Joku, joka toivoo

yrittääkö

Joku, joka toivoo, etten koskaan saisi ketään, näkee minut jonkun kanssa yhdessä, yrittäkö hän erottaa minut Siitä?

11

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • till.next.life

Paljon mahdollista. Olet tosin todella alhaisessa asemassa mikäli se joku tai ikeastaan ihan kuka tahansa voi pilata ihan kaiken elämässäsi. Jonkun täytyy olla. Nöyryysharjoituksia meditoiden tähän elämään, niin ehkä parempi sijoitus ens elossa :)

• eionnistusiinä

Ei hän pysty siihen, minä pidän huolen siitä.

• eikönöyryyskoskejokaista

Minkälaisessa asemassa on joku "ihan kuka tahansa", joka hihkuen haluaa pilata ihan kaiken jonkun vieraan ihmisen elämässä? Siinäkö on sellainen ihanteellinen ihminen, joka meditoiden liitelee kohti seuraavia... viemäreitä?

• simppeliä

Sosiaalisesti hyvässä ja turvallisessa asemassa voi tehdä tuhotyötä aika rauhassa vaikeassa ja haavoittuvassa asemassa olevaa kohtaan.

• hehehihi
        simppeliä kirjoitti:

Sosiaalisesti hyvässä ja turvallisessa asemassa voi tehdä tuhotyötä aika rauhassa vaikeassa ja haavoittuvassa asemassa olevaa kohtaan.

No silloin ei varmaan kannata luennoida sen enempää meditaatioista kuin seuraavista elämistäkään. Vai onko ympäristö todellakin niin tyhmää, ettei näe senkään lävitse?

• kaikkimaailmanazazelit

No on...?!!? !! Onhan sitä ihmisiä kuollutkin ympäristön tyhmyyteen ja sosiaalisiin tarpeisiin.

• vedättääkövieläkin

Kyllä valita ja vannoo että haluaa olla minun kanssa. Sinun pitäisi se tietää. Jos ei kertonutkaan soita mulle. Näin sovittu ja tässä sopimuksessa sinun ei pitäisi olla. En ole kylläkään huomannut tätä. Mutta varmista ensin että mitä minä tiedän.

• Nicitönnä

Ei minusta kukaan normaali ihminen yritä erottaa ihmisiä toisistaan ellei ole syytä pelätä, että jompi kumpi on vaaraksi toiselle. Haitallista tai huonoa seuraa.

Siinä tilanteessa pidän jopa ihan järkevänä koittaa puhua hiukan järkeä. Mutta muuten ihmisten onnea ei ole mitään järkevää syytä mennä rikkomaan. Olkoon onnellisia yhdessä. Jos joku jäi ilman, hänen on jatkettava elämää ja etsittävä joku muu tai jokatapauksessa tyydyttävä osaansa.

• Nicitönnä

Ja oleellisin, pariskunnasta se on kiinni ja vain heistä, saako joku erotettua teidät vai ei. Jos joku mahtuu teidän väliin millään tavalla, ei teillä ole kaikki fiilikset ja asiat suhteessa kunnossa.

Mistä semmonen pelko ylipääns tulee, että joku vois teidät erottaa? Jotain salattavaa, joka vuotaa julki ja ei käy hyvin vai?

• Ehkävähäntyhmä

Sun muija on mukavaa juttuseuraa 😉

• kokemustaon-

Se josta ennen olit kiinnostunut, yrittää tuhota suhteesi koska löysit kauniimman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe