Keskusta. vähemmän kaheleita ja pinnallisuutta

MaisOmppAnalAUJombeJOHTO

Ihmetyttää tämä nykyaika. Ihmiset tekevät pääosin päätkset sillä perusteella asia näyttää, tosiasioista piittaamatta.

Vaaleissa on Niinistöstä median aikaansaama mielikuva se joka ratkaisee. Se ei perustu millään muotoa tosiasioihin.

Väyrysestä media on luonut negatiivisen mielikuvan, jota täälläkin kaheli messuaa.
Samainen vinksahtanut ihmisraunio vingahtelee täällä tätäkin avausta poistoon.
Kenenkään, jolla vähänkin liikkuu ei pitäisi olla tietämätön mistä tässä asiassa "tuulee".

55

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo.nikki.ainakin

Sillä tavallahan tuo nykyinen hallituksin toimii, miksi eivät siis kaikki muutkin.

• Ossille.kylmää.kyytiä

Ossia kyrsii jo etukäteen ihmistä muistuttavan jätteen, eli ryssä Väyrysen huominen täydellinen tappio. Kapi taisi taas ennustaa oikein. Älä vaan Ossi mitään Perhon Ekejä tee itsellesi, kyllä tuosta tappiosta kuudessa vuodessa tointuu;)))

• Ossi.kyrsii.kypällä

Ossi on jo hoidossa ja ollut hyvin pitkään, Ossi kyrsii Väykyn häviö 2012 vaaleissa, kun sillonkin Niinistö nujersi Väyrysen täysin ja Haavisto kaatoi suolaa Väykyn haavoihin, sillonkin oli superhauskaa! Väyrynen ei tosiaan vaalien jälkeen jossittele, tai leikkisästi Ossittele;))))

• MaisOmenAnaalAUJombeJOHT
        Ossi.kyrsii.kypällä kirjoitti:

Ossi on jo hoidossa ja ollut hyvin pitkään, Ossi kyrsii Väykyn häviö 2012 vaaleissa, kun sillonkin Niinistö nujersi Väyrysen täysin ja Haavisto kaatoi suolaa Väykyn haavoihin, sillonkin oli superhauskaa! Väyrynen ei tosiaan vaalien jälkeen jossittele, tai leikkisästi Ossittele;))))

Ei ymmärrä esikunta-au (evp) omaa mitättömyyttään.
        Sinua täällä pattiin ottaa kun nikkejä omit ja asialisia avauksia poistoon itket.
        Usko jo. että olet huono ihminen. erittäin huono. surkimus suorastaan!

• Suomi.kuntoon

Älä syytä mediaa Väyrysen huonosta julkikuvasta. Väyrynen on itse luonut negatiivisen kuvan itsestään. Siitä uusimpana näyttönä toimikoon Hurstiin ja leipäjonoihin liittyvä 50 000 euron "lahjoitus". Kaikkea se ahneus teettää.

Vaalin jälkeinen päivä on herkkupäivä. Saamme lehdistä lukea ja tv:stä kuulla Väyrysen kootut selitykset häviöstä. Mielenkiinnolla odotamme ketkä henkilöt ja mitkä tahot tällä kertaa ovat pääsyyllisiä Väyrysen tappioon.

• kaikenlaisia

Kansahan se on väärässä, johan Väyrynen sen kerran sanoi...kun ei oma gallupkaan mieleistä tulosta antanut.

• Kerro.ossi.kerro

Kerro oi Inkeroisen suurvisiiri, että mistä tässä asiassa tuulee? Tai kerro edes mikä on sinun kokonaisuus? Pelkkää höpinää katkerointuneelta aliupseerilta?

• Kun avasin palstan ja näin tuon otsikkosi, ei siihen voi olla reagoimatta. Sanot siis kepussa olevan vähemmän kaheleita ja pinnallisuutta. Uskotko, että olisit ainoa kaheli kepulainen. On niitä toki muitakin, nähty tällä palstalla, mutta ei toki toista ihan kaltaistasi.

Sääliä kai pitäisi sinua sekopäätä, joka näet minut lukuisissa ihan syyttömissä, mutta huvittaa vain se minua. Kun olet nähnyt minut mm. Mielipidepankkina, Pystyyn_kuolleena ja aito-arskana, hieman imarreltu sellaisesta olen ollut. Enkä suinkaan loukkaannu tuostakaan kun näet nyt minut henkilönä, jolle vastailet, hauskasti ja todenmukaisesti hän sanottavansa sanoo. En loukkaannu edes sellaisestakaan, että näet minua lähes kaltaisissasi, kun viallisen pääsi tuottamaksi sen ymmärrän.

Jos oikeasti uskot noihin ”näkyihisi”, olet todella hyvin pahasti päästäsi sairas. Jos tuo on sinulta vain pelleilyä, ei sekään tervepäisen touhua ole. Miksi minä olen tullut elämäsi keskipisteeksi niin, että olen aina tuolla tavalla mielessäsi?. Miksi niin on tapahtunut? Vaikka olin sillä ammoisella sotilasurallani toimiupseeriston ehkä vaikutusvaltaisimmissa tehtävissä, en suinkaan vaikuttanut siihen, että oma ”urasi” jämähti tasolle, jossa se alkoikin. Siitä saat syyttää vain itseäsi; esimiestesikään mielestä et ansainnut enempää. Jos nimittäin todella olet hän, joksi olet pyrkinyt täällä identifioitumaan.

Vaikea minun on uskoa, että kaltaisesi ihan sairaissa harhoissaan elävä kaheli olisi voinut olla toimiupseeri vaatimattomimmissakaan tehtävissä. Lienet vain pahainen trolli, jokin pikkupaskiainen. Itsekin osaat hävetä mitättömyyttäsi ja piiloudut puskaasi noiden sairaasta päästäsi kertovien nikkien taakse. Kun vaihdat niitä yhtenään - toki sinulle tärkeimmästä kertovan niissä säilyttäen - pipissä päässäsi luulet minunkin tekevän niin. En tee, minulla ei ole syytä hävetä itseäni täällä, kun niin ei ole tarvinnut tehdä paljon merkittävämmilläkään areenoilla, joilla olen aina esiintynyt omana itsenäni, kasvojani peittämättä. Niinpä esiinnyn täälläkin ”turpakuvallani”.

Oletpa kuka olet, ei kiinnosta, ja olipa käyttäytymisesi syy mikä tahansa, hyvin vakavasti sairas joka tapauksessa olet. Vielä kerran hyvää hyvyyttäni annan vilpittömästi parastasi tarkoittavan neuvon: Mene jo vihdoin psykiatrille ja kerro sille, että minä jyllään päässäsi niin, että et voi mitään muuta ajatella ja että näet minut lukuisissa muissa täälläkin! Nykyaikainen lääketiede tietääkseni tekee ihan ihmeitä silläkin alueilla.. Joten mene jo, kiireesti hyvä mies, älä odota enää sitä, että alkaisit nähdä minut jo itsessäsikin; silloin tilasi olisi jo täysin toivoton, sillä mahdottomuuksiin nykyinenkään lääketiede ei sentään pysty!

• MaisOmenAnaliAUJombeJOHT

Älähän nyt viitsi hernettä vetää nassuusi. Tosiasioita minä täällä puhun. On helppoa nähdä mitä peliä pelaat.

Mainittakoon kuriositeettina, että Haminassa ylennettiin kapteeniksi aikoinaan aselajitoimiupseeri. joka ei ymmärtnyt oikeista sotilastehtävistä yhtään mitään, kuten et Sinäkään.
        Hän nuoleskeli Sinua sattuneesta syystä jolloin teit esityksen laisesi yksipuolisen mtättömyyden ylentämisestä ohi paljon kyvykkäämpien.

Olet niin hölmö, että joku suijari kerkeisi suorittaa Sinulle gay-penetraation etkä hoksaisi yhtään mitään kuin vasta muutama päivä jälkeenpäin.

• Pikku.ossin.kiukunaihe
        MaisOmenAnaliAUJombeJOHT kirjoitti:

Älähän nyt viitsi hernettä vetää nassuusi. Tosiasioita minä täällä puhun. On helppoa nähdä mitä peliä pelaat.

Mainittakoon kuriositeettina, että Haminassa ylennettiin kapteeniksi aikoinaan aselajitoimiupseeri. joka ei ymmärtnyt oikeista sotilastehtävistä yhtään mitään, kuten et Sinäkään.
        Hän nuoleskeli Sinua sattuneesta syystä jolloin teit esityksen laisesi yksipuolisen mtättömyyden ylentämisestä ohi paljon kyvykkäämpien.

Olet niin hölmö, että joku suijari kerkeisi suorittaa Sinulle gay-penetraation etkä hoksaisi yhtään mitään kuin vasta muutama päivä jälkeenpäin.

Tuo se on siis Ossia kiusannut koko elämän ja katkeroittanut. Ehkä ne ylennyksen antaneet on asian kuitenkin tienneet sinua ja sinun naisellisuutta paremmin. Sinua ei taidettu suositella;)))) Olet aliupseerikunnan Väyrynen ja tämä ei todellakaan ole kehu!

• MaisOmenAnaliAUJombeJOHT kirjoitti:

Tässä jo iltapesuilla käytyäni vielä avasin palstan nähdäkseni, mitä on tuottanut päivystyksesi - josta olin varma. On tuottanut sellaista, johon vielä täytyy reagoida:

Noin yrität vakuuttaa, että olisit todellakin se Ossi A. Täytynee uskoa. Mutta kun et anna sille vahvistusta nikilläsi, hävennet siis itseäsi. Sille lienee siis muu syy kuin sotilasurasi. Mielestäni sen ei pitäisi antaa sille aihetta, toimithan sentään kouluttajana - tai ainakin apukouluttajana - RUK:ssa, jonka kouluttajat olivat ihan ammattitaitoisia ainakin v. 1963, jolloin minä olin siellä oppilaana. Tasapuolisia myös, sillä eivät he minullekaan - ylikersantille - mitään erivapauksia antaneet, vaan siellä antamillani näytöillä minunkin täytyi todistukseni arvosanat tienata.

Vaikka olin sotilasurani loppupuolella niissä tehtävissä kuin olin, ei minulla niissäkään ollut paljon vaikutusvaltaa ohjailla - ei ainakaan päättää - ammattikuntamme ylennyksistä. Kyllä se kuului heidän korkeille esimiehilleen. Luulen tietäväni, että kapteeniksi ylennetyllä tarkoitat erästä Siinain rehtiä faitteritoveriani, myöhempääkin ystävääni. Omilla avuillaan ja esimiestensä näkemyksen perusteella hän sai senkin ylennyksensä, jonka tapahtuessa minä olin jo vuosia ollut siviilityössäni; kyseinen henkilö kun on minua 10 vuotta nuorempi. Sinun ”urasi” jähmettymiseen minulla ei olisi voinut olla vähäisintäkään vaikutusta, sillä kun jätin ne ”armeijan harmaat”, olit kai vasta ”ylikessu”, eivätkä sen tason ylennykset ja muut mitenkään kuuluneet tehtäviini Pääesikunnassa.

Edelleen kuitenkin ihmettelen ja hieman epäilenkin sitä, että todella olisit hän, joksi haluat tuossakin tulla tunnistetuksi. Ei laisesi sekopää olisi pärjännyt huonostikaan edes niissä tehtävissä, joissa kyseinen Ossi oli. Ei ainakaan olisi edennyt urallaan jopa yliluutnantiksi, kuten kai Ossi eteni minua ja monia muita paljon kauemmin niissä harmaissa paarustettuaan. Jos kuitenkin olet tuo Ossi, niin tuohon tilaan olet seonnut vasta sen ”urasi” jälkeen. Miksi, mistä syistä niin on tapahtunut? Enpä ala pohtimaan sitä täällä, vaikka jotain siitä tietäisinkin, vaan edelleen vain parastasi ajatellen kehotan lukemaan tuon ensimmäisen vastaukseni lopussa sanomani ja toimimaan kiireesti kehotukseni mukaisesti!

• Mannerheim.fani
        kapi_ kirjoitti:

Tässä jo iltapesuilla käytyäni vielä avasin palstan nähdäkseni, mitä on tuottanut päivystyksesi - josta olin varma. On tuottanut sellaista, johon vielä täytyy reagoida:

Noin yrität vakuuttaa, että olisit todellakin se Ossi A. Täytynee uskoa. Mutta kun et anna sille vahvistusta nikilläsi, hävennet siis itseäsi. Sille lienee siis muu syy kuin sotilasurasi. Mielestäni sen ei pitäisi antaa sille aihetta, toimithan sentään kouluttajana - tai ainakin apukouluttajana - RUK:ssa, jonka kouluttajat olivat ihan ammattitaitoisia ainakin v. 1963, jolloin minä olin siellä oppilaana. Tasapuolisia myös, sillä eivät he minullekaan - ylikersantille - mitään erivapauksia antaneet, vaan siellä antamillani näytöillä minunkin täytyi todistukseni arvosanat tienata.

Vaikka olin sotilasurani loppupuolella niissä tehtävissä kuin olin, ei minulla niissäkään ollut paljon vaikutusvaltaa ohjailla - ei ainakaan päättää - ammattikuntamme ylennyksistä. Kyllä se kuului heidän korkeille esimiehilleen. Luulen tietäväni, että kapteeniksi ylennetyllä tarkoitat erästä Siinain rehtiä faitteritoveriani, myöhempääkin ystävääni. Omilla avuillaan ja esimiestensä näkemyksen perusteella hän sai senkin ylennyksensä, jonka tapahtuessa minä olin jo vuosia ollut siviilityössäni; kyseinen henkilö kun on minua 10 vuotta nuorempi. Sinun ”urasi” jähmettymiseen minulla ei olisi voinut olla vähäisintäkään vaikutusta, sillä kun jätin ne ”armeijan harmaat”, olit kai vasta ”ylikessu”, eivätkä sen tason ylennykset ja muut mitenkään kuuluneet tehtäviini Pääesikunnassa.

Edelleen kuitenkin ihmettelen ja hieman epäilenkin sitä, että todella olisit hän, joksi haluat tuossakin tulla tunnistetuksi. Ei laisesi sekopää olisi pärjännyt huonostikaan edes niissä tehtävissä, joissa kyseinen Ossi oli. Ei ainakaan olisi edennyt urallaan jopa yliluutnantiksi, kuten kai Ossi eteni minua ja monia muita paljon kauemmin niissä harmaissa paarustettuaan. Jos kuitenkin olet tuo Ossi, niin tuohon tilaan olet seonnut vasta sen ”urasi” jälkeen. Miksi, mistä syistä niin on tapahtunut? Enpä ala pohtimaan sitä täällä, vaikka jotain siitä tietäisinkin, vaan edelleen vain parastasi ajatellen kehotan lukemaan tuon ensimmäisen vastaukseni lopussa sanomani ja toimimaan kiireesti kehotukseni mukaisesti!

Ossilla oli vaikeuksia uransa aikana ymmärtää kokonaisuuksia ja hahmottaa johdon tärkeyttä. Sinä Kapi sentään pääsit "pääkallopaikalle" ja se ei ole vähän. Mannerheimin muistelmissa sivulla 195 Mannerheim kuvaa armeijan perustamisen, organisoinnin ja johdon askeleet; Päämäärä voitiin kuitekin saavuttaa vain järjestyksellä. Siihen tarvittiin armeija ja sen luomiseen taas ensimmäiseksi esikunta armeijaa organisoimaan ja johtamaan".
        Ossi on katkera siitä, että ei edes vierailulle päässyt pääesikuntaan ja sinä painoit siellä menestyksellä hommia. Toiset osaa ja Ossit ei..

• MaisOmppAnalAUJompeJOHTO

On aika hupaisaa kun tuot Mannerheimin tähän yhteyteen. Silloin olivat ihan toiset ajat.

Rauhan aikana esikunnat lähes täysin pyörittävät rutiineja. Siihen tarvitaan enemmän kestävää housun persuusta ja akhvin sietokykyä, joten yksinkertainen laiska tyyppi on siellä omimmillaan.

Kentällä taas tarvitaan monia ominaisuuksia, joita ei kaavoihin kangistuneelta ja omaa paremmuuttaan hehkuttavalta löydy.
        Onneksi kentällä olivat ääliöt vähissä. Esikunnassa heitä oli tyhjänpäiväisiä asioita päsmäröimässä.

• Ossi.taas.kiukkuaa
        MaisOmppAnalAUJompeJOHTO kirjoitti:

On aika hupaisaa kun tuot Mannerheimin tähän yhteyteen. Silloin olivat ihan toiset ajat.

Rauhan aikana esikunnat lähes täysin pyörittävät rutiineja. Siihen tarvitaan enemmän kestävää housun persuusta ja akhvin sietokykyä, joten yksinkertainen laiska tyyppi on siellä omimmillaan.

Kentällä taas tarvitaan monia ominaisuuksia, joita ei kaavoihin kangistuneelta ja omaa paremmuuttaan hehkuttavalta löydy.
        Onneksi kentällä olivat ääliöt vähissä. Esikunnassa heitä oli tyhjänpäiväisiä asioita päsmäröimässä.

Tuo sinun asiaan perehtymättömyys ja kyky käsittää kokonaisuuksia, saa sinut näyttämään todella tyhmältä ja kiukkuiselta änkyrältä. Kaikkia ja myös nykyisiä armeijoita johdetaan pääesikunnasta ja siellä on jokaisen armeijan terävimmät ja kyvykkäimmät johtajat. Sinun kaltaiset pienemmät apukouluttaja joutaa juoksentelemaan metsissä huutelemassa laukauksia ja sarjoja, vähän niin kuin leikkimässä. Tosi miehet on johdossa ja siinäkin Kapi pääsi sinuun verrattuna todella pitkälle ja johdon ytimeen. Mutta saithan joskus maastossa sotkuatosta possumunkin ja kahvin, tosin sinun tuloilla se oli aikamoinen investointi;) Nyt ylivertaista ja johtaja Väyrystä kannustamaan HO HOO, HO HOO!

• MaisOmenAnalAUJompeJOHT
        Ossi.taas.kiukkuaa kirjoitti:

Tuo sinun asiaan perehtymättömyys ja kyky käsittää kokonaisuuksia, saa sinut näyttämään todella tyhmältä ja kiukkuiselta änkyrältä. Kaikkia ja myös nykyisiä armeijoita johdetaan pääesikunnasta ja siellä on jokaisen armeijan terävimmät ja kyvykkäimmät johtajat. Sinun kaltaiset pienemmät apukouluttaja joutaa juoksentelemaan metsissä huutelemassa laukauksia ja sarjoja, vähän niin kuin leikkimässä. Tosi miehet on johdossa ja siinäkin Kapi pääsi sinuun verrattuna todella pitkälle ja johdon ytimeen. Mutta saithan joskus maastossa sotkuatosta possumunkin ja kahvin, tosin sinun tuloilla se oli aikamoinen investointi;) Nyt ylivertaista ja johtaja Väyrystä kannustamaan HO HOO, HO HOO!

Johan on ihan "maitomarsalkan" höpinää. Ei papereita pyörittelemällä opita taistelemaan eikä taistelemista opettamaan.
        "Johdon ytimeen"! HO HOO, HO HOO!
        Minä olen MkvaVanhus edelleen sotilas, Sinä et ole konsanaan ollutkaan. Niin se vain on.

• Ossi.on.pahana
        MaisOmenAnalAUJompeJOHT kirjoitti:

Johan on ihan "maitomarsalkan" höpinää. Ei papereita pyörittelemällä opita taistelemaan eikä taistelemista opettamaan.
        "Johdon ytimeen"! HO HOO, HO HOO!
        Minä olen MkvaVanhus edelleen sotilas, Sinä et ole konsanaan ollutkaan. Niin se vain on.

Niin tietysti olet, Pelastusarmeijassa riittää, että jaksaa tampuuriinilla rytmiä lyödä ja siinä Ossi on taitava. Pääsitkö jo aktiivipalveluksessa ylilutiksi ja pääsit Pelastusarmeijan palkkaluokkaan II! Niistä sinun joulupatahyökkäyksistä kyllä kerrotaan alan piireissä, olisit sentään edes selvin päin Ossi! Kohta katsotaan, kun Väyrystä lyödään kuin vierasta sikaa.;)))) ja Osseja kyrsii ja elämän tuska jatkuu ja rinnastakin niin juilii;)))

• MaisOmenAnalAUJombeJOHT
        Ossi.on.pahana kirjoitti:

Niin tietysti olet, Pelastusarmeijassa riittää, että jaksaa tampuuriinilla rytmiä lyödä ja siinä Ossi on taitava. Pääsitkö jo aktiivipalveluksessa ylilutiksi ja pääsit Pelastusarmeijan palkkaluokkaan II! Niistä sinun joulupatahyökkäyksistä kyllä kerrotaan alan piireissä, olisit sentään edes selvin päin Ossi! Kohta katsotaan, kun Väyrystä lyödään kuin vierasta sikaa.;)))) ja Osseja kyrsii ja elämän tuska jatkuu ja rinnastakin niin juilii;)))

Kyllä Sinä päästäsi pipi olet kun Perhon Ekistä ja lyömisestä kaistapään lailla höpötöt.
        Äkkipikaisen agressiivinen olet, mutta henkisesti ja fyysisesti löysä olet aina ollut.

Sinulle naurettiin palveluksessa ja nyt täälläkin.

Väyrynen on aikuiseksi kasvaneena ihmisenä oppinut käsittelemään kaikenlaiset elämäntilanteet kuten minäkin.
        Sinä ole tuollainen gallup-kaheli, joka ei saavuta henkistä tasapainoa koskaan.

• Ossilla.synkkä.viikko
        MaisOmenAnalAUJombeJOHT kirjoitti:

Kyllä Sinä päästäsi pipi olet kun Perhon Ekistä ja lyömisestä kaistapään lailla höpötöt.
        Äkkipikaisen agressiivinen olet, mutta henkisesti ja fyysisesti löysä olet aina ollut.

Sinulle naurettiin palveluksessa ja nyt täälläkin.

Väyrynen on aikuiseksi kasvaneena ihmisenä oppinut käsittelemään kaikenlaiset elämäntilanteet kuten minäkin.
        Sinä ole tuollainen gallup-kaheli, joka ei saavuta henkistä tasapainoa koskaan.

Ossia ja Väyrystä kyrsii ja se on hyvä asia;)))) Kiitoksia rajattomasta komiikasta ja sama Väyryselle;)))))

• Ossikin.poksahtaa

Ja mikä parasta, ilman narsisti ja änkyrä Väyrystä! Ja sinua ja Väykkyä kyrsii kuukausia! Kapi varmaan nauraa sinulle selkäkeikkaa ja taitaa shampanja poksahtaa isänmaan kunniaksi, täällä jo poksahti!

• OlitkoKerrankinVäärässä

Vieläkö gallupit olivat mielestäsi vääristelty Niinistön hyväksi?

• Ossi.kuuppa.kuumana

Ossi on tavallista katkerampi heti aamusta;-))) Mittaa Ossi verenpaine ja älä mene terävien esineiden lähelle... Voisiko sinua kyrsiä jopa enemmän, kuin Väyrystä, Väyrynen sentään teki kuppikauppaa ja tienasi sievoisen summan teiltä ääliöiltä ja änkyröiltä. Se pani kyllä nauramaan, kun Väykky sai Keminmaalta ainoastaan 25% ja Niinistö yli 50% äänistä. Keminmaan keisarilla ei ole vaatteita ja tyhjäksi havaittu narsisti ja yhteistyökyvytön Ossi;-))
        Voi tätä riemun päivää! Suomen kansa on sanansa sanonut ja se on EI änkyröille ja KYLLÄ yhteistyölle!

• MaisOmppPerärAUJombeJOHT
        Ossi.kuuppa.kuumana kirjoitti:

Ossi on tavallista katkerampi heti aamusta;-))) Mittaa Ossi verenpaine ja älä mene terävien esineiden lähelle... Voisiko sinua kyrsiä jopa enemmän, kuin Väyrystä, Väyrynen sentään teki kuppikauppaa ja tienasi sievoisen summan teiltä ääliöiltä ja änkyröiltä. Se pani kyllä nauramaan, kun Väykky sai Keminmaalta ainoastaan 25% ja Niinistö yli 50% äänistä. Keminmaan keisarilla ei ole vaatteita ja tyhjäksi havaittu narsisti ja yhteistyökyvytön Ossi;-))
        Voi tätä riemun päivää! Suomen kansa on sanansa sanonut ja se on EI änkyröille ja KYLLÄ yhteistyölle!

Mille "yhteistyölle". Et taida nyt Vanhus ihan kaikilla pytyillä käydä kun et ymmärrä, että rahatyperysten määräysvalta kasvaa ja ihmisten alistaminen lisääntyy.

Kommenttisi vahvistaa jälleen arviotani Sinusta ja myös Niinistöstä; henkinen tyhjyys on lähellä totaalista.

• MaisOmenaAnalAUJompeJOHT

Ei oikeaksi sotilaaksi edelleenkään kehity papereita pläräämällä ja patsastelemalla tärkeänä.
        Asia ei muuksi muutu vaikka kuinka yrität.
        Onko tosiaankin niin, ettet edes sitä tajua?

• Haluan vielä todeta, että avaajalle edellä sanomaani ei kukaan järjellä ajatteleva voine tulkita vihapuheeksi, vaikka sellaisestakin tuo avaaja on minua syyttänyt. Huvittavaa sekin, kun häneltä itseltään on tullut minua kohtaan tulvimalla sellaista, varsinaisen leipälajinsa - törkyilyn - ohella. Sanon tuossa edellä vain tosiasioita näkemästäni ja arvioin sille syytä niin, että luultavasti kuka tahansa järjellä ajatteleva ymmärtää minun olevan sanomassani oikeassa.

Öitä kaikille - ja huomenna äänestämään, ketäpä ehdokasta kannattanettekaan, jos ette ole jo laillani äänestäneet!

• Ossi.on.kiukkuinen

Älä Kapi välitä, Osilla on ollut korkki kiinni (rahat loppu) ja alkaa sen verran lyödä värejä horisonttiin, että alkaa ymmärtämään Väyrysen totaalisen tappion ja nöyryytyksen, se syö inkeroisen tuhkakuppikauppiasta! Hyvää lauantai iltaa Kapille ja huomenna nautitaan. Ossilla taas mustan hatun päivä!

• Ossi.on.kiukkuinen kirjoitti:

Älä Kapi välitä, Osilla on ollut korkki kiinni (rahat loppu) ja alkaa sen verran lyödä värejä horisonttiin, että alkaa ymmärtämään Väyrysen totaalisen tappion ja nöyryytyksen, se syö inkeroisen tuhkakuppikauppiasta! Hyvää lauantai iltaa Kapille ja huomenna nautitaan. Ossilla taas mustan hatun päivä!

Kiitos vielä Sinulle viestistäsi, jossa ilmeisen todenmukaisesti mutta silti hauskasti valaiset puheena ollutta asiaa! Lauantai-iltani jatkuu nyt vain sängyssä, mutta huomenna tosiaan nautitaan - vai sanoisinko savolaisittain naatitaan!

• kusetuskos

Tosin Väyrynen lyö uuniperuna Vanhasen 6-0. ja sekös Sipilää vituttaa niin paljon että tunkkia pukkaaaa.....

• NäinSeVainOn

Yllätys voi olla toisinkin päin. Jospa Keskustan kannattajat ryhdistäytyy äänestämään puolueensa ehdokasta. Eikä puolueensa pahinta petturia.
        Ennakkoäänissä Väyrynen varmaan saa suuremman saaliin kuin Vanhanen. Lapissa kuulemma on poikkeuksellisen paljon ennakko äänestäneitä.
        Samapa tuo. Korkeintaan kolmannesta sijasta ne kilpailee. Haavisto on varma kakkonen. Ei hänkään saa Niinistöä toiselle kierrokselle.

• Näin.rinnastan

Ompa ollut henkevää keskustapoliittista keskustelua kapin ja opponenttinsa kesken. Palstan Niinistö ja Väyrynen siinä depatoineet. Niinistö saanut tukea palstan Haavistolta.

• MaisOmppAnusAUJompeJOHT

Kyllä minulle isänmaa on edelleen merkityksellinen vaikka siitä on enää rippeet jäljellä kaikenkarvaisten pyrkyreiden kaupattua sen pääosin sekä aineellisesti, että henkisesti.

• Tänään.on.juhlapäivä

Tosiaan, myös selkeä jakolinja on siinä, että Ossi on umpivasemmistolainen ns korpikommunisti ja Kapi taas järkevästi oikeistoa, mutta ei äärilaitaa. Toinen jakohihna Kapin ja Ossin välillä on se, että Ossi palveli Pelastusarmeijassa kentällä (joulupadan taistelut) ja Kapi palveli upseerin Suomen armeijassa ja peräti pääesikunnassa. Keskustaa tässä kirjoituksessa on se, että Ossi kannattaa keskustan kunniapuheenjohtajaa, niin kuin todella moni muu korpikommunisti.

• Ossilla.on.känkkäränkkä

Ossi käy kuumana, taitaa olla peräti vaalikuume tai yleinen vitutuska! Tänään ei Ossilla taida lyödä romantiikkaa päälle, ei edes sauna-tai Väyrysen kuva. Ossia kyrsii ja minkään ei mene kohtuudella! Älä anna Ossi periksi, vielä niitä presidentinvaaleja tulee ja Väyrynen vaan änkyröityy enemmän ja enemmän.

• Ossi.käy.kierroksilla

Kysyy tuhannen mkrvanikin Ossi, HO HOO, HO HOO. sinun kyrsii nyt jo pahasti, mutta katsotaan parin tunnin päästä, että voiko kyrsii vielä enemmän. Älä sitten Ossi mitään äkkipikaista tee;))))

• Joku on tuossa todennut tässä ketjussa olleen mielenkiintoista keskustapoliittista keskustelua. Irvaillut tietenkin. Keskustelu ei ole ollut keskustapoliittista. Avaaja tosin mainitsee otsikossaan keskustan, mutta pian ottaa aiheekseen mielestään tärkeämmän, joten siihen minäkin yhdyin. Hauskasti tuo irvailija meidät roolittaa. Mielelläni olen Niinistö. Uskon, että Niinistöllä on vielä tänä iltana aihetta iloon, Väyrysellä siihen samaan tunteeseen, jonka hän on aina joutunut kokemaan pyrkimystensä päätteeksi.

Kovin paljon on muuttunut sotaväki niistä ammoisista ajoista, jolloin siellä palvelin, jos tuon ”opponenttini” näkemys esikunnista on nykyisin totta. Silloin aikoinani kyllä kaikkea toimintaa koskevat päätökset, suunnitelmat, ohjeet, ohjesäännöt ja käskyt tulivat niistä esikunnista ja niitä mahdollisimman hyvin pyrittiin kentällä noudattamaan, esikuntien valvovan silmän alla.

Monenlaisilla muillakin työmailla olen ollut, jo ennen sotaväki-ikääni ja myös sotaväen aktiivipalvelusaikani jälkeen. Ei niilläkään työmailla työväki ole voinut koskaan päättää, mitä tehdään ja miten. Työnjohto - johon itsekin jossain määrin kuuluin - oli aina päällepäsmärinä. Se oli toiminnan kannalta tärkeä ja tulosvastuullinenkin porras, mutta kuitenkin sai noudatettavaksi annetut suunnitelmat, ohjeet ja käskyt ylemmistä portaista. Nykyisin kai siellä sotaväessä se varsinaisista työntekijöistä koostuva alin porras suunnittelee, päättää, ohjeistaa, valvoo ja arvostelee kaikki tekemiset ja ylemmissä portaissa vain tyytyväisinä juodaan kahvia ja papereita pyöritellään. Noin on, jos tuo ”opponenttini” näkemys on oikea.

Niin tai näin, mutta kohta lähden kolmeksi tunniksi Pohjois-Haagan äänestyspaikalle hoitamaan invalidi- ja vammaisjärjestöille ja muulle terveydenhoitotyölle tulevaa keräystä. Sieltä palattuani viettänen vain koti-iltaa vaalien tuloslaskentaa tv:sta seuraten. Uskon, että minun ja tuon ”opponenttini” tunneskaalat ovat silloin samat kuin ovat silloin myös noilla ”esikuvillamme” Niinistöllä ja Väyrysellä;)).

• MaizanalAUJompenJOHTO

Nyyh, nyyh, nyyh! 63% suomalaisista on pinnallisia ja eivät piittaa tosiasioista ja kokonaisuudesta ja mistä tuulee. Ainoastaan 6% ei ole pinnallisia ja katsovat kokonaisuutta ja tietää mistä tuulee.
      Nyt ei huvita mikään.

• isänmaa.asialla

Paavo Väyrynen oli isänmaan asialla, mutta niin oli vastaavasti isänmaakin.

"Väyrynen sai kampanjaansa tukea venäläis-suomalaiselta Rufi ry:ltä – ”Väyrynen oli Venäjän kannalta unelmaehdokas”"

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005542896.html

• Väyrynen.cccp.asialla

Tuon on valitettavasti totta ja sen tiesi kaikki muut, paitsi Ossi ja muut kyykky ns suomalaiset.
        Ei voittanut näitäkään vaaleja Venäjän edustaja, luojan kiitos!

• PAAVO.VOITTI.KEPUN

Niinistö ei ole oikeastaan koskaan tehnyt mitään...paitsi perustuslain vastaisesti vaihtoi markan EUROON.

MUTTA PAAVO ON PARAS.

Väyrynen ”ryösti” yli 200 kuntaa Vanhaselta.

PAAVO on Voittaja.

PAAVO voitti YKSIN KEPUN 🤣🤣

Mitä tästä voimme päätellä...

• PAAVO.ON.PARAS

PAAVO on paras.
      Sipilä alas.

• yäkyäk

Kauan vanhus jälleen jaksoi, Taisi uni voittaa .

• PAAVO.VOITTI.KEPUN

PAAVO on Voittaja. 

Mitä voi tästä päätellä...

• Paavo.on.berberistä

Siitä voi päätellä, että Suomen kansa ei halunnut Väyrysestä presidenttiä, eikä myöskään kepulaisesta. Kansa halusi ennen näkemättömällä enemmistöllä Niinistön jatkavan. Ole hyvä Paavo fani, osta kuppi? Saat halvalla!

• PAAVO.VOITTI.KEPUN

Kepun johto pelkää Paavoa. 
        Eikä ihme.

PAAVO on Voittaja. 

• PAAVO.ON.PARAS

PAAVO on ihmisten puolella ei ison rahan.

• PAAVO.VOITTI.KEPUN

Mediapeli Paavoa vastaan jatkuu.
      PAAVO on selvästi uhka...

PAAVO on Voittaja. 

• Jombevaari

Mukavia ihmisiä keskustalaiset ovat!

• PAAVO.VOITTI.KEPUN

Kepun johto pelkää Paavoa. 
      Eikä ihme.

PAAVO on Voittaja. 

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      88
      7141
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3791
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3360
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2532
    5. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2262
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      2259
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2192
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2119
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1868
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1749
    Aihe