Lorttoilua ja huonoa käytöstä

jippiiikö

Olen huomioinut useamman naisten kohdalta seuraavaa treffipalstalla,,
( miesten kohdalta en osaa sanoa , mutta varmaan samansuuntaisia ilmiöitä varmaan on..! )
että viesti saattaa tulla tai kaksikin mutta sitten loppuu ja ei viitsitä mainita asiaa että eipä enempää kiinnostakaan viestitellä enempiä tai tutustua. vaan sitten laitetaan bannit päälle. kun mykkistyneeseen viestittelyyn laittaa viestiä , eikä kyse ole mistään tunkeilevasta tai muuten sopimattomista viesteistä.
No ei siinäkään mitään ,mutta luulisi kun aikuisia kaiken järjen mukaan pitäisi olla että olisi oppinut sen verta toisia ihmisiä huomioimaan,, tosin ei tälläinen surettamaan jää, mutta suurta ihmetystä aiheuttaa, että ihmiskunta ainakin nöitten naisten osalta on mennyt huonoon suuntaan.

Toisessa kohdin sitten roikutetaaan kun kiinnostaisi hiukan mutta kierteessä on toinenkin ja ei osata sitten valita ja vängätään ja odotutetaan kun ei tiedä mihin suuntaan se lortto käy kuumana. Ja auta armias kun erehdyt sitten mainitseman ettei halua olla odotuslistalla eikä enää keski-ikäisenä viitsi odotella teinitouhuiluja.

Jotta missä on inhimillinen ja huomioiva käyttäytymien toisia kohtaan ,
sen pari sanaa edes kirjoittaa,, kiitos mutta ei kiitos, jos ei oikeasti kiinnosta?
Ei vie sen enempää aikaa kuin se profiilin bannaaminenkaan jonka voi sitten tehdä samalla jos siltä tuntuu!

10

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuikkeliskukkuuuu

Niin, se on parempi että ei vastaa mitään niille tyypeille jotka ei ole kiinnostavia. Säästyy näiltä tämän kaltaisilta ikäviltä lortto-syytöksiltä. Ei ole hyvä, jos et vastaa, ei ole hyvä jos vaihdat kuulumiset ja jatkat matkaa. On aika ikävä sanoa toiselle suoraan että kiitos, mutta et kiinnosta minua siinä mielessä, että haluaisin kanssasi intiimiin suhteeseen. Olen saanut ikäviä kommentteja, kun olen näin sanonut, joten jätän sanomatta. Kyllä nettideittailussa pelisääntöihin mielestäni kuuluu että jos ei mitään kuulu, ei ole tarpeeksi kiinnostusta. Ei siitä pidä mieltensä kenenkään pahoittaa.

• noniinnoh

Noniinoh siinä sitä sitten sisälukutaitoa hiukan opettelemaan kanssa,

Tuossahan alotuksessa on kaksi erilaista tapausta selostettu
        toisessa roikotetan hätävarana eli se lortto tapuas,
        , ja ensimmäisessä jätteään mitään sanomatta huomioimatta ja dissataan kokonaan

kukkeliskuu vai mikä lie ilolintu siellä sitten kuuluu siihen toiseen ryhmään itse?

• noniinnoh

Noniinoh siinä sitä sitten sisälukutaitoa hiukan opettelemaan kanssa,

Tuossahan alotuksessa on kaksi erilaista tapausta selostettu
        toisessa roikotetan hätävarana eli se lortto tapuas,
        , ja ensimmäisessä jätteään mitään sanomatta huomioimatta ja dissataan kokonaan

kukkeliskuu vai mikä lie ilolintu siellä sitten kuuluu siihen toiseen ryhmään itse?

• zipliiiii

Monelle miehelle nainen on söpöläinen ja ihana hani, mutta jos sanoo jotain mikä ei kuulijaa miellytä on lortto ja ilolintu. Listatkaa nyt kaikki halventavat nimet sitten saman tien.

• Ikisinkkumies

Naiset ei uskalla sanoa että ovat pinnallisia ja että mies on ruma ei kiinnosta.

• zippiliii

Ei ole läheskään aina ulkonäöstä kiinni. Monasti vaikka ilmoittaa että etsii tietyn ikäisiä ihmisiä, aina joko liian nuoret tai liian vanhat henkilöt sitkeästi laittaa viestiä ja ovat sitten kovin pahoillaan, kun ei vastata tai jatketa keskustelua ja lähdetä treffeille. Koitetaan luikerrella ovesta sisään, vähän niin kuin väkisin taktiikalla. Rumakin henkilö voi olla mielenkiintoinen ja puoleensa vetävä jos muuten kemiat toimii. Usein näin onkin. Itse en ainakaan halua tutustua liian komeaan mieheen.

• niinettämikäikä

Toi ikä kysymys on käsittämätön siinämielessä että itse olen 35 ja haen/hain ikäisiäni naisia. Sillä erotuksella että ikäisiäni ei kiinnosta yhtään. Eivät vastaa mitään. Olen kuin ilmaa heille mutta sitävastoin noin 45 ikäluokan naiset käyvät hulluina kimppuun. Näistä on jopa valinnanvaraa. Ja toinen ääripää on 20-25 ikäluokan naiset. Hekin lähestyvät toisinaan mutta useinmiten ovat toiselta puolen suomea. No ihania naisia nuo päälle nelikymppisetkin ovat joten valitaan sitten heistä joku kiintoisa. Mutta ihmettelen todella kun aina naiset valittaa että joko "isäni ikäiset tai lapsieni ikäiset lähestyvät" mutta silti kun samaa ikäluokkaa oleva lähestyy ei puhuta mitään. Profiilissa käydään äkkiä ja pois. ??

• lklklkl
        niinettämikäikä kirjoitti:

Toi ikä kysymys on käsittämätön siinämielessä että itse olen 35 ja haen/hain ikäisiäni naisia. Sillä erotuksella että ikäisiäni ei kiinnosta yhtään. Eivät vastaa mitään. Olen kuin ilmaa heille mutta sitävastoin noin 45 ikäluokan naiset käyvät hulluina kimppuun. Näistä on jopa valinnanvaraa. Ja toinen ääripää on 20-25 ikäluokan naiset. Hekin lähestyvät toisinaan mutta useinmiten ovat toiselta puolen suomea. No ihania naisia nuo päälle nelikymppisetkin ovat joten valitaan sitten heistä joku kiintoisa. Mutta ihmettelen todella kun aina naiset valittaa että joko "isäni ikäiset tai lapsieni ikäiset lähestyvät" mutta silti kun samaa ikäluokkaa oleva lähestyy ei puhuta mitään. Profiilissa käydään äkkiä ja pois. ??

Samaa kokemusta, tosin naisena. Kuva näkyvissä ja minuun käy kiinnostus 10-15v nuoremmilta miehiltä tai sitten 10v vanhemmilta. Ei vaan iske.

• lpr

Ainakin Lappeenrannan miehet katoavat muutaman viestin/ päivän jälkeen, vaikka kirjoittelu on sujunut hyvin ja yhteistä aihetta on ollut runsaasti. Tosin osa näistä on saanutkin kadota, kun ovat varattuja tai sitten ehdottavat pelkkää seksiä. Mutta 5-6 kivaa miestä haihtui jotenkin, vaikka ehdottivat jo tapaamista. Ei koskaan tullut ja haihduin itse koko sivustolta kuukauden jälkeen. Ei ollut mun juttu s24-treffit.

• Aikuinenmies-

Naiset huijaa miehiä minkä kerkeää. Ensin ovat hyvin kiinnostuneita, suunnittelee mitä voitais tehdä ensi viikolla ja puhuu jo seurustelusta ja sitten yhtäkkiä naiseen ei saa enää yhteyttäkään. Onko aikuiset 30 v naiset noin lapsellisia ja käytös kuin jostain kirjasta että huijataan ja sitten yhtäkkiä lopetetaan kaikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5963
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3734
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2111
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1892
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1448
    Aihe