Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Moi muille ätmeille

UglyBoy

Löysin tän palstan ja tajusin etten ole yksin. Kiitos siitä. Helpottaa omaa kärsimystä, kun tietää että meitä on paljon samaa maata.

Maaliskuussa tulee kaksi vuotta täyteen täysi-ikäisenä eli baarielämäkorttikin on jo katsottu. En kelpaa kenellekkään ja se on muutenkin ihan vitun rankkaa esittää sosiaalista alffapaskaa, kun en sellainen ole. Naiset ei tykkää ujoista ja hiljaisista miehistä.

Kirjoittelen jatkossa, jos siltä tuntuu että jotain kommentoitavaa nimimerkillä UglyBoy ja Mä olen 19vuotias ätmi Tampereelta.

26

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusiyritysvaan7

      Baarista löytyy seuraa jos et ole liian kännissä.

      • NainenKännissä

        Juu, löytyy seuraa naisista, jotka on niin kännissä, että ne on aivan selaisin ja varsinkin sellaiset, joilta menee jalat alta, niin kannattaa lähestyä niitä ja kysyä, että voinko saattaa neidon autolla kotiin, niin varma vastaus on KYLLÄ eeehhhdooooottttooomaaaastiiiiiiii.
        Sellaisen naisen voi kuskata minne tykkää ja korkata, mut kannattaa varoa, nainen saattaa kuohua jossainvaiheessa ja sit tuleekin pyykkiä runsaasti.


    • jo_32v

      You are learning well my young padawan.

      Tässä vinkkejä:

      1. Käy salilla tai juoksemassa ettet ole lihava pullapoika
      2. Mene opiskelemaan itsellesi hyväpalkkainen ammatti joko yliopistossa tai ammattikorkeassa
      3. Liittyen kohtaan 2, hakeudu opispelubileisiin ja muuhun vastaavaan toimintaan koska ne ovat kuitenkin yksi parhaista paikoista tavata nuoria naisia.
      4. Tee naisille aloitteita agressiivisesti. Kouri tyttöjä humalssa tms. Nuorena sitä voi päästä kuin koira veräjästä sellaisesta käytöksestä joka myöhemmin on seksuaalista häirintää.
      5. Muista että ikäluokkasi naiset ovat nyt kauneimmillaan

      Siinäpä vinkkej. Kun voisikin mennä aikakoneella 15 vuotta taaksepäin.

      • 6. ymmärrä että edellisiä neuvoja noudattamalla voi päästä hyvässä (siis huonossa) tapauksessa vähän vahemmalla iällä aisuriksi juoksunsa juosseelle lortolle ja elättämään toisen miehen äpärälapsia. nuorempana suuri osa miehistä ei saa yhtään mitään vaikka kaikkia keinoja yrittäisi

        7. tajua että kovalla työllä saavutaa pelkkää paskaa samalla kun naisiksi tai komeiksi miehiksi syntyneet saavat kaikkea hyvää kuin tarjottimella tuotuna tekemättä itse yhtään mitään


    • RaakaMies

      Mukava kuulla että et enää usko ätmiytmiuskontoon. Ehdinkin jo huolestua että kirjoitteluni olisi ihan tyhjän päällä. Onnea elämääsi!

      • mistäs.tiedät

        Voi se olla valkoritari trollikin.


    • Kaisanoasaa

      Vasta 19 vuotias. Tule sitten itkemään kun olet 35 vuotias ätmi. Sulla on vielä 16 vuotta hyvää aikaa löytää nainen koska tuossa isässä vasta ekan kerran seurustellaan.

    • Nicitönnä

      Ehkäpä sullakin, kuten monella muullakin itseään ätmittelevällä on vaan ihan väärä kohderyhmä kiikarissa. Tai liian näkyvä itseinho/ihmisinho naamalla. Joka pelottaa ihmisiä...

      • Nicitönnä kirjoitti:

        Mikä naama näyttää muista kiinnostuneelta? :)

        1. Naama
        https://www.photocase.com/photos/409411-human-being-man-youth-young-adults-green-adults-face-photocase-stock-photo-large.jpeg

        https://ichef-1.bbci.co.uk/news/660/cpsprodpb/39FF/production/_88374841_88374840.jpg

        2. Naamat
        https://www.sciencedaily.com/images/2015/06/150616114237_1_900x600.jpg


        http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/09/06/1409996042261_Image_galleryImage_LONDON_MAYOR_Boris_Johnso.JPG

        Ihan vaan testaan ymmärrättekö kehon ja naamanne kieltä ulkopuolisten silmin?

        En tiedä mitä haet, mutta olen parturikampaamoon menen seuravalla kerralla vaatimaan samanlaista tukkaa kuin Boriksella. Hienompi kuin Pirlolla.


      • Nicitönnä
        Buhahaha kirjoitti:

        Noista neljästä annetusta? Ei yksikään.

        Niin, no mitkä annetuista kuvista edustavat ilmettä, jonka kanssa ryhtyisit juttusille, jos ihmistä ilmeen perusteella kuvittelisit voivasi lähestyä?

        Ja mikä ilme viestii sinusta jotakin negatiivista ja mitä se negatiivinen on?


      • Nicitönnä
        scrg kirjoitti:

        En tiedä mitä haet, mutta olen parturikampaamoon menen seuravalla kerralla vaatimaan samanlaista tukkaa kuin Boriksella. Hienompi kuin Pirlolla.

        Boris on Trump imitaatio tai Trump on Boris imitaatio. 🤣

        Boris on vitsikäs, oletko nähnyt hänen ilme skaalansa? Ihan huikee ukko ilmeineen. 😘


      • Buhahaha
        Nicitönnä kirjoitti:

        Niin, no mitkä annetuista kuvista edustavat ilmettä, jonka kanssa ryhtyisit juttusille, jos ihmistä ilmeen perusteella kuvittelisit voivasi lähestyä?

        Ja mikä ilme viestii sinusta jotakin negatiivista ja mitä se negatiivinen on?

        Kuten sanoin: en yhdenkään. Toki olen mies, mutta jos olisin nainen, niin en tosiaan yhdenkään.

        Ensimmäinen on suoraan sanoen epäilyttävän näköinen pervo virnistys. Karkuun juoksisin.

        Toinen kuva (Boris nro 1) on mielestäni ohi menevä ilme, jos tollainen kestoilme olisi naamalla niin siinä olisi sietämistä.

        Kolmas näyttää siltä että saattaa juuri olla tirvaisemassa.

        Neljäs kuva (Boris nro 2) on mielestäni ohi menevä ilme, jos tollainen kestoilme olisi naamalla niin siinä olisi sietämistä.


    • Eipä_kokemusta

      Eipä tuo ikä vielä mitään. Mulla on jo reilusti yli 30 mittarissa. Halannut olen naista ja käynyt treffeillä, mutta en suudellut seksistä puhumattakaan. Olen kanssa saamaton/haluton ja hiljainen. Koulussa olin hikipinko ja kymppi oli yleisin numero peruskoulussa. Sitten myöhemmin drop-out teekkari osittain hermoromahduksenkin takia.

      Olin nuorempana muutaman viikon houruinhuoneella. Diagnoosi oli masennus, jossa psykoottisia läpilyöntejä. Ja sitten kävin nuorten päivätoimintakeskuksella kuntoutuksessa. Nyt en ole enää käyttänyt psyykelääkkeitä yli vuoteen.

      En oikein tunne kuuluvani mihinkään. Kannattaa kuitenkin yrittää pitää mielenterveys ja elämänhallinta kunnossa. Ja pysyä erossa päihteiden käytöstä ja kaikista riippuvuuksista/himoista. Hakeutua johonkin rakentavaan ihmisten yhteisöön. Ei mihinkään päihde- tai moottoripyöräjengiin.

      Olen löytänyt elämälle merkitystä käymällä seurakunnan vapaaehtoisena monenlaisissa huono-osaisuuteen liittyvissä paikoissa, joissa yritetään edistää ihmisten kadonnutta yhteisöllisyyttä: vanhusten kanssa seurustelu vanhainkodissa, sosiaaliolohuoneet, -kahvilat, monikulttuurinen olohuone, askartelupajat, mielenterveys, yksinäiset/sinkut, sairaat, päihteidenkäyttäjien ruoka- ja vaatehuolto yms.

      • Tämä.tiedoksi

        Ja sillä aikaa kun sinä kuljet raamattupiirissä, apukoulun käyneet jännämiehet nussii ympäriinsä.
        Sellaisia on naiset.


      • 8769798698769

        Mielestäni todella hyvä vastaus!!

        Noissa kun jaksaa käydä ja tutustua ihmisiin, niin voi se parisuhdekin löytyä..


    • Naisasialooser11

      Muista, että sinun ikäluokkasi naiset ovat nuoruuden kauneimmillaan ja sitä kestää vain hyvin hyvin lyhyen aikaa, he tippuvat ulkonäöltään sinun tasollesi viimesitään kolmekymppisenä. Olet 30 ennen kuin huomaatkaan, itsekin olin vasta äsken sinun ikäisesti ja nyt olen parin kuukauden päästä 35.

      Mutta sinulle on kuitenkin tiedossa yksinäinen ja pillunpuutteen täytteinen loppuelämä. Voit lopettaa kärsimyksesi suorittamalla itsemurhan, oletko koskaan harkinnut sitä vakavasti? Lyön vetoa, että olet samassa tilanteessa vielä 40 vuotiaana ja sitten saat riesaksesi vielä vanhuuden vaivat. Nuorena sinua kiinnostaa eniten pillu koska olet parhaassa panoiässä, mutta vanhempana huomaat että se on kärsimyksen aiheuttajistasi pienin. Pahinta on yksinäisyys josta tulee päivittäinen ystäväsi ja kaverisi ympärilläsi ovat jo perheenisiä ja viettävät normaalia elämää ja takana on 20v parisuhde ja seksikokemusta kun oma kokemusesi on nolla. Jos elämäsi tuntuu nyt nuorena kurjalta niin et voi edes kuvitella mitä se on 20 vuoden päästä ja kuten sanottua vuodet vierivät nopeasti.

      • RaakaMies

        Taisi siellä jenkkilän ihmemaassa vähän aikaa sitten yksi naikkonen saada linnatuomion kun ehdotteli että poikaystävänsä voisi tehdä itsemurhan. Ihan vaan sinulle tiedoksi kun olet samaan kiven sisään matkalla, jossa voit sitten suihkussa pudotella saippuaa. Jos nyt kirjoittelet juttujasi edes Suomessa.


    • Totuus-

      Ei 19 vuotias voi olla vielä noin epätoivoinen. Täytän 2 kk päästä 35 ja ole sitten epätoivoinen kun olet 15 vuotta vielä ollut ilman naista. Nyt äkkiä opiskelet insinööriksi ja sitten saat työtä ja sitten joku yh jännämiehen eksä kelpuuttaa sinut kun tienaat paljon rahaa. SIihen voi mennä 5-6 vuotta mutta olet silloinkin vasta 25 v eli aika nuori.

      • UglyBoy

        Minähän opiskelen insinööriksi 🙄 mutta mitään yyhoo naisia en ole ajatellut ottaa riesakseni. Panoksi kyllä olen yrittänyt ihan kaikkia 18 Naisia baarissa myös lihavia ja yyhoita ja vanhoja. Nolla tuloksella. 👌Zero.


      • Raha-on-kemia
        UglyBoy kirjoitti:

        Minähän opiskelen insinööriksi 🙄 mutta mitään yyhoo naisia en ole ajatellut ottaa riesakseni. Panoksi kyllä olen yrittänyt ihan kaikkia 18 Naisia baarissa myös lihavia ja yyhoita ja vanhoja. Nolla tuloksella. 👌Zero.

        Eiku sun pitää antaa ymmärtää naiselle että olet kiinnostunut suhteesta ja sitten kun se antanut pillua niin jätät sen.


      • RaakaMies

        Mutta mitäpäs jos se ei olekaan oikea UglyBoy? Mitä jos se on vaan joku feikki ja oikea aloittaja on jossain kylmänä? Mistäs sitä näistä nikeistä ikinä tietää... Et ole selvillä vesillä.


    • RaakaMies

      Ketju ylös! Jotta kaikki näkee millaisia "ihmisiä" täällä on!

      • Bklgg

        Rauhotu akka.


    • Totuus-

      Suomessa on ainakin 400 000 ätmiä. Monet ei vaan kehtaa tunnustaa että ovat ätmejä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe