Auta minua

Tasajärvi

kirjoittamaan loppuun tämä tarina. Anna sille jokin suunta.

Olet jättänyt minut roikkumaan hiljaisuuteen.

38

1405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päätepiste

      Tässä se tulee tarinan lopetus. Piste.

    • Autanjosolethän

      Millainen loppu tarinalla on?
      Tahtoisin nähdä tarinan etenevän. Itselläni se on ajatuksissa, mutta tarina oli alkujaan niin polveileva, etten tiedä yhtään, miten hän sen kirjoittaa.

      • Tasajärvi

        Ensimmäinen osa päättyi rakastavaisten joutumiseen eroon toisistaan, mutta haluaisin että toisella osalla olisi onnellinen loppu. Että edes fiktiossa he olisivat yhdessä, mutta olen niin tyhjä, tyhjä. Tyhjä kuin suljettu leffateatteri.


      • Autanjosolethän
        Tasajärvi kirjoitti:

        Ensimmäinen osa päättyi rakastavaisten joutumiseen eroon toisistaan, mutta haluaisin että toisella osalla olisi onnellinen loppu. Että edes fiktiossa he olisivat yhdessä, mutta olen niin tyhjä, tyhjä. Tyhjä kuin suljettu leffateatteri.

        Minäkin olen tyhjä. Niin samalta kuulostaa kuin itselläkin olotila.
        Ehkä me ollaan sitä kunnes ollaan yhdessä (jos olet hän, joka viimeksi kirjoitti ja hän, jota odotan). Se on varmaan niin, että sitä haluaa puhua paremmin ja jakaa asioita enemmän kuin vain täällä. Toisaalta se fiktio on parempi kuin ei mitään.
        Niin pitkään ollaan kirjoiteltu ja kaivattu, meitä väsyttää?


      • kalastajakäsittelystä

        Jotkut nauttivat kalastuksesta ilman saalista siis etenkin vain narraamisesta ;) Aivan turha merkityksetön harrastus ulkopuolelta katsottuna.


    • josoikeastihaluaisit

      Sinähän se jätit minut hiljaisuuteen. Voit sinä rikkoa tämän hiljaisuuden jos oikeasti haluaisit.

      • Tasajärvi

        Ei. Hän ei ole vastannut minulle takaisin, kun viimeksi kirjoitin.


    • LoppuKirjoitettuJo

      Toinen vei tarinan haluamaansa suuntaan,
      kirjoitti loppuun tämän tarinan.
      Sivustakatsojana seurasin sivusta.
      Olemalla sivuroolissa omassa tarinassani.
      Tarinan puheroolit menivät muille.
      Minulta ei kysytty, minulle ei puhuttu.

    • kaverivedättää

      Niin kun itse aloittaa leikkimisen pitää se osata lopettaa. Vai hiljaisuuteen olen jättänyt. Pakko tässä seurata sivusta mitä aijot tehdä jne. Tiedän sinun valheesi joten siitä olisi hyvä lähteä. Toki jos kysyt uudestaan että mitä olen kertonut ja kenelle sinusta voisi ehkä asia tulla loppuun. Sen kun käsität että sinä tätä sirkusta vedät ja olet niin hyvä leikkimään uhria. Mutta tämähän on sun käsissä. Ole hiljaisuudessa kuten haluat. Minä en aijo enempää menettää kasvojani vain sillä että tunnetaan. Manipuloi niitä kavereitasi. Ai niin ethän koskaan ollut kertonut tai yhteyksiä ottanut kehenkään. Luotat ihan vääriin kavereihin.

    • ei.vastauksia

      Parempi livenä. Voi olla suodattimia linjoilla.

      • Tasajärvi

        Niinhän se olisi. Eilen oli vain paha päivä ja heikko hetki. Epätoivon synkin minuutti.


      • Mistä.tuo.tasajärvi

        Miten minusta tuntuu, että tämä oli sinulta minulle? Olenko jotenkin jättänyt sinut epätietoiseksi tunteistani, ajatuksistani?
        Ja eikös me nähdä siellä jossain "suhteellisen" pian näillä näkymin??


      • Tasajärvi

        Ei hän ole minulle kertonut mitä ajattelee tai tuntee?


      • Mistä.tuo.tasajärvi
        Tasajärvi kirjoitti:

        Ei hän ole minulle kertonut mitä ajattelee tai tuntee?

        En taida ollakaan sitten kaipaamasi. En ole sanonut, mutta kirjoittanut hänelle useaankin otteeseen tunteistani.
        Ja itse asiassa taisinhan minä aikoinaan sanoakin, vaikken kasvotusten, mutta siitä on jo ikuisuus..


    • elämääkaikkitäävaanon

      Semmosta se elämä on, olipa tarina mikä tahansa niin se voi jäädä iäksi kesken.

    • oikeayhteyspuuttui

      Viestien ja mielikuvituksen varaan on lopulta vaikea rakentaa mitään kestävää.

    • ErikNikki

      Tasajärvi? Mitä tarkoittaa?

    • HalleBerry2

      ... mutta muista, hiljaisuus, se on kauneinta musiikkia kun sen oivaltaa.

    • Muutaennytvoi

      En mä nähnyt kuka siellä peiton alla oli loppuunkulunut.

    • Olet jättänyt minut roikkumaan hiljaisuuteen...
      Köysi kiristää kaulaani. Pimeys on niin lähellä, mutta niin kaukana. Suuntia ei enää ole: on vain yksi pimeä piste.

      Noin!

    • köysi_pitää

      Jos roikut kaulasta, niin roiku rauhassa.

      Tyydyttikö suunnanosoitus?

    • Poispenseydestä

      Katso, kesä on tuloillaan, kun jääkausi joutuu irroittamaan otteensa.

    • esseismi

      Tarina päättyy pisteeseen. Hyvän kerronnan kaaressa tarina kaareutuu takaisin lähtöasetelmaansa. Näin ympyrä sulkeutuu.
      Paitsi jos kirjoittajalla on valkoisen paperin kammo. Silloin tyypillisesti jäädään lillumaan niihin aloiteltuihin varren tynkiin. Valkoisen paperin (tai ruudun) ongelmasta pääsee eroon yleensä vain kirjoittamalla, toisin sanoen ns. tarttumalla härkää sarvista. Suosittelen.

    • eiloppuvaanalkuelämälle

      ....siitä lähtien he elivät onnellisina elämänsä loppuun saakka...

    • eiloppuvaanalkuelämälle

      Lisätäänkö loppulauseeseen sana yhdessä sen näyttää aika.

    • Tasajärvi

      Niin monta toiveikasta... Hän kuitenkin vaikuttaa tyytyväiseltä ja onnelliselta siellä missä on. En voisi koskaan tarjota enempää kuin mitä hänellä on jo.

      • onneton.ja.tyytymätön

        Mistä tiedät, että hän on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä? Onko hän kertonut sinulle niin? Miksi sinun mielestäsi pitäisi tarjota enemmän kuin mitä hänellä on jo? Eikö muka riitä, että tarjoat itsesi? Näin minä ainakin ajattelen rakkaudesta.


      • Tasajärvi
        onneton.ja.tyytymätön kirjoitti:

        Mistä tiedät, että hän on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä? Onko hän kertonut sinulle niin? Miksi sinun mielestäsi pitäisi tarjota enemmän kuin mitä hänellä on jo? Eikö muka riitä, että tarjoat itsesi? Näin minä ainakin ajattelen rakkaudesta.

        En tiedäkään, mutta haluan ajatella niin. Tällä hetkellä hänellä on kuitenkin elämässään niin paljon enemmän mahdollisuuksia kuin mitä olisi minun kanssani ja tietynlainen elintasokin. Minä... No minä olen sidottu tänne missä olen. Tienaan pennosia. Riittääkö aina rakkaus? Minulle ainakin, mutta minä olenkin minä.


      • onneton.ja.tyytymätön
        Tasajärvi kirjoitti:

        En tiedäkään, mutta haluan ajatella niin. Tällä hetkellä hänellä on kuitenkin elämässään niin paljon enemmän mahdollisuuksia kuin mitä olisi minun kanssani ja tietynlainen elintasokin. Minä... No minä olen sidottu tänne missä olen. Tienaan pennosia. Riittääkö aina rakkaus? Minulle ainakin, mutta minä olenkin minä.

        Luota siihen, että hän ajattelee ja tuntee ihan samalla tavalla kuin sinä! Ei kullatut seinätkään auta eikä poista henkistä tyhjyyden tunnetta, jos ei ole rakkaus ole läsnä elämässä.
        Anna hänen itse päättää, mitä hän haluaa. Eihän sinulla ole oikeutta päättää hänen puolesta!


      • Tasajärvi
        onneton.ja.tyytymätön kirjoitti:

        Luota siihen, että hän ajattelee ja tuntee ihan samalla tavalla kuin sinä! Ei kullatut seinätkään auta eikä poista henkistä tyhjyyden tunnetta, jos ei ole rakkaus ole läsnä elämässä.
        Anna hänen itse päättää, mitä hän haluaa. Eihän sinulla ole oikeutta päättää hänen puolesta!

        Niin hän tekeekin. Omat valintansa. Se on vain tiedätkö helpompaa elää, kun ajattelee, että se itselle tärkeä ihminen on juuri siellä missä haluukin tekemässä sitä mitä rakastaakin.


      • onneton.ja.tyytymätön
        Tasajärvi kirjoitti:

        Niin hän tekeekin. Omat valintansa. Se on vain tiedätkö helpompaa elää, kun ajattelee, että se itselle tärkeä ihminen on juuri siellä missä haluukin tekemässä sitä mitä rakastaakin.

        Oletko koskaan jutellut hänen kanssaan kasvotusten tunteistasi häntä kohtaan? Milloin olet viimeksi nähnyt hänet?


      • Tasajärvi
        onneton.ja.tyytymätön kirjoitti:

        Oletko koskaan jutellut hänen kanssaan kasvotusten tunteistasi häntä kohtaan? Milloin olet viimeksi nähnyt hänet?

        Olen kertonut kyllä, mutta viestillä. Näimme viimeksi marraskuussa.


      • Minävuonna
        Tasajärvi kirjoitti:

        Olen kertonut kyllä, mutta viestillä. Näimme viimeksi marraskuussa.

        Viime vuonna?


    • ei.mene.läpi

      En usko, että rakastat häntä. Olet ihan tyytyväinen omaan tilanteeseesi, mutta esität sen niin, että näyttäisit häntä ajattelevalla. Tuossa ei ole muuta kuin itsesäälin sekaista märinää. Lopeta tuo pupun syöttäminen itsellesi!

    • 1246810

      Omaa tylsyyttään heittää täällä legendaa. Muotoilee alun ja tarinan käänteet. Itseään viihdyttelee, harrastus sekin.

    • "Ja kuitenkin Edelleen katson puhelinta tunnin välein toivoen josko sittenkin sinulta tulisi jotain..toteamus tai kysymys ja minulle tulisi tunne ettet ole unohtanut.
      Sisimmässäni kuitenkin tiedän ettei puhelimen viesti ääni pirahda.. voin vain yrittää olla tehokkaan näköinen työpöytäni ääressä vaikkakin ajatukseni ovatkin juuttuneet hetkeen kun päätin ottaa riskin ja lähestyä sinuun. Tällä kertaa riskinotto ei kannattanut. "
      -fiktio-

      • kerrosemeille

        Missä tuo työpöytäsi on?


      • "Että minä rakastan työskennellä seisaaltaan..katseeni osuu vastapäiseen kolleegaan..hän on istunut aamusta lähtien tuossa samassa asennossa.. niinkuin aina ennenkin .. päivästä toiseen..
        Huomaamatta on myös alkanut satamaan lunta..ikkunan läpi voi nähdä ihmisten ärtymyksen säätä kohtaan..vaikkakin syy on heissä..vaateet olisi pitänyt valita tarkemmin.
        .. katseeni viipyy vielä hetken ulkona ja mietin... luojankiitos autossasini on wepasto..hiljalleen ja haluttomana käännän pääni ja keskityn olennaiseen... työt kutsuvat"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe