Mutta voitte luottaa siihen että olen teidän puolellanne. Ryhdyn tarvittaessa selibaattiin teitä tukeakseni. Te olette oikealla asialla, nämä perkeleen golddigger huorat ei ansaitse miehiä ollenkaan, eikä niiden pidä lisääntyä. Jos voin jotenkin vaikuttaa asiaan, niin teen kaikkeni.
Maailmasta puuttuu nykyään oikeudenmukaisuus näiden golddiggerhuorien lisääntymisen takia. Nämä geenit eivät saa päästä jatkoon. Luulen että tiedätte millaisista naisista puhun. Olen pannut varmaan yli sataa golddiggerhuoraa ja ollut onnekas ettei kukaan tietääkseni tullut paksuksi. Jatkossa lupaan lopettaa tämän toiminnan mutta haluan silti varoittaa teitä siitä, että nämä golddiggerhorot tulevat sitten enemmän teidän kimppuun. Valinta on teidän, mutta en usko että haluatte jatkaa näitä paskageenejä.
Varmasti kirjoitustyylistä jo näette että tämä ei ole katkeran kaverin tilitystä. Pillua on saatu paljon. Olen vain oppinut sitä kautta saman asian minkä te tiedätte ilman pilluakin.
Olen hyvännäköinen mies
4
113
Vastaukset
- RaakaMies
Kukaan täällä ei halua pillua (eikä kyllä persettäkään) vaan me tykätään aseksuaalista elämästä. Se todellakin tukee meitä kun joku random jamppa internetistä ryhtyy selibaattiin! On niin ihanaa kuvitella, että joku jossain välittää meistä niin paljon, että on valmis luopumaan tiukasta teinipimpsasta vuoksemme. Itse ainakin riemuitsen joka päivä kun saan herätä aina virkeänä yksikseni uuteen kylmään aamuun ja kuvitella, että jossain jenkkilässä joku ukko ei nussi pillua vaikka voisikin. Kiitos tuestasi, se tulee tarpeeseen!
- RaakaMies
Korostaisin vielä sitä, kuinka me nautimme elämästämme aseksuaaleina. Ihana selibaatti, ihana! Itsekin pyörin päivät pitkät jossain hämärässä internetin jenkkilän Bermudan kolmiossa, jossa "miehet", tai oikeammin pojat, vannottelevat toisilleen pysyvänsä selibaatissa. Se tukee meitä niin ihanasti kun joku näyttää teinitytöille närhen munat kieltäytymällä kuumasta ja hikisestä seksistä. Siitäs saitte. Enpäs annakaan. Se on viisasta meininkiä se...
Kultaa taikka kunniaa, niitä joskus tarjotaan, mutta jompaa kumpaa vaan...https://www.youtube.com/watch?v=JM9zM4umDEc
- muumieles
Yks mies torjui mun suoran tarjouksen tänään. Niinkuin täsä ny muka kultaa olis kaiveltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029