kun saadaan keskustapuolue lopetettua päästään kusettajista eroon.
MTK/KESKUSTA loppua enteilee
3
87
Vastaukset
- Funlandiankansalainen
Kannatetaan. Nythän loppu jo häämöttää tai uusi tulevaisuus. Sipilä lupautui eroamaan jos Väyrynen voittaa Vanhasen. Joku voi jo pelkästään tuon perusteella äänestää Väyrystä. Kehoitan kuitenkin harkintaa, jos Väyrysen vaihtoehtona on Huhtasaari. Huhtasaaressa on innostava tulevaisuus, Väyrysessä vääristynyt menneisyys ja Vanhasessa ikivanha lahoamisvaiheessa oleva lautakasa.
Kaadetaan ensin tuo SDP.
Tai kaatuuhan se itsestäänkin, koska SAK:n kannattajat jättävät laivan ja maksavat maksunsa
todella huokeasti muualle. Ei tarvitse lihottaa noita turvonneita & alkoholisoituneita Hakaniemen pamppuja. Oma talokin piti myydä, kun jäsenistö kutistuu. Kutistuminen on fakta, selvisi " vahingossa", koska SAK joutuu ilmoittamaan todellisen jäsenmääränsä kansainväliselle " pääjärjestölleen". Miljoonasta jäsenestä puhuminen on VALE ; oikea luku 600.000.- dddddddddddddd
Vasemmisto yhteensä 46 edustajaa ja alaspäin menee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1181018
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
- 48675
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa246665Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41574
- 49569
- 25535