Huijattu ykkönen ja huijattu kakkonen myös...

MiksiMiesHaluaaOllaPelle

Miksi isä ihminen, avioliitossa oleva tapailee vaimoltaan salaa toista naista. Suunnittelee tulevaisuutta vieraan naisen kanssa ja maalailee pilvilinnoja. Tekstaa ja soittaa ihan kauheasti, mutta kotona ei saa sanottua vaimolleen kaiken olevan ohi? Eikö mies tunne lojaalisuutta edes lapsiaan kohtaan ja selvitä omassa päässään mitä haluaa? Elää siis aivan kaksoiselämää. Kotona yöt ja illat vieraan naisen kanssa. Eikö vaimo tajua? Kertoo ehkä olevansa töissä? Tuo työmäärä luulis näkyvän kukkarossa... ei näy kuin jutuissa joita viljelee.

4

4898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäluuletvaimitä

      Voi hitto etkö sinä voi kertoa? Antaisit tuolle petetylle oikeus samaan tietoon kuin sinä. Sinustako hauskaa kun kaksoielämää elää. No toisaalta opit sinäkin ettei tuon kakkonen ole oikein suosittu nykyään. Ihmettelet vielä miksei eroa pyydä? Oisko niillä avoin suhde? Jos se on sulta ohi mennyt? Kysy mikä ihme on vialla? Minäkin yhtä ukkomiestä seurannut jolla kakkonen jonka tykönä kulkee. Tosin kuitenkin sillä että tunnen paremmin tuon kakkosen kuin ykkösen? Pitäisikö sekaantua?

    • Kerrothanheti

      Niin makaa kuin petaa.
      Kun lapset saavat tietää ja varmaan saavat hylkäävät ne isänsä. Ihan oikein. Niin minä tein.
      Isä joka rakastaa lapsiaan käyttää aikansa ja energiansa perheen hyvinvointiin eikä muihin naisiin ja hyväksikäytöstä lapsia esim alibinaan....

      Oma "NS isä" käytti minua alibinaan kun kävi huorilla. Vei mielelläni harkkoihin ja sillä aikaa naisilla. Kerran istuin parkkipaikalla autossa kun isä muka hoisi asioita....myöhemmin kuulin. Että ns isäni oli suositellut talon huoria siskoni miehelle.

      Vittu mikä luuseri.

      NAISET

      Ne kuskaamiset naisilla käyntiä varten. Samoin auton tai mopon katselu toisella paikkakunnalla tai puolikas Pekkanen josta ei ole kertonut etukäteen....ei voi kun naisissa...pitkät ruokatauot ja ylityöt....

      Joskus kannattaa yllättäen ratsata puhelin tai mennä yllättäen mukaan just viime hetkellä eikä päästä koskemaan puhelimeen (peruuttaa)...voi teitä sinisilmäisiä raukkoja.

      Kuuluu käräyttää vaikka nimettömällä kirjeellä.
      Vain yksi elämä eikä kukaan halua sitä tuhlata selkärangattomat luuseriin!

      Vapaa ja avoin suhde erikseen kun siitä on sovittu ja molemmilla samat säännöt.

    • Satunnainen_kommentoija

      Useimmiten sillä pettävällä miehellä ei ole aikomustakaan erota vaimostaan. Kakkoselle maalaillaan pilvilinnoja tulevaisuudesta vain siksi, ettei suhde päättyisi. Uskotellaan ettei kotona ole seksiä eikä mitään muutakaan yhteistä. Kun käry käy, mies kipittää kuitenkin vaimon helmoihin. Ja kun pöly kotona taas laskeutuu, on mies taas vonkaamassa joko kakkosta tai jotain kolmatta, kunnes joku hölmö taas uskoo miehen samat tarinat upeasta naisesta. Sitä minä vaan ihmittelen, miksei se vaimo lemppaa tuollaista säälittävää tapausta?

    • lopettaapitää

      Ikävää se on kun kaksi naista jotka eivät tiedä toisistaan. Tai jopa tietäen kakkonen hoitelee miestä jota ei saa eroamaan. Todella ikäviä juttuja. Muistetaan että kukin tyylillään ja tavallaan hoitaa. Se jääkö kiinni tai se käräytetään on vaikutus kyllä molemmissa. Eikö varatut miehet osaa edes ajatella mitä omat lapset sanovat isästään joka loukkaa heidän äitiään noin nöyryyttävällä tavalla. Nämä salasuhteet on lopetettava. Joko itse pettirit sen tekevät tai joku sekaantuu ja kertoo. Muistakaa että lapsenne kantaa sen häpeän mitä oma isä touhuaa, tai äiti. Ja se mihin se johtaa ei korjaa touhuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe