Elikkäs edullinen nelikko talven rientoihin hakusessa. Audi varmaan fixuin valinta. Oliskohan tuo hyvä yksilö?
https://www.nettiauto.com/audi/a4/9380168
Ainakin kunnon liikkeessä myytävänä.
Edullinen neliveto
2
221
Vastaukset
- HiemanJärkeäKehiin
En kyllä keksi ainakaan yhtään järkisyytä, mikä puoltaisi loppuunpoljetun VAG-konsernin tekeleen ostoa tuohon hintaan. Tuollaisestahan voi käytännössä hajota aivan mitä vaan ja milloin vaan, mukaan lukien vaikkapa vaihteisto tai moottori.
Tuohon hintaan kun saat ihan kunnollisiakin autoyksilöitä, joilla voit ajella vielä vuosia melko huolettomasti. Joudut tosin unohtamaan "premium" merkit ja ikiaikaiset merkki ennakkoluulosi, joista valtaosa on peräisin todennäköisesti isäsi nuoruudesta 1970-1990-luvuilta ja suosittelen myös tuossa hintaluokassa unohtamaan kaikki turhat herkut, kuten nelivedon ja turbokoneen.
Tietysti jos vain leikkikaluksi olet epäsäännölliseen käyttöön hankkimassa autoa eikä mahdollisuus autosi arvon nopeastakin nollaantumisesta isomman vian kohdalle osuessa pelota, niin sitten ostat tuon nelirinkulan. - 74738
Nissan hyvä vaihtoehto ja varmakuntoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232