Roolin ylläpito

viinamies

Usein kuulee neuvoja että pitäisi olla oma itsensä niin löytäisinsen tyttöystävänkin.

Tänä on ihan puppua. Jos oma persoona on sellainen ettei viina maisti on naisista turha haaveilla. Pitää vain koettaa vetää kunnon ryyppymiehen roolia niin niitä naissuhteitakin alkaa löytyä.

10

240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RaakaMies

Mikä siinä juomisessa on niin vaikeaa sinulle? Voisitko avata vähän? En oikeasti itse muista mikä siinä on niin vaikeaa, vaikka olin lähes koko nuoruuteni raivoraitis. Sitten muutuin ja opettelin pikkuhiljaa juomaan kohtuullisesti. Ihan turha tehdä itselleen kiusaa ja taistella koko maailmaa vastaan tässä asiassa... Tulee vaan turpiin.

• ex-raitis3

Toisille roolin ylläpito on helppoa kuten sinulle. Toisille taas on vaikeaa juoda niin ettei vastenmielisyys paistaisi läpi.

• RaakaMies

Onko kahvin- tai kaakaonjuontikin joku "rooli"? Sori, en ymmärrä sinua ollenkaan. Selitä enemmän. Mikä tekee juomisesta "roolin"? Juo yksin kalsareissasi kotona niin ei tarvitse esittää mitään, jos se siitä on kiinni.

• ex-raitis3

Ei kahvinjuonti liity pariutumiseen samalla lailla mitä alkoholi. Vaikka ei joisi kahvia, ei syrjäydy pariutumiselämisestä.

• RaakaMies

Kaakaosta en sano, mutta olen kyllä eri mieltä kahvinjuonnista. Suomalaiset juovat paljon kahvia ja kahvia juomatonta vieroksutaan. Et sitten keksinyt mitään puolustusta, miksi ei voi juoda kotona kalsareissaan viinaa? Se minua kiinnostaa enemmän kuin jotkut kahvijutut. Ja mitä tekemistä tällä on joidenkin kummallisten "roolien" kanssa? Pelaatko roolipelejä samalla kuin vedät viinaa/kahvia?

• ex-raitis3

Ei ihmistä joka kahvin sijasta haluaa teetä katsota mitenkään kieroon.

Kotona kalsarikännejä voi olla tai olla ottamatta ihan miten haluaa. Ei siinä mitään roolia tarvitse vetää.

Sensijaan kun lähden yökerhoon tai olen naisen kanssa juomassa vedän roolia. Jos olisin oma itseni joka ei viinasta pidä, en naisten suosioon pääsisi. Mutta kun vedän roolia jossa viina maistuu, alkaa sitä naisseuraakin löytyä.

• RaakaMies

"Oma itsesi". Oletko tänä päivänä sama ihminen kuin joskus pikkupoikana vai? Ai niin, ei täällä saa sanoa sitä sanaa, mikä tulee tässä heti mieleen... MUUTOS! Ei semmoista olekaan kuin "oma itsesi", koitat vain tehdä tikusta asiaa. Kyllä täytyy olla totuudenvälttelyn maailmanmestari, jos kuvittelee jonkun alkoholin juomisen olevan se syy, miksi ei saa naista. Mene heti huomenaamulla kauppaan, osta sieltä mäyräkoira ja vedä se kotona kalsareissasi. Ongelmasi on ratkaistu.

• hienoahienoa

Ei se viina auta, jos on niin rauhallinen luonne, että kännissäkin on vielä rauhallinen. Itse olen tällainen. Ja itselläni ainakin riippuu muutenkin fiiliksestä, että miten paljon jaksaa bilettää. Usein on pitänyt juoda hirveän kovat kännit, että on päässyt älyssä jännämiestasolle, jolloin naiset baarissa arvostavat selvästi enemmän. Jos on vain vähän kännissä ja on kiltti ja kunnollinen mies, niin ei valitettavasti vielä silloin pääse oikeaan jännämiesmoodiin, eikä silloin voi saada naista.

• RaakaMies

Näön vuoksi minä juon. Ei siksi että tarvitsisi päästä johonkin omituiseen "moodiin". En edes muista koska viimeksi olin kännissä. Se on vähemmän nörtin näköistä kun voi ottaa pari porukan kanssa (silloin kun pääsee johonkin porukkaan). En minäkään pidä alkoholista, mutta vähemmän pidän puutteessa olemisesta.

• Tavismies38

Nuorena join ja oli naisia. Sitten lopetin juomisen siinä 31 vuotiaana ja nainen jätti heti eikä muutkaan naiset ole halunneeet tutustua kun sanoin etten juo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2431
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2269
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1549
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe