Anoppi on samassa firmassa kuin minäkin

niinvainäin

Olen 43v suomalainen mies, ja olen seurustellut saman naisen kanssa jo kolmisen vuotta.
Kun katselimme avovaimoni kanssa hänen valokuva-albumiaan, sieltä löytyi kuva, jossa hänen äitinsäkin oli mukana. En kertonut havainnostani kenellekään, mutta tämä tuleva anoppini on samassa yrityksessä työssä kuin minäkin, olen toimistopäällikkö (ekonomi), ja tämä anoppi on reskontranhoitajana.

Pitäisikö selvittää asia vai odotanko siihen asti, kun menen avovaimoni vanhempia tapaamaan heidän kotiinsa?

14

1781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukintavallaan

      3 vuoden seurustelu takana, etkä vielä ole edes tulevaa anoppiasi tavannut.
      Outoa. Ei voi muuta sanoa.

    • niinvainäin

      Asutaan eri paikkakunnilla, minulla työmatkaa 70 km. Työpaikkani on anopin kotikunnassa. Enkä ole menossa naimisiin sen anopin kanssa, vaan mahdollisesti tyttären.

    • enpäostaprovoa

      Niinpä. 3 vuotta, k-o-l-m-e vuotta!!!! seurustelua, eikä sinua ole vieläkään esitelty naisen vanhemmille.
      Huippuna tämä: katselit naisesi kanssa yhdessä naisen valokuvia, etkä maininnut mitään, että ai, on tämä nainen sinun äitisi, hänhän on samassa työpaikassa!!!! Niin normaali ihminen olisi tehnyt. Jos ikinä oikeasti kohtaatte kasvokkain työkaverisi kanssa naisesi läsnäollessa, niin näytteletkö hämmästynyttä???

      Ja tämäkin vielä olet oikein toimistopäällikkö, tuleva anoppisi alemmassa asemassa, vain joku reskontranhoitaja. Mitä ihmeen merkitystä sillä on mitä sinä tai anoppisi teette työksenne??

      • niinvainäin

        Naisystäväni on kertonut, että hän ei ole hyvissä väleissä vanhempiensa kanssa. Miten olisin voinutkaan tulla esitellyksi hänen vanhemmilleen?


      • kyssäripyssäri
        niinvainäin kirjoitti:

        Naisystäväni on kertonut, että hän ei ole hyvissä väleissä vanhempiensa kanssa. Miten olisin voinutkaan tulla esitellyksi hänen vanhemmilleen?

        Millaisissa väleissä sinä olet kyseisen reskontranhoitajan kanssa?
        Kai sinulla nyt jonkunlainen kuva kyseisestä ihmisestä on muodostunut vuosien saatossa, vai ettekö ole koskaan olleet missään tekemisissä?


      • niinvainäin

        Yrityksen toimihenkilöiden esimiehenä minulla on ihan normaalit välit hänenkin kanssaan. Tietysti olen hänen kanssaan tekemisissä päivittäin, ja kyllä hän työnsä on hoitanut moitteetta.

        Se, millainen ihminen on työpaikalla, ei kerro siitä, millainen hän on perheensä ja ystäviensä kanssa.


    • outoakäytöstäsinulta

      Kyllähän se nyt ihmisestä paljonkin kertoo, miten hän käyttäytyy töissä työkavereitaan kohtaan.
      Miksi et kertonut kuvia katsoessanne naisystävällesi, että hänen äitinsä on sinun alainen?
      Etkä ole jälkikäteenkään kertonut, mitä salailet?

      • niinvainäin

        En salaile mitään, sillä se mitä työpaikalla tapahtuu, on työpaikan sisäinen asia, eivätkä ne kuulu sivullisille eikä edes avovaimolle. Sinä et ilmeisesti koskaan ole ollut työelämässä.


    • outoakäytöstäsinulta

      On kokemusta työelämästä. Ei minulla ole mitään salattavaa.
      Työuraa on nyt takana vaatimattomasti vain noin 34 vuotta.
      16 vuotiaana menin esimmäiseen kokopäivätyöhön ja samalla opiskelin iltalukiossa. 2 vuotta siinä meni kahta vuoroa tehdessä, mutta sitten oli valkolakki päässä. Sen jälkeen jatkoin kaupallisella alalla metalliteollisuuden parissa ja samalla opiskelin työn ohessa Markkinointi Instituutissa iltaisin ja kirjekursseilla (omilla rahoillani, ei ollut edullinen koulu siihen aikaan). Työtön en ole ollut koskaan. Kaikki muutkin opiskelut on hoidettu päivätyön ohessa omilla rahoilla. Joten kyllä työnteko on tuttua juttua. Sairaslomilla olen viimeksi ollut vuonna 2003. Joten kyllä työn teko tuttua on.

      Onnittelen ja kumarran maahan saakka, kun olet päässyt niin korkeaan ja salaiseen virkaan ettei edes tuollaista asiaa voi puolisolleen kotona kertoa.

      • niinvainäin

        En kyllä lähtisi noin mitättömällä ja mitäänsanomattomalla koulutuksella leuhkimaan kuin sinulla on.

        Työasiat ja parisuhteet on pidettävä erillään toisistaan, siitä ei tule kuin harmia jos niitä sekoitellaan keskenään.


      • outoakäytöstäsinulta
        niinvainäin kirjoitti:

        En kyllä lähtisi noin mitättömällä ja mitäänsanomattomalla koulutuksella leuhkimaan kuin sinulla on.

        Työasiat ja parisuhteet on pidettävä erillään toisistaan, siitä ei tule kuin harmia jos niitä sekoitellaan keskenään.

        Olen samaa mieltä, koulutkseni on mitätön, mutta työhistoriani pitkä ja ajattele vielä tulee 10-15 työvuotta lisää ennen kuin pääsen tai joudun, ihan kuinka vaan, eläkkeelle.

        Pahoittelut, kirjoitukseni oli tarkoitus olla piikki sinulle, hukkaan meni, et näet ymmärtänyt kirjoitukseni ydintä.

        - olet 43 vuotias, suomalainen, mies, työelämässä, koulutukseltasi ekonomi, toimistopäällikkö
        - työmatkasi pituus on 70 km
        - olet seurustellut naisen kanssa kolmisen vuotta, asutte yhdessä, avoliitossa
        - työpaikkasi on avovaimosi äidin kotikunnassa
        - et ole tavannut avovaimon vanhempia, koska avokkisi ei ole väleissä heidän kanssaan
        - avokkisi äiti on reskontranhoitaja
        - avokkisi äiti on alaisesi
        - avokkisi äiti asuu avokkisi isän kanssa.. ja niin hassussa paikassa kuin .... kotonaan :).
        - olette katsoneet avokkisi valokuvia yhdessä, tunnistit niistä mahd. tulevan anoppisi
        - et ole kertonut tunnistamisesta ... kenellekään...

        Pahoittelut toisen kerran, nyt vasta pääsen varsinaiseen asiaan.
        Kyllähän tällainen hymyilyttää väkisinkin.
        Sinä työnnät avoimelle keskustelupalstalle surutta faktaa itsestäsi, avovaimostasi ja mahd. tulevasta anopistasi,..... mutta kotonasi pidät tiukat rajat siitä mistä avovaimosi kanssa puhut!
        Ymmärrätkö pointtini?

        Ps. olen lakkopäivällä, koko firma on kiinni, entäs sinä, vastasitko työaikana vai omalla ajalla?


      • niinvainäin

        Mikä tässä sinulla on nyt se ongelma? Asiahan on kuitenkin niin, että itse päätän kenen kanssa olen yhdessä. Olen tavannut avopuolisoni äitiä työhön liittyvissä asioissa päivittäin, kun hän nyt sattuu olemaan samassa työpaikassa kuin minäkin olen. Sitä et tainnut huomatakaan.


      • kaiken_huippu
        niinvainäin kirjoitti:

        Mikä tässä sinulla on nyt se ongelma? Asiahan on kuitenkin niin, että itse päätän kenen kanssa olen yhdessä. Olen tavannut avopuolisoni äitiä työhön liittyvissä asioissa päivittäin, kun hän nyt sattuu olemaan samassa työpaikassa kuin minäkin olen. Sitä et tainnut huomatakaan.

        olet muka toimistopäällikkö ja koulutukseltasi ekonomi etkä ymmärrä lukemaasi.
        Kts. kohta Avokkisi äiti on alaisesi. Mitä tuo lause tarkoittaa sinun mielestäsi?

        Keskustelupalstalle hölpötät ummet ja lammet, avovaimollesi et muka mitään.
        Tämä on niin huono provo, ettei tätä usko se kuuluisa vanha erkkikään.


      • niinvainäin

        Kun sinä joskus lähdet sieltä äitisi helmoista elämään omaa elämääsi, niin tiedät mistä puhutaan ja mitä se tarkoittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe