Joko pakenit palstalta?

RaakaMies

Joko pakenit häntä koipien välissä palstalta? Ei hermo kestä, ei sydämentykytys lakkaa... Pakko mennä ulos haukkaamaan raitista ilmaa, jotta oma virhe unohtuisi.

Sori, tuo on vain unelmaasi. En unohda virhettäsi koskaan vaan rokotan siitä armottomasti joka ikinen kerta kun saan tilaisuuden. Saat maksaa ylimielisyydestäsi kovimman mahdollisen hinnan.

28

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • RaakaMies

        Lukekaa "Moi muillekin ätmeille" ketjusta kaikki kommenttini (paitsi ensimmäinen) ja vedä omat johtopäätöksesi. "Jätkä" teki virheen ja nyt kidutan sitä: tekee niin saatanan gutaa kun se venkoilee penkissään hiestä märkänä ja tärisee näppiksen ääressä.



      • NalFäniNro11
        RaakaMies kirjoitti:

        Lukekaa "Moi muillekin ätmeille" ketjusta kaikki kommenttini (paitsi ensimmäinen) ja vedä omat johtopäätöksesi. "Jätkä" teki virheen ja nyt kidutan sitä: tekee niin saatanan gutaa kun se venkoilee penkissään hiestä märkänä ja tärisee näppiksen ääressä.

        Kuka jätkä!? Ai Nalliko? Veikkaan että SÄ joudut nallin virutuspenkkiin!!


      • RaakaMies kirjoitti:

        Lukekaa "Moi muillekin ätmeille" ketjusta kaikki kommenttini (paitsi ensimmäinen) ja vedä omat johtopäätöksesi. "Jätkä" teki virheen ja nyt kidutan sitä: tekee niin saatanan gutaa kun se venkoilee penkissään hiestä märkänä ja tärisee näppiksen ääressä.

        Okei...

        Pidähän hauskaa...


      • vc76767ytyt
        NalFäniNro11 kirjoitti:

        Kuka jätkä!? Ai Nalliko? Veikkaan että SÄ joudut nallin virutuspenkkiin!!

        Miten niin?

        Sehän saa täällä koko ajan turpaansa. Jopa palstan älyköt vihaa sitä. Just pari päivää sitten oli se homoketju..


      • voi.lol
        vc76767ytyt kirjoitti:

        Miten niin?

        Sehän saa täällä koko ajan turpaansa. Jopa palstan älyköt vihaa sitä. Just pari päivää sitten oli se homoketju..

        Mitkä ihmeen älyköt? Palstalla ei ole mitään älyköitä.


    • RaakaMies

      Kannattaa lukea myös huippuketjuni "Tuomionpäiväsi on tullut" ja "Olisin todella kauhuissani". Huippuketjuja! Nyt etusivulla!

      • Onko tarjouksessa ja saako myös ämpärin mukaan?


      • RaakaMies

        Saa ämpärin jos osallistuu kiduttamiseen. Lähetetään tuo "tyyppi" hullujenhuoneen paranoidille osastolle hermorauniona. Ellei ole jo sinne matkalla tälläkin hetkellä.

        P.S. Ketjun nimi on "Tuomionpäiväsi on koittanut" eikä se mitä kirjoitin tuossa ylhäällä.


      • llllllooooooolllllll
        RaakaMies kirjoitti:

        Saa ämpärin jos osallistuu kiduttamiseen. Lähetetään tuo "tyyppi" hullujenhuoneen paranoidille osastolle hermorauniona. Ellei ole jo sinne matkalla tälläkin hetkellä.

        P.S. Ketjun nimi on "Tuomionpäiväsi on koittanut" eikä se mitä kirjoitin tuossa ylhäällä.

        Olen mukana.


    • hoito.suhde

      " RaakaMies
      P.S. Ketjun nimi on "Tuomionpäiväsi on koittanut" eikä se mitä kirjoitin tuossa ylhäällä. "

      No niin. Nytkö jo rupes kaduttaa. No ota sitten vati päähän vaan ja menox. Hullujenhuonetta kohden käy RaakaMies.

      • RaakaMies

        Kaduttaa mikä? Mistä sinä oikein puhut? "Tervemenoa parantolaan" itsellesi. Korjasin vain kirjoitusvirheeni tuossa ylhäällä kun muistin ketjun nimen väärin.


    • Buhahaha

      Valmistaudu odottamaan, sillä NAL ei tällä palstalla suinkaan joka päivä hengaile.

    • RaakaMies

      Kuinka kauan luulette että kestää kunnes "se" uskaltaa palata takaisin palstalle? Heittäkää joku ajallinen veikkaus. Luulen että pääsin nyt niin ihon alle että toipumisessa kestää pitkäääään. Kuulee varmaan jo poliisisireenien ääniä päässään...

      • SutOnJoNähty

        Vedä sä Mylmyri vanha haiseva vittus päähän.


      • wootyu

        Mikä pönttö tämä on?


      • wootyu kirjoitti:

        Mikä pönttö tämä on?

        .. Trolli.. Tai sitten joku Uus.. Jolla Psyyke "hieman" HuonossaHapessa.. Syystä tai Toisesta.. ;P


      • zxzxzxzxzxzzxz

        Jos todella haluat tuhota sen, etsi naamakirjasta Rautjärven tai lähipaikkakuntien baareja. Paljasta sen "ytmikavereille", kuinka hullua juttua sillä on täällä. Kyllä joku sen tunnistaa! Nal on n. 37 -vuotias, lyhyt, lihava. Tummat lyhyet hiukset, sivuilla harmaata. V-mäisen näköinen naama. Itse en jaksa nähdä vaivaa, koska pidän palstaa vaan viihteenä.


      • RaakaMies

        En ole rikollinen eikä tuollainen kuulu tyyliini, en suosittele muillekaan tuollaista stalkkaamista. Minulle riittää että ihminen kehittää itseään terveempään suuntaan ja lakkaa takertumasta lillukanvarsiin. Siihen kehitykseen riittää tämä foorumi ihan hyvin.


      • RaakaMies kirjoitti:

        En ole rikollinen eikä tuollainen kuulu tyyliini, en suosittele muillekaan tuollaista stalkkaamista. Minulle riittää että ihminen kehittää itseään terveempään suuntaan ja lakkaa takertumasta lillukanvarsiin. Siihen kehitykseen riittää tämä foorumi ihan hyvin.

        1.


    • RaakaMies

      Niille, jotka eivät päässeet peliin mukaan, tarjoan uuden mahdollisuuden. Olet nyt viimeisessä ketjussani. Lue kirjoittamani lyhyet kommentit ketjusta (niitä on vain pari ja ensimmäinen niistä ei ole relevantti):

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15158872/moi-muille-atmeille

      Kun tajuat erään palstapsykon tekemän virheen, siirry ketjuun:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15159597/olisin-todella-kauhuissani

      Ja lopuksi vielä lisää bensaa liekkeihin:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15159612/tuomionpaivasi-on-koittanut

      Jos kaveri todella käy läpi nuo ketjut tässä järjestyksessä niin luulen että se on aika helisemässä itsensä kanssa nyt. BUHAHAHAHAHA!

      • Buhahaha

        Ei psykopaatti ole helisemässä itsensä kanssa koska ei hänellä ole mitään empatiaa muita ihmisiä kohtaan, eikä siten omaatuntoakaan mikä soimaisi.


      • RaakaMies

        Vai ei tyyppi muka tunne pelkoa? Hahahaha! Minä luulen toisin. Ei kyse ole mistään empatiasta tai omatunnosta vaan pelosta. Mutta joo, luulen että sain tästä virheestä jo kaiken irti kun en enää keksi mitä tekisin seuraavaksi... Joku luovempi voi jatkaa, jos se tänne vielä ilmestyy.


      • Buhahaha
        RaakaMies kirjoitti:

        Vai ei tyyppi muka tunne pelkoa? Hahahaha! Minä luulen toisin. Ei kyse ole mistään empatiasta tai omatunnosta vaan pelosta. Mutta joo, luulen että sain tästä virheestä jo kaiken irti kun en enää keksi mitä tekisin seuraavaksi... Joku luovempi voi jatkaa, jos se tänne vielä ilmestyy.

        Sinun taistelusi NALia vastaan siis oli että uhosit nurkassa kun NAL itse oli palstalta poissa.


      • RaakaMies

        Voipi olla että se näki kaiken tai näkee nyt. Tai sitten ei nähnyt tai ei näe. Mistäs tiedät? Enkä minä mitään uhoa. Kunhan kiristin ruuvia.


    • Näitä nalleja putkahtelee esiin joka kulman takaa, en viitsisi käyttää energiaani yhden mollaamiseen. Loppupeleissä siitä ei ole mitään hyötyä, mutta saahan sitä yrittää. Mutta hyvät on lääkkeet, kun jaksat intoilla yhden vatipään takia tällä tavalla.

    • Anonyymi

      Nyt hän on poissa keskuudestamme. Lopullisesti poissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe