Miehet siis. Itse en ole koskaan käynyt.
Käyttekö appiukon kanssa saunassa?
9
3727
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikee käydä, appiukko oli kuollut 10 vuotta ennen kuin tapasin vaimoni.
- Anonyymi
Minä käyn nykyään appiukon kanssa saunassa, kun omassa ukossa ei ole enää potkua noihin sänkyhommiin.
- Anonyymi
Kun sinulla ei ole appiukko. 'Setiä' kylläkin on.
- Anonyymi
Appiukkoni ei tiettävästi koskaan ole käynyt saunassa.
Eikä tämä ole edes provo.
Hänen kotimaassaan kun on aina kesä, eikä sauna kuulu heidän kulttuuriin- Anonyymi
Pahoittelut tulevaakin urpouden yltäkylläisyyttä
- Anonyymi
Totta kai käyn appiukon kanssa saunassa. Tosin vain, jos saunaolutta on tarjolla. Ilman olutta tuntuisi kummalliselta. T: vävymies
- Anonyymi
Eikä, näykään. Kuulukkoo, puhumattakaan
- Anonyymi
Vaimoni ja anoppini lähtivät kreetalle yhdessä ja me jäätiin apen kanssa kahden heidän mökilleen. Saunottii ja otettiin olutta ja viskiä. Appi alko utelemaan sitä, että oliko minulla koskaan nuorempana ollut muessuhteita. Kännissä kun olin, myönsin sen appe kiihottaakseni, vaikka en minä koskaan misten kanssa ole aiemmin ollut. Siinä appi alko runkkaamaan ja kehotti minuakin. Siinä sitten vedeltiin ja saunan jälkeen uudestaan tuvassa. Appi yllätti uudestaan pukeutumalla naiseksi ja sanoi vaimonsa hyväksyvän sen ja kertoi vielö poseeranneen myös vaimoni edessä. Nyt alkoi minullakin himot hyrräämään ja lopulta päätyttiin sänkyyn. Sen yli viikon aikana sain apelta suuhun ja anukseen ja hän ooetti minua myös tyttöikemään. Kehotti myös kertomaan vaimolleni sanoen takaavansa että tytär tulee hyväksymään tyttöilyni jis vaan todella haluaisin. Meistä tuli apen kanssa hyvät kaverit ja ihan oikein.. vaimoni suoradtaan rakasti naiseksi pukeutumistani.
- Anonyymi
Käyn ja on sielllä anoppikin.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2346547Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne643476Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1233034- 1562292
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171822Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1671540- 821454
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291403Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https361339Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1101047