moi niin ajattelin koittaa tehdä kengistäni vedenkestävät hieromalla kynttilää niihin ja sitten hiustenkuivaajalla sulattaa vaha niihin ja siis sen vanhan pitäisi kadota siitä kun lämmittää mutta ei mulla kadonnut ja nyt on ihan hirveen näköset ihan kokonaan tollasseessa sulaneessa kynttilä vahassa että miten sen saisin pois näistä mun kengistä ihan perus niken korkeavartiset ovat siis. Kiitos jos joku neuvoo
Kengät meni pilalle
5
1259
Vastaukset
- talitulitilulii
Sun hiustenkuivaajasta ei tule riittävän kuumaa ilmaa. Laita uuniin.
En oo ite tollasta kokeillut, vaan käyttäny ihan kenkien vedenpitävyyttä parantavaa suihketta... ei kyllä lähe kynttilänvaha helposti mistään :(
- vanhakonsti
Voit yrittää näin jos löydät käytöstä poistetun silitysraudan, lämmitä ensin, kiedo ohut trikoorätti ympärille, vaha imeytyy siihen. Kaikkea et saa irtoamaan todennäköistä on.
- mumps
jos kekeilisit varovasti rapsutella sitä pois,ei veitsellä,ja sen jälkeen lämmität varovasti kengän mikrossa,ihan vähän aikaa ja pyyhit rätillä pois mitä saat.
- Vahinkovaan
Tyhmyydestä sakotetaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2502239- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471329Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41836
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23768Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647