Kaikella kunnioituksella, mutta Sauli Niinistö on jo yli 70 vuotias seniori. Ei häneltä voi kohtuudella odottaa lapsen hoidon ja isänä olemisen lisäksi enää energiaa presidentin tehtävien hoitoon. Ei Sauli Niinistö ole tälläkään hetkellä ollut kovin innokas ulkosuhteiden hoitaja. Päin vastoin.
Päästäkäämme Sauli Niinistö hyvin ansaituille eläkepäivilleen ja muistakaamme, kuinka taannoin kävi Urho Kekkosen kanssa, kun hän dementoitui vanhoilla päivillään.
Sauli Niinistö on jo aivan liian vanha!
10
144
Vastaukset
- äänestänvaanensalee
niinistölle ei kelvannut kansan äänestys . suomea euro valuuttaan viedessäkään, joten en ainakaan sitä äänestä.
- Harkitse
Sauli Niinistö on eriarvoistumisen kannattaja: Rikkaat rikkaammiksi ja köyhät orjiksi!
Nyt vaaleissa kannattaa pohtia tarkoin, onko se myös sinun tavoitteesi?- aikansakutakinhush
Eikö voisi jo jäädä eläkkeelle ja viettää aikaansa perheen parissa, vauvakin tulossa. Miksi pitäisi vanhus vielä uudelle kaudelle valita. En taatusti äänestä häntä.
- glovnishow
Sauli Niinistö on 69 vuotias. Paavo Väyrynen on jo 71 vuotias. Ketähän tässä äänestäis, kun nuo ukot on jo noin vanhoja!
Vissiin pitää äänestää Lauraa, hän on sentää nuorempi, kuin Niinistön vaimo! - Niinistö-ylivoimainen
glovnishow kirjoitti:
Sauli Niinistö on 69 vuotias. Paavo Väyrynen on jo 71 vuotias. Ketähän tässä äänestäis, kun nuo ukot on jo noin vanhoja!
Vissiin pitää äänestää Lauraa, hän on sentää nuorempi, kuin Niinistön vaimo!mutta kun se nuoruus ei tässä tapauksessa tarkoita kuin tyhmyyttä
ja tietämättömyytä, sekä kokemattomuutta
Kyllä Presidentin pitää olla kokenut AMMATILAINEN - Jeesuksen.Orja.Vapaus
Glopalisti vanha köpö Sauli toivottelee joskus virallisissa puheissaan Jumalan siunausta, taitaa olla joku kaivoipa arkkitehti jolta toivottelee, Jumalan pilkkaaja Sauli ei tunne Jeesuksen "orjia", jotka ovat vapaita maailman ja Natohillujen valheista.
- loijkiuhj
Saahan suomessakin menna naimisiin serkun kanssa, ja jossaain lannessa muistaakseni sisaren tai veljen lapsien kanssa. Ja Egyptissa sai menna naimisiin sisaren tai veljen kanssa.
Kissatkin tekevat huoletta pentuja pentueiden kesken, ja ovat ihan hyvinvoipia.
Turhaa vouhotusta! - Kryptinen_Selittäjä
Ööö. Toki. Niin tai ei.
Ööö. Luulisin niin.
Kiero kuin korkkiruuvi.
Selittäjämestari ja eläkkeelle joutava
höpö höpö ukko tuo on.- Ööö_mies_puhuu
https://www.youtube.com/watch?v=cAjz_dWdIpE
Eturistiriita.
Kuinka monta ÖÖÖ sanalla alkavaa lausetta tuossa haastattelussa on?
Ööö, aika monta.
- Synaps
Sauli Niinistön aika on jo mennyt. Yli 70 seniori kaipaa jo rauhaa ja rentouttavia harrastuksia.
Meillä äänestäjillä on nyt oma vastuumme siitä, että päästämme Sauli Niinistön hyvin ansaittuja eläkepäiviään viettämään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203