Raamatusta:
23. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
24. Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt. (Johannes 14)
Joka pitää Herran sanat pelastuu
7
144
Vastaukset
- mietippä.tätä
"me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan."
Jumala asuu Hänen omissaan. Siksi onkin käsittämätöntä, että joku joka väittää olevansa uskovainen ei tiedä onko pelastunut, eikä tiedä mitä Jumala ajattelee esim. homostelusta. Matt. 25: 31- 45 ovat myös kirjoitusten mukaan Jeesuksen sanoja vaikka ne palstalla määrättyjen fundisten taholta monin tavoin kierretään. On paljon myös Jeesuksen samankaltaisia sanoja jotka sivuutetaan järjestelmällisesti. Ilmestyskirjan pedot ja perkeleet kyllä muistetaan kiitettävästi.
- puhuomastapuolestasi
Mitä SINÄ itse haluat sanoa tuosta mainitseamastasi Raamatun kohdasta? Sinun ei nimittäin kannata puhu uskovien puolesta yhtään mitään.
puhuomastapuolestasi kirjoitti:
Mitä SINÄ itse haluat sanoa tuosta mainitseamastasi Raamatun kohdasta? Sinun ei nimittäin kannata puhu uskovien puolesta yhtään mitään.
Sinä mikään uskovainen ole, puskista irvistelevä ja kieroileva multinikki vain.
- oletko.lapsi
sage8 kirjoitti:
Sinä mikään uskovainen ole, puskista irvistelevä ja kieroileva multinikki vain.
Sinulla on lapsellinen tapa hyökätä kysyjän kimppuun kun et pysty vastaamaan.
- uskonolevanhyvää
Anteeksi saadut päivät ovat menneitä, eivät suonkaan uusia. Ainakaan kaikille.
- Msmsmsl
Menneisyyttä ei voi muuttaa mutta synnit voi saadan anteeksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780