Miehet siis. Itse en ole koskaan käynyt.
Käyttekö appiukon kanssa saunassa?
9
3763
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikee käydä, appiukko oli kuollut 10 vuotta ennen kuin tapasin vaimoni.
- Anonyymi
Minä käyn nykyään appiukon kanssa saunassa, kun omassa ukossa ei ole enää potkua noihin sänkyhommiin.
- Anonyymi
Kun sinulla ei ole appiukko. 'Setiä' kylläkin on.
- Anonyymi
Appiukkoni ei tiettävästi koskaan ole käynyt saunassa.
Eikä tämä ole edes provo.
Hänen kotimaassaan kun on aina kesä, eikä sauna kuulu heidän kulttuuriin- Anonyymi
Pahoittelut tulevaakin urpouden yltäkylläisyyttä
- Anonyymi
Totta kai käyn appiukon kanssa saunassa. Tosin vain, jos saunaolutta on tarjolla. Ilman olutta tuntuisi kummalliselta. T: vävymies
- Anonyymi
Eikä, näykään. Kuulukkoo, puhumattakaan
- Anonyymi
Vaimoni ja anoppini lähtivät kreetalle yhdessä ja me jäätiin apen kanssa kahden heidän mökilleen. Saunottii ja otettiin olutta ja viskiä. Appi alko utelemaan sitä, että oliko minulla koskaan nuorempana ollut muessuhteita. Kännissä kun olin, myönsin sen appe kiihottaakseni, vaikka en minä koskaan misten kanssa ole aiemmin ollut. Siinä appi alko runkkaamaan ja kehotti minuakin. Siinä sitten vedeltiin ja saunan jälkeen uudestaan tuvassa. Appi yllätti uudestaan pukeutumalla naiseksi ja sanoi vaimonsa hyväksyvän sen ja kertoi vielö poseeranneen myös vaimoni edessä. Nyt alkoi minullakin himot hyrräämään ja lopulta päätyttiin sänkyyn. Sen yli viikon aikana sain apelta suuhun ja anukseen ja hän ooetti minua myös tyttöikemään. Kehotti myös kertomaan vaimolleni sanoen takaavansa että tytär tulee hyväksymään tyttöilyni jis vaan todella haluaisin. Meistä tuli apen kanssa hyvät kaverit ja ihan oikein.. vaimoni suoradtaan rakasti naiseksi pukeutumistani.
- Anonyymi
Käyn ja on sielllä anoppikin.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022122Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121949Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56789
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734