Suomes ei löydy komeaa miestä

Nainen25vee

siksi olen sinnkku nainen vielä ja ikää 25 v. Ei vaan löydy , harmi :(

19

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normimies35

Suomes ei löydy kaunista naista, siksi olen sinkkumies vielä ja ikää 35 v. Ei vaan löydy , harmi :(

• nuorempikin

Jos satut kuitenkin olemaan komea niin aloittajahan voisi olla sulle sopiva.

• 34khj

Koettakaa joskus astua kotoanne kynnyksen yli ulkoilmaan jos sitten löytyisi

• Voisin viedä sinut ulos tuulettumaan joku vkloppu sitä toooodella komeaa odotellessasi..
      Monasti taitaa se tavan sporttinen perusmies olla silti useimmille kokonaisuutena se parempi kumppani/vaihtoehto. Eikäs se niin mene, että täydellistä miestä/naista ei ole olemassakaan.
      Jos jollain on epämääräisen paljon komeutta, niin voi olla varma, että jossain toisaalla uupuu. Täydellistä ihmistä ei ole.
      Kirjottele!

• Viinamies--

juokaa viinaa niin nainen löytyy viikossa

• lihavihatipunen

Niin tai häviää yhdessä illassa.

Kuinka monta "viinamiestä" tällä palstalla nykyään on? Tuntuu olevan kovin suosittu nimimerkki.

• lihavihatipunen kirjoitti:

Niin tai häviää yhdessä illassa.

Kuinka monta "viinamiestä" tällä palstalla nykyään on? Tuntuu olevan kovin suosittu nimimerkki.

Joo. Noita riittää. Mut tänään bongasin ex-raittin ja jonkun viinamiehen samassa aloituksessa... hieno kokemus.

• avioliittoneuvoja-

sovit kreikkalaisille, turkkilaisille ne kehuu 104 vuotiaan isoäitinsäkin maailman kauneimmaksi ilmeen värähtämättä

• kilttimies-

Suomes ei löydy kuin rumia naisia. Pakko vaan olla sinkumies.

• ajattele.mikä.hyöty

Miksi et hae naista muualta? Saisi ruma sukusikin uutta kaunista verta. Suvun tulevat naiset on kauniimpia kun välissä on muualta tuotu kaunotar. Poikapuolisista taas tulee komeampia ajan kanssa.

• Kyllä niitä löytyy, mutta se on sitten eri asia - onko he vapaalla - ja kiinnostuneet juuri sinusta. Itse olen ollut ikävuosieni 20-luvulla välistä melko komeannäköinen. Silloin minuun ihastui muutamia kymmeniä naisia. Sen takia olen vähän nirso silloin siitä, että kenen seuraan menin.

Ei se ulkoinen komeus kaikki miehessä ole vaan pitäisi löytyä jotain sisäistä kauneutta. Tärkeintä taitaa olla se, että hän on ihastunut sinuun ihan oikeasti ja lopulta te molemmat rakastutte onnellisesti? :) :)

• SolitudeMan1977_

Ei kiinnosta lihavat naiset. Naisen tulee olla vähintään normaalipainoinen, mutta mieluummin hoikka ja myös lapseton. Aika vähän 25-40v sinkkunaisissa sellaisia. Se on yksi miksi olen yksin.

• holmesjr

Älypuhelimet ovat vallanneet alaa aikanaan niin suosituilta Nokia 3310:ltä. Mutta ei hätää, sillä hyllyyn jääneelle Nokialle voi antaa uuden elämän vibraattorina.
      Naiset ympäri maailmaa ovat jo pitkään vannoneet Nokia 3310:n nimeen. Hiljattain puhelimen värinää kiitteli myös intialainen seksiaiheinen Agents of Ishq-sivusto; Nokia selvisi ylivoimaisesti parhaaksi orgasmityökaluksi, kun sata naista laittoi erilaiset kotikonstit testiin. Seuraavaksi myös Gizmodo-toimittaja Rebecca Stokes päätti kokeilla, onko Nokia 3310 maineensa väärti. Ja ilmeisesti se on.

– Vaikka Nokia 3310 on suunniteltu istumaan mukavaksi korvalle, kävi ilmi, että korva on muotoiltu täysin eri tavalla kuin emätin. Ellei emättimesi aukko satu olemaan kapea, täydellinen suorakulmio, puhelimen asettaminen sisälle ei ole varteenotettava vaihtoehto. Harkitse Nokiaa vain, jos klitoriksen stimulaatio on sinun juttusi, Stokes kuvailee kokemustaan:

– Kunhan pääsin jyvälle asioista, huomasin, että vaikka ergonomia ei ole puhelimen eduksi, sen värinä oli todellakin tarpeeksi voimakas, ja erilaisia värinämalleja oli tarjolla tarpeeksi, jotta orgasmin saavuttaminen oli mahdollista. Ainoa haittapuoli? Nyt en voi enää katsoa puhelinta samalla tavalla.

Niin Nokian koko, tehokkuus kuin pitkäkestoinen akku todella tekevät siitä paremman puutteessa toimivan ja miellyttävän vibraattorin.

• mitäännokiaa

Sähköhammasharja on paras jos tarvitsee vaan klitoris stimulaatiota.

• KurssinKäynyt

Suomest ei löydy rumaa naista, sanoo riittävän ruma mies.

• Tiedoksi22

Edellisten naisten kokemukset ovat asettaneet minulle paremmat laatuvaatimukset. Parempi olla sinkku kuin huonolaatuisen naisen kanssa. (uskoton, antaa tyhjiä lupauksia)

• eräsnainenn

Luuletko että kelvollisia miehiä löytyy? Suuri osa on jännämiehiä ja loput niiden ihailijoita.
        Parempi olla sinkku kun huonolaatuisen miehen kanssa.

• Raitis-ätmi

Suomes ei löydy raitista naista. Pakko olla vaan sinkku ei voi mitään harmi :(

• raitisnainen

Eikä raitista miestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      64
      4041
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3845
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3649
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      86
      3471
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3209
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2698
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2685
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      121
      2562
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2219
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2219
    Aihe