Kumppanin saaminen on nyt myöhäistä. Olisi se ollut mukavaa, mutta minkäs tekee, kun mahdollisuudet on mennyt. Täytyy vain totuttautua ajatukseen ikuisesta sinkkuudesta.
Tänään täytän 28
6
166
Vastaukset
Iskeekö kolmenkympin kriisi jo kahta vuotta ennen nykyään? Kauheesti näiyä 28-29 vuotisita luovuttamassa? Kohta alkaa varmaan jo ala-asteikäisetkin ulvomaan yksinäisyyttään....
- niinsevainon
No ehkei kaikilla, mutta minun kohdalla on myöhäistä.
niinsevainon kirjoitti:
No ehkei kaikilla, mutta minun kohdalla on myöhäistä.
No ihan sitten piti se ilmoittaa?
No jos oot varma itsestäs, että se kortti katottu, niin eikun sit muuta. En mäkään haaveile änäriuraa enää. Mutta kiekkoa voi pelata silti kun siltä tuntuu...
Ei ton ikäsenä pidä ees miettiä parisuhdetta. :D
- Kaisanoasaa
No sellaistahan se on ätminä elää ettei sitä nais kumppania koskaan tule saamaan. Parempi siis vaan totuttautua yksinäisenä elämiseen. Ajatelkaa nyt että kaikista maailman miehistä sitä itse joutuu yksin elämään koska on ruma kuin saatanan pieru ettei kukaan nainen koskaan halua koskea juuri sinuun. Onhan sitä maailmassa pahempiakin miehiä kuin sinä kuten jännämiehet mutta se rumuus tekee sen että naiset pitää sinua maailman surkeimpana miehenä.
- näkökulmat
On myös pahempia kohtaloita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15909Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787