! Sitä se krapula teettää/ pas***!!!
Suhdetta kestänyt nyt 4 vuotta enkä todellakaan aio enää kärsiä ja ottaa vastaan kaikkea pas*** , mitä hän suoltaa ulos koko ajan. Nyt riittää perk....!!#!!
Onko kelöään muulla ollut näin kusip**stä äijää olemassa vai olenko tyhmyydessäni ainoa?

19

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erotakovaiei

      Oletko ajatellut erota?

    • hkihi

      Nakkaa se ny vittu ulos

    • Sekaisin_Alista

      Anja, sellaista se on muslimi-miehen kanssa. Itsepähän olet osasi valinnut.

      • Likiviiskymppinenäijä

        Kyse ihan Suomalaissyntyisestä miehestä. Muslimit ei kiinnosta!


    • olekiltti

      Ihan oikeasti, älä tuhlaa elämääsi. Asunto on sinun, sinä määräät.
      Älä enää elätä tuollaista loista. Parempiakin on tarjolla.

      • puhukaaselvinpäin

        Älä usko parempiin, mistä sekin leganda on peräisin. Sieltä ihanan kuoren alta arkielossa paljastuu jotakin, jota on vain opittava vähän sietämään, täydellisiä ei ole kuin saduissa ja tarinoissa. Se on vain toisten malli, että nakataan pihalle, kun lakkasi se jokin miellyttämästä ja etsitään uusi hurmuri, joka on sen hetken ihana ja parempi, kun ei arki ole astunut kuvioihin. Kunhan muistaisitte sitä parempaa etsiessä sen, ettei jokaisen paremman kanssa tarvitse tehdä lasta, joita sitten riepotellaan miten sattuu.

        Ap:lle et ole ainoa, nosta miehesi seinälle ja näytä, että teidän perheessä ne munat on sittenkin sulla, mikäli kirjoitus on täysin totta. Oikeasti haluaisin kuulla ennen yhtäkään neuvoa tämän kusp..sen kertomuksen samasta tilanteesta ja ihan siksi, että jos vain kuulee toisen kertomuksen, niin voikin auttaa ihan väärällä tavalla ja siksi vain mieti tuota seinälle nostoa.


      • seurustelu.poikki.heti
        puhukaaselvinpäin kirjoitti:

        Älä usko parempiin, mistä sekin leganda on peräisin. Sieltä ihanan kuoren alta arkielossa paljastuu jotakin, jota on vain opittava vähän sietämään, täydellisiä ei ole kuin saduissa ja tarinoissa. Se on vain toisten malli, että nakataan pihalle, kun lakkasi se jokin miellyttämästä ja etsitään uusi hurmuri, joka on sen hetken ihana ja parempi, kun ei arki ole astunut kuvioihin. Kunhan muistaisitte sitä parempaa etsiessä sen, ettei jokaisen paremman kanssa tarvitse tehdä lasta, joita sitten riepotellaan miten sattuu.

        Ap:lle et ole ainoa, nosta miehesi seinälle ja näytä, että teidän perheessä ne munat on sittenkin sulla, mikäli kirjoitus on täysin totta. Oikeasti haluaisin kuulla ennen yhtäkään neuvoa tämän kusp..sen kertomuksen samasta tilanteesta ja ihan siksi, että jos vain kuulee toisen kertomuksen, niin voikin auttaa ihan väärällä tavalla ja siksi vain mieti tuota seinälle nostoa.

        Ei tuossa mitään seinälle tarvitse ketään nostaa. Kyseessä on seurustelusuhde, molemmilla omat asunnot. Sen kun laittaa suhteen poikki.

        Aloittajan suhde on täynnä klassisia esimerkkejä henkisestä väkivallasta ja TALOUDELLISESTA VÄKIVALLASTA. Toisen siivellä eläminen on taloudellista väkivaltaa, mikäli ei olla yhdessä sovittu, että siipeillä saa ja elättäjä on halukas elättämään.

        Aloittajalle: laita suhde poikki, äläkä usko mitään vakuutteluja että parantaa käytöksensä jne. Ehkä hän joskus parantaakin tapansa, mutta ei taatusti niin kauan kun hänellä on joku kaltaisesi lypsettävä. Usko minua, olen nähnyt hyväksikäyttäjiä.


      • VaihtamallaParani
        puhukaaselvinpäin kirjoitti:

        Älä usko parempiin, mistä sekin leganda on peräisin. Sieltä ihanan kuoren alta arkielossa paljastuu jotakin, jota on vain opittava vähän sietämään, täydellisiä ei ole kuin saduissa ja tarinoissa. Se on vain toisten malli, että nakataan pihalle, kun lakkasi se jokin miellyttämästä ja etsitään uusi hurmuri, joka on sen hetken ihana ja parempi, kun ei arki ole astunut kuvioihin. Kunhan muistaisitte sitä parempaa etsiessä sen, ettei jokaisen paremman kanssa tarvitse tehdä lasta, joita sitten riepotellaan miten sattuu.

        Ap:lle et ole ainoa, nosta miehesi seinälle ja näytä, että teidän perheessä ne munat on sittenkin sulla, mikäli kirjoitus on täysin totta. Oikeasti haluaisin kuulla ennen yhtäkään neuvoa tämän kusp..sen kertomuksen samasta tilanteesta ja ihan siksi, että jos vain kuulee toisen kertomuksen, niin voikin auttaa ihan väärällä tavalla ja siksi vain mieti tuota seinälle nostoa.

        Minä ainakin uskon niihin parempiin. On ihan omakohtaista kokemusta.

        Erosin miehestä, joka alkoi myös loisimaan ja tuhlasi minunkin rahani. Ihmettelin, että mihin ihmeeseen rahamme kuluivat ja löytyihän se syy; miehen pelaaminen. (On muuten hakannut pienen omaisuuden markkettien pelikoneisiin!)

        Erohan siinä tuli kun mies ei suostunut lopettamaan enkä minä hyväksynyt sitä, että miehen harrastus vei lasten ruokarahat. Lähes vuoden annoin aikaa pelaamisen lopettamiseen, mutta pelit voitti perheen.

        Nykyisessä liitossani, joka alkoi pian eroni jälkeen, ei ole vielä ollut isompia ongelmia.
        Yhteinen lapsikin saatiin uusperheeseen "riepoteltavaksi". Tämä lapsi tuli täysi-ikäiseksi muutama vuosi sitten ja tuntuu oikein normaalilta; fiksu, empaattinen, ystävällinen, kohtelias ja hieno nuori ihminen. Aivan kuten vanhemmat sisaruksensakin ensimmäisestä liitostani.

        Mieheni on minulle täydellinen; rehellinen, avoin ja rakastava mies.
        Totta, kaikilla meillä vikamme on, mutta voimme itse vaikuttaa siihen, että miten niihin muiden vikoihin suhtaudumme. Mieheni esimerkiksi jättää vaatteitaan sinne tänne ja minä vien niitä pyykkikoriin tai naulakkoon. Toisaalta taas hän ei motkota minulle jos joutuu jälkiäni siivoamaan. Kyllähän näistäkin saisi riidan aikaiseksi, mutta onneksi emme ole kumpikaan riidanhaastajia.

        Summa summarum; minä olen oikein onnellinen tästä toisesta liitostani ja ihanasta perheestäni. Vanhemmat lapsenikaan eivät ainakaan myönnä, että uusperhe olisi ollut heille kovin ikävä kokemus ja olemme edelleenkin läheisissä väleissä, vaikka he ovatkin asuneet omillaan jo vuosia.


    • 92487854

      Ai, että naimisiin pitäisi...?

      • Ettänäinsiis

        En halua enää. Joskus halusin vielä, kunnes todellisuus astui kuvaan.


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Naiset usein rakastaa idiootti juoppoja. Haluatko tosiaan olla juopon kanssa loppu elämäsi? Ihan paskaa elämää tuollainen ja haluat tuhlata elämäsi jonkun juopon paapomiseen. Ziisus näitä suomalaisia naisia jotka ovat yhtä idiootteja kuin miehensä.

    • olevahva

      Se kohtelee sua ihan just niin kuin annat. Nyt vetäset sitä tiskirätillä pitkin naamaa ja pistät pihalle. Annat pari viikkoa miettiä asioita ja jos sun alistaminen/alentaminen jatkuu niin sitten peli poikki. Mieti millaista kuvaa annat lapsillesi parisuhteesta? Haluatko että he käyttäytyvät samoin tulevia kumppaneita kohtaan? Et halua. JOten asiat kuntoon. Heti. Tollasesta voi olla hiton vaikeeta päästä eroon. Vai sitäkö pelkäät että vaikeuttaa elämäänne? Siihen on keinot.
      Apua saa aina.

    • laitajopoikki

      Mistä näitä ymmärtäjänaisia oikein riittää?

    • Alkoholistihan tuo on.

      Pois vaan.

    • nmk6667

      Lähde liikkelle siitä mitä tuolla ihmisellä on sulle annettavaa kuin lupauksia jotka pettää? Taloudellien hyväksikäyttö on täyttä totta .. huomaa se. äijällä ei ole mitään edellytyksiä haluja tehdä suhteestanne nk. vakava suhde.

    • VaihtamallaParani

      Mieti, että haluatko tuhlata elämäsi toisen vuoksi.
      Mieti, että haluaako puolisosi tehdä SINUT onnelliseksi.
      Mieti, että millaisen parisuhdemallin haluat antaa lapsillesi (kuten joku muukin jo mainitsi).
      Mieti, mitä elämäsi on/voisi olla 5v päästä.

    • Juopoton

      Oikean Unelmien Urpon sinä olet VALINNUT raahata lastesi ja sinun kotiinne.
      Edustaako VALITSEMASI Urpo sitä kauneutta, hyvyyttä ja turvallisuutta jossa kodissa haluat huolellisesti ja harkiten hankkimasi lastenne kasvavan?

      Voisitko VAILITA jättäväsi juopot Urpot ja keskittäytyä 100% .sti lapsiisi. HE tarvitsevat sinun ohjausta, opetusta, rakkautta . Ei juopporetkuUrpot.

    • VoihanUrpo

      Miksi edes olet tuollaisen urpon kanssa? Varmaan lapsistakin mukavaa...

    • typerysköolet

      Minäkin hämmästyin kun kirjoitit ettei muuta yhteen eikä naimisiin. Tuota siis haluat että sulle kettuillaan, vittuillaan, ja olet kuin kynnysmatto mihin voi jalat pyyhkiä? Kiristää ja uhkailee millä erollako? Nyt silmät auki koita ymmärtää ettei kumppania noin kohdella oli se sitten vaimo, avovaimo, tai tyttis . Aika karua kertomusta kuinka sinua kohdellaan. Vai väijyt vielä perintöä? Kai ymmärrät ettei avioliittoa edes harkitse ilman tiukkoja ehtoja. Jotta et pääse käsiksi. Kerro sille jos se tiedä että avioehdon voi teettää ennen kuin naimisiin menette ja silloin tuokin asia kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe