MIEHET netissä

päivikkilä

Ihmetyttää mitä te miehet haette netistä? Samat miehet roikkuu siellä vuosikausia. He etsivät muka suhdetta .
Olen tavannut useampia miehiä ja minulle olisi kelvannut "rumempikin" mies, tutustua jne. Mutta miehet vesittää vain. Pyytävät puh.numeroa , eivät soita jne. Miksi toimitte noin?

29

793

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikisinkkumies

      Sama roikkuminen koskee naisiakin. Siinä ei kai ole mitään kummallista, ei vain osu oikeat kohdalle, jos yleensä saa kirjoitusyhteyksiä aikaan. Huomattava osa suomalaisista asuu parittomana.

      Ennen tapaamista kannattaa kyllä selvitellä jo etukäteen niitä tiedossaolevia asioita, joita kaipaa tai joita ei voi hyväksyä. Tapaamiseessa sitten kummallekin muodostuu mielikuva jatkosta. Turha siellä on purkaa pettymystään, vaikka ei toinen miellyttäisi, ellei ole valehdeltu. Numeroita voi toki vaihtaa, vaikka vähän epäröisi jatkon suhteen. Jos ei mitään kuulu, asia lienee loppuunkäsitelty.

    • Sinkkumies42

      Ihmetyttää mitä te naiset haette netistä? Samat naiset roikkuu siellä vuosikausia. He etsivät muka suhdetta .
      Olen kirjoitellut useille naisille ja minulle olisi kelvannut "rumempikin" nainen, tutustua jne. Mutta naiset vesittää vain. Miksi toimitte noin?

      • minäkinhaluantietää

        Niin minäkin haluan tietää miksi se rumempi mies ei kelpaa vaikka sanotte että rumempikin saattaisi mennä. Miksi valehdella miksi ei voi sanoa miehelle että olet ruma ei käy. Pelkäättekö ettei miehestä pääsisi eroon. Vai sitä että mies saattaa kommentoida omaa ulkonäköänne.
        Vaikka ulkonäkö olisikin samanlainen kuin omanne ei se silti tarkoita että hänen luonteensa olisi sama kuin teillä. Vaikka mies on ruma ulkoa niin hän on komea sisältä ja sisäinen komeushan ratkaisee vai mitä? Miksi naiset yritätte vesittää omat ajatuksenne. Miksi toimitte aina niitä vastaan?


    • Valeaxl.Valesmith

      Jos edes juttukaverin löytäisi, niin olisihan se loistojuttu! Vaan kun ei sitäkään löydy. Joku vammainen saattaisi huolia omaishoitajaksi. Tai liian lihava. Tällaisten kanssa vain ei synkkaa.
      Ei tarvitse olla kaunis nainen ja oikeastaan parempi onkin, ettei ole ainakaan liian kaunis, niin paremmin saa itsellä pitää. Aivan tavallinen olisi loistolöytö. Joku tarkemmin määrittelemätön siinä ulkonäössä pitää olla ja tietenkin se luonne. Mutta kun nämä ovat liian suuria vaatimuksia, niin pitänee parista kriteeristä luopua, että sitten tärppäisi. Vaan taidanpa luovuttaa. Ei sitä pidä mahdottomia vaatia minunkaan.

    • sjsjsjsjsjs

      Ei miehet halua kuin satunnaista seuraa, vaikka profiilissa etsitään niin sitä oikeaa. Treffeille lähtisin, mutta ei ole kysytty. Kerran jos puhutaan puhelimessa, niin se on siinä. Omalta osaltani olen lopettanut seuran hakemisen netin kautta. Senkin ajan voi käyttää itsensä kehittämiseen. Ja pitää vaan opetella nauttimaan vapaudesta, ei tämä niin huonoa ole.

      • epltä

        Sanoppa nyt esimerkiksi ulkoiset mittasi sinä sjssss, johtuuko siitä ettei seuraa löydy.


      • sjsjsjsjsjs
        epltä kirjoitti:

        Sanoppa nyt esimerkiksi ulkoiset mittasi sinä sjssss, johtuuko siitä ettei seuraa löydy.

        168/60


      • lfkgjuuue
        sjsjsjsjsjs kirjoitti:

        168/60

        172/64 miehelle kelpaisi hyvin sun kokoinen nainen että lähtisin ainakin treffeille koska vaan.
        Mutta se tuskin kelpaisi sulle.


    • Kun sen oikean kohtaa on siinä oltava muutakin kuin ulkoiset seikat. Sen vaan tietää.

      • tietäjämaanjameren

        Nimenomaan muutakin oltava. Jos ulkoiset seikat täyttyy voi siinä olla se tunne että oikeahan se siinä.
        Sitten sen voi tietää muuten ei voi tietää.


      • Voi olla että olen väärässä , voin puhua vain omasta puolesta. Uskon kyllä että kaikkien päät niin naisten kuin miestenkin päät varmasti kääntyy jos kaunis tahi komia ( jos ulkonäöstä puhutaan) nainen / mies tulee samaan tilaan. Itsekin varmasti katson, ei se silti tarkoita sitä että hänen kanssaan syttyisikin yhtikäs mitään jos väliltä puuttuu kipinä. Lopulta se on se luonne ja teot arvot ja se yhteinen kipinä mikä vie suhdetta eteenpäin . Uskon että kipinän avulla ne ylä ja alamäetkin lopulta voitetaan. Millainen on ruma mies tai nainen? Kenellä oikeasti on oikeutta edes sanoa toisesta ihmisestä niin? Toisaalta myös itsen pitää arvostaa ja rakastaa itseä jotta tulee rakastetuksi. Itsensä pitää hyväksyä ja kantaa sellaisena kuin on. Asia pätee niin miehiin kuin naisiinkin.


    • Ikisinkkumies

      Naisille vain miehen ulkonäkö merkitsee eikä miehet pääse tutustumaan naisiin. Naiset ei uskalla sanoa suoraan että mies on ruma, miehille kelpaa kyllä ihan tavallinen nainenkin mutta miehet ei pääse tutustumaan naisiin koska naiset pitää lähes kaikkia miehiä rumana, rumia naisia on todella vähän enkä ole sellaisia nähnyt.

      • Suihkussa.kävin

        Niin ja sen ihannemiehen on PAKKO olla ainakin puoli metriä pitempi sitä persjalkaista lyllerö-Prinsessaa. Omistaa linna, ökyauto, huvipursi jne. Olla hyvin koulutettu tai ainakin hyvä titteli, aina puunattu edustuskuntoon jne. Eli näyttelykalu, jota voi kateellisille kilpasiskoilleen esitellä "minäpä sainkin TÄLLAISEN, tepä ette!"
        Tämä on yleispiirre ainakin Suoli24:n treffipalstalla.
        On siellä muutama ihan OK:ltakin vaikuttava nainen, mutta ne vaatimukset, ne vaatimukset. Siihen kaatuu ainakin minun mahdollisuuteni. En yritä enää.
        Muutamaa miesprofiilia olen vilkaissut. Surkeaa on tarjontakin eikä minunkaan profiilini paljon poikkea siitä. En vain osaa markkinoida itseäni.
        Tosi on, että ainakin Suolen treffilapsta on lähinnä kaatopaikka siitä sakista, joka ei kenellekään kelpaa. On muutama helmikin, mutta kovin on vähän heitä. Eivätkä tavalliselle suomalaiselle miehelle edes vastaa, jos jotenkin heitä lähestyy. Ne vaatimukset kun ei täyty, ei ainakaan ylenmäärin. Näitäpä sitten jännämiehet kaataakin ja taas mollataan suomalaista miestä...


    • katjuuuuuuuuuuuuuusa

      En tiedä ketä olette tapailleet. Mutta olen suomalainen nainen ja etsinyt msuhdetta. Ei vaan löydy! Ja "rumankin" miehen olisin ottanut. He (te ) ette huoli minua.

      • Saas.nyt.nähdä

        Millä nimimerkillä löydyt Suoli24:n treffipalstalta ja mistä ikäryhmästä suunnilleen? Kävisin katsomassa ja jos aihetta ilmaantuu, niin viestittelisin.


    • ddosdpodpoopopopopppop

      Mies saa olla myös minu "puolta metriä" lyhyempi (kuten joku kirjoitti)

    • Afrikassa.ei.säästellä

      Mitä tähän vuodatukseen voi muka vastata? Suomi kuolkoon sukupuuttoon. Mulle aivan saman tekevää.

    • eerikkaa

      Olen perusnätti nainen, normaalipainoinen (169 cm/ 64 kg), en tupakoi, käyn töissä, asun yksin.
      Ainakin netin kautta oli toivotonta tutustua yhteenkään mieheen (s24). En enää yritäkään tuota reittiä. Oikea elämä tuo tullessaan, jos tuo. Sillä aikaa voi toteuttaa itseään muilla tavoilla.

      • Hoikkahoikille

        Olen normaalipainoinen monipuolisesti syövä paljon liikkuva mies, valitettavasti nuo mitat eivät houkuttele, kun oma paino on 5kg vähemmän ja pituus 5cm enemmän. Aika toivotonta on löytää sopivan kokoisia ja pituisia vapaita naisia (s24 ja kaikki muut). Tietysti pari muutakin vaatimusta on kirjoittamiskynnyksen ylittämiseksi.


      • huiolkoon
        Hoikkahoikille kirjoitti:

        Olen normaalipainoinen monipuolisesti syövä paljon liikkuva mies, valitettavasti nuo mitat eivät houkuttele, kun oma paino on 5kg vähemmän ja pituus 5cm enemmän. Aika toivotonta on löytää sopivan kokoisia ja pituisia vapaita naisia (s24 ja kaikki muut). Tietysti pari muutakin vaatimusta on kirjoittamiskynnyksen ylittämiseksi.

        En pidä heiveröisistä miehistä. Tai lyhykäisistä. Miehen pitää olla minua min. 10cm korkeampi.


      • tosivaalee

        Olen 10kg painavampi ja 2cm lyhyempi ja on vientiä riittänyt. Ehkä iloinen naama korvaa runkoni epätäydellisyyden.

        Nainen rinnoilla ja takamuksella


      • mies39v-s

        Minulle kyllä kelpaisi tuollainen nainen, itse (190/80) en myöskään tupakoi, käyn töissä ja asun yksin. Netin kautta etsimisen lopetin, kun harva nainen on siellä tosimielellä. Mikä mahtaa olla sinun asuinalue ja ikäluokka?


      • harmix
        Hoikkahoikille kirjoitti:

        Olen normaalipainoinen monipuolisesti syövä paljon liikkuva mies, valitettavasti nuo mitat eivät houkuttele, kun oma paino on 5kg vähemmän ja pituus 5cm enemmän. Aika toivotonta on löytää sopivan kokoisia ja pituisia vapaita naisia (s24 ja kaikki muut). Tietysti pari muutakin vaatimusta on kirjoittamiskynnyksen ylittämiseksi.

        Naisen pitää olla minikokoinen, jos haluaa sinun kokoa olevan miehen.


      • juuriniin_
        Hoikkahoikille kirjoitti:

        Olen normaalipainoinen monipuolisesti syövä paljon liikkuva mies, valitettavasti nuo mitat eivät houkuttele, kun oma paino on 5kg vähemmän ja pituus 5cm enemmän. Aika toivotonta on löytää sopivan kokoisia ja pituisia vapaita naisia (s24 ja kaikki muut). Tietysti pari muutakin vaatimusta on kirjoittamiskynnyksen ylittämiseksi.

        mutta kun oma pituus on sitten 3cm enemmän (paino samaa luokkaa kun sulla) niin ei varmaan kelpais.


      • onniitäpieniäkinnaisia
        juuriniin_ kirjoitti:

        mutta kun oma pituus on sitten 3cm enemmän (paino samaa luokkaa kun sulla) niin ei varmaan kelpais.

        Ei. Miehen pitää olla minua pitempi. Käytän korkkareita, joten kontrasti on aivan liian suuri silloin.


      • tähh
        onniitäpieniäkinnaisia kirjoitti:

        Ei. Miehen pitää olla minua pitempi. Käytän korkkareita, joten kontrasti on aivan liian suuri silloin.

        Tarkotin siis että en 3cm pidempänä naisena kelpais lyhemmälle miehelle.


      • lk44
        onniitäpieniäkinnaisia kirjoitti:

        Ei. Miehen pitää olla minua pitempi. Käytän korkkareita, joten kontrasti on aivan liian suuri silloin.

        Korkkarit aina jalassa? Kuka sellaisen naisen haluaa, mieshän vois sitten myös käyttää korkkareita.


      • olenheteroo
        lk44 kirjoitti:

        Korkkarit aina jalassa? Kuka sellaisen naisen haluaa, mieshän vois sitten myös käyttää korkkareita.

        En halua sellaista miestä.


      • harmiaeivakavampaa
        harmix kirjoitti:

        Naisen pitää olla minikokoinen, jos haluaa sinun kokoa olevan miehen.

        Jos olet nainen, arvostan rehellisti lausuttua mielipidettäsi. Hyvinkin saattaisi minulle vielä kelvata, jos mitat ovat samat kuin omat. Mutta kun lukee noita hoikkien alle 165 senttisten naisten vaatimuksia, niin miehellä pitäisi olla pituutta ainakin vähintään 15 cm ja painoa vähintään 20-30 kg enemmän kuin itsellään. Eli netissä tuskin toivoa hoikilla alle 175 senttisillä miehillä, tai jostain pitäisi ilmestyä niitä minikokoisia noin 155cm/40kg naisia. Vai voiko raha tai muu pinnallisuus ratkaista? Niitä en ole maininnut, menee sitten joskus valtiolle, kun ei keksi käyttöä.

        Läheskään ainut pienikokoinen mies en ole, ja vieläkin pienempiä löytyy. Mutta eihän se maailma kaadu yksinelämiseen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1796
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1376
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1299
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1293
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1227
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1058
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      13
      1018
    Aihe