Miehet siis. Itse en ole koskaan käynyt.
Käyttekö appiukon kanssa saunassa?
9
3578
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikee käydä, appiukko oli kuollut 10 vuotta ennen kuin tapasin vaimoni.
- Anonyymi
Minä käyn nykyään appiukon kanssa saunassa, kun omassa ukossa ei ole enää potkua noihin sänkyhommiin.
- Anonyymi
Kun sinulla ei ole appiukko. 'Setiä' kylläkin on.
- Anonyymi
Appiukkoni ei tiettävästi koskaan ole käynyt saunassa.
Eikä tämä ole edes provo.
Hänen kotimaassaan kun on aina kesä, eikä sauna kuulu heidän kulttuuriin- Anonyymi
Pahoittelut tulevaakin urpouden yltäkylläisyyttä
- Anonyymi
Totta kai käyn appiukon kanssa saunassa. Tosin vain, jos saunaolutta on tarjolla. Ilman olutta tuntuisi kummalliselta. T: vävymies
- Anonyymi
Eikä, näykään. Kuulukkoo, puhumattakaan
- Anonyymi
Vaimoni ja anoppini lähtivät kreetalle yhdessä ja me jäätiin apen kanssa kahden heidän mökilleen. Saunottii ja otettiin olutta ja viskiä. Appi alko utelemaan sitä, että oliko minulla koskaan nuorempana ollut muessuhteita. Kännissä kun olin, myönsin sen appe kiihottaakseni, vaikka en minä koskaan misten kanssa ole aiemmin ollut. Siinä appi alko runkkaamaan ja kehotti minuakin. Siinä sitten vedeltiin ja saunan jälkeen uudestaan tuvassa. Appi yllätti uudestaan pukeutumalla naiseksi ja sanoi vaimonsa hyväksyvän sen ja kertoi vielö poseeranneen myös vaimoni edessä. Nyt alkoi minullakin himot hyrräämään ja lopulta päätyttiin sänkyyn. Sen yli viikon aikana sain apelta suuhun ja anukseen ja hän ooetti minua myös tyttöikemään. Kehotti myös kertomaan vaimolleni sanoen takaavansa että tytär tulee hyväksymään tyttöilyni jis vaan todella haluaisin. Meistä tuli apen kanssa hyvät kaverit ja ihan oikein.. vaimoni suoradtaan rakasti naiseksi pukeutumistani.
- Anonyymi
Käyn ja on sielllä anoppikin.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812