Kyllä on huonoa tuuria

Vcxz21

Sain työtarjouksen paikkaan mihin en sovellu laisinkaan.Laitoin kuitenkin hakemuksen. No tulipa ilmoitus että pitää tehdä selvitys te toimistoon koska rekryfirmaan ei ole tullut hakemusta.Soitin firmaan ja henkilö otti yhteyttä virkailijaan te toim.Ei saanut kiinni jätti soittopyynnön.Virkailija ei koskaan soittanut takaisin.Otin yht rekrypäällikköön hän sai kiinni tämän virkailijan.Hakemuskin oli yhtäkkiä löytynyt.Ei auttanut enää karenssi tuli.Te toimistossa on mustaa valkoisella että en voi tehdä raskasta työtä siitä huolimatta lähetti tämän.Siksi uskalsin mainita terv.rajoitteista hakemuksessa.Kun kysyin virkailijalta kuka oli ollut yht toimistoon niin en koskaan saanut vastausta tähän.Jotenkin tuntuu että tämä ilo junailtu niin että saan karenssin

8

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsaföojopjdfs

      Kyllä tuon jälkeen kannattaisi jo ase hommata ja lähteä TE-toimistoon.

    • fdgfhgjdg

      Työn hakemisessa tuntuu tosiaan nykyään olevan suuria riskejä, niihinkin työpaikkoihin, joihin sopisi, ja vielä enemmän tällaisiin, joita ei pystyisi tekemään. Valehdellako pitäisi? Entä sitten, kun saa potkut sen takia, että oli valehdellut hakemuksessa väittäen, ettei mitään terveysrajoitteita ole? Sekin varmaan tulkittaisiin irtisanomiseksi työntekijästä johtuvasta syystä, ja siitäkin tulisi karenssi? Sitä ei katsottaisi yltiöoptimismiksi, ei suureksi itseluottamukseksi, ei hyväksyttäväksi syyksi? Uskaako kohta kukaan hakea töitä, paitsi ne, jotka jo ovat kokopäivätöissä?

      Minusta virkailija teki virkavirheen. Jos jaksat, tee valitus. Miten ja minne, siihen en minä osaa sanoa mitään, mutta joku täällä varmaan osaa.

      Itselläni on tuossa pari osa-aikahommaa, joita ehkä haen, ehkä en, juuri noista karenssisyistä. Ilman karenssiansaa olisin hakenut jo aikoja sitten. Haluaisin siedettävän työn, josta jää edes hiukan käteen, ja jota voi tehdä kauan, vaikka eläkeikään asti, tai kurjankin työn yhdeksi tai kahdeksi päiväksi viikossa. Sen sijaan saatan löytää itseni köröttelemässä pariskunnan yhteisellä vanhalla kotterolla jonnekin kymmenien kilometrien päähän kolmeksi tunniksi päivässä, viisi päivää viikossa. Näin toinen joutuisi luopumaan omista satunnaisista työkeikoistaan, tai minä joutuisin jättämään työpäiviä väliin, mikä sekin olisi karenssiansa. Koska työmatkoja ei korvata, käteen ei jäisi juuri mitään, vaikka aikani vietäisiin. Ja palkka on kympin hujakoilla. Eli epätoivoisen ihmisen työpaikka. Olenko vielä riittävän epätoivoinen uhmatakseni karenssiansaa ja köyhyysloukkua, tehden vielä epämiellyttävää työtäkin, palaen henkisestikin loppuun?

    • bvzz

      Joo olen tehnyt jo valituksen.Ja karenssi ei poistu kuin työssäolovelvoitteella..Ikää 2vuoden päästä 55.Työttömänä tänä vuonna tulee kuluneeksi 14v.Olen tosissani harkinnut jo työkyvyttömyyseläkettä..Mielen päälle tämä käy.

      • Mielenrauhaaa

        Oletko miettinyt karenssin antajan ampumista? Saisit ilmaisen asunnon ja ruoan.


    • Sossupummi-

      Oi voi, olen saanu karenssia jo sen takia että olen ollut töissä kun tuli soitto te toimistosta että pitääkin mennä ilmaiseen työkokeiluun ja lopetta palkkatyö. En lopettanut palkkatyötä ja karenssi tuli joka kesti vuosia.

    • Sipori

      Te toimisto aina oikeassa vaikka mitä vetää oikeuteen, itse sain kanssa karenssin kun piti mennä työllisyys suunnitelmaan eikä mulla ollutkaan kuvallista henkilökorttia yritin vaihtaa uuden ajan ja sitten tulikin kirjallinen selvityspyyntö enkä edes kerennyt selvittää asiaa vaikka aikaa olisi ollut kun tuli tieto karenssista. Niillä on automaattinen lähetys ei niitä kiinnosta.. Pitäisi jotain oikeutta olla työttömälläkin.. vaikka oma moka niin mitä helvettiä ne pyytää selvitystä kun karenssi laitettu jo päälle joka tapauksessa.

    • TeeTutkintapyyntö

      Asia kuuluu poliisille. Kyseessä on tavallinen virkarikos vahingoittamistarkoituksessa.

      • Virkarikos

        Tahallinen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7974
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4656
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3361
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2186
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1697
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1586
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1209
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1118
    Aihe