Naisen yläikäraja Tinderissa

TooOld

Hei miehet

Kiinnostaisi tietää, miksi laitatte Tinderissä ym sovelluksissa naisen yläikärajaksi itseänne 15-20v vanhemmat? Siellähän voi rajata mielestään liian vanhat pois näkyviltä. Onko tällaiset miehet automaattisesti seksin perässä? Jos vain nuoremmat naiset kelpaa, rajatkaa se ikä siten ettei muunikäiset näy.

Ihmetellyt tätä monenkin tuttavan kanssa.

11

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuskomissioz

      Tinder näyttää sulle nekin miehet jotka ovat rajanneet sinut pois ikäsi perusteella. Se on tavallaan armollista.

      • TooOld

        Mitä hyötyä ikärajoituksista sitten on, jos kaikki näkyy muka kaikille?


    • Tindermies-

      Naisetkin rajaa kaikki tavikset pois heti, vain komeimmat miehet kelpaa kuten axl smithi ja muut julkkikset.

    • ghlljgfy

      Mä luulin että Tinder näyttää vain ne miehet joiden hakuasetuksiin sovin. Mitä järkeä näyttää miehiä joiden kanssa ei voi tulla mätsiä kuitenkaan?

      Ps. Miksi aloittaja ei ole rajannut "liian nuoria" miehiä pois, ethän muuten näkisi heidän profiilejaan ;)

      • TooOld

        Olen testannut erilaisilla asetuksilla ketä saan siellä näkyviin. Esim ihmettelen miksi systeemi näyttää 150km päästä miehiä, vaikka rajaan säteeksi esim 30km.


      • gdfgdfgdfg
        TooOld kirjoitti:

        Olen testannut erilaisilla asetuksilla ketä saan siellä näkyviin. Esim ihmettelen miksi systeemi näyttää 150km päästä miehiä, vaikka rajaan säteeksi esim 30km.

        Ne 150km päässä olevat miehet on antaneet sulle tykkäyksen.
        Tykkäys ohittaa etäisyysasetukset, sen olen huomannut itsekin.
        Eli sinusta tykänneet näytetään sulle aina siitä huolimatta mitä olet laittanut etäisyydeksi..


      • Sinkkumies35
        gdfgdfgdfg kirjoitti:

        Ne 150km päässä olevat miehet on antaneet sulle tykkäyksen.
        Tykkäys ohittaa etäisyysasetukset, sen olen huomannut itsekin.
        Eli sinusta tykänneet näytetään sulle aina siitä huolimatta mitä olet laittanut etäisyydeksi..

        Ei tuo pidä paikkaansa. Minullekin on tullut noita 300km päästä profiileja, jos tykkään niin ei silti tule matcheja.


      • TooOld
        Sinkkumies35 kirjoitti:

        Ei tuo pidä paikkaansa. Minullekin on tullut noita 300km päästä profiileja, jos tykkään niin ei silti tule matcheja.

        Joo näin on. Ei niistä välttämättä tuu Matcheja. Epäilen koko Tinderin luotettavuutta. Ja myös sitä, etsiikö kaikki siellä vain seksiseuraa.


      • mitäs.siihen.sanot
        TooOld kirjoitti:

        Joo näin on. Ei niistä välttämättä tuu Matcheja. Epäilen koko Tinderin luotettavuutta. Ja myös sitä, etsiikö kaikki siellä vain seksiseuraa.

        Minä etsin miehenä tinderistä vain sellaista loppuelämän parisuhdetta ja käyn paljon treffeillä mutta en silti kelpaa naisille.


      • TooOld
        mitäs.siihen.sanot kirjoitti:

        Minä etsin miehenä tinderistä vain sellaista loppuelämän parisuhdetta ja käyn paljon treffeillä mutta en silti kelpaa naisille.

        Laske rimaa. Tapaat liian kovatasoisia naisia, jotka livenä tajuaa että paras resurssisi lienee ulkonäkö. Siihenhän Tinder perustuu.

        Naisille EI RIITÄ se että mies on hyvännäklinen, jos hän on sosiaalisesti kömpelö tai jotenkin outo.

        Olen itsekin tavannut näitä hieman omituisesti käyttäytyviä miehiä, jotka ovat hyvästä ulkonäöstään huolimatta yksin. Kylläkin netin kautta, en Tinderin. Ne on ollut kuvattomia profiileita.


      • fhiptti
        TooOld kirjoitti:

        Olen testannut erilaisilla asetuksilla ketä saan siellä näkyviin. Esim ihmettelen miksi systeemi näyttää 150km päästä miehiä, vaikka rajaan säteeksi esim 30km.

        Ne miehet ovat ehkä olleet 30 km päässä silloin kun Tinder on ladannut profiileja näkyville.

        Aina tulee uusia profiileja esiin kun juna pysähtyy paikkakunnalla. Juna jatkaa matkaansa niin kohta ne ovat 150 km päässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe