Joku, joka toivoo, etten koskaan saisi ketään, näkee minut jonkun kanssa yhdessä, yrittäkö hän erottaa minut Siitä?
Joku, joka toivoo
11
163
Vastaukset
- till.next.life
Paljon mahdollista. Olet tosin todella alhaisessa asemassa mikäli se joku tai ikeastaan ihan kuka tahansa voi pilata ihan kaiken elämässäsi. Jonkun täytyy olla. Nöyryysharjoituksia meditoiden tähän elämään, niin ehkä parempi sijoitus ens elossa :)
- eionnistusiinä
Ei hän pysty siihen, minä pidän huolen siitä.
- eikönöyryyskoskejokaista
Minkälaisessa asemassa on joku "ihan kuka tahansa", joka hihkuen haluaa pilata ihan kaiken jonkun vieraan ihmisen elämässä? Siinäkö on sellainen ihanteellinen ihminen, joka meditoiden liitelee kohti seuraavia... viemäreitä?
- simppeliä
Sosiaalisesti hyvässä ja turvallisessa asemassa voi tehdä tuhotyötä aika rauhassa vaikeassa ja haavoittuvassa asemassa olevaa kohtaan.
- hehehihi
simppeliä kirjoitti:
Sosiaalisesti hyvässä ja turvallisessa asemassa voi tehdä tuhotyötä aika rauhassa vaikeassa ja haavoittuvassa asemassa olevaa kohtaan.
No silloin ei varmaan kannata luennoida sen enempää meditaatioista kuin seuraavista elämistäkään. Vai onko ympäristö todellakin niin tyhmää, ettei näe senkään lävitse?
- kaikkimaailmanazazelit
No on...?!!? !! Onhan sitä ihmisiä kuollutkin ympäristön tyhmyyteen ja sosiaalisiin tarpeisiin.
- vedättääkövieläkin
Kyllä valita ja vannoo että haluaa olla minun kanssa. Sinun pitäisi se tietää. Jos ei kertonutkaan soita mulle. Näin sovittu ja tässä sopimuksessa sinun ei pitäisi olla. En ole kylläkään huomannut tätä. Mutta varmista ensin että mitä minä tiedän.
- Nicitönnä
Ei minusta kukaan normaali ihminen yritä erottaa ihmisiä toisistaan ellei ole syytä pelätä, että jompi kumpi on vaaraksi toiselle. Haitallista tai huonoa seuraa.
Siinä tilanteessa pidän jopa ihan järkevänä koittaa puhua hiukan järkeä. Mutta muuten ihmisten onnea ei ole mitään järkevää syytä mennä rikkomaan. Olkoon onnellisia yhdessä. Jos joku jäi ilman, hänen on jatkettava elämää ja etsittävä joku muu tai jokatapauksessa tyydyttävä osaansa.- Nicitönnä
Ja oleellisin, pariskunnasta se on kiinni ja vain heistä, saako joku erotettua teidät vai ei. Jos joku mahtuu teidän väliin millään tavalla, ei teillä ole kaikki fiilikset ja asiat suhteessa kunnossa.
Mistä semmonen pelko ylipääns tulee, että joku vois teidät erottaa? Jotain salattavaa, joka vuotaa julki ja ei käy hyvin vai?
- Ehkävähäntyhmä
Sun muija on mukavaa juttuseuraa 😉
- kokemustaon-
Se josta ennen olit kiinnostunut, yrittää tuhota suhteesi koska löysit kauniimman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872