Olen hyvännäköinen mies

supporting

Mutta voitte luottaa siihen että olen teidän puolellanne. Ryhdyn tarvittaessa selibaattiin teitä tukeakseni. Te olette oikealla asialla, nämä perkeleen golddigger huorat ei ansaitse miehiä ollenkaan, eikä niiden pidä lisääntyä. Jos voin jotenkin vaikuttaa asiaan, niin teen kaikkeni.

Maailmasta puuttuu nykyään oikeudenmukaisuus näiden golddiggerhuorien lisääntymisen takia. Nämä geenit eivät saa päästä jatkoon. Luulen että tiedätte millaisista naisista puhun. Olen pannut varmaan yli sataa golddiggerhuoraa ja ollut onnekas ettei kukaan tietääkseni tullut paksuksi. Jatkossa lupaan lopettaa tämän toiminnan mutta haluan silti varoittaa teitä siitä, että nämä golddiggerhorot tulevat sitten enemmän teidän kimppuun. Valinta on teidän, mutta en usko että haluatte jatkaa näitä paskageenejä.

Varmasti kirjoitustyylistä jo näette että tämä ei ole katkeran kaverin tilitystä. Pillua on saatu paljon. Olen vain oppinut sitä kautta saman asian minkä te tiedätte ilman pilluakin.

4

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RaakaMies

Kukaan täällä ei halua pillua (eikä kyllä persettäkään) vaan me tykätään aseksuaalista elämästä. Se todellakin tukee meitä kun joku random jamppa internetistä ryhtyy selibaattiin! On niin ihanaa kuvitella, että joku jossain välittää meistä niin paljon, että on valmis luopumaan tiukasta teinipimpsasta vuoksemme. Itse ainakin riemuitsen joka päivä kun saan herätä aina virkeänä yksikseni uuteen kylmään aamuun ja kuvitella, että jossain jenkkilässä joku ukko ei nussi pillua vaikka voisikin. Kiitos tuestasi, se tulee tarpeeseen!

• RaakaMies

Korostaisin vielä sitä, kuinka me nautimme elämästämme aseksuaaleina. Ihana selibaatti, ihana! Itsekin pyörin päivät pitkät jossain hämärässä internetin jenkkilän Bermudan kolmiossa, jossa "miehet", tai oikeammin pojat, vannottelevat toisilleen pysyvänsä selibaatissa. Se tukee meitä niin ihanasti kun joku näyttää teinitytöille närhen munat kieltäytymällä kuumasta ja hikisestä seksistä. Siitäs saitte. Enpäs annakaan. Se on viisasta meininkiä se...

• muumieles

Yks mies torjui mun suoran tarjouksen tänään. Niinkuin täsä ny muka kultaa olis kaiveltu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      352
      4491
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      146
      2538
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2146
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      145
      1690
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1227
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      44
      1222
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      35
      1178
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1101
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      345
      1045
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      143
      1029
    Aihe