https://www.is.fi/viihde/art-2000005533625.html?ref=rss
Kun ulkonäöltään eritasoiset lähtee treffeille. Nätti nainen ja ruman näköinen ätmi.
Romantiikan lumo puuttuu
9
173
Vastaukset
- Tindermies-
Tuollaisia nuo naiset on, ulkonäkö on kemia.
- Tavisätmi
Nainen ei halua ruman miehen ähkivän haaroissaan.
- miehenasenne
Eipä kiinnosta päästää minkäänlaista miestä haaroihin.
- Kaisanoasaa
miehenasenne kirjoitti:
Eipä kiinnosta päästää minkäänlaista miestä haaroihin.
Ei ennen kun näet miehen tilin saldon. Jos on paljon rahaa niin kyllä sinunkin haarat aukee rumalle miehelle
- Totuus-
Mies ei ollut jännämies joten ei ollut kemiaa. Napakympissä naisen pitää kysyä mieheltä oletko jännämies.
- Tindermies-
Napakymppi on ihan turha ohjelma. Ei siinä pareja synny koska aina ne nainen ja mies on täysin eritasoisia.
- SiisJuu78
Naiset pukeutuu niin peittävästi ja ei ole kirkkaita houkutus värejä varmaan siinä iso syy.
- ParasTuomari
Jos et pukeudu naisellisesti niin sulaudut massaan eikä sua pidetä muita parempana. Simple as that. Romantiikka alkaa pukeutumisesta ja käytöstavoista. Sua analysoidaan jatkuvasti ja mä oon tuomari jos et tienny.
- yksinmuttaeiyksinäinen
Elämässä mitään romantiikkaa tarvita. Ihan tavallinen arkinen elämä on parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725