Lomaromanssien kuluttama nainen?

Miten muilla, voisitteko nähdä jonkun rantagioloiden ahkerasti jyystämän naisen potentiaalisena parisuhdekumppanina? Tuli vaan mieleen noista jutuista:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Missikaunotar-Pihla-Koivuniemi-koki-lomaromanssin-Balilla-Sydameni-kaipaa-sinne/1127755

Aika paljon on tässä(kin) maassa naisia joilla noita lomaromansseja on lukuisia takana ja varmaan edessäkin-. Kuten jutussa niiden sydän halajaa sinne rannoille huolettoman elämän pariin takaisin eikä oikeasti teidän kanssa tylsää arkea elämään vaikka ne talousseikkojen tms. vuoksi jotain yrittäiskin esittää.

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201801202200683983_vd.shtml

Tuosta jutusta taas tuli mieleen että tjoo, se liika aurinkon tosiaan naamalle ja tisseille tekee hallaa. Kurppaantuva nainen palaneella ylätissi-iholla ja kattavalla lomaromanssihistorialla, jos se on parasta mitä voit saada ehkä mieluummin antaa vain olla,

16

299

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjkutrf

Suomessa on paljon naisia, joista miehet eivät ole kiinnostuneita. Eivät he ikinä tule saamaan suomalaista miestä, joten heille ainoa vaihtoehto on nuo loma"romanssit".

• No minähän en tunnetusti osaa ajatella noin, että jos on mukava kuuppa kasassa oleva nainen, niin mikäs siinä...olkoot ollut millaiset lomaromanssit vaan. Mitä minua liikuttaa entiset kokemukset? Jos naikkonen on minusta kiinnostunut ja minä hänestä, niin ei muuta kuin menoks.

Voihan sitä olla, että on itsellä romanssi sitten ensi lomalla? Heh..

• oletkin.pettäjä

eli petät kumppaniasi no aika ilkeä temppu rakastamallesi naisellesi

• No mä kyllä tutustun naikkoseen kun naikkoseen aina ensin, ennenkuin enemmän alan suunnittelemaan yhteiseloa. Ja jos taudeista ei ole varmuutta ja kova veto on vaakamamboon, on onneksi keksitty kondomi. Eli järjestelykysymyksiä vaan.

Mutta mähän tarvitsenkin sen oman kiinnostuksen ja myös naisen kiinnostumisen...että eihän se läpihuutojuttu silti ole...

• oletkin.pettäjä kirjoitti:

eli petät kumppaniasi no aika ilkeä temppu rakastamallesi naisellesi

Ei...kun tarkoitin tätä lomaromanssinaista...sittenhän mulla ois romanssi sen kanssa lomalla...tietty..

• olet.tinderimies
        Dissident kirjoitti:

Ei...kun tarkoitin tätä lomaromanssinaista...sittenhän mulla ois romanssi sen kanssa lomalla...tietty..

siksikö etsit näitä ns joka pojan tyttöjä eli tinderinaisia että uskovat kaiken mitä sanot ja silti petät

• olet.tinderimies kirjoitti:

siksikö etsit näitä ns joka pojan tyttöjä eli tinderinaisia että uskovat kaiken mitä sanot ja silti petät

En etsi mitään... joskus löydän.

• Nicitönnä

Oho, tämä palsta dissaa seksuaalivähemmistöjä!! Ei saa keskudtella relevantisti. Paska palsta. 😝

• Aika suvaitsematonta tosiaan, seriffillä on kai tylsää :D

• Nicitönnä

• Kuten jo avauksessa totesin on se parempi kuin katsella auringonnpolttamien tissien yllä mäkättävää naamaa joka ei varmaan koskaan ole tyytyväinen täällä pakkasessa kun ihana giorgio jätti eloon unelman epätodellisesta maailmasta jota ei oikeasti ole olemassa.

• .. Sopiva VastinPari on SamanMoinen Mies.. ;P

.. KuNma Vuan, että Monet Näistä Etsivät erillaista Kumppania Itselleen, kuin itse ovat.. Eivätkä tule ainakaan pidemmäm päälle oikein toimeen keskenään.. Eivätkä oikeastaan edes itsensä kanssa.. ;P

.. Näin se Vuan on.. Täytyy toivoa, että SiipiOtukset onnistuisivat välttämään näiden kohtaamisen.. Tai ainakin selviämään mahdollisimman pienin vaurioin ja oppimaan siitä koettelemuksesta "läksynsä".. ;P

• Kylläpä tätä aloitusta on karsittu....

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      138
      1990
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      180
      903
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      897
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      830
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      828
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      752
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      49
      701
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      642
    Aihe