Miten on mahdollista että vielä rikolliset roistot pyörittää firmaa joka moneen kertaan konkassa
pyöritelty mummojen nimissä vai miten REHELLINEN SUOMI 100 Mauri Pekkarinen yee
”Ovat päätyneet paitsi konkurssiin, niin talousrikoksiin nuo aikaisemmat yritykset.”
Merisalo: ”Siitä minä en osaa sanoa mitään, en ole heidän tästä puolesta selvillä, en tiedä, en pysty sanomaan, te tiedätte niistä asioista varmasti enemmän kuin minä.”
Merisalo oli mukana myös Suomi-Soffan perustamisessa.
Arto Merisalo:
”Niin olen ollut mukana sitä konseptia kehittämässä ja ideoimassa ja liikkeelle laittamassa. Olin konsultin roolissa ja sitten jonkun aikaa markkinointijohtajana.”
Suomi-Soffa oli Toivaisen yrityksistä suurin ja kunnianhimoisin. Soffan Kajaanin tehdas myi kalusteita pääosin Soffan omalle myymäläketjulle. Mutta oli eräs poikkeus.
Taloudellisen alamäen jo alettua tehdas myi yli 400 000 euron arvosta huonekaluja yritykselle nimeltä Suomen Kalustemyynti. Suomen Kalustemyynnillä ei ole lainkaan kiinteää myymälää, vaan yritys kiertää maakuntia rekalla. Helmikuun lopulla kalustemyynti oli asetellut rekan sisällön Vaajakosken Urheilutalolle.
Kalustemyynnin toimitusjohtaja ja hallituksen puheenjohtaja on virallisesti Harri Toivaisen sisko Heidi Toivainen, mutta käytännön myyntityötä pyörittää tuttu mies, Arvo Toivainen.
Kajaanin ikea SUOMI SOFFA TOIMII YHÄ
LAHJAHEVOSELLAEIHAMPAITA
1
1013
Vastaukset
- Teinpä.h-kalut.itse
Samalla lailla se pyörii Oulussakin SUOMI-SOFFA. Ja jatkuva loppuunmyynti vuodesta toiseen.
Siihen aikaan kun minä kouluni kävin, oli laki ettei loppuunmyynti tms alennusmyynti saa olla jatkuvaa vaan sillä oli lakisääteinen maksimiaika, jonka pituutta en muista.
Sitäpaitsi ei ne SUOMI-SOFFAn tuotteet mitään halpoja ole verrattuna toisiin huonekaluliikkeisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992